augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Meld met bib...Beetje laat maar een drukke ochtend achter de rug.

Gefeliciteerd Fem met je zoontje en Emmy met je dochtertje wat leuk.
    Zag ook mooie foto`s voorbij komen van lieve kindjes.....

Ik ga vanavond weer alles goed lezen, moet nu weer op pad. Tot vanavond.

Liefs

2. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    kapedi: bij jou nog wat gelukt? jij moest toch ook vandaag?

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier vanmorgen ook even bij de vk geweest...had gebeld of ik even langs mocht komen, mijn voeten en vingers waren van het weekend mega opgezwollen, nog ergen dan normaal en was wat duizelig geweest, en naar mijn mening voelde ik de kleine ook weinig bewegen....dus bij de vk vanmorgen, bloeddruk in orde, urine in orde, hartje klonk goed...ik barstte daar ook in janken uit...gewoonweg omdat ik er echt doorheen zit, en nu onwijze angst voor de bevalling begin te krijgen.. gelukkig was de vk heel begripvol en ik wordt ingeleid zodra dat kan....nog een keer inwendig onderzocht...nog steeds dicht maar wel 1cm ontsluiting...niet dat dat echt veel zegt maar toch...
    voor mijn geruststelling toch nog een ctg laten doen in het ziekenhuis...die was gelukkig ook goed...

@mamamies jeetje wat een heftige bevalling!!!! niet echt bevordelijk om te lezen met mijn bevallingsangst:p

4. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Val; Heb morgen om 13.00 een strippoging, dus wie weet of het wat uithaalt! Hoop het!

5. 4days

4days Niet meer actief

Spannend hier dames!

Ik ben vanmorgen bij de vk geweest, en eindelijk is ons meisje helemaal ingedaald en zit nu vast! Dus nu ben ik lichamelijk in ieder geval helemaal 'klaar' ervoor. Ik merk ook dat ik er psychisch klaar voor ben nu. :) Dat was 2 weken geleden nog wel anders. Nu maar wachten...

6. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Jeetje zeg ik vind het nu wel heeeeeeeeeeeeel rustig hiero:(

Oh morgen kapedi, succes alvast!

Cossy mooi zo dus jij bent er ook klaar voor

laat maar komen dan!!!!!

7. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even wat leven in de brouwerij brengen dan.. anders duurt het zo lang he als je nog moet bevallen...

Bekijk bijlage 94492

sluit maar achteraan! :D

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

En pas als we uit gehost zijn mogen we (weer) bevallen? :$. Hoop dat het geen 4 dagen carnaval is hier dan :D!

9. 4days

4days Niet meer actief

Vooruit dan :D

10. Kris34

Kris34 Niet meer actief

effe snel: hier nog niets-noppes-nada activiteit. Vandaag vrienden met 2 kleine koters op bezoek. Ik ben bek af :)

Fem: Gefeliciteerd met Mees!
    Emmy: Hiep hiep hoera voor Ivy!!

11. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey meiden..
    Hier inderdaad rustig...

stilte voor de storm???
    Ik hoop het voor de zwangere dames..

Hier net gevoed zonder tepelhoedje.. Joepiee... Hopen dat ze het zonder blijft doen..

12. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Lauw: mooi zo!!

Haha cossy: ziet er leuk uit;) ik sluit ook maar achteraan!
    Waar zijn al die zwangere dames die lekker komen klagen hierooooooooooooooooooo!

poeh het is hier misschien 10 minuten droog geweest vandaag, echt een depri dag hoor, hele dag binnen gezeten (behalve bezoekje vk) en daar kan ik niet zo goed tegen!! dus ook beetje sjaggie, vriend is gevlucht naar de sportschool, die snapt het allemaal niet meer zo goed geloof ik;)

13. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    whahahaha Cossy... :D

en nee Yolanthe... dit is juist de polonaise met zwangeren... :D

14. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ben vanmiddag toch maar lopend naar de stad geweest. Viel opzich wel mee 40 min. lopen.
    Terug was het toch wel wat minder.
    Maar ja had ook een wagen vol. Bij de Intertoys een Woezel en Pip speelgoedkist gekocht en die zat in doos onderop de wagen.
    Beetje extra gewicht dus.
    Foto's bij de Hema besteld kan vanaf woensdag gaan plakken.
    Terug ook even langs de Rabobank gegaan en een rekening geopend voor Mylan.
    Kreeg een hele leuke rups spaarpot en knuffel en een boek van ikke.
    Mijn zusje kwam hier eten en heeft meteen de eerst centjes in zijn spaarpot gedaan. (Hopen dat vanaf nu iedere vistie dat doet.)

15. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wel positief over inleiding. Maar bij mij was de boel al wel "klaar".

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ FemR..... Op hyves al gefeliciteerd.. maar hier kan het niet ontbreken! Van harte proficiat met de geboorte van Mees!!
    Hoe is het met Pim en Isa? Helemaal trots? Hadden ze een jongen verwacht?? Wat ben je trouwens al weer snel hier zeg! :) Wat een droombevalling!

@ Susan... Ahhh ok :) Hier moeten we op 14 sept naar de kinderarts voor haar heupjes... Ze kan ook goed gestrekt liggen, en in t zh zeiden de meeste artsen al dat ze niets zagen..
    Ze slaapt alleen wel altijd flink opgetrokken met haar beentjes.. Altijd zo'n knie-bobbel onder de dekens... Dus ben toch wel benieuwd naar de controle...

@ Brendat.. haha, goed bezig met je slaapkamer bivakeerklaar te maken!

@ Marijee... Tjee wat balen zeg die pijn! Weet helemaal wat je bedoelt! Hier ook zoveel tranen omdat t niet meer ging van de pijn... Nu 2 bv per dag en rest fles... ben iig heel blij dat ik nog bv kan geven nu want ik dacht dat ik echt moest stoppen....
    Hopelijk kan de lactatiekundige je helpen!

@ Emmy.... Van harte proficiat met de geboorte van jullie dochter! Groot gelijk als je je er prettiger bij voelt om alleen een 2de naam te geven! Ze is wel echt een plaatje! Lekker genieten van elkaar! Lange heftige bevalling.. ai.. hopelijk herstel je snel!

@ Mamamies... jeee wat een verhaal zeg!! Hoop dat de misselijkheid van Stijn snel minder wordt!

@ Kiss... Joehoee wat fijn te horen dat het goed gaat met je bekken!

@ Lauw... Wat fijn zonder tepelhoedje! Wat een irritante dingen zijn dat... Ik kan helaas niet zonder... Hoe heb je dat gedaan? Nog tips?

@ Koetje.... Nog even een keizersneevraagje :D... Hoe is het bij jou met het gevoel rond het litteken? Hier voelt het vooral erboven nog zo dof.. was benieuwd hoe ver het bij jou terug is gekomen..
    Wel beginnen nu de korstjes eraf te vallen ;) dus ga binnenkort zien hoe t resultaat is.. ben benieuwd..

Zooo.. weer bij..
    Wel een paar uur over dit lappie tekst gedaan haha... elke keer paar regels typen, dan weer naar Oona.... eten tussendoor... enz enz ;)
    Ach... ZP heeft geduldig gewacht, en ik elke keer een paar minuutjes verdiende pauze tussendoor!

Vandaag hebben we Oona geshowd op het werk van Marcel.. Leuk zo'n groep mannen die oh en ah roepen!
    En nu duik ik nog lekker even op de bank voordat het zometeen weer voedertijd is, en voor ons bedtijd!

17. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Cossy;Fijn dat je kleine meid is ingedaald :)
    @Dingetje; Thanks kunnen we wel gebruiken :)
    @Kris; Join the club
    @Susan; Lekker bezig, druk dagje!

Fijne avond allemaal, ga lekker vroeg naar bed, ben nu al zenuwachtig voor morgen, heeft nog nooit iemand aan mijn flupsje gezeten dus dat idee vind ik nog een beetje vreemd! Kan ik er alvast aan wennen hihi voor als ik ga bevallen.

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Owww nog een vraagie :)
    We mogen van marcels baas zelf een kraamcadeau uitzoeken... voor best een leuk bedragje.. maar we zijn eigelijk al helemaal compleet qua spullen... Nu zitten we dus te denken aan iets wat we zelf niet zomaar zouden kopen, maar wel leuk is als cadeau zeg maar...

Iemand ervaring met de Look&Light, de doomoo-seat of de babycook??? Of een ander leuk idee??

19. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Geen koetje wel een deskundige ks ontvanger: Duurde best lang voordat het gevoel weer normaal was bij het litteken. Dat doffe gevoel heb ik wel bijna een jaar gehad, verder weinig last gehad ervan. Korstjes waren er ook vrij snel af, het was toen nog wel roder dan de rest. Inmiddels valt het niet meer op (mij zeker niet kan alles vanaf m`n navel echt niet zien :p).

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Yolanthe.. Ahh kijk nog meer ksdeskundigen ;) Tnxs voor je reactie.. fijn om rekening mee te houden.. wist dat het wel een jaar kon duren, maar vond de rand die dof voelt vrij breed nog.. tot en met cm of 3-4 boven t litteken..

Deel Deze Pagina