augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ chivay, wauw wat een mooi figuurtje heb je alweer!
    Heel mooi geboortekaartje!
    @ Lauw, ik gebruik bepanthen, heel fijne zalf voor tepelkloven!

@ marije, oh balen dat jullie beide spruw hebben!
    jeetje zeg, ook al zo een mooi figuur!
    Ach wat een schattige foto!

@ gewicht, mn buik is al een stuk platter, maar ik durf nog niet goed te wegen, haha!
    Denk dat ik volgende week een keer op de weegschaal ga staan.
    Ook heb ik nog niet geprobeert om mn oude broeken aan te doen, draag lekker joggingbroeken.

2. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @mamamies: spannend!! toch al 2 cm ontsluiting! Ik ben een beetje bang dat het zo tegen valt als ze zouden kijken of mijn voorwerk al iets gedaan heeft... Nee hoor, potdicht.... kan me bijna niet voorstellen maar goed. Was jij al je slijmprop verloren? Hier nog niet, ook geen bloedverlies of iets dergelijk.

@Kiss: ohhh nog meer last van je bekken.... balen balen! Hopelijk kan de fysio je goed helpen!

@Marije: ja hoor... jij ook al je oude figuur terug, jullie overdrijven wel hoor hahaha. Daarvoor ben ik teveel aan gekomen om het er binnen no time weer af te hebben! En spruw, auwie... hoop dat jullie er beiden snel vanaf zijn!

@Koetje: nogmaals heel veel succes morgen! Zal aan je denken!!

@verder weet ik het ff niet meer, sorry.... was ff uit mijn hoofd.
    We gaan zo lekker slapen, het is erg rustig, rugpijn is weg, dus verwacht niet dat het gaat doorzetten, helaas...

Slaap lekker!

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Ja hoor het is weer als vanouds, 5 pagina`s lang.....Ik heb een beetje hier en daar wat gelezen en zag al hele mooie inmiddels slanke buiken voorbij komen. Om het af te maken, hier een foto van mijn 40 weken

Trusten en tot morgen en wie weet hoor ik wel bij die 5 procent die bevalt op de uitgerekende datum!

4. Was jullie even kwijt dacht al wat is het opeeens rustig

Ferm > leuke buikfoto

Chivay > leuk zo die buikfoto,s van toen de kleine er nog in zat en hoe je buikie nu is ..
    En wat een leuk geboorte kaartje

Koetje > sterkte met je meisje

Marije > balen zeg dat jij en je kleintje spruw hebben
    en mooi buikie alweer hoor
    leuke foto van jaimy en Zara

Kapedi > mooie buikfoto

Kiss > lekker dat het zo goed gaat met feline en ze bijna were aan haar geboorte gewicht zit

Hier gaat alles goed met mij en Amber zelf erg last van de stuwing
    die ik gisteren erg kreeg als verjaardagscadeau ..
    Gisteren dus verjaardag en ondanks dat er bijna niemand was was het erg vermoeiend \gelukkig heeft Amber me lekker laten slapen ze komt s,nachts om de 4 4.5 uur heerlijk
    Amber doet het ook perfect sinds gisteren gaat haar gewicht alweer omhoog dus voor dat w het weten zit ze weer aan haar geboorte gewicht..
    Verder krijgt ze vandaag het hielprikje en de gehoortest spannend dus ..
    EN verder vandaag een lekker rustig dagje
    Gewicht gaat ook de goede kant op was op het laatst ergens in de 97 kilo en zit nu al op de 87.9 kg nog 4 kilo en zit weer aan het oude gewicht ..

Tepelkloven > heb bij iris bepanthen gebruikt en nu bij Amber dus ook weer

babyfoon > hier moeten we er ook nog 1 kopen dacht niet nodig maar wel dus met iris nooit gebruikt maar ja iris die speelt lekker beneden dus hoor ik amber zo niet meer dus moet er snel 1 halen

5. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    buikje: hier nog wel aanwezig. Ik kan mijn broeken wel weer aan, maar krijg ze nog niet dicht! Gelukkig passen ze al wel over mijn bovenbenen! Daar was ik het meeste bang voor.

Rembrandt heeft wat problemen met poepen. Ws is er iets mis gegaan met de verhouding van de flessenmelk. Ik kwam telkens niet uit met de laatste fles als ik er drie had aangemaakt. (maatbeker wijkt af?). Nu poept hij heel moeilijk en als tie poept is het een hele harde keutel. Wat moet het manneke pijn hebben. Als iemand een tip heeft, graag!

6. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Goedemorgen!
    Even snel want ik ga zo een dutje doen. Pfff weer een nacht voorbij. Van half 2 tot half 7 geslapen en dus ben ik nu moe. Lang leve de vrije dagen toch? Wilde effe checken ofdat er al baby nieuws was. Hier nog alles rustig. Deze beeb gaat vast de 40 weken eindstreep halen. Tot later!

7. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Morning,

Meld met bib! Hier geen nieuws, lekker rustig hier.....
    Vandaag uitgeteld en geen beeb, snik snik! Wil ook me baby!

Tot vanmiddag

8. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    En ook hier wordt vrijdag de 13e een dag als alle anderen... Geen activiteit te bekennen! Jammer hoor... Dan maar wat anders verzinnen om te doen vandaag... ;)

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Jeetje jammer nog geen beep nieuws, wie gaat er voor vrijdag de 13e???

@Irisnaomi nog gefeliciteerd met je verjaardag:) kan me voorstellen dat dat vermoeiend was.

@Spruitnl he wat vervelend helaas nog geen ervaring mee kan je er niet mee helpen, misschien cb bellen of even googelen er zijn vast eebn aantal dingen die je kan doen suc6 ermee.

@Kris wauw ik wou dat ik eens van half 2 tot half 7 sliep dat gebeurt bij mij niet meer, slaap max 2 uurtjes achter elkaar en dan weer naar de wc:( dan kan ik je de hand schudden volgens mijn gaat hier de kleine ook de 40 wk grens halen.

@Kapedi uitgerekende datum en nog niks wat jammer, hoop echt dat jij nu als 1e aan de beurt bent!

@Brendat hier ook niet veel te bekennen ja af en toe wat krampen steken maar dat heb ik al wel 14 dagen dus zal niks voorstellen denk ik.

Het is prachtig weer, eens kijken wat ik vandaag kan gaan doen.

10. Nicky

Nicky Nieuw lid

13 aug 2010
    4
    0
    0
    Leidschendam
    Hallo allemaal,

Ook ik beval in augustus 2010. Heb reeds last van menstruatiepijn.
    Men zegt dat de bevalling dan aanstaande is! We wachten af.
    Alle zwangere veel succes gewenst bij de grote gebeurtenis.;)

11. 4days

4days Niet meer actief

Ja dat is toch ook stom eigenlijk... Ik bedoel, ik snap best dat inleiden problematischer is dan een natuurlijke bevalling. Maar volgens mij zijn dat lang niet zo'n complicaties als kans op doodgeboorte ofzo... :) En tsja, als je daar dan een afweging tussen moet maken...

Whhahaa nou dat mag je rustig zeggen hoor, AL 25 kilo... :D Hoewel het op dit moment nog 'maar' 22 kilo ben bijgekomen, maar die laatste 3 ga in ongetwijfeld ook nog wel redden. ;) Ik hou wel behoorlijk wat vocht vast op dit moment, dus een groot deel van het gewicht zal er sowieso snel vanzelf weer af gaan. En de rest komt ook wel goed idd. :p

Al ben ik toch wel jaloers op de dames die meteen weer in shape zijn hoor, hahaha!

12. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herstel, probeerde net een broek maatje 46 en die kreeg ik niet aan over mijn benen. Heb nu zwangerschapsbroek maatje 44 aan (wel stretch en dat was die andere niet), anders loop ik alleen maar in mijn joggingbroek rond. Er liggen nog een hoop broeken op mij te wachten.......Veel wandelen dus met Rembrandtje!

13. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    zet m op meiden!
    x

14. 4days

4days Niet meer actief

Ik las het al op hyves, balen man! :( Gelukkig is het meestal vrij snel weg met medicijnen.
    En Zara gewoon lekker bij je houden als je dat wilt hoor! :D Bij Vince stond ik er (per ongeluk) niet eens bij stil dat het ook wel eens leuk zou zijn als iemand anders hem vast mag houden. Met als gevolg dat hij toen al een paar maanden was, en nog niemand behalve de opa's en oma's hem vast had mogen houden. Oeps... :D

15. 4days

4days Niet meer actief

Komt goed hoor! Toen ik was bevallen van Vince ging ik na een maand ofzo naar de winkel, en viel bijna flauw toen ik maat 44 echt no way over mn buik kreeg... :p (terwijl ik ervoor 38 had) Maar het werd vanzelf steeds minder, tot ik weer mooi in 38 paste.

16. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Ik kom me ook weer ff melden. Hier een rustige nacht gehad, was geen stilte voor de storm hahaha. Verder niks bijzonders. Straks naar een verjaardag en vanmiddag even naar het zkh, mijn zwager is geopereerd, dus die gaan we even een bezoekje brengen ;)

@Cossy: sterkte vandaag met de eerste vlinderdag van Sem*! Gaan jullie nog iets bijzonders doen?

@in shape: ik ben ook een van de meiden die niet snel in shape is. Bij Pim duurde het een jaar en bij Isa is het op 4 kilo na niet meer gelukt hahaha. Ben benieuwd hoe het met deze zwschap zal vergaan. Het lijkt me trouwens wel heerlijk om weer op mijn buik te slapen.... moet nog even geduld hebben ;)

Fijne dag vandaag!

17. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Terug van weggeweest zit ook ik vol smart te wachten op de baby....
    Ik lees alweer een tijdje mee en wil alle meiden die al bevallen zijn feliciteren met hun kindjes. Wel een hoop meer meiden dan jongens zeg! Hier zit er in ieder geval nog een jongetje aan te komen.... om de balans een beetje te houden!

18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Heee Annette, welkom terug!! Alles goed met je?? Nog geen voortekenen dat de beeb in aantocht is? Is je kaartje geworden zoals je had gedacht??

@Nicky: ik weet niet of menstruatieachtige pijn een voorteken is dat de bevalling in aantocht is. Het kan ook voorwerk zijn en nog 2 weken duren hahah. Wat ik uiteraard niet hoop voor jou hoor!

Doeidoei!

19. 4days

4days Niet meer actief

Dank je. Niet heel veel... Heb vanalles zitten bedenken, maar nergens echt zin in. Denk dat we alleen straks even naar zijn grafje gaan en misschien iets nieuws kopen om erop te zetten. En dan vanavond gewoon lekker thuis blijven. Mijn vriend moet sowieso tot 6 uur werken...We wilden eerst Vince dan nog een paar uur laten ophalen door m'n schoonouders, maar dat zou automatisch betekenen dat we ze over de vloer krijgen en nog even koffie moeten drinken enzo, en daar had ik ook niet echt zin in.

20. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Morgen!

Meld met BIB... En ja hoor ik ben nu overtijd!
    Die slaappil gister werkte als een tierelier!!! Na 10 minuten was ik al zo stoned als een garnaal en daarna lag ik in coma!!!
    Moest toch nog wel 2x plassen vannacht, maar dat is allemaal in een roes gegaan.
    Nu net wakker (wat een luxe) en volgens mij heb ik ontwenningsverschijnselen! Heb 't gewoon ijskoud! Heb nog we steeds weeën, maar zit niet echt een regelmaat in!
    Nu even de VK bellen om me te melden (was afgesproken!)

@ kapedi; wat een bescheiden buik, mooi hoor!
    @ femr; jij ook een rustige nacht... Mocht ook wel een keer!
    @ de 13e; waarschijnlijk willen de babies toch ook liever een leukere dag!!!

Tot laters!

Deel Deze Pagina