En ook hier weer niks gebeurd vannacht... Zelfs niet echt lekker geslapen... Begin het nu echt wel een beetje beu te worden hoor! Morgen de uitgerekende datum! Nog 1 kans en dan officieel overtijd, daar heb ik echt noooooooooooit rekening mee gehouden! Nou ja, 1 voordeel, dan wordt je verlof weer wat langer ... Verder helemaal niks te melden!!!!! Ben inderdaad benieuwd naar Kapedi en Annette! En Koetje, ik hoop dat dat band-gevoel van gisteravond niks te betekenen heeft en inmiddels weg is...
@Linda; De laatste paar naaktslakken hebben wel echt het begin van de bevalling aangekondigd! Dus hopelijk dit weekend....
ik wil even zeggen dat ik de komende dagen niet veel kan zijn aangezien ik een flinke borstontsteking heb. Vanmorgen bij de HA geweest, nu anti biotica.. Heb me in tijden niet zo beroerd gevoeld! Zal proberen af en toe te spieken of er al babynieuws is, ben natuurlijk erg nieuwschierig!
@Val; Joehoe! Dat is in ieder geval al iets!!!! @Marije; Oh, wat ontzettend balen zeg! Hoop dat de AB snel aanslaat, en je je beter gaat voelen... Leef erg met je mee! Je hebt nu wel weer genoeg ellende gehad, tijd voor het zonnetje! Dikke knuffel!!!! Ik zal je ook niet lastig gaan vallen met babynieuws-smsjes, ik hou 'm nog wel een weekie binnen !
Goeiemorgen! Even een ego berichtje... Ik ga me zo klaar maken om naar de gyn te gaan. Ik hou er eigenlijk wel rekening mee dat ik moet blijven of vanmiddag moet terug komen nadat mijn urine is onderzocht. Het band-gevoel is wel minder maar nog niet weg. Maar ik twijfel zó of het er niet 'gewoon' bij hoort, had ik namelijk bij Tes ook heel erg, omdat het te vol werd in mijn buik zeg maar... Nou, we zien het wel. Vannacht heb ik trouwens een paar keer gedacht dat het begonnen was, volgens mij had ik nu toch echt wel voorweeen. Ze kwamen om het kwartier ongeveer, maar vanochtend was het over... Nou meiden, bedankt voor het meeleven en ik hou jullie op de hoogte! Liefs... Oh ja, succes vandaag zwangere buikkies, het is een mooie datum!
Koetje: succes!! zou wel goed zijn denk ik als ze je ff in de gaten houden Oh jeetje Marije toch! Beterschap meid! en denk aan jezelf he!
Haha Koetje! Jij vind elke dag een mooie datum! Hoop dat het toch allemaal goed is vandaag, maar kans zit er in dat je moet blijven... Wel balen hoor! Heel veel succes en een dikke knuffel!
@ koetje - Succes vandaag! @ kapedi - Hoe zou het gaan???? @ brenda - Woehoe, weg met die naaktslak! Hoop dat het HET begin is! @ val - Hup, weg met die naaktslak! En nu bevallen! @ ego - Hier heerlijk geslapen op de slaappil die ik van de gyn had gekregen. Wel 9,5 uur! Ben helemaal opgeladen. Vanochtend lekker met de hond gewandeld, net even de stad in geweest. Ben nu al mn beddengoed aan het wassen, zodat straks alles lekker fris is! Er is echt een last van mn schouders gevallen nu ik weet dat het zondag of maandag afgelopen is! @ marije - Hoop dat het snel beter met je gaat!
@ Yolanthe & Willeke: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zonen Thomas en Casper. @ Kapedi: hopelijk heb je kleine uk ondertussen al in je armen!
@val zouden we dan op dezelfde dag gaan bevallen? @marije jeetje wat balen zeg!!! nu hebben jullie wel genoeg ellende gehad hoor!!! heel veel beterschap!!! @koetje succes vandaag bij de gyn!!! @brenda dat is dan ook het enige voordeel!! maar als je op zaterdag uitgerekend bent en op zondag bevalt...dan ben je bijvoorbeeld 1 dag overtijd maar omdat die dag dan in het weekend valt dan heb je toch geen extra dag verlof of zie ik dat verkeerd? (tenzij je in het weekend werk maar in mijn geval is dat dus niet zo)
oh annette kan me echt voorstellen dat het een lekker vooruitzicht is! is niks he zolang overtijd lopen, zal ook blij zijn als het woensdag is en ze komt niet tussendoor dan krijg ik ook een dag! Nou Linda: zou leuk zijn maar zie het nog niet gebeuren eigenlijk, voel verder helemaaaaaaaaaaaal niets! Poeh heej nu ben ik kapot! heb flink schoongemaakt, ook alle bedden verschoond alles gedweild en gepoetst en nu stort ik in haha straks ff lekker eten, douchen en ff liggen denk ik dan vanmiddag boodschappen doen en dan ben ik er klaar voor! laat maar komen van het weekend!!
@val doe bedoel je nesteldrang hahah ik ga ook maar ff wat doen...ff wat was wegstrijken...en beetje opruimen in huis, misschien dat er dan iets gaat gebeuren...
Morgen dames, weer spannend hier! Heb de nodige naaktslakken voorbij zien komen. Ben erg benieuwd wel beebje als volgende komt!!
HIEP HIEP HOERA voor Thomas en Casper! Zijn de jongens nu met een inhaalslag bezig? Zo...mijn 40 weken zitten erop! Helaas nog niets wat op een naderende bevalling lijkt, dus ik ga vanavond lekker naar het voetballen. Vanochtend nog bij de gyn geweest en nu moet ik om de dag voor controle naar het ziekenhuis. Wat een gedoe zeg!
*breekt in* hallo Dames Ik kom jullie even het nieuws doorgeven dat: Reggie vanmorgen is bevallen van een prachtige dochter Quincy!! Van harte gefeliciteerd!!! *breekt uit*
Jeeee er loopt weer een flink slijmspoor door het topic heen zeg! Weer een hoop naaktslakken! Hopelijk zet het iets in gang! @ Kapedi.. ben erggg benieuwd @ Koetje.. Hopelijk mag je gewoon weer naar huis & zijn de waardes goed! Doe rustig aan! @ Marijee.. Aiii wat kl*te zeg! Hopelijk slaat de antibiotica snel aan! Mag je nog wel voeden/kolven nu? @ Reggie... Van harte proficiat met de geboorte van Quincy! Hier een goeie nacht.. maar toch ben ik gebroken nu! Oona sliep ook vanacht weer 5 uur door.. heerlijk.. Ze viel zelf in slaap in de wieg, maar omdat ik dat niet gewent ben heb ik lang liggen luisteren Dus kon ik nog niet die 5 uur slapen haha.. Vandaag zouden we eigelijk even op pad gaan voor een bankrekening voor Oona Maar de schilders die met het hele pand bezig zijn moesten hier nog even zijn... Dus vandaag even een rustig dagje met 3en thuis.. Eigelijk ook wel fijn gezien Marcel maandag weer aan de slag moet & het weekend weer vol visite is..
Reggie: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Quincy!! hopelijk is alles goed gegaan! Kris: om de dag op controle? wat vaak zeg! hier is dat niet zo, nou morgen jij ook officieel overtijd! weer 1 erbij Ja Linda nesteldrang? wat is dat? altijd op vrijdag hoor, doe de rest van de week niks haha Kreeg nog als tip trouwens om een eetlepel slaolie te eten om de boel te laten beginnnen? en met 2 benen tegelijk van de trap af te springen..............dus meiden die radeloos zijn