augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Zo! Gisteren weer bij de vk geweest. Alles goed, bloeddruk wel iets gestegen naar 85 onderdruk, maar nog geen alarmbellen. Verder niet zo veel spannends eigenlijk. Geen inwendig onderzoek gehad, en volgende week strippoging indien nodig. Maarre... Ik zit er volgende week wel weer hoor!

@Val; Oh, wat een actie! Kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent! En je mannetje ook natuurlijk...

@Koetje; Oei, da's even schrikken! Inderdaad rustig aan de komende tijd, en afwachten wat het plasje vrijdag zegt... Heb je Tes thuis morgen en overmorgen of zit ze op het kdv?

@Susan; Dat zal een heel verschil voor je ouders zijn geweest ja, haha! Hij zal wel flink gegroeid zijn inmiddels!

@Elisa; Dank voor je positieve energie om afgelopen nacht te gaan bevallen, maar heeft helaas niet geholpen hier!

@Annette; Dat is wel een heel gaaf kamertje zeg! Inderdaad, dattie daar niet voor komt! En als hij dan toch niet komt, dat je dan in elk geval lekker kan slapen zeg! Ben je in elk geval uitgerust als je er aan begint!
    Joehoe, een naaktslak! Wie weet... En inderdaad, het kan nooit langer dan een week meer duren... ;) Maar ik hoop vandaag voor jou hoor!

@Kiss; Wat een lief kaartje!

@Hier; wel weer goed geslapen, maar weer geen actie, dus laat vandaag ook maar voorbijgaan... Nu wel nog steeds moe, en Elin is ook bijzonder pieperig. Met een beetje mazzel krijg ik haar over een half uurtje wel in bed, kan ik zelf ook ff pitten. Verder geen plannen vandaag!

2. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    ****Buddynieuws****

Gisteravond is smokey bevallen van een dochter: MAUD!
    3715 gram! Alles gaat goed, het was alleen een helse bevalling!

Gefeliciteerd smokey!!!!

3. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoera, gefeliciteerd smokey!

@ brenda - lekker niks doen vandaag is ook fijn!

@ kapedi - frustratie is echt heel erg! Ik duim voor je dat baby ineens de geest krijgt! Ik ben zelf net gebeld door ziekenhuis, mag morgenochtend voor controle. Maar hoop dat het niet nodig is....

4. @ smokey, gefeliciteerd met jullie dochter Maud!

5. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smokey, gefeliciteerd met jullie dochter Maud!!!

6. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiss, wat een enorm lief kaartje!

Annette, dus die naaktslak die Spruit zag was van jou :D Hoop voor je dat het snel doorzet! Mooi kamertje trouwens!

7. 4days

4days Niet meer actief

Hihi jah dat is inderdaad veeeel leuker dan die donkere buik! :D lekker vrolijk kamertje! Die poster (als het een poster is) vind ik super. :D

8. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat dacht ik dus ook toen ik het las!! Hahahaha.

Annette, succes!!

9. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Smokey, gefeliciteerd met jullie dochter Maud!!

10. SpruitNoordeloo

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ geboortekaartje: wij hadden maar een "simpel" kaartje van Unicef.

De openingstekst was:
    Hoera, het is gelukt,

hij is op zijn verjaardag geboren!!!

Rembrandt Marius Benjamin

Geboren op 1 augustus 2010 om 17.27 uur
    met een lengte van 49 cm en een gewicht van 3240 gram.

11. SpruitNoordeloo

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smokey, gefeliciteerd met jullie dochter Maud!!

EN ojee, een helse bevalling......

12. Marjolein83

3 jan 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ smokey, van harte gefeliciteerd met jullie dochter MAUD! Leuke naam!!
    Geniet van elkaar!!

En we zijn weer wakker geworden zonder dat er iets gebeurd is. Hebben alle mama's die nog niet bevallen zijn die gedachte ook 's ochtends?

Meer mensen die trouwens Curanol gebruiken? Jij marije?? Bevalt dit?

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Smokey: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Maud!

@ geboortekaartje: wij hadden voor deze gekozen, het is een soort boekje: Bijzondere, originele en leuke geboortekaartjes van vilt en textiel

@ tekst: jij bent van ons samen, van allebei de helft en je lijkt op ons maar nog het meeste op jezelf

@ Kiss: met ons gaat alles goed! Overdag is ze wel veel wakker maar s'nachts slaapt ze 6 uurtjes door dus daar zijn mama en papa wel blij mee ;).. Had net je stukje gelezen over je dagje gisteren met de kids en moet zeggen dat ik een hele trotse mama hoor :D!!

@ babynieuws: wie gaat ons blij maken :D :D?

Ik wil babynieuws - Ik wil babynieuws - Ik wil babynieuws - Ik wil babynieuws

14. SpruitNoordeloo

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebberd! Je hebt net babynieuws vsn Smokey gekregen! ;):p

15. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    smokey gefeliciteerd!!!

16. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Yolanthe: en? nog iets gebeurt?

oh Femr: sorry verkeerd gelezen, gelukkig maar dan dat je er nu minder last van heb!

Annette: vind het ook tijd voor jou. Wat leuk het kamertje zeg!! apart! enne ben benieuwd hoor! hier doe ik niet mee met 18/8:(

Kiss: leuk het kaartje!! stond ook op mijn lijstje!

Laartje: heb me ook moeten inhouden hoor;)

kapedi: idd erg frusti!

SMOKEY VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER MAUD!! best lang geduurd dan nog he.. niet leuk van je bevalling maar nu genieten!!

Luannie: hoe gaat het met jou en Robin?

Ja marjolein elke ochtend;)

gisteravond had Romano wat koorts, maar redelijk geslapen, vanmorgen nog niet helemaal lekker, pap eten, wat denk je komt er weer allemaal uit...pfff en kots opruimen is niet echt een fijne bezigheid nu....maar goed hij is er vanaf en loopt weer door het huis te springen?:)
    zo maar weer ff naar buiten denk ik...
    oh ja ik doe dus niet mee met de 18e.......:(:(

17. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Kirsten, wat een GAAF kaartje! Helemaal mijn stijl!!

Spruit, simpel of niet, als het maar bij jullie past!!! Ik vind 'm wel cute :)

En weer een naaktslak gespot door iemand las ik, spannenddddd!! Hopelijk een teken van een bevalling!!
    Ik zal duimen!!!

Marjolein, nee Curanol ken ik niet.. Heb je dat voorgeschreven gekregen?

Val, wat sneu voor Romano! En voor jou natuurlijk. Kots opruimen is ook nooit mijn favo bezigheid.. Is te hopen dat het hem gewoon even dwars zat en ie nu weer 'beter' is!

Lt20, Echt mooi jullie kaartje!!! Zal wel een flinke duit gekost hebben, wel super mooi zeg! Nooit eerder gezien overigens...

Hier was de nacht wederom een drama.. Had dr bedje omhoog gezet maar blijkbaar niet hoog genoeg. Ze wilde niet/nauwelijks slapen.. Ja half rechtop bij mama op de borst.. Maar zo kan ik dus niet onwijs goed slapen dus ach, zoonlief is bij oma en ik ga zo maar proberen bij te slapen!!
    HA zo eerst bellen voor medicatie tegen reflux.. Hoop zo dat dat wonderen zal verrichten!!!

Hier trouwens ons geboortekaartje, het uiteindelijke resultaat...
    Voor en achterkant
    Bekijk bijlage 95028

18. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
  19. 4days

4days Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie dochter Maud!!
    Minder van de bevalling...

20. 4days

4days Niet meer actief

Leuke geboortekaartjes hier zeg! Die van ons is vrij simpel, maar wel schattig vind ik. :)

Deel Deze Pagina