augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    he jeetje kapedi bij jou ook nog alles dicht......:( gaan ze dan wel inleiden als alles dicht zit? balen he....

2. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Kapedi, klote dat het strippen niet ging. Maar wie weet wat ze in het ziekenhuis nog kunnen doen.... Ik mocht van VK bellen om eventueel in het weekend nog een keer gestript te worden door degene die dan weekenddienst zou hebben. Zou je misschien ook kunnen proberen?

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Heb vrijdag dan een afspraak om te kijken of alles dan nog goed zit, maar omdat de kleine niet is ingedaald zal strippen waarschijnlijk gewoon niet lukken, heb wel een afspraak voor volgende week dinsdag, mocht er geen plek zijn om me in te leiden voor volgende week of als ik een eikel van een gyn krijg die het niet nodig vind.Ze moeten wel gaan inleiden, dus zie het al helemaal voor me dat ik 3 dagen met een of andere gel lig om er voor te zorgen dat het week wordt en dan pas infuus.

4. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kapedi - Hmmm... dat is ook niet echt een prettig vooruitzicht. Word zelf strontziek van alle mensen die zeggen "er is er nog nooit een blijven zitten", dus dat zal ik niet zeggen ;) Zal wel voor je duimen dat de baby ineens besluit om in te dalen! Hup Kapedi's baby!

5. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Wat een héérlijk dagje vandaag hier thuis!!

Vandaag voor het eerst écht alleen met 2 kids...
    Vanmorgen een goede ochtend gehad, eerst Féline aan de borst en aangekleed en weer in bedje.. Daarna mijzelf aangekleed.. En toen mn zoon.

Daarna lekker 2 uur gespeeld met Xavier, heerlijk om weer met hem op de grond te kunnen spelen :D.
    Later werd Féline wakker, gevoed, en de kids de jasjes aangedaan en in de auto gezet.

Even op bezoek geweest bij mijn oma, was gezellig!
    Toen nog een stukje (1km) gewandeld, voor het begon te regenen.

Net thuis, Féline in bedje, Xavier ligt op de bank te slapen.. En ik geniet ff lekker van dit rust momentje!

Beide kids zijn ontzettend lief geweest!! Heerlijk, voel me echt zo rijk met 2 mooie kindjes!

De nieuwe babyfoon is ook net bezorgd (ook besteld via die site Lauw, dus heb nu dezelfde babyfoon als meerdere hier! Namelijk de alecto dbx-99). Ga er zo maar eens ff mee spelen.

Salaris van manlief was al binnen, dus ga ff de financiën op orde maken.. dan is dat ook klaar.

En zo als het kan, ga ik hier nog ff bijlezen..

Liefs

6. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Annette; Thanks, jouw baby laat ook lekker op zich wachten.....Wat is bij jou de planning, heb je misschien al geschreven, maar dat hebt ik vast gemist!

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ kris, zo das indd vroeg wakker zeg!
    Wel fijn dat je in ieder geval al wat ontsluiting hebt!

@ laartje, ai das balen dat je zo last van je rug hebt. En inderdaad niet handig met kids, je blijft aan het tillen!

@ Smokey, joepie, bijna je beeb in je armen!!

@ marije, ben benieuwd hoe het met Zara is gegaan vandaag!

@ Marjolein, laatste controle bij de vk bij beide kids was mn bloeddruk voor mijn doen een stuk hoger!
    Dus bij mij wel een teken van aankomende bevalling!

@ annette, jammer dat het strippen niet tot een bevalling heeft geleidt..
    Wanneer mag je weer terug komen? Ohh lees het al. Nou wel spannend hoor meid!

@ chivay, hoe is het nu met jou en je meisje?

@ Elisa, ook wel lekker dat je nesteldrang hebt, heb ik ook nog wel last van (met vlagen.. hihi)

@ val, het gaat vandaag best goed met Féline, ze heeft alleen vanmorgen vroeg weer gespuugd. Verder vandaag (nog) niet!
    Nog kunnen fietsen met Romano?

@ Yolanthe, op het eind van de zwangerschap heb ik ook veel slijm em bloedverlies gehad, schijnt normaal te zijn.. dan opend de boel van binnen geloof ik!
    De slijmprop opzich zag er bij mij gewoon uit als een sliert slijm met klein bloedsliertje erin.. echt een naaktslak idee!
    Maar goed, dit verloor ik met 38 weken al, en ben pas met 40+6 bevallen, dus wil ook niet echt wat zeggen.

@ brendat, ohhh daar kan ik ook zo slecht tegen, van die irritante printers of computers!
    Maar gelukkig ben je dr nu klaar mee! Nou beebje van brendat, je mag komen!!

@ lt20, hoe is het met jou en Jaimy?

@ Koetje, ohh ik was ook doodop die laatste weken, kon de hele dag wel slapen!

@ kapedi, ah das echt balen! Hoop toch stiekem voor je dat het inwendig onderzoek misschien iets voor je heeft gedaan en het alsnog gaat doorzetten!

@ femr, wel jammer dat de borstvoeding misschien niet gaat lukken, maar je hebt het geprobeert..
    Wat fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat!
    En die naweeën, vreselijk, heb dr dit keer veel last van gehad! Moest ze soms gewoon wegpuffen!

Zo, ben weer bij.
    Xavier is inmiddels ook al wakker, al ligt ie nog duf op de bank.
    Mn vriend komt zo ook thuis, dus ga nog ff beetje opruimen hier.

Liefs

8. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Val: Ja baal er wel een beetje van dat de bv niet wil lukken, maar ja... moet me er niet te druk over maken!! ;) En die naweeen pfff... had nu ook pcm ingenomen om het voor te zijn. Heb ik eigenlijk alleen zondag ingenomen en maandagochtend.
    En die naaktslak... hier dus echt niks van te zien he. Tot het 1ste inwendig onderzoek van de vk was er geen bloed te bekennen en ook geen slijm. Maf hé dat dat bij iedereen anders is.

@Kris: wat fijn dat je al ontsluiting hebt!!

@Yolanthe: ohh spannend! Misschien is het begonnen, zou lekker zijn zeg!!

@Smokey: hoe zou het met smokey zijn???

xxx

9. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
  10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@BrendaT: ze waren het helemaal eens met jouw conclusie :p. Kan vandaag doorzetten maar het kan ook nog even duren. Maar over 2,5 week is uk er wel!

Heel goed nagekeken in het ziekenhuis net, kleine is nog steeds niet ingedaald. Dus als de vliezen breken, moet ik meteen bellen. Kleine schatte ze weer op niet heel erg groot en veel vruchtwater. Controlle`s waren weer prima.

Het kan zijn dat het doorzet dus, had net ook weer krampen. Is nieuw voor mij, bij dochter had ik niets. Volgende week de gyn erbij en dan gaan ze een plan opstellen zei ze. Ik ben dan 40.4 en wil dan wel actie, dus ik ben benieuwd volgende week donderdag!

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Jahoeeeeeee ze ligt in haar ledikantje!
    Vandaag heeft Oona even giga veel behoefte aan knuffelen.. Sinds vanmorgen is alleen vasthouden goed... ;) Maar nu was ze zo Kock Out dat de luikjes dicht bleven...
    Nu snel even wat opruimen, rommelen en zometeen koken voordat ze weer aan de beurt is voor een voeding..

@ potdichte dames...
    Pfoei nog meer overtijd... Misschien moeten we maar even een "Open van Onder" mantra gaan zingen met z'n allen???
    Zonder gekheid....... hoop dat het snel op gang mag gaan komen dames!

@ Fem.. Wauw mooi kaartje! Ben je aan het kolven om nog te proberen?

:) oho... hoor weer wat via de babyfoon..
    This een luidruchtige slaapster, maar toch maar even gluren of ze doorheeft dat ik haar neergelegd heb ghehe.. :D

12. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Yolanthe: wat is Brenda toch goed hé hahaha. Nou ik hoop dat dat rommelen leidt tot het gewenste resultaat!!! Ik duim in ieder geval!!

13. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Chivay: jep, kijken of het kolven de motor op gang brengt. Ga straks nog ff proberen. Mocht er niks uitkomen en heb morgen meer last van stuwing probeer ik het nog een dagje. Als het dan niet lukt dat moet ik me erbij neerleggen dat er gewoon niks komt.

14. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Val (en allemaal): Misschien moeten we allemaal maar voor de 18e gaan dan! Zijn we er in 1 keer vanaf! Het begint hier wel een beetje suf te worden zo, haha! Kunnen we in 1 keer door naar het mama-topic!

@Kapedi; Balen dat alles nog helemaal dicht zit! Had jij nu ook al wat voorwerk gehad, of ook nog helemaal niks? Vraag me af of dat nu eigenlijk iets zegt of niet?
    Maar sowieso inleiden begin volgende week? Spannend hoor! En lekker dat ze je niet tot 42 weken laten lopen... Hoewel je een eind op weg bent tegen die tijd!

@FemR; Fijn dat je je zo goed voelt!!! Komt er nog helemaal niks uit je borsten? Zou wel jammer zijn! Maar inderdaad, wel verwacht...
    Wat een leuk kaartje van Mees!!! Mooi hoor! En hoopvol dat geen slijm niks hoeft te betekenen, haha! Wanneer is bij jou voor het eerst inwendig onderzoek gedaan?

@Annette; Er is er inderdaad nog nooit 1 blijven zitten, haha! Een waarheid als een koe, maar je schiet er geen bal mee op! Heel irritant. Beginnen mensen jullie nu nog vaker te bellen of ie er echt nog steeds niet is, of valt dat mee? M'n moeder is in ieder geval wel lekker zenuwachtig, en ik kan zelf niemand bellen zonder dat er opgenomen wordt met 'en, en en?', echt heel irritant!

@Kiss; O, wat heb jij een leuk dagje zeg!!!! Helemaal heppie! Ik wil ook!

@Yolanthe; Kijk, ik kan gewoon voor verloskundige doorgaan! Heb m'n roeping gemist! Fijn dat ze volgende week in principe actie gaan ondernemen (als het kan natuurlijk). Bij mij ook als het goed is, vanaf 40 weken proberen te strippen. Dus ga vanavond proberen of ik voor volgende week op maandag een afspraak kan maken ipv dinsdag, haha! Scheelt er weer 1!

@Chivay; Als jij nu eens wat Open van Onder energie rondstrooit hier, haha! Goed idee!

@Hier; Nou, lekker een tukkie gedaan! Manlief boodschappen gedaan, dus hoef er niet uit met dit druilweer! Ga zo maar vast kaartjes printen en knippen voor op de traktaties van Elin op het kdv als haar zusje EINDELIJK geboren is... Is dat ook geen reden meer om te blijven zitten!

15. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, jullie mogen van mij allemaal op MIJN datum bevallen morgen! Ik heb toch al een plekje vrijgemaakt :D Dus hup... beentjes uit elkaar en maak er een massa bevaldag van :D

16. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk kaartje Fem!!

al nieuws van Smokey? Is iemand haar buddy?

17. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden, kom hier alleen even snel spieken.

Nog geen nieuwe beebjes zie ik? Ben benieuwd!! :D

18. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hai meiden!

Geen babynieuws vandaag??! jammer!
    Alles een beetje halfbakken bijgelezen net...straks meer tijd!

@hier...alles ok! Gisteravond wel flinke steken in baarmoeder helemaal onderin...niet echt een fijn gevoel maar vandaag is dat weer weg helaas...Morgen ws strippen..ben benieuwd!

x

19. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Morgen strippen :$? Owwww... wil ik ook! Haha! Mijn geduld is echt op hoor! Zo stom, heb de hele zwangerschap zo rondgelopen met de datum van 34w5d in mijn hoofd, als ik daar maar overheen kom, en de datum van 37 weken, dan ben ik er! Die uitgerekende datum was eigenlijk gewoon een beetje voor de vorm dacht ik! Zal je zien dat ik gewoon ruim overtijd ga, haha!

@Dingetje; Is met de hormonen ook de after-eight verslaving overgegaan???

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Brendat.... Hahahaha nou vooruit dan!

**** Oooooooooooopen van ooooooooooonder! ****

Passende gebaren mag jij er bij verzinnen :p