augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Yolanthe: succes!!!!!! Ik hoop dat het doorzet!

@Val: nee heb nu weinig naweeen gelukkig! Af en toe last, niet zo erg als bij Isa.

@Brendat: jaaa... ik denk dat het binnen nu en 2.5 week wel wat gaat worden ;)

@bloedverlies: wie vroeg dat nou ook alweer? Maar dat had ik dus pas toen de vk zondagochtend voelde of ik al bezig was. En toen had ik dus 3 cm.

@Koetje: mak aan doen hé!!! Heel rustig aan!

Nou meiden, succes, benen wijd en komt maar op met die babys en anders... slaap lekker!!

Grtz FemR

2. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    boehoe.... weer geen slaap, nog steeds geen baby......

3. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag gisteren bij ons wandelingetje wel een naaktslak..... van wie was tie?

4. 4days

4days Niet meer actief

Morgen dames! Ik kan helaas niet meer slapen. Nog geen baby's zie ik?

Nou ik vind dat het nu toch wel eens tijd wordt. ;) (jij vast ook he) Het goede nieuws is... Nu kan het ECHT niet meer lang duren. :)

Maar bij mij gaat het vast wel nog lang duren... Heb echt totaal niet het gevoel alsof het binnenkort gaat beginnen ofzo. Volgens mij blijft mevrouw lekker zitten tot 40 weken of langer. Veel te gezellig daar binnen.

5. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ cossy - Ik vind het HOOG tijd worden! Vooral nu mensen om me heen die later uitgerekend waren gewoon op hun gemakje bevallen.... Dat is natuurlijk niet eerlijk....
    Ben waarschijnlijk gewoon een heerlijk nestje voor onze baby, maar er staat ook zo'n mooi kamertje voor hem klaar...!
    Nou ja, nog hooguit een week ;) (en er is er nog nooit een blijven zitten....:p)

6. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk maar hoe leuk, is toch beter dan zo'n donkere krappe buik!

7. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog eentje....

8. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    En het andere hoekje...

9. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @annette: wat een gaaaaaaaf kamertje!!! Veeeeel leuker dan dat donkere holletje idd. Beeb, kom nou!!!

@Yolanthe: ik hoop dat het doorzet! Succes!

@hier: redelijk geslapen. Het rommelt wel af en toe. Ben benieuwd wanneer het echt gaat beginnen. Ik hoop in elk geval voordat het echt serieus wordt qua hoge bloeddruk...
    Vanochtend even met m'n moeder en Tes naar de markt, heeel rustig aan. Als ik de hele dag thuis moet zitten word ik gek... Vanmiddag weer lekker slapen.
    Fijne dag allemaal!

10. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    koetje, je kunt ook beter wat gaan doen als je dat nog kunt..! wachten is verschrikkelijk!

hier heeft onze allerliefste dochter me herlijk wakker gehouden vannacht... zo komt vriendinnetje dus moest er wel uit maar vanmiddag lekker slapen! inmiddels ligt ze heerlijk te slapen dus kan ik even doen wat ik wil!

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ annette, wat een ge-wel-dig kamertje! echt super gaaf!!!

De rest ga ik later bijlezen.. wil ff geboortekaartje spammen!

Bekijk bijlage 95002

12. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
  13. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha we zitten wel aardig aan dezelfde tics zeg :p

14. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik herken het zéker!!

15. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ieks... had net een gigantische naaktslak onder de douche.... Bij mijn eigen mama is dat alle drie de bevallingen HET teken geweest, ik weet het, moet niet te voorbarig zijn, maar zou het dan nu toch????

@ 18/08 - Zijn er al andere babyactiviteiten aan de gang om de 18e vol met mooie baby's te krijgen?

16. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk die wieg op die kist!

17. @ Annette, wat een gaaf kamertje! Kom maar op babytje!

@ Koetje, wel rustig aan doen hoor. Maar indd alleen thuis zitten word je ook niet goed van.

@ Yolanthe, en nog iets doorgezet?

@ Val, wat schrikken zeg. Ik zou volgens mij echt beginnen te huilen en niet weten wat ik moest doen haha.

@ Kiss, wat fijn dat alles goed ging in je eentje.

@ Stuitje, weet niet wie het vroeg maar heb er helemaal geen last meer van, gelukkig. Ook tijdens de bevalling niks gevoeld.

@ Marije, nee ze heeft geen krampjes want zo gauw ik haar oppak stopt ze met huilen, ze vindt het gewoon erg gezellig op de arm. Hoe is het met Zara gegaan vannacht?

Hier nog steeds een meisje dat alleen maar op de arm wil. Best wel lastig aangezien ik niks gedaan krijg.
    Ben net van ellende maar gaan stofzuigen en toen was ze in slaap gevallen, kleine boef!
    Vandaag veel kraamvisite, gezellig!
    Vriendlief heeft vanavond gelukkig geen avonddienst. Vindt de avonden wel lastig met 2 kinderen, hebben meer mensen dat?

En vandaag is het de 18de... kom maar op baby's!!!

18. Oja kiss wat een prachtig kaartje!! Ik vind de tekst ook echt heel mooi.

19. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kiss - Kaartje is erg leuk!

@ spruit - Bedje was oorspronkelijk erg laag, dus vonden dit de beste oplossing.. helemaal onze stijl :)

20. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Annette; vind het ook de hoogste tijd om eruit te komen, heej je naaktslak hihi, hopen voor je dat het snel begint, een weekje overtijd is zat en je bent de eerste op rij dus gaan met die banaan
    @Kiss; Wat een superleuk kaartje
    @Laartje; gezellig zoveel visite

pff hier ook nog totaal geen beweging. Ga me maar voorbereiden op het inleiden, want ik heb het idee dat mijn druif nooit uit zichzelf gaat komen! Misschien komt het omdat hij niet is ingedaald ofzo, ik weet het niet ,maar vind dit erg frustrerend.

Deel Deze Pagina