augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Misschien hier babynieuws vandaag.... verloskundige komt zo even kijken. Vanaf 4.30 buikloop en vanaf 8.00 weeen. Hopelijk is dit niet weer een valse start!! We zullen het straks zien.

Mochten jullie binnen een uur niks gehoord hebben dan mogen jullie wel aannnemen dat ik bezig ben ;)

Tot later!

2. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Oh kris: bij jou ook al lopen rommelen! succes!

he bah marije das niet leuk!! ff wennen voor jullie allebei waarschijnlijk

Loeka: jij mag idd nu ook wel ja!

Kapedi: waarom doen ze bij jou zo snel inleiden? hoop voor jou ook dat het niet nodig is

Femr: oooh wat spannend!! zou wat zijn op de uitgerekende datum! wij gaan vanmiddag nog wel ff weg dus als er wat later babynieuws is meiden dan weten jullie dat!:) Zet hem op he !!!

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Spannend FemR: zou wel mooi zijn op de uitgerekende datum! Succes.

@Kris: ook aan de baby? Spannend!

4. @ Femr, YOEHOE wat spannend!!!! Zou wel leuk zijn op de uitgerekende datum. Hopelijk zet het door.

5. @ Mamamies & Samantha, gefeliciteerd met jullie zoontjes!!

@ Dingetje, sorry nog voor mijn late reactie whaha. Maar hij is aangekomen.

@ Schoonmoeder, tja ik vind het ook echt belachelijk dat ze het er niet voor over heeft. We zien hun gelukkig nauwelijks hihi. Echt maar 1x in de 3 maanden ongeveer, is ook meer dan genoeg. Ze waren gistermiddag pas om 3 uur hier, ze wilde eerst uitslapen....aaaah! Zo erg. Ze zijn nu alweer naar huis, gelukkig.

@ Brendat, WOW wat een gaaf kamertje!!!!! Echt helemaal super. En die wikkeldoek/omslagdoeken zijn echt gaaf (je kunt een winkeltje beginnen!).

@ Femr, wowie ik vind het spannend!! Ik was vandaag ook uitgerekend dus zou wel leuk zijn. Hailey op jou verjaardag en jou kindje op de uitgerkende datum ;)

@ Marijeee, aaah mannen!! Erg he! Mijn vriend is ook precies zo. Gelukkig voel ik me lichamelijk heel goed maar voor jou valt het niet mee met kolven/voeden etc. Dikke knuffel.

@ Kapedi, hopelijk is het inleiden niet nodig.

@ Smokey, spannend!!

@ Spruit, wat fijn dat jullie doen afwisselen. Hier doen we dat eigenlijk niet. Alleen als mijn vriend vrij heeft.

Volgens mij is Hailey net zo'n slechte slaper als Aiden hihi. Vannacht weer 3 kleine voedingen, daarna duurd het even voordat ze slaapt.

Heeft iemand nog een tip voor een speen?Ze heeft enorme zuigbehoefte maar pakt geen bibi of difrax.

6. Het uur is bijna om Femr!! Spannend.

7. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    linda: hechtingen waren van ondr, ik had er last van! ik had geen ks

meer heb ik niet bijgelezen, vraag me af waar de mama's de tijd en energie (vooral energie) vandaan halen om nog op forum te gaan lezen? dag vliegt vorobij en voor ik het weet lig ik weer in mijn bedje om heeeeeeeeeeeeeeeerlijk te slapen!

hopelijk gaat het met iedereen goed en zijn er weer wat baby's geboren, ga zo op site kijken!
    hier gaat het goed. ben bezig met BV af te bouwen en zowel voor mij als voor Fenna is dit goed. Links hapt ze niet en rechts heb nu kloof zitten.. dus mag van mij volgend weekend zijn dan hebben we het afgebouwd! voor de rest gaat het goed, we zijn aleen moe! na de nachtvoeding schreeuwt ze alles bij elkaar omdat ze dan niet wil slapen maar wij wel.. maar ja, dat zal wel wennen! manlief gaat morgen weer werken dat zal wel even wennen zijn!

ik weet dat ik het kan, maar voel me soms onzeker, heeft iemand daar ook last van?
    fijne dag!!

8. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Femr is er nog niet he...:)
    Ben benieuwd hoor!!

Laartje: oh gelukkig dan zijn ze weer weg! haha is wel vervelend voor je vriend lijkt me

ik wil nu eigenlijk ook.....:( morgen voor een vruchtwater echo

9. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Fem zet hem op!!!!

@Inleiden; Ik wil zelf voor 41 weken bevallen, omdat ik zo eng vind om langer door te lopen. Hij is ook wat aan de flinke kant en hij groeit nog steeds en hij is nog niet ingedaald! Hier kan en mag dat gewoon. Moet wel vrijdag dan even bellen, ben natuurlijk geen spoed dus als er geen plek is wordt het toch maandag en dan is het gelijk een maagd en geen leeuw meer. Heb me ingesteld op een leeuwtje!

Ik ga naar de voetbal tot vanmiddag, hopelijk heeft Fem dan haar kindje!

10. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    oh ja kapedi dat is waar ook ik weet het weer! nou wel fijn dat ze daar zo'n rekening mee houden dan, zou willen dat ze dat hier ook doen!
    Veel plezier!

11. @ Val, kan het me echt voorstellen. Gaan ze deze week nog proberen te strippen?

12. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    ik heb geen idee laartje, ze heeft afgelopen donderdag al gekeken maar toen kon ze nog niks, alles zat nog dicht. misschien aankomende donderdag? ga het wel vragen in ieder geval

13. Ik hoop het voor je. Zou het wel vragen indd.

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ohhhhhhhh Fem spannend!!!

Tamar, gefeliciteerd met de geboorte van Wout!

Mamamies, gefeliciteerd met de geboorte van Stijn!

Samantha, gefeliciteerd met de geboorte van Jaylano!

@ Mannen.... Hier heb ik t enorm getroffen.. we doen echt alles samen.. Zou t niet zonder hem gedaan kunnen hebben..
    Nachten doen we samen.. de een maakt de fles, ander verschoont de luier... gaat het allemaal lekker snel...

@ Koetje.. haha herkenbaar.. Mijn ouders zaten ook al in t zh toen ik de ks kreeg!

@ Susan... Hoe is het nu met Mylan? Kun je aan hem nog zien dat hij in stuit lag??

@ Brendat.. Schitterend kamertje zeg!

@ Elisa.. Oh wilde je net vragen idd hoe het met het afbouwen ging! Enne, hier lukt t ook alleen even kort om te gluren en uit het hoofd wat te reageren ;) Meestal als Oona ligt te slapen of bij Marcel ligt..

Zooo.. Knuffeltijd :D Oona is lekker wakker...
    Heb trouwens een super tof boek.. voor 0-3 maanden met allemaal zwart-wit platen... Echt mooi om te zien hoe ze daar naar kijkt...

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    FemR: het zijn kleertjes van Name-it, mexx, esprit en Hema, H&M maar van de kleine maatjes is het meeste verwassen helaas. De grote maten zijn nog wel goed.
    Maar dan zit je al vanaf 68/74

Marijee: wij doen ook de nachtvoedingen omste beurt. Chris de eerste en ik de twee voeding.

Chivay: heeft heeft nog een iets afgeplat hoofdje maar verder zie je er niks meer van. Hij doet het echt super vanmorgen weer gewogen: 3260!!

Chris is motorrijden op het circuit van Assen, een trainingscurcus. Dus helemaal alleen thuis.
    Vanaf morgen is hij weer aan het werk dus moet ik het ook weer alleen doen. Zal wel even wennen zijn.
    Lekker luier dagje vandaag.
    Zal even eten en Mylan de fles geven.

16. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, dat is vanaf morgen ook voorbij, dan moet hij weer gaan werken (had twee weken vakantie). Nu gaan we het zo doen dat hij of ik de late voeding doe (ws papa), mama de nachtvoeding en papa de vroege ochtendvoeding voordat ie naar zijn werk moet (als het qua tijd uitkomt). Zal wel raar zijn vanaf morgen. Dan zit ik van 7 tot 19 alleen thuis met Rembrandt.

17. @ Spruit, hier doen we dat ook zo haha. Mijn vriend doet de avondvoedingen en ik de nacht. Ik lig echt al om half 10 te slapen, moet er weer even aan wennen ;)
    Is raar indd alleen thuis zijn.

@ Chivay, lekker geknuffeld met je meisje? Heerlijk he. Ik kan de hele dag naar Hailey kijken en knuffelen.

@ Susan, lekker een luierdagje.

@ Femr, ja hoor het is officieel je bent echt bezig :D!!!! (of je internet ligt eruit hahaha)

18. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Nou ik denk ook dat ze bezig is hoor! heb haar net een sms gestuurd!!

Makkelijk dat afwisselen, zo deden wij dat ook, maar als mijn vriend vroeg moet werken zal ik er toch echt uit moeten, maar vind ik niet erg (nog niet;))

19. @ Val, ben benieuwd of je iets terug krijgt.
    Haha en de nachten zijn wel weer even wennen ;)!

20. Even mijn kleine meisje in haar veel te grote jurkje showen

Deel Deze Pagina