augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Smokey; gefeliciteerd met je kleine meid!
    @Yolanthe; Zet hem op!
    @Marjolein; Doe elke avond een gebedje dat de kleine heel graag mag komen, alleen het helpt niks grrr. S morgens is het dan altijd mijn man en ik tegen elkaar "weer niks schat" "nee weer niks"
    @Annette; Ik zit ook niet zo te wachten op een inleiding , maar liever dat dan dat de kleine het zwaar krijgt. Gelukkig mag je morgen op controle, ik vrijdag ook gelukkig!
    @Chivay; Oh lekker dan :), gelukkig is je man in de buurt om snel nieuw te halen
    @Val; Succes morgen! Wat gaan ze morgen bij je doen?
    @Brendat; Sterkte vandaag , heb je wel nodig denk!

@Hier; Net even wezen lunchen met mijn man en filmpjes gehuurd....Dat thuis zitten wachten is ook niks! Ik wil ook mijn baby snik snik!

2. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net ook geluncht met mama en zus, baby wil zich nog niet melden, alhoewel ik me wel 'anders' voel.... ladiela....

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    even bijlezen... typen gaat ff lastig, want heb mn meissie in mn armen, ff lekker knuffel momentje.

@ femr, heel mooi kaartje!

@ chocola, mmmmmmmmmmmmmmmm... maar komt er hier niet in hoor!!
    Pas eindelijk weer 2 broeken en een spijkerrokje :D. En wil dr nog een aantal kilo af!

@ val, wat schrikken zeg met die sleutel!

@ susan, Mylan zal indd wel flink gegroeid zijn in die 4 weken!

@ koetje, wel schrikken dat je toch wat in je urine had.. hopelijk vals alarm en betekend het nix.

@ annette, ik hoop voor je dat jou naaktslak wél het begin van de bevalling betekend!
    Succes!

@ laartje, vanaf volgende week heeft mijn vriend sowieso 2 weken achter elkaar late dienst, en zie dr enorm tegenop om 2 kids naar bed te doen.
    Maar moet gewoon op mijzelf vertrouwen denk ik, en ach, als Xavier eens iets later dan 8 uur erin ligt is het natuurlijk ook geen ramp (al voelt het soms als mislukken, als niet alles lukt zoals ik het wil)..
    Maar als je nog tips voor mij hebt voor het alleen zijn met 2 kids in de avond, laat maar horen!

@ Smokey, joepiiieee!!! Gefeliciteerd met jullie dochter Maud!

@ geboortekaartje, thnx voor jullie complimentjes!

@ spruitnl, schattig kaartje!

@ lt20, ook een heel lief kaartje zeg!
    Wat fijn dat Jaimy lekker doorslaapt!

@ val, balen dat Romano ziekjes was.. issie weer helemaal beter?

@ marije, och meid, het zit je ook niet mee he! Echt sneu dat ze zo slecht geslapen heeft.
    Hoop dat de medicatie snel helpt, want dit is ook nix!
    ja, jullie kaartje is oook echt heel mooi!

@ linda, wel bijzonder he, die drukpunten in je voeten.

@ femr, das echt balen, dat je de bv niet op gang krijgt. maar je hebt je best gedaan!

@ iltje, fijn dat ze mee naar huis mag, en doe maar rustig aan, wij lopen niet weg!

@ cossy, poeh 10.000 berichten, das veel :D

@ brendat, knufff!

@ lauw, hier geen last van hoofdpijn. Slaap je wel voldoende?

@ chivay, haha, das best dom indd.

Even een knuff voor alle meiden met beeb in buik.
    Snap heel goed dat jullie het zat zijn, dus beebjes, waarom nog langer wachten? kom er maar uit!!!

Vandaag alweer zo een heerlijk dagje met mijn kindjes.
    Ben echt totaly in love met ze! Ook mn vriend is sinds vandaag 3 dagen vrij.
    Vanmorgen naar de intratuin geweest, niet om planten te kopen, maar ze hebben daar een grote ballenbak+speelplek dus was heel leuk voor mn zoon. En wij hebben daar een lekkere koffie gedronken :D. Daarna vielen beide kids in de auto in slaap. Zijn nog ff naar de kapper gereden, en heb mezelf ff een ander kapsel aangemeten, was weer nodig.

Eenmaal thuis kindjes weer in bedje gelegd. Maar Féline wou toch liever ff bij mama liggen, dus die ligt nog bij me.

Wij hebben besloten dat we vandaag niet gaan koken, en straks lekker een patatje gaan halen, is ook weer ff geleden.

Iemand nog tips voor een makkelijkere onlasting? Sinds de bevalling nog maar 2 keer geweest, en mn buik doet er zeer van! Wil niet echt laxeerpillen, vanwege de bv.

Nou, ga nog ff met mn popje knuffelen...

Liefs

4. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Misschien dat Rosevicee Laxo helpt??
    Succes!!

5. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Kiss; Intratuin is inderdaad niet alleen leuk voor de plantjes! Ook de visjes, konijntjes en vogels doen het erg goed (en inderdaad de speelhoek en ballenbak) en een kopje koffie voor papa en mama. En nog een goedkoop dagje uit ook!

@Lekker poepen; Inderdaad, Roosvicee laxo, pruimen, veel drinken...

6. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Bedankt voor de knufs! Vind het echt super jammer, maar ja... moet me er gewoon bij neerleggen en me er niet druk om maken. Maar ja... dat is makkelijker gezegd dan gedaan met die rothormonen. Volgens mij heb ik daar deze keer meer last van. Echt gevoelens van het ene naar het andere uiterste.... pffff...
    Zit nu behoorlijke stuwing in, heb een strakke bh aan en de ijscompresen liggen klaar in de vriezer....

Morgen komt de vk langs, degene die bij de bevalling was. Komt Mees zijn hielprik geven...... wat moet dat moet...
    Mark moet morgen weer werken, blegh! Vind het niet leuk, maar ja... Hij wel hoor, hij heeft er zin in, gelukkig maar.

De kraamzorg is een lieverd hoor!! Weer het andere uiterste van de dame die we de afgelopen dagen hadden. Die werkt maar 3 dagen, vandaar dat ze werd afgelost door deze. Maar is iemand die weinig uit zichzelf zegt. Deze praat wat minder makkelijk en die andere lulde te veel hahaha. Ach... komt goed! Zondag weer lekker met zijn 5jes en dan heerlijk een stukkie wandelen met de Koelstra ;) Als het idd beter weer word.... hebben we toch nog een mooi staartje van de zomer!

@Ckialita: nee hoor vind het helemaal niet vervelend te horen dat het goed gaat met de bv! Is alleen maar fijn voor jullie! Ik ben niet zo haatdragend ;)

@linda: hoe was het bij de vk???? En lekker die massage, hopen dat die helpt!!

@Kiss: leuk intratuin! Wist helemaal niet dat ze dat daar hadden hahaha, is goed dat ik dat weet! Ik gebruik yakult, werkt voor mij wel aardig. Ga nog niet elke dag hoor, nooit gedaan, maar het is in ieder geval soepeler. En leuk een ander kapsel!! Soms moet dat ff hé ;) Heerlijk patatjes eten! Eetse! En het klopt dat ik mijn best heb gedaan, maar voor me gevoel niet hahaha. Zit hele tijd te denken of ik niet nog beter mijn best had kunnen doen.... snik snik.... Dat je al weer je oude kleding aankan!! Lekker hoor! Heb het nog niet geprobeerd, durf niet zo goed geloof ik hahahah.

@Annette: ik hoop dat het ander voelen een goede reden heeft!

@Kapedi: veel plezier met de filmpjes! je kunt idd beter maar bezig blijven!

@Cossy: je hebt goed je best gedaan, heb je niks beters te doen dan zoveel hier te posten whaaaaaaaaaaaaaahahahahaa.

@Lauw: zou heeft goed kunnen passen bij het ontzwangeren hoor die hoofdpijn. Anders ff aan de huisarts advies vragen?

@Iltje: wat een goed nieuws!!!!!!!!!!! Wat fijn dat Angelique mee naar huis mag!! Genieten!

@Yolanthe: spannenddddd!!!!! Succes succes succes!!!!!!!!

@Susan: veel plezier met plakken!!

@Chivay: ohhh haha dat vinden die dingen meestal niet zo leuk nee hihi. Niet te vaak doen hoor, wordt een duur grappie ;)

@Brendat: ik hoop dat je morgen een beter daggie hebt!! Soms zitten er van die dagen tussen.... misschien toch een extra rolletje behang aanschaffen voor de zekerheid?? ;)

@Val: heel veel succes morgen bij de gyn!! Hoop dat hij of zij wat voor je kan betekenen!!! De kraam die ik had die werkte maar 3 dagen, dus ja... blijkbaar kan dat allemaal tegenwoordig, maar vind het best hoor, werd gek van dr geouwehoer ;)
    En ja... het is super fijn dat Mees zich zo lekker voelt en zo tevreden mannetje is! Het is ook zo dubbel. Ik had me er ws toch te veel van voorgesteld en er teveel op gerekend dat het ging lukken. Heb gewoon mezelf voor de gek gehouden.... zei ze weer met tranen, wordt gek van die hormonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou mensen, ik hoop snel op buddy nieuws van Iltje... ben heel benieuwd hoe het met Yolanthe is!

xxx

7. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @kiss: wat een mooi kaartje! Heel lief! Je klinkt als een heel gelukkige mama! Heel leuk om te lezen!

@annette: ik hoop dat je op je moeder lijkt!

@brendat: morgenmiddag wordt Tes door mijn schooouders opgehaald en vrijdag is het papadag dus is manlief thuis. Wel fijn hoor! Ben benieuwd of je gelijk hebt, wb. volgende week weer naar de vk moeten. Ik hoop het niet voor je!
    Ennne... ik pffff even met je mee. Ik ken het gevoel...

@Smokey: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Maud! Superleuke naam! Een helse bevalling lees ik, maar je hebt het geflikt! Nu lekker gaan genieten!

@Spruit: ook een leuk kaartje! Wij hadden bijna dezelfde openingstekst bij Tes:
    'Hoera, het is me gelukt!
    Ik ben op mijn verjaardag geboren!'

@lt20: wat een gaaaaf kaartje! Mooie tekst ook!

@val: gek, dat overgeven van Romano. Iets verkeerds gegeten ofzo... Gelukkig was het daarna weer goed. Succes morgen bij de gyn!

@Marije: mooi kaartje!!!

@linda: lijkt me heerlijk zo'n voetmassage. Ik hoop dat het effect heeft!

@FemR: nou, hier alleen 2 (platgetrapte) naaktslakken tijdens mijn rondje met Bob:p... Ach, ik ken je gevoel zo goed wb. de borstvoeding, mag je best een (of veel meer) traantje(s) om laten. Wel fijn dat Mees zo'n schatje is die al lekker slaapt 's nachts;)!
    Succes morgen met je eerste dagje alleen met Mees, en met het hielprikje! Maar ja, wat moet dat moet idd...

@Iltje: ben benieuwd hoe het met jullie gaat. Ik hoop goed! Fijn dat Angelique naar huis mag!

@Yolanthe: zet hem op!!!

@Marjolein: 'onze' namen heb ik ook nog niet gezien. Misschien hebben wij wel dezelfde;)!

@Cossy: wat ben jij een kleppert zeg:p!

@Lauw: balen dat je vaak hoofdpijn hebt. Kan best door het ontzwangeren komen denk ik... (heb je lekker veel aan;)).

@Chivay: oh, balen dat je nu alles nieuw moet kopen! Gelukkig kon Marcel even snel op en neer!

@hier: vanochtend gezellig met m'n mams en Tes naar de markt/stad geweest. Lekker even gezeten bij de Hema en toen de halve Wibra leeggekocht. Heel veel leuke kleren voor Tes (ideaal om te combineren met een ander 'merk') en ook maar wat meisjeskleertjes maat 50. Ik heb namelijk allemaal jongenskleertjes en neutraal gekocht maar Frits kan natuurlijk ook een meisje zijn;):(:D. Dat bedacht ik me nu ineens... Daarna nog wat boodschapjes gedaan. Ik was kapot toen ik thuis kwam. Tes gelukkig ook dus die heeft lekker lang geslapen. En mama ook een uurtje. Daarna moest ik even met Bob naar de dierenarts voor z'n vaccinaties. Is dat ook maar gebeurd...
    Voor de rest ben ik nu wel veel alerter geworden op de seintjes van mijn lichaam. Word je wel onzeker van hoor! Op de markt kwam ik nog iemand tegen die zw.vergifitging heeft gehad en die zei dat de grens wb. opname 0,3 was. Ik had dus 0.32 (met dank aan mijn moeder die in de computer kan kijken). Ik had dus eigenlijk opgenomen moeten worden. Ik heb eerlijk gezegd ook wel een voorgevoel dat ik vrijdag moet blijven. Ik ben zó moe, maar twijfel of dat aan de laatste loodjes ligt of aan de hoge bloeddruk. Ach ja, we wachten vrijdag wel af en anders trek ik wel eerder aan de bel.
    Ik ga nu even koken, mannetje komt zo thuis:)! Tot vanavond!

8. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    geboortekaartjes, op de site is ook een deel voor de geboortekaartjes.. Ivar is alleen nog de enige die er op staat hahahaha...
    Dus als meer dames hun kaartje erop willen.. geef een gil (en de link) ;)

9. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    FemR, lees net terug dat je BV ook niet wil lukken. Vind het wel jammer dat mensen zich bezwaard moeten voelen om het te vertellen (misschien dan niet hier) Dus ook voor jou geld.. je hebt het geprobeerd meis.. wil het niet.. dan wil het niet.. met de fles worden ze ook groot! En laat die hormonsters maar lekker toe, de waterlanders komen toch wel vroeg of laat.. je kan ze maar beter kwijt zijn ;)

10. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Koetje, je loopt dus echt op het randje.. vind het altijd tricky hoor.. hou jezelf goed in acht ;) Dikke kus!

11. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiss, poepen.. ja zou wat laxerends eten idd.. pruimen.. dat soort dingen..

12. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanmiddag naar de KA geweest. Ivar is weer apk gekeurd. Hij was 51,3cm en 3485 gram :D Ondanks het spugen doet hij het dus prima. Hij groeit goed.
    Voor de reflux krijgt hij voorlopig nog geen medicatie. Zit meer voordeel dan nadeel aan momenteel.. nog even aankijken dus.

13. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Koetje: ja morgen alleen, met de kraamhulp, gezellig, not, hahaha.
    Ohhh jaaa... die bv... kan er geloof ik niet over ophouden, ook niet ophouden met huilen trouwens.... iedere keer als ik eraan denk moet ik ik huilen.... wat een doos ben ik zeg... pfff... Hoop dat dat morgen over is hoor! Heb niet zoveel zin in dat gejank. Ben helemaal geen janker, dus vind het helemaal niks dit!!

Ik loop nu overigens alle platgetrapte naaktslakken mis nu ik de hondjes niet uit hoef te laten hahaha.

Gezellig lekker naar de markt! Kan me voorstellen dat je alerter bent! Helemaal met die verhoging! Ben benieuwd wat ze vrijdag zeggen! En als je het niet vertrouwd... zeker ook omdat je zo moe bent, gewoon eerder bellen hoor! Dan maar een daggie eerder op controle! En leuk de wibra! Hebben ze altijd erg leuke dingen! Slim om voor Frits ook wat meiden dingen te kopen, het kan idd ook nog een meisje worden hihi. En als het toch een jongen is heb je weer een mooi kraamcadeautje voor iemand anders ;) Eetse!

Manlief is hier aan het koken, boontjes, aardappeltjes en een hamburger, hhhmmmm... voor het eerst weer hollandse pot sinds de bevalling, hebben 2x brood gegeten en 1x macaronie, ook erg lekker, maar hollandse pot is ook weer heel erg lekkerrrr!!!

Eetse!

14. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @dingentje: ja je hebt helemaal gelijk... die hormonsters moeten er ook gewoon uit... liever doe ik dat lekker 's nachts of 's morgens vroeg, maar lijk er nu geen controle over te hebben...
    thanks voor je talk!!

15. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    af en toe een peptalk is best fijn... tsjakkaaaaaaaaaa

16. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Volgens mij is het een beetje begonnen bij mij! Heb sinds 15.00 pijnlijke harde buiken om de 10 minuten, duren zo`n 20 tot 30 seconden ongeveer, met regelmaat en roze verlies, ben ook ineens aan de diarree ofzo! Het voelt pijnlijk, maar om te zeggen gut gut , nee dat ook weer niet! Moeilijk zo`n eerste keer , weet ook niet wat ik moet verwachten.

Lijkt dit ergens op?

17. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat lijkt zeker ergens op Kapedi! Blijven ze regelmatig terugkomen? Worden ze langzaamaan wel steeds pijnlijker? Nu zeg maar pijnlijker dan vanmiddag?

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @kapedi klinkt idd alsof het begonnen is!

@kiss je kan ook lactulose proberen (=laxeerdrankje)

@FemR jij ook al zo last van die hormonsters? ik ook, en ik ben nog geeneens bevallen...

Hier jank ik dus momenteel bij iedereen, bij de vk, gister bij dat mens van de voetreflexmassage, afgelopen maandag bij dat mens die die ctg bij me deed....ik schaam me dood....maar ik zit er gewoon emotioneel en lichamelijk helemaal doorheen...alles doet zeer, en ben gewoon mezelf niet momenteel....ik heb een heel kort lontje momenteel, en dat vind ik tegenover mijn dochtertje ook niet leuk...ik kan gewoon heel weinig hebben..

vanmiddag dus bij de vk geweest....in de hoop dat die voetmassage wat gedaan had..maar nee hoor...nog potdicht! ik kon wel janken en dat heb ik ook gedaan...:p ik zei kunnen jullie beloven dat ik niet over de 40 weken zal gaan.....(het idee van 1 weekje kan ik nog wel behappen maar 2 of 3 weken trek ik echt niet...) nee dat konden ze natuurlijk niet beloven...en dat snap ik ook wel maar ja...uiteindelijk heeft hij een brief geschreven voor de gyn in de hoop dat hij wat wil doen...daar moet ik morgen dus heen...noa is gelukkig morgen naar het kdv...ik laat jullie het weten als ik meer weet!

19. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Het doet wel iets meer pijn, maar niet echt veel erger....Zit soms ook 12 of 15 minuten tussen, dus heb nog een lange weg te gaan hihi, hij moet natuurlijk ook nog indalen! Nou ben benieuwd, hoop dat het doorzet en erger wordt, erg he hoop gewoon dat ik flinke pijn krijg.

Hou jullie op de hoogte

20. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Linda, wat balen dat je er zo enorm doorheen zit.. Ik kan niet meepraten over de laatste loodjes,maar kan me er iets bij voorstellen! Hoop echt dat het allemaal nog een beetje leuk blijft voor je en dat je je meisje snel in je armen hebt!

Deel Deze Pagina