augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo dames! hier gisteravond de voetreflexzonebehandeling gehad....het was heerlijk ontspannend, en voelde bij bep. drukpunten ook echt mijn baarmoeder...en de beeb was tijdens de behandeling megadruk! het heeft helaas tot nu toe nog niet voor weeen gezorgd;) hoop dat als ik straks bij de vk me baarmoedermond wel verweekt is...naja we zien wel...anders ga ik maandag weer naar dr toe:p

@smokey gefeliciteerd met jullie dochter maud!!!

mooi kaartjes allemaal zeg!!!

2. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hallo!!

De schreeuw om babynieuws werd beloond!!!

@Smokey: gefeliciteerd met Maud!!!!!!!!!!!!

@Kiss: wat een super lief kaartje!!! sweet sweet!

@Annette: hopelijk heeft de naaktslak als resultaat dat de bevalling gaat beginnen!! In duim voor je!! En wat een geweldig kamertje!! Heel veel leuker dan die donkere buik ;)

@Mamamies: jeetje zeg... wat een verhaal die bevalling van jouw.... Heel veel overeenkomsten met mijn eerste bevalling! Pfff.... wel super knap en bijzonder dat je niet met ingescheurd of ingeknipt!! Bij mij moesten ze toen helaas wel knippen grrr....
    Ben je weer een beetje bijgekomen?

@Marjolein: ik werd ook elke ochtend wakker en was ik me erg heel erg bewust van dat ik niks voelde....

@Val: ja dat is echt heel fijn hoor, heb wel wat naweeen, maar ook wel logisch, die bm moet toch krimpen ;) Wat sneu voor Romano en voor jou om het op te ruimen... hopelijk was het eenmalig!! Ik hoop dat het snel gaat beginnen Val!!!

@Lt20: wat een leuk kaartje! Orgineel ook!

@SpruitNL: jij ook zon lief kaartje voor Rembrandt. Schattig schattig!!

@Hier: weer een beste nacht gehad, Mees heeft van 0.30 tot 5.30 geslapen, dus dat vind ik best knap ;) Hebben nu een andere kraamverzorgster, is lekker aan de sop. Helaas ook niet mijn type.... ik denk dat ik blij ben als het zondag is hihi.
    Ik ben gestopt met kolven, heb er vanmorgen even heel hard om gehuild (kan zo weer janken, leuk hoor die hormonen). Er komt gewoon niks uit... behalve 10 druppels... nou... dan krijgt Mees er dus helemaal niks uit. Heb geen toeschietrelflex ondanks de stuwing. Dus heb nu een hele strakke bh aan... hoop dat ik niet te veel pijn en last krijg!
    Mees heeft heerlijk zijn flesjes gedronken en mag om 12.00 weer lekker lurken. Hij ligt nu heerlijk in zijn bedje, hij gaat en beetje pruttelen en het is zo'n lieffie!!!!
    Is alweer een beetje aangekomen, naar 3500 gram, dus de stijgende lijn zit er gelukkig in!
    Nou... ik ga stoppen, mijn schoonvader komt eraan.

Meiden zet hem op he!!!!!!! We willen MEER NAAKTSLAKKEN ZIEN!!!!! ;)

xxx

3. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Morgen! Effe meldplicht zonder enige actie hier.....

HIEP HIEP HOERA voor MAUD!!

@ geboortekaartjes: hier ook een simpele, naar eigen ontwerp. Wij hebben het in dezelfde trent als onze trouwkaart gehouden. Hoe en wat....dat zien jullie later! Nu eerst die kleine eruit zien te krijgen. Gisteren op controle geweest. Alles prima. Vrijdag weer op controle en dan weer op zondag. Tot die tijd....genieten want de zomer gaat hier weer beginnen! Temperatuur t/m maandag zo ongeveer 27/28 graden. Lekker!

4. Iltje

Iltje Bekend lid

5 dec 2009
    544
    0
    0
    Object manager van een schoonmaakbedrijf
    Nederland provincie utrecht
    Hallo Lady's

Hier BUDDY NIEUWS

Yolanthe is in het ziekenhuis. Haar bevalling is om 5 uur begonnen.

Ik kom snel weer op het forum met al de poes pas van ons dochtertje.
    Gelukkig gaat het goed met der wij gaan haar zo ophalen uit het ziekenhuis en dan gaan we eerst even van haar genieten en dan kom ik op het forum weer.
    Zodra ik weer wat van Yolanthe heb gehoord plaats ik dat weer voor jullie

Groetjes

5. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    iltje, wat fijn dat ullie dochter naar huis mag!

6. Marjolein83

3 jan 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees allemaal verhalen over die heerlijke baby'tjes! IK WIL OOK!! hihihi....

Maar ja, gister voor de laatste x wezen zwemmen en iedereen wenste me succes. En toen had ik wel ineens zoiets van - slik - het is echt bijna zover! Stom he!

Maar ja, Marije, ik had hier op zw.pagina al gelezen over curanol en toen heb ik het zelf gekocht bij de apotheek (is obv plantaardige bestanddelen wat super schijnt te werken) En mijn VK wilde me dat ook meegeven, maar toen gaf ik aan dat ik het zelf gekocht had.
    Wil het vandaag toch eens gaan proberen.
    Vervelend dat Zara niet lekker wil slapen. Tuurlijk is het fijn dat je ventje uit logeren is, maar toch...een fijn nachtje zal toch fijner zijn geweest.

Ik ben zo benieuwd wat ons staat te wachten! Mijn meisje huilde de eerste 3 maanden veel overdag, maar 's nachts gelukkig niet! Kwam vanaf het begin maar 1x per nacht. Maar begrijp me niet verkeerd, het is best een spookje geweest. Want het eerste jaar is ze toch regelmatig 's nachts wakker geweest. Nu is het gelukkig wel een goede slaper. 1 x in de zoveel weken/maanden heeft ze alleen een beroerde nacht. Maar goed, dat hebben we zelf ook toch?!

Ik zie ook veel leuke geboortekaartjes voorbij komen! Ik hoop dat ik de onze ook snel kan showen, hihi.

Oh verschrikkelijk, weer zo'n slome ochtend! Geen zin om me aan te kleden, maar laat ik toch maar eens een poging doen. Kleine meid zit naast me op de bank en is aangestoken door mijn slome gedrag, haha. Viert gewoon het verlof met me mee!
    Ik moet zo nog ff boodschapjes doen.

Maar ben de laatste 3 dagen ook iedere x misselijk! BAH!! Vannacht wel weer redelijk geslapen gelukkig!

Fijne dag meiden! Ik ben benieuwd wie er nu gaat bevallen!
    Heb onze namen nog niet voorbij zien komen!

7. Marjolein83

3 jan 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    ondertussen dat ik mijn hele stuk heb getypt lees ik het stukje van Iltje!!

Wat fijn dat jullie meisje mee naar huis mag! Wat een opluchting!
    Hoe gaat het nu met haar?

En de volgende bevalling heeft zich aangekondigd!! LEUK, LEUK!!

8. 4days

4days Niet meer actief

#448 4days, 18 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2010
    Spannendddd, succes!! :D

Iltje, wat fijn dat ze naar huis mag. :)

(10.000 berichten, whaaaa! :) )

9. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    oooh ben benieuwd naar Yolanthe!!!

Iltje: wat fijn dat jullie meisje weer mee naar huis mag! ik ben benieuwd wat er nou precies gebeurt is allemaal, maar geniet maar eerst eens elkker van jullie kindje!

Femr: nieuwe kraamhulp? op eigen verzoek of kwam het zo uit? jammer dat deze ook niks is dan....kan zo fijn zijn een goeie kraam hulp! gelukkig gaat het met Mees allemaal goed he! lekker hoor:)

10. @ Iltje, wat fijn dat ze mee naar huis mag. Geniet van elkaar!

@ Yolanthe, spannend!!!!

@ Cossy, WOWIE 10.000!!!

11. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Brendat: was zeker een heel verschil voor mijn ouders. Maar wel super trots.

Smokey: gefeliciteerd met Maud.

Kiss: erg leuk kaartje, mooie vorm weer eens wat anders.

ga een flesje warm maken Mylan meld zich.

12. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ yolanthe - spannend....!!!! Ik wil ook ;)

13. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Smokey gefeliciteerd met jullie dochter Maud!

@Annette; Hoop ook dat het niet nodig is! Dat je in elk geval niet het record van EmmyX van 41w4d gaat evenaren hoor!

@Marjolein; Dat denk ik inderdaad ook elke ochtend! Toch weer balen dat je niet midden in de nacht wakker bent geworden van een wee of nat bed... Enne, wat is curanol :(?
    Hier ook al zo'n slome ochtend. Voel me niet helemaal toppie, beetje last van mijn buik bij alles wat ik doe. Jammer genoeg alleen thuis met Elin, dus ik doe nogal veel. Gelukkig heb ik haar nu even voor de tv kunnen installeren, slecht he!

@lt20; Wat een leuk geboortekaartje zeg! Origineel! En inderdaad, niet te hebberig worden he!

@Val; Nou dan doe ik solidair met je mee niet op de 18e!
    Fijn dat Romano opgeknapt lijkt te zijn door alles eruit te gooien!

@Linda; Lijkt me ook heerlijk zo'n voetreflexmassage! Grappig dat je op dat moment dan toch effect lijkt te voelen! Hoe laat moet je naar de vk?

@Kris; O,lekker! Zomer!!!! Hier blijft het prut prut prut... Dat die kleine van jou niet snel naar buiten komt met dit soort vooruitzichten, zeg! Onbegrijpelijk!

@Iltje; Bedankt voor info! Fijn om te horen dat het beter gaat met je meisje! Ga haar lekker ophalen en genieten!

@Cossy; 10.000???? :$ Hoe krijg je het voor elkaar!!!!

@Hier; Pffffffffff..............

14. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yolanthe, way to go!!!! spannend!! In ieder geval eentje die op mijn datum gaat bevallen hahaha...

15. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Anette: leuk kamertje!! ene .. ik hoop dat die naaktslak het teken is..

@ geboortekaartjes: leuke kaartjes :)

@ Smokey: gefeliciteerd met jullie dochter Maud, geniet ervan..

@ Yolanthe: succes..

@ Iltje: fijn dat ze naar huis mag.. geniet van haar, lekker thuis :)

@ Cossy: wauw.. 10.000 berichten.. haha.. heb jij niets beters te doen.. ;)

Meiden nog een vraagje..
    Ik heb regelmatig last van hoofdpijn. Komt dit door het ontzwangeren?? hebben meer meiden hier last van.?.
    In ieder geval drinken doe ik voldoende 2,5 tot 3,5 liter per dag.. dus daar ligt het niet aan..

16. 4days

4days Niet meer actief

Hhahaha ja erg he :D Ben hier gekomen toen ik net zwanger was van mn zoontje (eind 2007/begin 2008 ) en sindsdien blijven plakken. Elke dag wel een paar berichtjes, tsja dat tikt aan. :D

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ik een broodje eten en dan met mijn moeder de stad in, de foto's ophalen van Mylan
    Kunnen we vanaf morgen gaan plakken.

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Smokey... Proficiat met de geboorte van Maud!!!

@ Yolanthe.. Zet hem op he!

@ Annette... Wauw wat een schitterend kamertje.. Echt helemaal mijn stijl!!

@ Iltje... Wat een fijn nieuws dat je meisje mee naar huis mag! Hopelijk blijft alles goed gaan en mag ze lekker thuis bij jullie blijven!

@ kaartjes.. Wat een hoop leuke komen er voorbij!!

:D Marcel is nu even op z'n razende rotje op weg naar de prenatal... we zijn er achter dat de magnetronsterilisator het niet leuk vind als je de oven op voorverwarmen zet haha...

En gezien haar flesje, mijn tepelhoedjes en haar speentje erin zaten hebben we toch echt even nieuw spul nodig nu snel voor de volgende voeding haha :D

19. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Chivay; DUHHHHHH.... Haha! Goeie actie! Maar wel verstandig omeven rap nieuwe te halen...

@Hier; Van mij mag vandaag snel voorbij zijn! Ben zelf erg gaar en moe, en Elin is niet te genieten. Heb helaas niet genoeg behang omhaar erachter te plakken, dus ga maar ff een boodschapje doen...

20. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    brendat: leuk he van zulke dagen;)

Chivay: hahaha ik heb dat ook eens gehad, toen waren het de flesjes die er niet heel uit kwamen:D hihi kunnen ze niet tegen!

Cossy: wow 10.000 haha gezellie:)

Ik wil ook dat het morgen is...kan ik naar de gyn!

Deel Deze Pagina