augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Chivay: Mylan kan ook lekker opgerold liggen met de beentjes omhoog vooral als hij op zijn rug ligt.
    Als hij op mijn borst ligt bv. met boeren dan trekt het de beentjes ook echt op dan krijg je toch een beetje een idee hoe ze in de buik hebben gelegen volgens mij

Ga afsluiten en lekker vroeg naar bed.

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Was bij mij ook zo, later stadium was het aan de rechterkant langer dof qua gevoel dan aan de andere kant. Dus dat kan ook nog gebeuren, is wel helemaal over gegaan en deze zwangerschap heb ik er geen last van gehad. Die verhalen hoor je nml ook weleens.

3. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hey meiden,

Ben net terug van visite bij mijn collega, was gezellig... Hier geen babynieuws zie ik, jammer...

@Kapedi: succes morgen!

@val: hoe is het vandaag gegaan? Heb er denk ik overheen gelezen...:)

@Chivay: bij mij was het gevoel vrij 'snel' helemaal terug, na zo'n 4 maanden schat ik. Ik weet nog dat ik dacht 'komt dit ooit weer goed?'. En voor ik het wist was het gevoel er weer. Nu voel ik het litteken trouwens wel vaak een beetje zeuren. Vooral als m'n broekrand erop drukt. Voor de rest heb ik er eigenlijk helemaal geen last meer van (gehad).

Nou, ik ga m'n bedje opzoeken. Ben benieuwd of het rommelen weer begint;)...
    Slaap lekker en tot morgen!

4. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hahaha:D!

Fijn dat je meisje en jij er nu helemaal klaar voor zijn! Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten!

5. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ marije, tsja beide zou kunnen, soms denk ik ook dat ze teveel drinkt, maar reflux zou het ook kunnen zijn.
    Dan geeft ze ook over met een grote boog en slijmerige dikke straal.. Vandaag 2x gebeurt.
    Heb wel het idee dat ze genoeg voeding binnen houd, want ze heeft voldoende plasluiers.
    Oh lees dat Zara misschien Reflux heeft, ik ben benieuwd hoe ze in de cosi slaapt.

@ val, wat spannend voor je donderdag!

@ susan, poeh 8 km lopen, dat doe ik je nog niet na hoor!
    Ben al blij dat ik naar de winkel heen en terug kom lopend, en die is hier 200 mtr vandaan, hihi.

@ linda, wat fijn dat de controles goed waren. Maar wel begrijpelijk dat je er doorheen zit en angstig bent voor de bevalling.

@ kapedi, spannend hoor die strippoging! Ik geloof er wel in! De 1e keer heeft het bij mij niets gedaan..
    Maar de 2e keer heeft het de bevalling opgewekt, dus wie weet meid!

@ cossy, wat fijn dat ze is ingedaald..

@ dingetje, hahahaha die polonaise! :D
    Whaha Cossy!! :D

@ lauw, wat fijn dat je hebt gevoed zonder tepelhoedje!

@ chivay, wat leuk dat jullie naar het werk van je man zijn geweest!
    En super zeg, dat jullie zelf een kraamcadeau mogen uitzoeken!! Geen tips sorry!

6. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Morgen allen! Helaas kan ik jullie niet mededelen dat ik zo vroeg uit de veren ben omdat het gaat gebeuren.....neeeeee mevrouw is gewoon klaar wakker. en dat al vanaf 4:30!!! Pffff dit gaat een lange dag worden!! Straks om 8:00 weer controle bij gyn. Later!!

7. Haha Kris ik zag jou naam staan en dacht dat het begonnen was. Helaas. Succes bij de gyn!

@ Chivay, ik krijg deze week van avent een stomer/blender (lijkt op babycook) omdat we nutricia genoeg gesponserd hebben;).
    Heb er dus geen ervaring mee maar lijkt me heel handig.
    Doomoo Seat hoor ik heel wisselende ervaringen over. Het ding is (dacht ik) gevaarlijk zo gauw je kindje gaat rollen. En dat kan al heel snel zijn.

@ kapedi, hier ook goede ervaring met strippen. Succes vandaag!

@ cossy, whaha die foto geweldig!

@ val, gelukkig wordt je nu extra in de gaten gehouden. Ik had ook heel weinig vruchtwater bleek achteraf. Maar we hebben alle 2 een redelijk klein buikje toch? Ik had 34cm op het laatst

@ koetje, jammer toch niet doorgezet.

@ marijeee, hoe ging het vannacht? Het zit ook niet mee bij jullie hè. Knap dat je borstvoeding blijft volhouden!

Ik ben eergisteren door mijn rug gegaan en dat is dus erg lastig met 2 Kids. Slik de hele dag paracetamol.
    Hailey was gister heel huilerig, geen idee wat er aan de hand was.

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hier vanmorgen om 6 uur vliezen gebroken, veel krampen gehad vannacht, benieuwd wat vandaag gaat brengen!!!

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Smokey: spannend! Heel veel succes, hopelijk heb je je meisje snel in je armen!

10. @ Smokey, spannend! Zet hem op!!

11. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Smokey spannend!! Zet m op!!!

Zara heeft redelijk geslapen, niet in de cosi maar in dr wipstoeltje. Leek me iets comfortabeler voor dr en evengoed rechtop.
    Na dr voeding was het wederom even huilen maar dat kan ook zijn dat ze gewoon behoefte had aan mama.
    We zullen zien wat vandaag verder brengt!

Lara, Hailey heeft nu wel de leeftijd dat krampjes kunnen beginnen, wie weet is ze daarom zo huilerig?

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Morning,

Zo vroege vogels haha, was ook vroeg wakker en echt beroerd geslapen, toch de zenuwen denk ik, en dat terwijl ik niet eens weet of het gaat lukken. Laat staan hoe ik me voel als ik ingeleid gaat worden, nou dat wordt wat!

@Smokey; Zet hem op!

Kom straks nog wel even kijken en hoop jullie vanavond ook te kunnen melden dat er iets rommelt.....

13. Marjolein83

3 jan 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ smokey!! Spannend!! Heeel veel succes!!

@ de dames met kindjes met eventuele reflux. Vervelend, maar als ze het hebben en de kindjes krijgen medicijnen dan zie ze heel snel opknappen en minder huilen!

Hier alles nog rustig, maar erg beroerde nacht gehad. Zo misselijk geweest en borrelende darmen. Wel wat geslapen maar niet geweldig!

Gister controle gehad bij de vk en alles was nog prima, zelfs bloeddruk nog erg laag. Andere dames deze ook tot het laatst toe laag gehouden? Bij mijn meisje klom die de laatste weken wel iets op.

Maandag maar weer controle.....of niet? hihi

14. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ smokey - Heel veel succes, spannend!

@ hier - Gisteren wel succesvol gestript, maar helaas nog zonder resultaat... De uurtjes na het strippen wel harde buiken gehad, maar daarna weer gewoon niks. Beroerd geslapen, dat wel...
    Nu dus maar weer afwachten, baby mag komen!

@ marjolein - Bloeddruk wordt bij mij steeds lager..

@ kapedi - Komt goed! Zet hem op!

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Go Smokey!! :D Spannend!

@ Marijee.. Moet je weer terug naar de HA met haar?

@ Laartje.. Hopelijk is Hailey vandaag weer wat vrolijker... en wat balen van je rug zeg! Heb je ook nog last van je stuitje??

Hier sinds de vorige voeding een huilerig/zeurderig meisje.. We weten alleen ff niet wat.. Naja... mag ook wel eventjes.. ze huilt weinig..

Ik zelf ben ff wel erg op.. weet niet waarom.. goed geslapen tussen de voedingen door, maar nu zoooo moe.. Ook buikpijn nu, dus denk dat dat er ook inhakt...
    ;) Vandaag dus maar even kalm aan doen..

16. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Go Smokey Go!

Hier (alweer) weinig nieuws op het gebied van Knut. Die heeft het wel prima daar binnen. CTG was goed, bloeddruk was 120/70, genoeg vruchtwater en geen harde buiken te bekennen. Kortom, mag vrijdag weer terugkomen. Goede nieuws: heb al 2/3 cm ontsluiting! (die heb ik dan alvast binnen) Nu de rest nog!!

17. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    Dingetje: leuk idee!!!

cossy: toen ik er psychisch klaar voor was, kwam onze kleine ook!!!

smokey: spannend!!! succes meis!

Kris: vervelend dat ej zo vroeg wakker was..

laartje: vervelend van je rug!!

hier op zich redelijk geslapen. fenna had om 2 uur zin in de fles maar om 6 uur dacht ze halverwege 'drink het zelf maar op!' dan gaat mond dicht en ze trekt een gezicht.. nu is ze gezellig wakekr!
    wat een bagger weer he?! had gehoopt even naar de markt te kunnen lopen maar ga nu maar mijn kledingkast bekijken.. sommige kleren zijn nu mega. ga ik alvast in doos doen! heb gelof ik nesteldrang achteraf!!!!

18. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    ooooooooooh dus babynieuws van Smokey vandaag!!!:D:D:D

Laartje: he jak dat is niet leuk nee door je rug gaan! hopelijk gaat het snel beter! enne mijn buik was nu 36 cm

Koetje: mijn vruchtwater zat op de ondergrens, dus donderdag naar de gyn. als het dan nog zo is, waarschijnlijk afspraak voor inleiden. Hoe is het met het rommelen?

Kiss: gaat het al wat beter met het spugen?

Kris: succes bij de gyn! oh je bent al terug zie ik! en al 2/3 cm ontsluiting!! schiet lekker op:)

Elisa: ruimt lekker op die nesteldrang achteraf;)
    enne ik ben er psychisch al een week of 2 klaar voor maar daar luistert ze hier niet naar;)

Zo vanmorgen lekker tot half 9 geslapen zo maar ff rondje met Romano op zijn fiets doen denk ik tis nu droog

Kapedi: succes he!

Annette jammer dat het strippen bij jou niet gewerkt heeft! wanneer moet je weer terug?

Chivay: rustig aan he

19. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Rare vraag: zeker als het de 2de is maar bij dochter is er dus zelf niets gebeurd.

Wat houdt de slijmprop in? Ik had net ineens een raar gevoel in mijn buik (niet echt pijnlijk ofzo) en bloed in mijn onderbroek. Verder net op de wc hoop slijm met een beetje bloed erbij. Kleine voelde ik net en verder heb ik een beetje een ongi gevoel, beetje misselijk en licht in m`n hoofd.

Betekent dit iets of niet? Kunnen jullie er wat van zeggen?

20. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Goedemorgen allemaal!

Ik ben er ook nog hoor! Met BIB...

Sorry hoor, zal vandaag weer wat vaker komen kletsen! Terwijl gisteren toch een uitstekende dag was geweest om hier lekker te klagen! Ben namelijk bezig geweest nog wat foto's te printen voor het babyboek van Elin, en heb meerdere malen op het punt gestaan de printer uit het raam te donderen. Installeren wat niet wilde met Windows 7, papier verkeerd om, papier wat ie niet pakt, foto's verkeerd op papier, foto's niet van computer naar printer krijgen, inktpatroon leeg, inktpatroon over de datum, nieuwe inktpatronen gekocht die niet passen, en 1,5 jaar over de datum waren, enzovoort enzovoort enzovoort. Ben er de hele middag mee bezig geweest, en pas 's avonds had ik de boel weer aan de praat. Maarrrrrr.... Elins babyboek van het eerste jaar is nu helemaal af! Geen reden meer voor Wimpie om daar op te wachten! Hoop niet dat ie pas wil komen als ook het foto-album van Elins eerste jaar klaar is, want dan wordt het toch een kerstkindje denk ik...

@Susan; Dat is een aardig uitstapje geweest gisteren! Lekker hoor!

@Chivay; Leuk je kleine meisje showen!!!! Doomooseat schijnt vooral fijn te zijn als ze nog klein zijn (eerste paar maanden zeg maar), maar ik vind ze wel heel leuk :D. Babycook heb ik nooit zo het nut van ingezien. Look&Light kende ik niet, maar vind ik wel grappig eigenlijk! Zal ze zeker leuk vinden zo'n spiegel. Alledrie wel echt dingen die helemaal niet nodig zijn, maar wel erg leuk als je het kado krijgt!

@Yolanthe; Kan jij je navel nog wel zien dan :D?

@Linda; Wat rot dat je er zo tegenop ziet! Fijn dat alle controles goed waren... Dikke knuffel!

@Laartje; Ooooo.... Door je rug gegaan! Wat vervelend! Hoe is het nu met je stuitje eigenlijk? Heeft ie de bevalling goed doorstaan?

@Smokey; Joehoe!!! Je kleintje komt eraan!!! Succes vandaag!

@Marije; Wat balen dat het allemaal een beetje stroef loopt momenteel! Goed dat Zara redelijk heeft geslapen vannacht. Je kan anders ook proberen haar bedje wat omhoog te zetten door iets onder de poten of het matras te leggen. En, wat ook nog gezegd mag worden: Petje af dat je zo doorzet met de borstvoeding! Het is niet alltijd makkelijk, maar het gaat echt weer over... En ik hoop dat dat snel is voor je!

@Annette; Bij jou zit er dus ook niet echt schot in! Wat is nu de volgende stap? Jammer dat je nu nog geen effect hebt van de strippoging... Wel opvallend hoor, als je de bevallijst doorkijkt, in het begin was het merendeel met 37, 38, soms begin 39 weken bevallen, en de laatste tijd is het allemaal 39 en 40+! Zijn wij gedoemd om het gemiddelde weer op te krikken????

@Kris; Goed hoor, al ontsluiting! Inderdaad, die heb je maar alvast gehad! Scheelt je weer een uur of 2-3!

@Psychisch klaar; Ik ben er ook al een poosje psychisch heeeeeeeeeeeel erg klaar voor (of mee?), maar niks hoor! Die wil ook het gemiddelde van d'r grote zus wat opkrikken denk ik! Ben ik mooi klaar mee!

@Val; Spannend donderdag! Weet niet waar je op moet hopen, dat het vruchtwater toch gewoon goed is. Of dat het nog steeds weinig is en dat je kleintje snel gaat komen! Nou ja, misschien maar gewoon hopen dat ie zich vandaag of morgen spontaan aandient!

@Yolanthe; Ja hoor, dat betekent dat je binnen nu en een week of 3 je kleintje gegarandeerd in je armen hebt!!!! Joehoe ;)! Nee, kan alle kanten op... Misschien begint er wat, misschien duurt het nog een week.

@Hier; Manlief is met Elin gaan zwemmen, dus heb vanochtend het rijk alleen. Zo even was opvouwen en gebruiksaanwijzing van m'n nieuwe camera uitprinten (hoop dat de printer het daar mee eens is...) Verder niks spannends, vanavond naar de vk.

@Kapedi; Succes vanmiddag bij je vk! En inderdaad... Je kan er maar vast aan wennen dat Jan en Allemaal tussen je benen gaat staan gluren en graaien!

Deel Deze Pagina