@Inge: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ruben! @Willeke: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Thomas! @Reggie: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Quincy! Geniet lekker van jullie wondertjes! @Chivay: gek he, dat je leventje er nu heeel anders uit ziet dan een jaar geleden? Een heel ander tijdperk is aangebroken! @mamamies: goed dat je de knoop hebt doorgehakt! En nu niet aan het twijfelen blijven he? Succes! @linda: tja, die naaktslakken van tegenwoordig... Ik hoop dat er snel wat gaat gebeuren en hij niet weer aangroeit... @brendat: gek he, dat je nu misschien wel overtijd gaat lopen? De ene zwangerschap is de andere niet... En ja, ik vind momenteel eigenlijk alle data wel mooi! Maar als ik mocht kiezen, doe dan maar een even aantal, vind ik mooier staan! @val: hmmm, een naaktslak in stuk, klinkt lekker... Goed bezig geweest vanochtend, rustig aan nu he? @Marije: balen zeg! Heel veel sterkte, hoop dat het snel beter gaat! @annette: fijn dat de slaappil z'n werk heeft gedaan! @Kris: sjonge, om de dag voor controle, das ook een gedoe. Hoop dat je niet al te vaak meer hoeft te komen. @hier: ben weer thuis hoor! Mijn bloeddruk was redelijk 130/90, maar omdat ik toch wat vragen had (over de waarden van de eiwitten en het hoge bandgevoel e.d.) mocht ik toch even bij de gyn komen omdat de assistente mij daar geen antwoord op kon geven. De gyn zei dat de grens qua eiwitten 0,2 gram is en toen hij de waarden van dinsdag bekeek zag ik hem een klein beetje schrikken. Het zat dus wel boven de grens (volgens mijn moeder had ik 0,32, dus dat is ruim boven de grens...). Hij vroeg ook hoeveel medicatie ik nu gebruik (6 pillen p.d.) en dat vond ie ook wat veel. Ik heb dus weer een plasje moeten inleveren en bloed moeten prikken. Ik kan over een half uurtje bellen voor de uitslag en dan overleggen we wat nu verder. Als er weer eiwitten in de urine zitten (teveel) word ik waarschijnlijk opgenomen, anders moet ik zondag weer terugkomen. Ik kon aan zijn reactie merken dat hij me liever nu zou inleiden maar daar zitten ook risico's aan omdat ik een keizersnee heb gehad. Voor de zekerheid ging hij ook even inwendig onderzoek doen. Hij 'kon er met een vinger in', het hoofdje was goed te voelen, de baarmoedermond was mooi laag maar er was nog geen ontsluiting. Dus inleiden wordt op dit moment ook moeilijk. Ach ja, eerst maar eens de uitslagen afwachten dan kijken we wel verder... Vond het trouwens wel heel fijn dat ik ook even bij de gyn mocht komen, zijn m'n vragen toch beantwoordt... Als ik de uitslag heb, laat ik het uiteraard weten! Tot zo!
Ik moet over een uurtje terugbellen, de uitslag lag nog bij de dokter... Ga eerst maar even een tukkie doen. Tot straks!
@Linda; He, zeg! Jij weet mijn positieve insteek ook weer lekker te verpesten! Maar je hebt helemaal gelijk... @Val; Met 2 voeten tegelijk van de trap springen? Ik denk inderdaad wel dat dat gaat werken! Dan breek ik beide benen, moet naar het ziekenhuis, geopereerd worden en omdat dat niet goed is voor de kleine halen ze die eerst. Goed idee!!!! @Reggie; Gefeliciteerd met je meisje!!! @Koetje; Idd fijn dat je de gyn hebt gezien. Zeker omdat ie zich nu pas besefte dat je de vorige keer al over de grens zat... Is toch iets niet goed gegaan! Wat zei hij over dat band-gevoel? Of worden je leverwaarden nu ook getest? Hoop op goed nieuws over een uurtje! @Kris; Jij ook al aan de 40 weken! Pffff.... De laatste augustus-baby's nemen er wel hun tijd voor he! @Chivay; Ook wel lekker zo'n rustig dagje! EN die rekening heeft ze morgen nog niet nodig, dus dat kan nog wel! Weet je al waar je hem gaat openen? Wij moeten er zelfs nog 1 voor Elin openen. Hadden we al wel gedaan hoor, de Zilvervloot bij de DSB, maar ja... @Hier; Net een poosje liggen slapen, maar er erg duf van geworden. Daarna even boodschappen gedaan, alleen eten voor vanavond, verder had ik geen inspiratie. En even naar de markt een lekkerbekkie gehaald. Hihi, verlate lunch door al dat geslaap! Nu lekker in het zonnetje zitten met de Kinderen en de Knippie!
Nou... de gyn belde net zelf... Er zitten nog steeds teveel eiwitten in mijn urine. Ik word morgen opgenomen voor een 24 uurs controle. Als het zondag nog te hoog is, gaan ze me maandag toch inleiden... Hmm, ik weet eigenlijk niet wat ik er allemaal van moet vinden en voelen. Het voelt een beetje als een mix van angst, verdriet, zenuwen en toch ook opluchting... Vind het alleen 3 x niks dat ik Tes een paar dagen moet missen maar dat zat er toch al in met die hoge bloeddruk van mij... Pff, lig ik daar straks op de kraamafdeling met mijn beeb nog in m'n buik, gek idee!
@koetje jeetje joh! nou hopelijk komt het vandaag of morgen gewoon vanzelf op gang! kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om je dochter dan een paar dagen te missen!!! dikke knuf en veel succes!! @ Reggie... Van harte proficiat met de geboorte van Quincy! @val van boven naar beneden?? weet niet of dat me nog gaat lukken hoor maar idd wat brenda zegt dan breken we onze benen en dan wordt hij/zij gehaald...haha
@linda: dankje! Ik had trouwens net wat bloed bij het afvegen. Zal wel door het gewroet van de gyn komen, denken jullie niet? Of zou het dan toch ineens vandaag beginnen?
O, Koetje! Wat een rotnieuws! Leuk dat je kleintje dan snel komt, maar toch liever niet op deze manier zeg! Hoe laat moet je je morgen melden? Vandaag in ieder geval even tijdschriftjes en chocola inslaan! Anders komje de tijd nooit door! En je meissie moet je vooral maar heel vaak op komen zoeken... O, enne.... ze hebben toch wel internet he??????? Heel veel succes hoor meis!!!
@Koetje; Dat zou nog het mooist zijn, als het vandaag spontaan begint! Maar zal waarschijnlijk wel door het gewroet van de gyn komen... Maar wie weet!
@brendat: ja balen he? Inderdaad liever op een andere manier... Ga idd maar eventjes wat boekjes en lekkere dingetjes inslaan vandaag. En manlief heeft net een nieuwe telefoon met internet en je kunt hem ook nog op de laptop aansluiten, dus dat komt goed! Ach ja, hij zal best vaak langskomen met m'n meissie. Maar ik kan echt janken als ik er aan denk om haar te moeten uitzwaaien... Ik heb nog nooit zonder haar onder één dak geslapen, *brok in m'n keel*...
Ja, heb ik ook hoor! Ben nu 2 keer voor m'n werk weggeweest, en dat ging wel goed, maar dan ben je de hele dag bezig! Maar als je toch al een beetje zielig in het ziekenhuis ligt te liggen... Zal aan je denken hoor! Gelukkig zal het niet lang duren! Geniet maar extra van je moppie vanavond! Dikke knuffel!
Hè Koetje... Gatver... Bij je eerdere berichtje dat je weer thuis was dacht ik echt van... Jaaaa fijn! En dan toch morgen opname..... Maar idd.. wel voor het goede doel, maar toch! Verwen jezelf vooral ff goed.. idd paar leuke boekjes, lekkere dingen scheelt iig iets! Hopelijk gaat het lukken met het internet.. en anders heeeeeeel erg veel succes alvast!
@ Koetje, wat schrikken! Kan me voorstellen dat je het vreselijk vindt om Tes achter te laten. Hopelijk begint de bevalling dit weekend uit zichzelf. Dikke knuffel!!!
Sterkte meid! Kan me voorstellen dat het erg heftig is allemaal... Hopelijk zet het gewoon snel vanzelf door!
brendat: wahaha ja ik had ook al zoiets van? maar tree voor tree he lekker een lekkerbekkie oh jee koetje: nou ja wel goed dat ze het zo in de gaten houden vind ik hoor! veel succes meid, het is niet leuk maar wel het beste he, en voordeel is dan dat je misschien dan maandag toch je beebje heb!! sterkte hoor! en ja hopelijk begint het zelf nog! maar door het gewroet had ik het ook gister...ik hoop het voor je hoor kop op! Hier lag bij ons het bandje van een van onze katten voor de deur....?? hoop maar dat ie terug komt zijn eigenlijk mijn vriend zijn katten, hij gaat er niet blij mee zijn denk ik Zo nog ff bbq-en
@ Val... Hu? Kan het bandje eraf vallen of heeft iemand hem dan neergelegt? Wat raar.. Hopelijk komt ie snel terug..
BABYBUDDYNIEUWS!!!!! HET ZOONTJE VAN KAPEDI IS GISTERAVOND OM 19:31 GEBOREN. ZIJN NAAM IS RYAN EN WEEGT 3720 gram!!! BUITEN EEN FLINKE SCHEURING EN EEN MOOIE KNIP IS ALLES GOED GEGAAN!!! KAPEDI EN VRIEND SUPER GEFELICITEERD EN GENIET LEKKER VAN JE GEZINNETJE!!!!
Kapedi gefeliciteerd met jullie zoon Ryan! @ Val, ik ben daar ook altijd bang voor dat ze weglopen. Hopelijk komt hij gewoon terug.
Hai meiden!! @Kapedi: jahoeeee hij is er!!! Gefeliciteerd met jullie zoon!! @Inge: gefeliciteerd met je zoon!! @Reggie: gefeli met je dochter!! @Willeke: gefeliciteerd met je zoon!! @jongens: die zijn idd een inhaalslag aan het maken, maar ze gaan het niet redden ben ik bang haha, meiden hebben duidelijk de overhand! @Val: ohh das ook gek dat alleen het bandje er ligt... Hoop dat ie inmiddels alweer terug is! Lekker gebbqd? @Koetje: het is dat jij wat vragen had omtrent de waardes... anders hadden ze je wellicht zo weer naar huis gestuurd?? Kan me voorstellen dat je ervan baalt hoor en dat je Tes "achter" moet laten, tis ook niet leuk. Maar... alles voor Frits.. die gaat even voor! Hopelijk start het uitzichzelf en is inleiden niet nodig. Dat hij je niet direct gestript heeft... Nou meid, sterkte en succes!!!! @Brendat: hahaha wat heb jij toch geweldige droge humor hahaha, heerlijk! Lekker hoor zo'n lekker bekkie! @Hier: alles goed, ben wel heeeeeeeeel erg moe. Eens kijken of ik (nou ja... we, manlief is ook moe) een beetje kunnen bijslapen van het weekend! Sterkte meiden!! Koetje, ik denk aan je!!!!!!!! Succes!!!!!!!!!!!!!!