augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    gefeliciteerd meid, weer een jongen voor op de lijst.
    Je zei het vanmorgen nog volgens mij. Ivm die kleertjes. Deze zijn trouwens al verzegd

2. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Buddynieuws!!! (maar volgens mij ben ik al te laat;))

Femr is bevallen om 12.30 uur van zoon Mees Wout! Ze heeft een super bevalling gehad en voelt haar eigen heeel goed!

3. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden!!!

Om 12.30 is Mees Wout geboren na een voorspoedige en rappe thuisbevalling! Mark en ik hebben hem saampies aangepakt, zo bijzonder!!! Zijn roepnaam is Mees :)
    Het is zo'n mooi mannetje!! En zo rustig, nu nog wel hihi.
    Hij kreeg 2x een 10 als apscarscore en had een goede temp van 37.5, maar rond 15.30 koelde hij toch wel erg af naar 35.4. Behoorlijk ons best gedaan om hem weer op te warmen, met kruiken en bloot op bloot en hij heeft nu weer een temp van 36.5. De verloskundige komt zo nog eventjes langs om bij hem te kijken. FF zeker weten.

Om 4.30 werd ik wakker met buikkramp, wederom rennen naar het toilet. Om 8.00 kwamen de eerste weeen en rond 10.00 ben ik de vk gebelt. Die was er rond 10.30 en toen had ik 3 cm ontsluiting. Om 11.00 heeft ze mijn vliezen gebroken en ben daarna lekker onder de douche gaan staan. De weeen kwamen goed op gang en werden steeds sterker. Om 12.25 mocht ik persen en om 12.30 is Mees geboren. Super snel! Gelukkig niet zo snel als met Isa, dit was snel zat hahaha.
    Ben gelukkig niet uitgescheurd of ingeknipt, het ging allemaal heel geleidelijk, top dus!!!

Nou meiden.... dit was het wel zo'n beetje. Ga me even storten op het geboortekaartje en zo lekker een boterham naar binnen schuiven.

Grtz FemR

4. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Oh jeetje wat verschrikkelijk voor Iltje! hopelijk gaat het snel beter erg zeg!

Mamamies : mooi mannetje!!

Dingetje: beterschap met je infectie! ook niet leuk!

Kiss: hoort erbij he die tranen! gaat weer over meid!

5. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    oh haha Femr: zie dat ik een minuut eerder was als jij!:) helemaal super meid! een droombevalling! geniet ervan en hopelijk blijft hij op temperatuur en gaat het goed!

6. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    En nu mag ik!!!!!:)

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Iltje: jeetje.. wat schrikken.. Ik hoop dat het snel beter gaat met die kleine meid.. succes..

@ Kiss: wij hebben hem bij coolsound.nl besteld, dit was de goedkoopste die ik kon vinden. Alecto DBX-99 - CoolSound.nl
    Ik heb af en toe nog last van mijn bekken. gisteren een stuk gewandeld en toen voelde ik het.. ook 's nachts voel ik het af en toe.. Doe mijn oefeningen af en toe.. maar moet ze eigenlijk vaker doen..

@ FemR: gefeliciteerd met jullie zoon Mees.
    de bevalling is helemaal super verlopen lees ik.. super.. geniet ervan..

Hier niet veel nieuws te melden.. alleen dat weer... bah... het regent hier al onderhand de hele middag...

8. @ Iltje, wat vreselijk meid! Heel veel sterkte met de kleine meid

@ Femr, wat een super bevalling, heerlijk! Je "klinkt" ook heel goed, fijn hoor. Geniet lekker met z'n 5en.

@ Val, nu ben jij indd :D!!!! Kom op baby van Val.

@ Kiss, verlaten kraamtranen! Ik had ze tijdens de kraamweek, gewoon laten gaan hoor. Is ook allemaal even wennen met 2 kids. Hier wil Hailey 's avonds ook echt bij mij liggen, is soms ook erg vermoeiend.
    Hopelijk heb je je gedachten even bij iets anders kunnen zetten. Knuffel!

Hier verder geen nieuws. Kids hebben geslapen vanmiddag en Hailey slaapt de hele dag zowat. Hopelijk slaapt ze vannacht ook goed.

9. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kiss: hier vrijdag nog kraamtranen.

@ Femr: Gefeliciteerd met Mees!

10. 4days

4days Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Mees!!

Dat klinkt als een super bevalling zeg! :D Doe mij er ook maar zo een. ;) Hopelijk blijft zijn temperatuur nu stabiel.

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @Iltje heel veel sterkte wat moet dit moeilijk zijn, een dikke knuffel.

@Femr gefeliciteerd met Mees, en wat fijn dat je bevalling zo is meegevallen, lekker genieten.

Ikke wil nu ook wel eens, heb het gevoel dat iedereen hier al bevallen is op een paar naar, hmm zucht geduld..

12. 4days

4days Niet meer actief

Haha nou, en ik moet maximaal nog 4 weken wachten.... Dat is een MAAND! Aaaaagh! :) :p

13. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow FemR, dat klinkt enorm positief allemaal! Gefeliciteerd met jullie zoon Mees!

14. 4days

4days Niet meer actief

Wow, Ivar is gewoon alweer een maand en 2 weken! Terwijl het hier nog wel weken kan duren, wat een verschil he!

15. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    de jongens maken een inhaalslag :D

16. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    tsja.. het had ook niet zo moeten zijn he ;) Hij had er woensdag a.s. pas moeten zijn.. wel vreemd nu de datum dichterbij komt hoor.
    Hoop dat iedereen wel in augustus gaat bevallen en niemand dus de 42 weken vol gaat maken!

17. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emmy X loopt al wel aardig richting de 42 weken trouwens :O

18. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Reggie is ook al een paar dagen stil...

van Meicke horen we ook nooit meer wat :(

19. Marjolein83

3 jan 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ FemR, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Mees (leuke naam!) Wat een super bevalling zeg, ik moet gewoon lachen om je verhaal, zo relaxt! Heerlijk! Doe mij ook maar zo'n bevalling!
    Al mag ik ook zeker niet klagen over mijn bevalling van mijn dochter!

@ Iltje, vreselijk!! heel veel sterkte!!

Hier vandaag rustig daggie gehad, maar wel beetje chagi! Heb zo'n dag dat ik er klaar mee ben en met smart op ons kleintje zit te wachten!
    Maar ja....nog 11 dagen te gaan tot de uitgerekende datum.
    De nachten worden steeds beroerder, last met omdraaien en geen enkele kant ligt meer echt lekker.
    Zo...lekker even geklaagd, hihi.

Morgen weer naar de VK.

Ben benieuwd wie er nu gaat bevallen!

20. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Iltje: jeetje dat is echt schrikken. Ik hoop dat het snel weer goed gaat met je kleine meid.

Deel Deze Pagina