augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Marije lucht jij maar lekker je hart hoor... in mijn ogen is dit forum daar toch ook voor. vind het echt heel naar voor je en hoop dat het snel beter gaat met je meisje. En wat een plaatje is het zeg!

Femr de banden van de koelstra pompen wij op met een fietspomp met autoventiel erop, werkt super!
    Over de BV... begrijp je gevoel volkomen, hier hetzelfde...
    Eerst volede ik me enorm schuldig dat ik wilde stoppen, vervolgens heel erg gerustgesteld met de fles en dat bracht rust, maar kolven gaat echt prima en heb veel minder pijn. Bovendien drinkt Stijn vrij onrustig uit de fles en krijgen we nog niet echt ritme in zijn voedingsschema en dan voel ik ook steeds die neiging om het toch weer even te proberen.
    Maar aan de andere kant ben ik ook bang dat het alleen maar zal leiden tot nog meer teleurstelling... moeilijk hè ( ik weet 't.. dit helpt je natuurlijk niks, maar ik vind het dapper als je 't nog een keer probeert, want ikzelf durf niet!)
    Hele mooie foto trouwens van Mees!

Dingetje slim van de lactatiekundige, dat wil ik zeker de volgende keer ook gaan doen... ben er zeker van dat ik bij de 2e gewoon weer wil proberen en dan wil ik inderdaad gewoon hulp en wie weet wordt het dan wel een prettige ervaring!

Leonizzie wat een heftig verhaal zeg... ik begon gelijk met huilen en schoot een beetje in de paniek, want ik had ook een hele zware bevalling en ze hebben Stijn moeten draaien omdat z'n schouders niet pasten... Verder loopt hij ook enorm te spoken 's nachts en overdag doet ie 't wel prima en het is ook geen huilbaby! Vriend is een half uur bezig geweest om mij te bedaren en me te overtuigen dat ik gewoon overbezorgd ben!
    Hij heeft me wel beloofd dat als het zo blijft gaan we even contact op gaan nemen met de VK!
    Succes hoor en fijn dat de therapie helpt.

Koetje hoop dat het strippen helpt!
    Chivay succes als Marcel weer aan het werk gaat!

2. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Uiteraard ook nog even een foto van mama's kleine prins!!!

En ik wil toch nog maar even oprecht mededelen dat augustus de maand is van de mooie baby's, want ik heb alleen nog maar mooie plaatjes gezien!!! Hihi!!!

3. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @lucht in fles: wij kregen als tip van de kraamverzorgster om de voeding met een vorkje door te roeren ipv de voeding te schudden. Dan krijg je ook minder lucht in de fles. Wij doen dit met elke voeding trouw, geen idee of het helpt hoor, maar baadt het niet schaadt het niet ;)

4. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Koelstra: manlief had de wagen even meegenomen naar de pomp, pfff... niet gelukt. Hij zoog hem leeg ipv op te blazen hahaha. Gelukkig had de buurman een aparaatje en hoppaaaa, harde bandjes ;) Dus ik kan morgen de kids met de wagen ophalen. Had ook met de slen gekunt natuurlijk, maar met de wagen is denk wel ff handiger ;)

@aanleggen: had vanavond een vriendinnetje aan de lijn om te vragen of zij morgen met Isa naar zwemles wil gaan. Was het van plan om zelf te doen, maar om alles na een week weer op te pakken.... moet gewoon rustig aan doen! Ze had het gisteravond aangeboden, wat ik natuurlijk direct weer afsloeg, maar vandaag dacht ik.... ik moet het gewoon aan dr vragen. Ze wil het graag doen, waarom doe ik dan zo eigenwijs??!!
    Maar goed, ik belde dr dus om het te vragen en ze vroeg natuurlijk of het wel ging hier. Janken natuurlijk.... pfff.... Ik denk dat die bv me toch meer dwars zit dan ik zou willen. Dus het hele verhaal nog eens gedaan, had ik gisteravond al gedaan maar goed haha. Dus zei zegt... volg nou gewoon je gevoel, leg hem aan als jij dat wilt. Voor jou is het belangrijk en het is jou kindje, je ziet vanzelf wel wat er gebeurt. Net wat jullie zeggen, doen wat goed voelt! Nou, ik heb hem aangelegd hoor!! En wat voelde dat GOED!! Werd er meteen een stuk gelukkiger van haha. Er kwam niet veel, maar hij hapt ontzettend goed en hij weet gewoon wat tie moet doen, zo bijzonder na die paar x dat hij aangelegd is! Had dat niet verwacht. Ik ga hem voor iedere voeding gewoon aanleggen en dan zie ik wel wat er gebeurt. Hij moet ff harder zijn best doen dan de fles, maar er zit behoorlijk wat kracht in. Wellicht ga ik morgen ook nog ff kolven, kijken wat dat doet!

@Mamamies: wat een schatje is Stijn zeg!!! Ook echt een jongenskoppie! Lief! Lastig he die bv en fv... waar doe je nou goed aan. Wel super dat het kolven zo goed gaat! Dat is in ieder geval een gewonnen punt toch?! Hij krijgt in ieder geval lekker bv binnen!!

5. Marjolein83

3 jan 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Leonizzie, wat een verhaal zeg. Wat vervelend....maar oh zo fijn dat het nu weer goed gaat! Goed naar je eigen gevoel geluisterd!
    En wauw...wat is Evie mooi!!!

@ Koetje, wauw...je bent gestript! Ik denk dat jij eerder gaat bevallen als ik.

@ Marije, ik was al benieuwd hoe het nu met Zara ging. Getverderrie, meid...wat klote dat ze weer in het zkh ligt! Het mag nu echt ophouden hoor!!!
    Ik vind dat jullie nu eens even lekker mogen gaan genieten van jullie moppie! Hoe gaat het met jezelf?! Let ook op jezelf he!! Jij hebt het ook zeker niet makkelijk!!

@ Brendat,hoop voor je dat het strippen gaat lukken!

@ hier vandaag de verjaardag van Fleur gevierd! Erg gezellig, maar alleen de middag was ook prima. Zowel voor mij als voor Fleur! Pffff..nu wel gebroken hoor.
    Gelijk ook alle troep opgeruimd nadat de visite weg was. Mijn mannetje is met Fleur patatjes gaan halen en ik heb snel alles gesopt, met de stofzuiger door de benedenverdieping en gedweild.
    maar oh wat fijn....weer haar verjaardag buiten kunnen vieren. Want eh...die onweer die vandaag moest komen, die is hier niet geweest hoor, gelukkig!!!

Nou...verjaardag van ons moppie gevierd en nu mag de beeb komen hoor!! Harde buiken zijn er regelmatig maar verder niks, noppes nada.
    Mijn mannetje denkt dat het kleintje zich volg wk zat. aankondigt.
    Morgen weer VK.
    Gelijk maar even mijn probleempje bespreken, want begin echt last te krijgen van die k**te aambeien! pfff...kan zo merken dat het komt door de baby...zo zwaar gevoel. Ken ik niet van Fleur!
    maar had bij haar ook aambeien na de tijd door het persen.
    Als er bekneld komt te zitten na de tijd wil ik graag dat ze in het zkh dat ding gelijk doorsnijden! pfffff.... Ik zie nu zo op tegen het persgedeelte...
    Heb namelijk al een keer eerder meegemaakt dat er een aambei bekneld kwam te zitten, wat een helse pijn zeg!! een aambei was nl na geboorte fleur niet weggegaan en is op een gegeven moment afgekneld (trombose) nou...hels!!
    midden in de nacht naar huisartsenpost gegaan en arts heeft toen bloedstolsels eruit gehaald. Ik kon die man wel kussen! Daarna ook nooit geen last meer gehad tot nu.
    Sinds 2 weken zijn ze er weer! :x:)
    Dus hoop nu ook dat kleintje zich aankondigt.
    Alhoewel is verder niet tegen de bevalling op zie hoor, want de bevalling van fleur ging perfect!

6. Marjolein83

3 jan 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    En zag nog even snel een fotootje van Mees...ook zo'n heerlijk jochie!!!

7. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Marjolein: thanks, ja het is echt een mooi mannetje, mijn hart smelt als ik naar hem kijk hihi. Wat lekker dat jullie Fleur dr verjaardag buiten hebben kunnen vieren!! Vind ik ook altijd erg prettig! Ben heel benieuwd wanneer je kindje zich aandient!! Hopelijk wacht hij of zij niet te lang! En die aambeien... auwie.... ik had bij de bevalling van Pim ook ontzettende aambeien gekweekt. Had 3 kwartier op niks geperst, Pim zat klem, en de aambeien werden alleen maar groter.... sorry voor de details maar het was een tros geworden ipv 1tje hahah. Kan dr nu om lachen, maar was geen feestje! Bij Isa was ik daar dus ook heel erg bang voor, maar wonder boven wonder bleven ze rustig. Had ze wel maar heel lichtjes. En nu bij Mees heb ik er tijdens de zwschap bijzonder weinig last van gehad en tijdens het persen hadden ze geen tijd (5 minuten geperst) om groter te worden, dus bleven ze beperkt. Ik hoop dat het voor jou ook zo mag gaan en dat het weer geen joekel wordt. Wist niet eens dat je in die dingen ook trombose kon krijgen, brrr.... akelig hoor!!

Rust lekker uit van de drukke verjaardag!!
    Weltrusten!

8. 4days

4days Niet meer actief

Wat een mooie kindjes heb ik voorbij zien komen!! :D

Ben nog steeds doodop, want na de lange zieke nacht van Vince heb ik niet meer bij kunnen slapen. Hij blijkbaar wel, want hij vertikt het nu om te slapen... Gelukkig is hij wel weer opgeknapt.

Ik zag in de lijst dat er nog maar 8 mama's moeten bevallen!!! :$:$:$ Wow, dat schiet op zeg! En het is pas de 22e! Ik merk zelf nog helemaal niks, dus ik zal sowieso wel bij de laatste 3 ofzo zitten, whahahah!

9. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    #709 Koetje, 22 aug 2010
    Laatst bewerkt: 22 aug 2010
    @brendat: jaaa, je bent er helemaal klaar voor! Kom maar op Wimpie! Wat een lief filmpje van Elin en de buik op hyves!!!
    Ik hoop dat het waar is wat ze zeggen bij volle maan wb. onze kindjes!

@Leonizzie: sjonge wat een verhaal! Wat goed dat je op eigen gevoel heb vertrouwd en dat je een heel ander kindje hebt teruggekregen na de behandelingen, super! Nu heerlijk gaan genieten van jullie mooie meisje, het is echt een plaatje!!!

@Laartje: ik hoop ook écht dat het strippen wat doet! Ik had 1 cm ontsluiting dus ze kon in elk geval wat doen...

@FemR: wat een schatje is Mees! Hij lijkt op z'n broer, of niet? Goed dat je hem toch hebt aangelegd, heel veel succes!

@val: kan me echt voorstellen dat je het hebt gehad...*knuf* voor jou! Ik heb het trouwens ook snikheet, lig 's nachts naakt boven de dekens...

@arielletje: gefeliciteerd met de geboorte van Noa! Lekker genieten!

@mamamies: wat een scheetje is Stijn ook! Je hebt helemaal gelijk met de mooie augustusbeebjes! Hoop dat ie van mij niet uit de toon valt:p...

@lucht in de fles: sowieso niet te hard schudden, de poeder is snel opgenomen door het water en het hoeft geen milkshake te worden:p... Met een vork is ook een idee;)...

@Marjolein: ik ben benieuwd of je gelijk krijgt wb. eerder bevallen. Mag van mij:p, maar leuker (en eerlijker) is tegelijk, vind je niet? Fijn dat je kindjes wel allebei een 'eigen' verjaardag krijgen. Nu mag je komen, kleintje!
    Sterkte met de aambeien. Ik kan er gelukkig niet over meepraten maar het lijkt me heeeel pijnlijk...

@Cossy: gelukkig is Vince weer opgeknapt! Ik hoop dat je vannacht een beetje bij kunt slapen!

@hier: nadat ik om half 9 nog niks had gehoord, heb ik zelf maar even gebeld. De uitslag van m'n urine was inmiddels binnen en het was helemaal goed, vrij van eiwit! Had ik écht niet verwacht, dacht echt dat ik morgen ingeleid zou gaan worden. Dus niet, woensdag gewoon weer naar controle dus... Tuurlijk ben ik heel blij dat het goed is, maar ik had toch ook graag de zekerheid gehad dat er morgen wat zou gaan gebeuren. Van het strippen merk ik niet superveel, wel wat ongi-krampjes en zeer onregelmatige weeen:(. Ik weet gewoon echt niet wat ik voel. Kan iemand mij de definitie van een wee geven? Ach ja, we wachten wel weer af. Straks maar weer aan de klus met mannetje (de laatste avonden steeds gedaan, maar nog zonderresultaat). Bij mijn zus heeft het geholpen dus wie weet...
    Slaap lekker allemaal en tot morgen!

10. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Chivay; Als je de krampjes nog binnen de perken kan houden door masseren en rondlopen, kan ik me voorstellen dat je nog niet naar andere dingen gaat grijpen. Maar altijd handig om alvast te weten!

@Arielletje; Gefeliciteerd met Noa!

@Linda; Hopelijk doet de massage morgen dan wat, haha! Lijkt me trouwens wel onwijs lekker, ook al wekt het geen bevalling op!

@Leonizzie; Met mij alles goed hoor! Sta er alleen nog van te kijken dat ik gewoon overtijd loop, haha! Nou ja, voel me prima dus... Ben alleen uiteraard ontzettend nieuwsgierig, en heb er echt zin in, zeker als ik al die foto's voorbij zie komen!

@Mamamies; Wat een mooi koppie heeft Stijn! Lief hoor!

@FemR; Wat fijn dat je nu eigenlijk wel weet wat je het liefste wilt! Maarrrrr..... Bel een lactatiekundige omje goed te begeleiden! Of vraag eens hier op het forum of ze je tips kunnen geven om het goed aan te pakken. Echt doen hoor, dan is de kans dat het lukt het grootst! Want je ziet, het kan best!

@Marjolein; Gezellig geweest dus!!! En het was inderdaad best lekker buiten! Temperatuur goed, hier in R'dam wel bewolkt de hele dag en het heeft even gemiezerd, maar verder prima. Ben benieuwd of het ooit nog zomer gaat worden dit jaar! Of misschien een mooie nazomer? Heb zo'n schattig zomerjurkje voor de kleine, hihi!
    Ze gaan pas dinsdag proberen te strippen hoor, dus duurt nog even... Wanneer moet jij weer naar de vk?

@Aambeien; Ieuw!!!

@Cossy; Is Vince wel weer helemaal opgeknapt? Bizar he, dat er nog maar zo weinig over zijn! En het lijkt zo rustig ineens met bevallingen!

@Koetje; ja, leuk filmpje he! Wel schattig, ze begint tegenwoordig zelf te knuffelen met m'n buik als ze op schoot zit, en zegt te pas en te onpas beebie UIT. O, en vandaag hoorden we haar ineens "hij leve hoog hij leve hoog, enz..." zingen. Je haalde het liedje er echt uit! Volgens mij is er iemand jarig geweest op het kdv van de week, haha! Zo schattig...
    Wat SUPER dat je urine helemaal schoon was! Fijn hoor! Alleen nu opnieuw onzeker wanneer Fritsje komt. Had je nu al eerder voorwerk gehad, of zijn die onregelmatige weeen toch iets nieuws? Hoop dat het doorzet, of in elk geval een extra zetje is. Misschien dan woensdag het laatste zetje...

@Hier; Nou, ik ga maar lekker slapen nu! Als het intussen niet is gaan regenen, want m'n dekbed hangt nog buiten. AAAAAAAA!!! Rennen! Nou ja, ook ik heb het heet genoeg om zonder dekbed te kunnen ;)

Tot morgen!

11. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    O, volgens mijn banner loop ik wel heel erg overtijd! Zou er bijna depressief van worden!

12. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @koetje: definitie van een echte wee: dat weet je wel als je 'm voelt! Ik dacht eerst ook: ja sure... Maar het is echt zo, het deed zo vreemd pijn, daar twijfel je echt niet aan...

Korte update hier:
    Ik lees wel mee maar heb amper tijd om te antwoorden, maar ik leef heel erg met jullie mee. Ik hoop binnenkort weer meer te reageren.
    Deborah is heel lief, maar wil het liefst bij papa of mama zijn. Dat is heel leuk en lief, maar niet 's nachts... Ze wil gewoon bij een van ons op de borst liggen, en willen wij dat niet, dan duurt het een half uur voor ze slaapt, en dan komt er nog zo af en toe een kreet uit dat bedje. We zijn nu maar begonnen met de tactiek negeren, nogal lastig als ze in de woonkamer slaapt, maar het begint iets effect te hebben. (ze ligt nu ook weer te huilen...)
    Borstvoeding loopt super, ze was afgelopen dinsdag al gegroeid van 3520 (geboortegewicht), 3260 (laagste gwicht, dag 3) naar 4030 (dag 15)!
    Met mij gaat het goed, heb niet het gevoel dat ik minder dan 3 weken geleden bevallen ben. Soms roept mijn lijf me terug, dan doe ik teveel en krijg ik last van mijn buik, ik vloei ook nog steeds, dus wond is nog open, en dat protesteert wel eens. Slapen is dus wel vrij lastig, maar ik slaap 's nachts vaak 5-6 uur, en overdag nog 1-2, en daar hou ik het op vol. Ben wel blij dat ik een soort ongedefinieerd lange tijd nog vrij heb, heerlijk bij mn meisje zijn, en geen geklooi met haar wegbrengen als ik er nog niet aan toe ben.
    Bezoek begint hier een beetje op gang te komen, er belt nu zo af en toe iemand, in plaats van helemaal niemand. Morgen en overmorgen gezellig bezoek. Mijn opa van 92 is gisteren en vandaag met mijn ouders langsgeweest, was echt super om te zien :D
    Nu ga ik mijn meisje maar weer voeden... :)

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Even uit het blote bolletje reageren... volgende keer weer netjes ;)

@ Arielletje... Gefeliciteerd met de geboorte van Noa!

@ Fem.. Wat goed! Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen met de bv! Herken je gevoel helemaal... Hier met zoooveel tranen toen besloten om te stoppen met de bv ivm de pijn.. maar het voelde zo dubbel... wist niet dat ik kon proberen voedingen over te houden toen nog.. daar kwam ik de dag erna achter.. voelde toen zo goed om iig nog een kans te hebben! Dus ga kei hard duimpjes draaien voor je dat het mag lukken.. al is het maar dat ene momentje per dag samen!

@ Inflacol.... :D nog meer vragen jaja...
    Las dat iemand schreef dat ze daar lekker windjes van gaan laten?? Oona kan dat al als de beste de hele dag..... Hoppa die beentjes in de lucht en pfffft! Wordt ik dan straks niet nog erger vergast? :D (Het is net alsof we haar eierpunch geven ipv friso :p)

@ Ckialita... Mooi plaatje is dat hè... overgrootouders met hun achterkleinkind!! Ik ben nogal een bofkont... ik heb aan beide kanten nog mijn opa's en oma's...
    Fijn dat de borstvoeding zo goed loopt!

14. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Wij boffen ook, van alle 4 de kanten (2 van manlief, 2 van mij) hebben we allemaal nog 1, dus mijn opa van mama's kant, oma van papa's kant, en beide oma'svan man leven nog. Mijn opa, oma, en 1 oma van mijn man zijn al geweest, maar van mijn opa vind ik het zo bijzonder omdat hij al zo oud is, en we al 2 jaar niet meer zeker weten hoe lang hij het nog trekt...

15. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Leonizzie ik wilde nog even melden... Wat is evie mooi zeg! Ik haal af en toe wat foto's en baby's door elkaar merk ik!!! Maar ach... Ik vind alle augustus baby's mooi!

Hier gaat het ok... Stijn heeft een ontstoken traanbuisje dus steeds vies in zijn oogje en kan ie hem niet open doen... Morgen maar even langs de ha! En als ik er dan toch ben mag ze mij ook gelijk checken... Het lijkt net dat ik namelijk steeds meer pijn krijg in heupen en schaambot ipv minder... Iedere keer als ik opsta echt een pijnscheut...

Nog maar 8 meiden die moeten bevallen... Las ik dat goed??? spannend zeg... Hoop dat iedereen lekker in augustus blijft! Succes meiden.

16. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Ooooohhhh! Ben ik een keer de eerste hier! Alleen met niet zo'n leuk nieuws; Kreeg net een sms-je van Irisnaomi dat ze al de hele nacht met Amber in het ziekenhuis waren. Amber was weer benauwd geweest gisteravond, en ze willen haar even ter observatie houden... Wat een ellende toch zo in/na de kraamtijd met de kleintjes! Irisnaomi, heel veel sterkte, hopelijk vinden ze snel wat er mis is met haar, en mag ze weer mee naar huis!

17. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    En hier gewoon weer een goede nacht gehad. Wel veel eruit geweest om te plassen. Ik dacht ook een kramp gevoeld te hebben, maar volgens mij heb ik dat gedroomd, haha!

Elin was weer vroeg wakker vandaag, en ik was toevallig ook net wakker, dus heb m'n mannetje nog maar even een uurtje laten liggen, en ben haar gaan halen. Ga ik vanmiddag nog wel een uurtje (of 2) liggen. Verder geen plannen voor vandaag... Ik zal eens wat gaan verzinnen!

18. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Zeg! Ligt iedereen hier lekker uit te slapen of zo? Het weekend is weer voorbij hoor :D!
    Nou ja, maar even een lekker kopje frambozenbladthee zetten dan... ;) en dan weer ff pitten!

19. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @Brendat: is je dekbed nog nat geworden? Hier zou dat niet zo'n ramp zijn, vannacht ook weer naakt boven de dekens geslapen, heb het zó warm!
    En zó leuk he, dat geklets en gezang! Ik sta er ook steeds weer van te kijken wat Tes overal oppikt, zó leuk!
    Goh, een krampje vannacht, het zou toch niet:p? Ik heb trouwens al wel wat vaker wat voorwerk gehad (althans dat denk ik), het is in elk geval de laatste tijd niet echt rustig in mijn buikkie geweest...
    Mijn moeder haalt vandaag ook even frambozenbladthee voor me als ze in de stad komt, hoop dat het werkt... Misschien na een paar dagen pas?

@Ckialita: dat zei mijn zus ook al, ze kon het me ook niet echt uitleggen...
    Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie, lekker genieten! Het is idd vermoeiend de eerste weken, dat weet ik nog goed. Gewoon zoveel mogelijk rust proberen te pakken...

@mamamies: ben je al bij de ha geweest? Hoe was het?

@hier: lekker geslapen, geen 'last' gehad van voorwerk, nou ja af en toe een krampje dan... Ach ja, we zien het wel weer...
    Vandaag maar weer een luierdagje, weet echt niet meer wat ik moet doen. Straks maar in bad met Tes, even lekker spetteren!
    Fijne dag allemaal!

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Mamamies, het was niet de bedoeling je aan het huilen te brengen hoor! Kijk gewoon goed naar je kind. Kan natuurlijk ook dat hij 's nachts niet goed slaapt omdat hij dat nog gewend is vanuit jouw buik. Symptomen zijn bijv. voorkeurshouding, borstvoeding die niet goed wil lukken, onrust, krampen, maaiende armpjes, huilen, enz.
    En jij hebt ook een lekker mannetje zeg, ook al lekker een koppie met haar!

\Femr wat een mooie midden weg heb jij gevonden zeg, met de borstvoeding. Denk dat het een heel goed plan is steeds voor de fles even aanleggen en als het goed voelt is het goed!

Marjolein, gefeliciteerd nog met der verjaardag van je dochter! Ben benieud wanneer jouw kleintje zich aandient. Wat een verhaal over die aambeien zeg, auw auw wat pijnlijk! Trouwens ook best eng eigenlijk. goed in de gaten houden.

Cossy, voor jou ook niet lang meer hopelijk.

Koetje ik kan je niet de definitie gegeven, maar het klinkt wel bekend wat jij beschrijft. Ik herkende het eerst ook niet echt en was dus die dag nog even lekker grote boodschappen gaan doen. Later was het raak. Spannend.

Oh de plicht roept, ik probeer vanmiddag weer even verder te reageren

Deel Deze Pagina