Goeiemorgen allemaal! Hier is D-Day aangebroken... Maar in alle stilte, dus denk dat vandaag gewoon weer voorbijgaat als elke andere dag. En dan morgen officieel overtijd! Pffffff...... @Irisnaomi; Oeh, dat is even schrikken zeg! Fijn dat alles goed was, en het niet meer terug is gekomen! @Marj; Welkom hoor, en gefeliciteerd met je dochter! Wat een verhaal! Wat dat betreft acht ik de kans groot dat mijn kleintje de 28e gaat komen. Dan is het hier straatfeest, en moet ik vast door de brandweer het huis uit getakeld worden, haha! @Joki; Welkom terug hoor! Kan me voorstellen dat het zwaar is met nog 2 kleintjes rondlopen! Wel leuk allemaal zo dicht op elkaar! @Val; Kan het me helemaal voorstellen! Zelfs ik begin het nu wel aardig beu te worden... Wel fijn dat je genoeg afleiding kan vinden, dan gaat het in elk geval wat sneller voorbij! Het KAN toch gewoon echt niet meer lang duren???? Maar ja, dat roepen we ook al weken... Laten we goede hoop houden voor dit weekend!!! @Cossy; En hoe gaat het met jou? Ook gewoon al bijna aan de 39 weken! Zo hobbel je steeds overal achteraan, en zo ben je serieus in de running om als volgende te bevallen! Gaat het nog goed allemaal? @Hier; Nou ja, ach... Het is weer een dag he? Officieel 40 weken. Gelukkig begint het zonnetje te schijnen!
@ joki, welkom terug! Hier ook eentje van 15 maanden en weet hoe druk het kan zijn haha. Heb je al 2jongentjes/meisjes? @ Val, lekker dat jullie er even uitgaan. Thuis zitten wordt je ook niet vrolijk van.En iedereen maar vragen of er nog niks is. @ Brendat, officieel d-day voor jou! Wie had dat gedacht toch? Achja nu kan het écht nog maar 2 weken duren (Sorry!!!) @ Marije, het zit jullie echt allemaal niet mee he. Wel aan jezelf denken hoor! Wat niet gaat gaat gewoon echt niet. Op flesjes wordt Zara ook groot. Dikke knuffel. @ Marj, welkom hier! Wat een bijzondere bevalling, is snel gegaan. @ Koetje heel veel succes in het zkh! Doe rustig aan en hopelijk wordt kleine Frits snel geboren. Ik hou jullie wel in de gaten hoor maar het schrijven lukt gewoon af en toe evne niet. Is gewoon even wennen 2 kids, maar het is geweldig!!!! Hier gaat voor de rest alles prima. We zijn heerlijk aan het genieten.
@Brendat, officieel D-day. Liep je bij je 1e overtijd.? Hopelijk duurt het niet lang meer. De dag is nog niet voorbij, wie weet wat het je nog brengt. @Laartje, ja lekker druk. Leuk dat jij ze ook zo kort op elkaar hebt. Ik heb al 2 meiden, er komt dus meisje nr 3 bij. (arme man, haha) Ben heel benieuwd hoe het straks zal zijn met 3 kleintjes.
Hey meiden! Ik snap er zelf nog geen bal van maar... ik ben weer thuis! Kom ik op de kraamafdeling, is er geen plaats voor mij... Mijn bloeddruk is opgemeten, was goed (130/90) en ik heb zo'n 3 kwartier aan het CTG gelegen, was ook goed. Toen mocht ik weer gaan! Heb wel een hele mooie fles meegekregen om mijn plasjes in op te vangen en die moet ik morgen inleveren en dan krijg ik ook een gesprek met de gyn. We zullen zien... Voelt wel vreemd hoor... Je stelt je in op sowieso een paar dagen ziekenhuis en evt. thuis komen met een baby, is toch even anders gelopen. Tuurlijk ben ik liever thuis dan daar maar het voelt wel een beetje... hoe moet ik het zeggen? Net alsof ik niet zo belangrijk ben ofzo... Oh ja, als ik me niet goed ga voelen moet ik direct bellen hoor! Ga nu even slapen, ben moe... Tot straks!
Wat raar koetje!! Lijkt me indd raar dat je je instelt op iets en dat het nu even heel anders loopt. Rust thuis lekker uit.
@Joki; Nee, mijn eerste dochter is met 34w6d geboren! Dus heb deze zwangerschap serieus rekening gehouden met weer een prematuurtje of meteen kindje dat net de 37-38 weken zou halen, maar niet met overtijd lopen, haha! Zo zie je maar weer dat elke zwangerschap anders is! Leuk hoor, 3 meiden! @Koetje; Wat een vaag verhaal zeg! En die gyn van gister was niet in huis zeker? Hebben ze niet nog een keer je urine getest? En heb je morgen een gesprek met dezelfde gyn? Nou ja, houd jezelf goed in de gaten en geniet maar gewoon lekker van het thuis zijn! @Hier; Net op het fietsje boodschappen en een ommetje gedaan met zijn drietjes. Merk wel dat met elke activiteit mijn buik vervelend voelt hoor, dus ben thuis echt even 10 minuutjes gaan liggen. Net belde mijn broertje of hij en z'n vriendin langs konden komen, dus dat is ook gezellig! Zeker zo last-minute, want afspraken die pas over iets langere tijd plaats vinden (morgen of zo ) heb ik helemaal geen zin in!
Hallo allemaal!! meld me hier even met BIB! @joki welkom hier!! pff heftig zeg 2 kleintjes rondlopen!! ik vind 1tje al zwaar @marj welkom hier gefeliciteerd met je dochter Madelief! en wat een heftig bevallingsverhaal! @kapedi gefeliciteerd met je zoon Ryan! balen van je scheur! @irisnaomi kan me voorstellen dat je je rot geschrokken ben zeg! houd het maar goed in de gaten! @koetje snap dat je gevoel heel dubbel is! hopelijk is de kleine er gewoon snel! fijn weekend in ieder geval lekker bij je gezin! @marije ow meis heb echt zo met je te doen! nogmaals veel beterschap! dikke knuffel! en laat je lekker door je man verwennen! hier vanmiddag frambozenbladthee gekocht, begon dat mens allerlei vragen te stellen, of ik al overtijd was...NEE..hoe lang ik nog moest dan....EEN PAAR DAGEN...waarom ik dan die thee wilde gaan drinken...OMDAT IK WIL DAT ME KIND KOMT EN OP BEN EN DE VK ME OOK AL PROBEREN TE STRIPPEN DUS HET MAG KOMEN....maar waarom ze me dan eerder proberen te laten bevallen...MENS WAAR BEMOEI JE JE MEE!! (niet dat ik dat zo gezegd heb hoor hahah maar dacht echt van wat gaat jou dat nou aan! verkoop me maar gewoon die thee!) de groenteboer gaat toch ook geen vragen stellen al zou ik 6 ananassen willen kopen...die denkt dan tsjakka! hahaha dus vandaag zit ik aan de frambozenbladthee.... heb voor maandag nog een behandeling voetreflexologie op de planning staan... ow ja vandaag ook nieuwe schoenen voor noa gekocht! die MOEST echt nieuwe schoenen wat de schoenen die ze aan had waren echt te klein aan het worden..(ze had maat 23) dus ik dacht nou maat 24 dan hea....nee heeft madam gewoon maat 25!!!! ze hadden bij de schoenenwinkel nog volop uitverkoop dus uiteindelijk een paar schoenen van het merk twins gekocht voor 22 euro!!! (waren 75 geweest!) dat is nog eens leuk schoenen kopen! vorige schoenen waren ook van twins maar daar wel 80 euri voor betaald!!!
@Brendat, ik snap dat het wel raar is dat je nu de datum hebt gehaald. Te vroeg is natuurlijk ook niet fijn, maar je rekent er denk ik toch een beetje op dat deze ook te vroeg komt. Ik liep bij beide overtijd, dus zal nu ook wel zo zijn. Maar het zegt natuurlijk niks. Leuk dat je broer en vriendin even langs zijn gekomen. @Koetje wat een raar verhaal. Heb het even terug gelezen. Echt vreemd dat ze je weer naar huis hebben gestuurd. Hoe voel je je verder.? Lekker even geslapen.? @Linda, thanks. Ja het is wel druk, maar ook erg leuk. Ik heb ook wel erg moeten wennen aan de komst van dit kindje. We waren wel compleet met 2 meiden, maar daar dacht deze dame heel anders over. Ben er heel blij mee hoor.!! Wat stom zeg, ik zou die verkoopster wat. Niet zeiken en gewoon die thee verkopen. Werkt het al.?? Heb er eigenlijk nog nooit van gehoord dat het zou helpen. Nou ik hoop het voor je. Ik had het laatst ook toen ik schoenen voor mn oudste ging kopen. Gelijk 2 maten groter. Voelde me een echte slecht moeder. haha.. Hier verder alles goed. Wel bij elke beweging een flinke harde buik. Hebben jullie dat ook.? Als ik dan weer rustig zit zakt het weer af. Lekker relaxen dan maar. Mn moeder is nu bij me. Ze blijft lekker de komende week. Kan ze de zorg even van de kleintjes overnemen. Dat trek ik echt niet meer. Meiden fijne avond.
@Linda; Ik heb hier inderdaad ook vanmiddag frambozenbladthee kunnen scoren! Maar wel met een heel stuk minder gedoe. Alleen maar "2 euro 50 alstublieft", dus dat kon ik wel aan. Smaaktniet bijzonder, wel te drinken in elk geval. Maarre.... Nog geen effect hoor! Maar dat komt vannacht natuurlijk! Goed gescoord met die schoenen! En ineens 2 maten groter... Oeps! @Joki; Inderdaad,overtijd had ik echt niet verwacht, haha! Maar goed, vele malen liever 2 weken overtijd dan nog een keer 5 weken te vroeg hoor! Ik heb inderdaad ook al bij elke beweging een harde buik de laatste tijd. Heel irritant! Zo, hier net lekker mosselen gegeten met zijn vieren, was gezellig! En nu ff bankhangen en tv kijken. Wat is het hier stil geweest vandaag zeg! Kan je nagaan als er nog 2 bevallen, dan is er echt niks meer te beleven...
Hier weer een dag achter de rug zeg, pfff... Vince werd wakker na z'n middagslaapje, en voelde aan als een klein kacheltje. Hij bleek 39,5 koorts te hebben. Dus de rest van de dag was hij hartstikke ziek en slapjes. Heb zelfs nog mijn schoonouders moeten bellen, zodat ze zetpillen voor hem gingen kopen. (mijn vriend was werken en ik zat met Vince thuis zonder auto) Ben ik ineens ECHT blij dat ons kindje er nog niet is zeg!! (en nu ga ik slapen want ik ben doodmoe, morgen maar bijlezen...)
ah cossy zielig is dat he!! beterschap met hem! Brendat: lekker mosselen! en idd heel stil, hoop niet dat ik als laatste beval! morgen ben je ook officieel overtijd! ja gek he.... nou hier naar vrienden geweest dus aan de kust, lekker ff over thet strand gelopen toen begon het te spetteren dus weer terug, lekker wat gegeten daar en ff spelen en we zijn net thuis dus was wel leuk! Op naar morgen!!!......... Ben benieuwd naar die frambozenbladthee bij jullie! waar haal je dat? anders morgen/maandag ook ff halen Joki wat fijn dat je moeder nu bij je is! lijkt me ook heel heftig 2 van die ukkies! vind 1 erbij al heftig en die harde buiken heb ik vooral 's avonds Linda: wat een muts dat mens in de winkel zeg..pfff enne die slakken doen hun werk niet he koetje: das raar ja!! nou ja gelukkig was wel alles goed, hoe laat moet je er zijn morgen? laartje: lekker genieten meid!
@Marije: ik las op hyves dat het veel beter met je gaat! Ben heel blij voor je! @val: fijn dat de kat terecht is! Zou iemand dat bandje voor de deur hebben gelegd ofzo? Niks gebroken hoop ik? @mamamies: fijn dat het afbouwen goed gaat. Heb ik nooit gehoeven, op een gegeven moment was het gewoon 'op', ook nooit last van stuwing gehad ofzo... En die kraamtranen horen er echt bij hoor! Al heb ik hier momenteel wat last van 'laatste loodjes-tranen'... @irisnaomi: zo, dat was schrikken! Gelukkig was er niks aan de hand! @Joki: welkom terug! Mijn haar heeft ook weer een mooi kleurtje! Ja, heel vreemd maar ik voel me op zich wel goed. Maar dat is ook vaak het veradelijke aan een hoge bloeddruk, je merkt er niet zoveel van... Fijn dat je moeder je deze week komt helpen! Mijn moeder is nu ook 2 weken vrij dus helpt ze ook waar ze kan... @Brendat: ennnn... gaat er nog snel wat gebeuren op D-day? Je hebt nog ruim 2 uur... Inderdaad superrustig geweest hier! We moeten maar snel allemaal bevallen zodat we in het mama-topic kunnen kletsen! Nee, de gyn van gister was niet in huis. Ik was even vergeten hoe het ook alweer ging in het ziekenhuis... Toen ik met Tes in het ziekhuis lag zei ook de ene gyn dit en de andere dat. Om moedeloos van te worden... Het is nog een verrassing met welke gyn ik morgen een gesprek heb. Misschien wel met geeneen, ik sta nergens meer van te kijken. En op een inleiding a.s. maandag reken ik al helemaal niet meer. We zien het wel... @Laartje: ik ben ook zóó benieuwd hoe het zal zijn met 2 kids! Ik denk superdruk maar wel heel leuk! Heb er echt zin in, zijn we nog meer een gezinnetje. Is Aiden trouwens al helemaal gewend aan zijn zusje? @linda: wat IRRI-TANT die verkoopster! Net als bij mij... vroeg m'n schoonzusje net 'wanneer ben je eigenlijk precies uitgerekend?'. Ik: 'de 26e'. Zij: 'Oh, maar dan ben je nog niet eens uitgerekend, waarom zitten we dan al weken in spanning?'. JA, OMDAT WE GEWOON NIEUWSGIERIG ZIJN EN IK HET ZO LANGZAMERHAND OOK ZAT BEGIN TE WORDEN! Nou goed? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10! Leuk, nieuwe schoenen voor Noa. Ik heb ook echt een schoenentic voor Tes, vooral nu in de uitverkoop! @Cossy: ah, arme Vince! Beterschap! @hier: vanmiddag heerlijk geslapen, werd alleen zo duf als een konijn wakker... Vandaag is m'n zwager jarig, we hebben lekker bij hem gebarbecued (zie, dat heb ik toch nog ff meegepakt). Was gezellig! Mannetje is daar nog en ik ben met m'n meisje thuis. Ik hoop dat ze inmiddels slaapt, want sinds ze geopereerd is is inslapen vaak een drama. Gister was ze ook helemaal overstuur. Net maakte ze ook weer aanstalten maar ik heb haar even streng toegesproken (het is even doorbijten) en toen ging ze lekker liggen en zwaaide me zelfs uit... Ben toch blij dat ik haar zelf naar bed kon brengen hoor, mijn meissie! Ik voel me gelukkig goed, ben wel erg moe maar ik zal vast de enige niet zijn... We wachten morgen maar weer af... Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Hey Meiden wat een rustige dag hier zeg! @ Koetje... Goh wat raar! Snap dat dat even heel dubbel is... Wel fijn dat je nu de nacht lekker onder het zelfde dak met je meisje doorbrengt! Hopelijk komt jullie kleine snel! @ Brendat... 40 weken.. wie had dat gedacht! En nog op de fiets ook! @ Linda.. Raar hoor die vragen van die verkoopster! En idd dat is nog eens leuk schoenen kopen! Heb van mijn broer en schoonzus vanuit Amerika leuke schoenen gekregen.. Beetje van die skateschoenen.. DC's (merk dat marcel altijd draagt)... Kan ze pas over anderhalf/2 jaar aan.. Maar owow wat gaaf! En ook all stars slofjes.. die draag ik altijd dus erg leuk! Hier vandaag even met Oona gaan showen bij familie Leuk hoor.. Helaas krijgt ze wel wat vaker krampjes.. ook tijdens het bezoek een tijdje met haar rond gelopen.. Na de krampronde een heeeel vieze spuitluier.. Daar moet ze echt flink last van gehad hebben.. zo zielig..
Oh... ineens een hoop berichtjes erbij hier! @ Val.. Fijn dat jullie kat weer terecht is trouwens! Echt fijn! En lekker die wandeling.. Hoop dat er snel wat actie komt hoor nu.. week overtijd al! @ Cossy... Ohh wat sneu zeg... hij ziet er idd echt slapjes uit op de foto.. hopelijk werken de zetpillen snel en voelt hij zich snel weer fitter! Lijkt me nix met dit klamme benauwde weer!
nou koetje ben benieuwd morgen!! succes. Zielig dat Tes zo slecht in slaap valt, is ook niet niks hoor zo'n operatie! Chivay: leuk he showen!! wel zielig van de krampjes...hoort er echt bij he...hopelijk gaat dat snel beter! en wat leuk die schoentjes al!
@Cossy; Ach gossie! Hopelijk is hij na een goede nacht slapen morgen weer wat opgeknapt... @Val; Lekker zo'n dagje aan zee! En jij gaat niet als laatste bevallen hoor! Je hebt je kleintje sowieso binnen een week... Hoe dan ook! Vooralsnog merk ik helemaal niks van die frambozenbladthee hoor! Ja, dat ik veel moet plassen! Ach, het zal ook wel blabla zijn. Aan de andere kant als die vrouw van Linda er zo panisch over loopt te bemoeien, zal zij er toch in geloven he? Je haalt het bij een reformwinkel. Hier hadden ze het niet bij de tuinen, en ook niet bij elke reform/natuurvoedingswinkel. @Koetje; Nou, D-Day gaat hier genadeloos voorbij hoor! Wel echt een hele rare actie in het ziekenhuis vandaag hoor! Tja, communiceren zat niet bij de opleiding inbegrepen denk ik. Ja, vaag over die uitgerekende datum. Is ook maar een willekeurige dag hoor! Ergens tussen 37 en 42 weken komen ze, dus al die tijd is spannend! @Chivay; Leuk he, die kleine schoentjes! Als ik jullie allemaal zo lees, moet ik maar eens gaan shoppen deze week in de uitverkoop! Hopen dat Wimpie nog ff blijft zitten dan, haha! EN wat sneu dat Oona zo'n last heeft van darmkrampjes... Ik kan het me weer helemaal levendig voor de geest halen! Welterusten allemaal!
Ik dacht dat we alles wel gehad hadden.. Nou mooi niet. Door Zara haar 'verborgen reflux' komt er steeds maagzuur en voeding naar boven. Vannacht gebeurde dit zo vaak en veel en heftig dat ik de HAP heb gebeld. Als ze kokhalst haalt ze namelijk geen adem, logisch dr keel word afgesloten door het maagzuur. Vannacht was het zo eng.. Ik moest r een paar keer op dr kop houden en slijm/voeding uit dr keeltje halen om haar lucht te geven. Dennis was om 02.00 mn zusje ophalen van schiphol. Ik was dus alleen thuis met de kids. En beleefde angstige momenten ivm Zara. De hap wilde dat we langs zouden komen. Toen dennis thuis was even na 3en dus daarheen gegaan. Opa pastte op jaimy. De huisarts wilde dat ze nagekeken zou worden door een kinderarts. Ja ook middenacht.. Naar de seh van t ziekenhuis dus.. Daar was de arts. Controles waren ok maar het feit dat ze geen adem kreeg als kokhalsde was voor haar een reden om Zara een nachtje te houden. Door naar afd kind en jeugd dus en daar werd een kamertje voor haar klaargemaakt. Om 6 uur waren we thuis.. Zonder Zara... Na krap 2 uurtjes slaap zit ik nu in de woonkamer met Jaimy. Die snapt niet waar zn zusje is en ik kan wel janken. Het is niet ernstig maar om je kind achter te moeten laten in t zhuis is verschrikkelijk...... Ik zei gister tegen een vriendin.. Het kan voor ons niet erger worden, we hebben alles wel zo'n beetje gehad! Nou niet dus! Bij ons kan alles dus WEL erger!
@ Marije, het lijkt bij jullie maar niet op te houden he! Bah het zit jullie zo tegen. Hopelijk mag Zara snel mee naar huis en kunnen jullie echt gaan genieten. Al die tegenslagen mogen nu wel eens ophouden he!!!! Dikke knuffel.