augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    tsja lastig kapedi... als je de vk belt en zegt dat ze niet regelmatig komen kun je er donder op zeggen dat ze zeggen dat je maar terug moet bellen als ze regelmatig komen.. maar het rommelt in ieder geval wel goed! Hoop voor je dat het doorzet!

2. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Kapedi: krijg weer een vruchtwaterecho en nog eens kijken of de boel al wat meer open is vanbinnen;) ik hoop het!

Kiss: ja het is weer over, weet niet wat er nou was met hem en komt vast helemaal goed met die avonddiensten! ff wennen waarschijnlijk en je klinkt echt helemaal gelukkig meid! leuk! voor ontlasting heb ik floradix is van de natuurwinkel een drankje, maar je hebt ook pillen werkt bij mij altijd heel goed...

Femr: kan me wel voorstellen dat je je zo voelt hoor als je er helemaal op gerekend hebt en verheugd ook, maar je kan er niks aan doen he! je hebt je best gedaan!!
    En lekker zo'n minder kakelende kraamzorg;) zou ik ook niet goed van worden hihi

Koetje: leuke dingen he bij de wibra!!;) ben benieuwd vrijdag, wel gek dat ze je hebben laten gaan dan, dat ze je maar goed in de gaten houden hoor! en rustig aan he!

Dingetje: fijn dat Ivar weer is goedgekeurd!

Kapedi lijkt wel ergens op hoor! zit zeker wat te werken, hoop voor je dat het doorzet!! zet hem op!

He linda niet leuk he! snap hoe je je voelt, vooral dat korte lontje, heb ik hier ook met Romano maar ik kan nog redelijk uit de voeten dus ga zo vaak mogelijk iets met hem doen en dan gaat het wel, maar als je zoveel pijn hebt en geen kant meer op kan lijkt het me heel moeilijk! hoop voor jou dat ze je kunnen helpen meid! hou vol he!!

Hier ook nog ff de stad in geweest gister, nog ff lekker op terrasje gezeten niks gekocht;) goed he:D

3. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Kapedi; Ja, ik hoop ook dat je serieus pijn gaat lijden binnen een paar uurtjes! Haha, dat klinkt ook niet aardig he? Nee, hoop dat het goed doorzet en dat het geen voorweeen blijken te zijn... Ga anders ff lekker in bad of onder de douche om te kijken of het sterker wordt of juist niet? Ik duim voor je hoor!

@Koetje; Doe echt even rustig aan de komende dagen hoor! En let inderdaad goed op jezelf, en neem ook op het eerste gezicht onschuldige dingetjes serieus! Hoe laat moet je naar de gyn vrijdag?

@Linda; Vind het zo rot voor je dat je er zo doorheen zit! Hoop dat je kleintje zich snel meldt!
    Hier ook een kort lontje en weinig puf om iets met Elin te doen hoor. Zeker op een dag als vandaag als ze echt niet te genieten is... Word ik ook niet gezelliger van!

@FemR; Je mag best lekker brullen de hele dag hoor! Je mag alles nog afschuiven op hormonen! En je hebt zo gehoopt dat je toch BV kon geven... Kan me voorstellen dat je ervan baalt. Maar inderdaad, als je je best hebt gedaan, hoef je je daar echt niet schuldig om te voelen hoor!!!!

@Hier; Net even naar een winkelcentrum geweest, naar de Tuinen voor frambozenbladthee (hadden ze niet), Bruna voor inktcartridges (hadden ze niet) en H&M voor leuke kleertjes (hadden ze ook niet). Toen maar een hoop geld uitgegeven aan dagcrempje en schoonmaakspul voor mezelf. Toen was ik weer een beetje blijer. Manlief heeft Elin net in bed gelegd, en ik ga mijn best doen om mezelf naar zwangerschapsgym te sleuren... Pfff.... Niet echt puf voor, maar wie weet wekt dat nog wat op???? Hopelijk de laatste keer!!!!

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    jeetje brenda! tot wanneer loopt die zwangerschapsgym van jou wel niet?:p
    lekker jezelf verwend? mag ook wel eens hoor!!

@val ik zit maar te klagen...en ik ben nog geeneens overtijd...ik zou een voorbeeld moeten nemen aan jullie die over tijd lopen:p nee als ik me nog goed zou voelen dan is het niet anders maar ik voel me geestelijk op, maar lichamelijk ook..

@dingetje dankje!

5. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Net gedoucht en weg harde buiken en pijntjes.....Misschien is hij nu wel ingedaald ofzo, of in ieder geval mijn bmm zachter! Nou weet ik in ieder geval wat voorweeen zijn haha!
    Nou ja kan voor mij toch nooit lang meer duren.

Ga weer verder met filmpjes kijken. Fijne avond en tot morgen weer...

6. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    kapedi: wie weet vannacht!! ga voor je duimen hoor meid!

Nee Linda: ik snap het wel hoor! Als ik lichamelijk niet meer zou kunnen zou ik het ook hebben dat scheelt gewoon wat...geestelijk zit ik wel een beetje tegen hetzelfde aan als jij maar goed
    Het is voor ons allemaal nog maar ff!! het einde(begin) is toch voor iedereen wel bijna in zicht!

7. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @Dingetje: fijn dat Ivar weer is goed gekeurd. Hij wordt al een echte grote kerel:D! Nu maar hopen dat hij helemaal geen medicatie nodig heeft voor de reflux.

@FemR: die platgetrapte naaktslakken zal ik straks niet missen hoor:D. Bah!! Ah, wat vervelend dat je zo emotioneel bent over de bv, al kan ik het me heel goed voorstellen. Zo stom he, de tranen blijven maar komen terwijl je dat helemaal niet wilt. Veel plezier morgen met de kraamvrzorgster! Hoeveel dagen komt ze nog?

@Kapedi: ik hoop dat het erop lijkt! Lijkt mij wel:D! Heel veel succes! Oh, toch weer afgezwakt lees ik. Ik hoop dat het vannacht echt gaat beginnen!

@linda: heel herkenbaar, al is het erdoorheenzitten bij jou in ergere mate. Ik hoop dat de gyn iets voor je kan betekenen.

@val: niks gekocht? Knap hoor! Dat is zo'n beetje het enige waar ik blij van word momenteel, kopen, kopen, kopen:p!

@brendat: vind het echt knap van je dat je nog naar gym gaat! Ik moet om half 11 naar de gyn (nou ja, naar de assistente, alleen controle bloeddruk en urine).

@hier: net lekker een uurtje in bad gelegen, heerlijk ontspannen. Al heb ik wel continue een harde buiken gevoel... Misschien toch maar even bellen anders... Nu lekker met de olifantenpootjes omhoog op de bank voor de tv en straks heerlijk naar m'n bedje!
    Fijne avond en tot morgen!

8. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Linda; Zwangerschapsgym loopt gewoon door totdat ik bevallen ben. Dus volgende week gewoon nog een keer denk ik, haha! Logisch toch dat als je er lichamelijk en/of geestelijk doorheen zit dat je het eerder gehad hebt! Ik voelme lichamelijk helemaal prima, dus zou gerust nog 2 weken door kunnen lopen. Geestelijk eigenlijk ook geen problemen, alleen nieuwsgierigheid, en dat het natuurlijk anders verloopt dan ik had verwacht!

@Kapedi; He jammer, toch voorweeen dus! Maar goed, je hebt aan de meeste anderen gezien dat dat vaak wel een teken is dat het binnen 1-2 dagen echt doorzet! Wie weet vannacht wel!

@Koetje; Ik vind het ook knap van mezelf dat ik weer ben geweest! Maar ben er wel even van opgeknapt moet ik zeggen! Alleen je merkt echt dat je bewegingen beperkt zijn in vergelijking met de andere dames (28 weken en verder). Dat ingedaalde koppie zit in de weg! Ik heb hier ook de hele tijd het gevoel van een harde buik, maar volgens mij vooral omdat die buik zo ontzettend vol zit...

9. Marjolein83

3 jan 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, ik ga ook proberen om op wat meerdere meiden te reageren....maar die namen...vind het best moeilijk hoor, hihi.

Komt ie...

@ Linda, voetreflex therapie...hmm...jammer dat het alleen niks heeft uitgehaald!! Alleen wat ontspanning op dat moment?

Hebben we nog wat gehoorde van Yolanthe??

@ Brendat, curanol...hmm...dat is zalf voor die fijne aambeien die ik er deze zwangerschap gratis en voor niks bij heb gekregen! Ik herken dat korte lontje! Van het weekend had ik er echt last van....mijn meisje had het moeilijk met mij, want mama was snel boos en geïrriteerd. Vind het nu ook gewoon soms erg vervelend voor haar. ze vindt het heerlijk om te fietsen, maar ik houd het niet erg lang vol om stukken mee te lopen. Maar goed, tegenwoordig loopt mijn man en ik ga mee op de fiets. Tja..beetje improviseren he, haha.
    Ik heb trouwens maandag framblozenbladthee gekocht (hier bij de Tuinen hadden ze alleen capsules) Maar op het potje staat uitdrukkelijk dat je moet overleggen met je behandelend arts... hmm... de verkoopster zei ook, eh..je weet dat het weeën kan opwekken. Ik zei toen, ja..dat is de bedoeling ook, hihi. Maar toen ik het potje las, zei ik thuis tegen mijn man. Laat maar...dit voelt toch niet goed. Ik moet gewoon nog geduld hebben. Kleintje is er gewoon nog niet klaar voor. Het komt als het zover is!!

@ Lauw, ja hoofdpijn is echt een kwaaltje van ontzwangeren!!! Ik had het daar laatst nog over met de intake van de kraamzorg. Ik heb na de geboorte van mijn meisje na een paar weken veel hoofdpijn gehad, terwijl ik eigenlijk bijna nooit hoofdpijn heb. Toen gaf zij aan dat zij dit heel veel hoort. Schijnt toch wel door de hormonen te komen. Dus...ja..het hoort erbij! Ja..je dacht toch niet dat alles nu voorbij is nu de kleine er is :D

@ chivay...wat een actie! hahaha

@ kapedi, ik kan me voorstellen dat jij helemaal graag je kleintje in je armen wilt sluiten. Net als de anderen die overtijd lopen! pfff... wat dat betreft moeten we geen uitgerekende datum weten he! Je leeft er zooo naartoe!!

@ annette, ik hoop dat je gevoel klopt en dat er wat komt nu!!

@ kiss..wat lekker dat je zo aan het genieten bent van je kindjes! Kan ik me ook echt op verheugen. Mijn zussie vroeg of we dit jaar nog mee gaan naar de Efteling. Ik zei al...jaaa...als ik weer lekker lang kan lopen dan gaan we gaan lekker mee. Ik kan overal weer in, kleintje in de kinderwagen en mijn dochter ook lekker genieten!

@ FemR, meid...als het niet gaat, dan gaat het niet!! Klaar... Toen ik bij mijn dochter ging afbouwen voelde ik me zoooo schuldig! Helemaal niet nodig natuurlijk. Het duurt even, maar op een gegeven moment kun je er echt bij neerleggen, geloof me.

@ Koetje, bah wat zit je nu in een vervelende onzekere situatie! Doe het rustig aan he!! Hopelijk kondigt kleintje zich snel aan!

@ kapedi...joehoe meid!! Laat die weeën maar komen!! Dat ik nog zou zeggen, maar pijn is nu toch echt fijn!! haha :D
    Bij mijn eerste heb ik ook de eerste uren weeën gehad om het kwartier.

zoo...tjonge jonge...petje af meiden,want wat neemt dit veel tijd in beslag om op iedereen te reageren.

10. Marjolein83

3 jan 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja..ik heb vandaag dus heerlijk rustig aangedaan. Om half 12 waren we p as in de kleren. Daarna boodschappen gedaan en toen stond 's middags een vriendin met de kleine ad deur toen ik terug kwam vd boodschappen. Toen ff naar mijn ouders geweest en daarna belde een andere vriendin van me of ik thuis was. Maar daar ben ik naar toe gereden op de terugweg.

En zo is er alweer een dag voorbij!! Ik stortte vanavond wel in zeg...pfff...heb even in bad gelegen en was weer misselijk...blegh...dat ken ik totaal niet vd zwangerschap van mijn dochter!

11. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Morning,

Ben ook een keer de eerste, de hele nacht door weeen gehad, denk ik! Nog steeds om de 10 minuten, geen oog dicht gedaan natuurlijk, net mijn slijmpje verloren, bah dat zag er wel vies uit met al die slijmerige bloed urg. Gaat toch eindelijk ergens op lijken hoewel ik denk dat ik nog een hele lange dag voor de boeg heb.

Die van mij komt in ieder geval niet even zomaar om de hoek kijken.....Had ook niet anders verwacht.

Hou jullie op de hoogte.

12. @ kapedi, spannend. Hopelijk zet het goed door.

13. 4days

4days Niet meer actief

Morgen dames!!

Kapedi, spannenddd! :D :D Bij mij begon de vorige keer de bevalling de dag nadat ik de slijmprop was verloren, dus wie weet?! In ieder geval is je baarmoedermond al wat verweekt nu!

Ik zelf heb gisteravond (alweer) behoorlijk last gehad van harde buiken, maar verder gebeurt er niks. Bij mijn zoontje had ik ze nooit, maar het schijnt dat je er bij een 1e minder last van hebt dan bij volgende zwangerschappen.

14. @ Cossy, ik had bij mijn 2de ook veel meer last van harde buiken en echt met alles wat ik deed op het einde. Had ik bij Aiden nooit zoveel last van.

@ Yolanthe, nog geen nieuws?

15. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    En jawel, weer een ochtend dat je gewoon uitgeslapen wakker wordt... zucht!!!

@Marjolein; Goed je best gedaan hoor! Is inderdaad wel een hoop werk vaak, maar het is natuurlijk ook wel leuk als er af en toe op je verhalen gereageerd wordt! En waarschijnlijk leer je makkelijker iedereen kennen?
    O ja, die aambeien.... Getsie! Hoop dat het een beetje werkt dat spul dan! En wat de frambozenbladthee betreft, ik kan het hier toch nergens vinden, dus doe het ook maar zonder waarschijnlijk. En je hebt ook wel gelijk, de kleine komt wanneer ze er aan toe is...

@Kapedi; Nee, het zal ook eens makkelijk gaan he? Maarrrrrrrrrrr.... Hij is in ieder geval onderweg!!!!!! Joehoe!

@Cossy; irritant die harde buiken!

@Hier; helemaal niks nada noppes aan actie of voortekenen... Ik ga voor de 42 weken hoor! NEEEEEEEEEE!!!!!!
    Geen plannen voor vandaag... De poets komt weer, maar heb niks kunnen bedenken om 3 uur lang de deur uit te gaan. Dus blijf maar lekker thuis, en ga ergens uit de weg aan Elins foto-album werken. Misschien zit Wimpie daar wel op te wachten of zo...

16. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @brendat: zal daar wel door komen ja, die buiken van ons zitten propvol! En dat dat ingedaalde koppie in de weg zit, kan ik echt begrijpen! Maar ik ben ook zo stijf, heb jij daar dan geen last van met gym?

@Marjolein: je hebt goed je best gedaan hoor! En ja, het neemt veel tijd in beslag, weet er alles van!
    En jij bent vandaag ook 39 weken, we lopen gelijk!

@Kapedi: het begint er echt op te lijken, spannend! Heel veel succes!

@Cossy: ik heb bij Tes ook niet een harde buik gehad. Nu wel, heel veel juist. Het eind komt voor ons nu ook in zicht he? Ben vandaag 39 weken en voor jou schiet dat ook op!

@hier: best lekker geslapen, ben zó blij dat ik dat nog goed kan doen! Vannacht wel een paar keer wakker geworden van ongi-pijntjes, elke keer denk ik 'zou dit het zijn?'. Spannend hoor, vandaag alweer 39 weken, nu gaat het opschieten (hoop ik)!
    Zo even naar de stad mijn nieuwe rijbewijs ophalen, daarna nog even met Tes langs de kinderboerderij en dan allebei lekker naar bedje. Vanmiddag komen mijn schoonouders Tes ophalen dus lekker een paar uurtjes tijd voor mezelf. Ga denk ik lekker in bad liggen en nog maar een keer mijn haren kleuren. Lig ik er in elk geval verzorgd bij straks;)!
    Fijne dag allemaal!

17. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @brendat: snel aan dat fotoalbum dan! Succes!

18. 4days

4days Niet meer actief

Ja t begint inderdaad op te schieten. :) Maar herkenbaar dus voor de meeste dames, dat ze bij de 2e meer harde buiken hebben.

Bedacht me gisteren ineens, als dit de zwangerschap van mn zoontje was zou over 3 dagen (!!!) de bevalling beginnen! Maar deze keer lag ik wel telkens een beetje achter ipv voor, dus het zal nog wel langer dan 3 dagen duren.

19. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog geen Yolanthe nieuws??

Kapedi, spannend!!!

20. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    nou kapedi: wel spannend! kan snel gaan in 1 keer hoor! succes meid!

brendat: schiet nu eens op met dat fotoalbum;)

Koetje: ooh lekker middagje voor jezelf! heerlijk

@harde buiken heb ik eigenlijk nog nooit gehad, nu niet en bij Romano ook niet...

ben ook wel heel benieuwd naar Yolanthe nu hoor!!

@hier: ook helemaal niks!!!!!!!!!!!!!!!! pfff word er beetje moedeloos van, ik wil ook mijn baby!!!!!!!!!!:(

Deel Deze Pagina