Pas op met wat je zegt hoor, je weet hoe levendig mijn fantasie werd van die naaktslakken! Maarre, ik heb wel 1 heel menstruatiekrampje gevoeld vandaag! Duurde op zijn minst 4 seconden. Betekent dat dat het door gaat zetten? Binnen nu en 2,5 week?
Hihi, mijn after eight is op, dus zit nu een melk-toblerone weg te werken... Maar wit is ook wel een idee zeg!
He bah kapedi dat is idd geen leuk vooruitzicht! ik hoop voor jou echt dat er zelf wat beweging in komt en ze je kunnen/gaan helpen meid! Kiss: klinkt heerlijk meid! word er vrolijk van Femr: jammer van de bv, maar je was er al wat op voorbereid he? hihi jij had geen naaktslak hopen dat die naweeen snel over zijn! en het kaartje is echt leuk geworden! Yolanthe: wel fijn dat alles goed was! hopelijk haal je die 40.4 niet! Brendat: ben het met je eens enne jij gaat ook gewoon die ruime 40 weken halen hoor je doet maar met ons mee anna: oh succes morgen!! hopelijk lukt het! wel vroeg ook he wahahaha Chivay: ik zie je al zitten met je oooooooooopeeeen van ooooooooooonder oh hou op over toblerone hmmmmmmmmmmmmmm chocolaaaa er ligt nog ijs in de vriezer........is er niet echt weer voor he? of koekjesssss oh ff in de kast snuffelen Zo vanmiddag bij een vriendin langs geweest, wil ik naar huis en die kleine wil altijd de auto open doen met de sleutel dus hij doet dat maar drukt er 2 keer op ondertussen ik hem in de auto gezet, normaal geeft ie dan de sleutel aan mij nu gooit ie hem naar voor zo op mijn stoel dus ik denk oh die pak ik zo wel...gooi de deur dicht wat denk je? auto op slot!!!!!!!!! PANIEK ik terug naar mijn vriendin, gelukkig hangt de reservesleutel op een haakje thuis, Mijn vriendin en ik snel naar huis gereden haar man bij mijn zoon gebleven, pffffffffff hij moest heeel even huilen, maar kon zelf ook wel janken dikke stress haha dat gebeurt me dus noooooooooooooooooooooooit meer!!! Zo maar ik heb wel weer wat meegemaakt vandaag voor de verandering hahaha Op naar morgen
hmmm Luannie is de buddy van Smokey, ook al tijdje niet gezien he, hopelijk meld iemand wel wat ben wel benieuwd nu....
@ Val... oooo wat een gestress met die sleutels!! en wat een geluk dat je je reservesleutels zo wist te vinden.. En wat dat vroege strippen betreft...tja ik mag niet over de 40 weken heen en ben donderdag 39 weken.(medische indicatie...heb epi lepsie ) Maar misschien kan het nog wel niet hoor morgen! Gyn. hoopte van wel dus ben best benieuwd! Mocht het nu wel doorgaan dat strippen..hoe lang daarna zou je eventueel iets kunnen merken eigenlijk..jhmmmm heb eigenlijk nog een etentje morgenavond... x
Anders is op "mijn" 22ste ook weer een plekje vrij. Wel raar hoor dat hij dan pas geboren had moeten worden en we nu al 4 weken van hem aan het genieten zijn. Herken je dat gevoel Dingetje en alle andere vroege moeders.
@ Elisa: Jenna meld zichzelf als ze honger heeft.. meestal is dit netjes om de 4 uur.. soms is het langer ('s nachts kan het zelfs 7 uur zijn) en soms overdag is heb maar 1,5 uur.. @ Babyfoon: hier ook vandaag bezorgd. hij doet het goed.. @ FemR: leuk kaartje Ik heb een beetje vluchtig bij gelezen.. Maar helaas geen babynieuws.. jammer hoor.. Kom op meiden... zet die deur van onderen open.. en laat maar komen...
Hier zijn vandaag mijn ouders terug gekomen van vakantie. Ze hadden Mylan voor he tlaatst gezien toen hij 3 dagen oud was. Was een hele schok voor ze om hem vandaag weer te zien. Ze hebben hem meteen verwend met Benneton kleertjes. Super stoer. Een spijkerbroek met kniestukken, een polo shirtje en een vest er over heen. En een slab met zijn naam erop geborduurd.
Oh ja voor de creatieve breimama's/ oma's onder ons deze site wil ik jullie niet onthouden. De moeder van een vriendin van mij gaat de muts van foto 2 maken en het vest van foto 3. Ben benieuwd hoe het word. De muts word grijs en het vest donker paars. Babykleertjes breien - vrouw.telegraaf.nl [Hobby hoek]
Ja gelukkig is mijn vriend heel strikt over sleutels ophangen op het sleutelrek!! haha ikzelf ben daar wat minder goed in, maar op dagen zoals vandaag ben ik hem heeeeeeeeel dankbaar En anna, ik geloof dat kiss toen zei dat je binnen 24 uur dan iets moet voelen als het strippen geholpen heeft, hoop voor jou ook dat het lukt! succes!
chivay: heb mijn eigen idee bij je open van onder! maar vindt m wel goed, dames SUCCES VANAVOND EN VANNACHT! het is bijna de 18e en dat is toch mooie datum om te bevallen?! al iets van smokey gehoord? hier gaat het goed. fenna ligt lekker in haar bedje te slapen, na eerst 1,5 uur bij mama te hebben gelegen.. om 10 uur voeden en dan gaan we slapen!! manlief doet 2 uur voeding dus hoef ik er niet uit.. ben zo moe, heb er hoofdpijn van! maar goed, gaat wle over! ik hoop dat de dames die willen bevallen, binnen nu en paar uur bevallen en anders de 19e! slaap lekker allemaal!
@Kapedi: balen dat het niet lukt om je te strippen. Ik hoop voor je dat inleiden niet nodig is. @FemR: fijn dat het zo goed gaat met jullie. Mees is echt een schatje! Jammer dat de bv toch niet lukt maar je hebt het in elk gevoel geprobeerd en van flesvoeding wordt ie idd ook wel groot. Moooooiiii geboortekaartje! Leuk dat je die foto met die handen ook hebt gebruikt! @kiss: wat fijn dat je eerste dagje alleen met 2 kids zo goed is gegaan! @Yolanthe: bij jou dus ook gerommel, spannend! Gek he, dat je ondanks je al mama bent geen idee hebt hoe weeen voelen? Hier net zo. Ik hoop dat het snel serieus wordt! @brendat: ja, ik wil ook de 18e! Vind ik een mooie datum! @anna: succes morgen, ik hoop dat het strippen lukt! @val: zo, dat was schrikken dat de auto op slot zat! Gelukkig is het snel goed gekomen! Was wel een heel avontuur kan ik me voorstellen! @Susan: de 22e vind ik ook mooi hoor! Ik wil wel in jouw plaats! Wat leuk die brei-dingetjes! @Smokey: hoe is het met je? @hier: nou, vanmiddag voor de uitslag van m'n urine gebeld. Er zit dus toch eiwit in mijn urine. Net op de grens (wat daarmee bedoeld wordt, weet ik niet. Van opname misschien?). Ik moet a.s. vrijdag weer terugkomen om mijn bloeddruk te laten controleren en wederom een plasje in te leveren... En nu natuurlijk goed in de gaten houden als ik me niet lekker ga voelen. Rustig aan dus... Nu nog even lekker tv kijken en daarna naar bed. Heb weer de hele middag geslapen, hopen dat ik straks wel in slaap kan komen. Maar ik ben echt supermoe dus dat komt vast goed. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Oei koetje: goed in de gaten houden ja! zal idd van opname zijn, tegen mij zeiden ze toen ook dat ik opgenomen zou worden. Rustig aan hoor en let goed op jezelf!
Koetje: als je over die grens bent is het algehele bedrust. Had in het ziekenhuis een meisje tegen over mij liggen met 31 weken en ook net onder de grens ze mocht wel naar huis maar super rustig aan doen. Bijna niks doen dus. In het ziekenhuis mocht ze alleen van bed als ze naar de wc moest.
@ Susan.. Herken het wel een beetje.. al was ik al 39.2 week.. Bij 3 aug vond ik het zo raar... En vandaag zou ik 42 weken zijn.. Zonder stuitertje had ik bv vandaag in t zh hebben kunnen zitten voor inleiden.. raar idee hoor! @ Koetje.. Hmmm fijn dat ze je goed in de gaten houden! Hopelijk vrijdag een mooi schoon plasje (of kan dat niet meer, en mag het alleen niet erger worden?)
Bedankt voor jullie reacties... Volgens mij kan het wel weer beter worden (lijkt me tenminste). Voor de rest hebben ze niks gezegd over (heeeel) rustig aan doen, wel dat ik mijn lichaam goed in de gaten moet houden. Maar ik doe idd maar heel rustig aan, lijkt me sowieso goed. Ga nu m'n bedje opzoeken. Tot morgen!
Dames die vannacht gaat bevallen succes. Wachtende dames hoop hat het begin snel komt en doorzet. Hier even lekker knuffelen en dan de kleine naar zijn wiegje brengen en dan zelf ook zo naar bed.
@Eiwit in urine:kan ook verdwijnen blijkt, want vandaag was m`n urine schoon terwijl ik de afgelopen weken er steeds 1 spoortje in had zitten. En 1 spoortje mag gewoon. Ben benieuwd of er iets gaat gebeuren vannacht! Het rommelt en ik had net weer verlies. Ik ga nu lekker slapen, hoop toch wel dat dat gaat lukken eigenlijk.