augustus mama's 2010 part 4

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by linda221, Aug 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    @ Irisnaomi... Ah nee! Veel sterkte met Amber.. Hopelijk mag ze snel weer mee naar huis!

@ Ckialita... Wat mooi zeg idd dat je aan beide kanten nog opa's en oma's hebt.... Mijn vriend helaas niet, maar ik heb ze nog alle 4.... Vooral voor mijn opa en oma aan mijn moeders kant enorm bijzonder.. Opa is erg ziek geweest, nooit gedacht dat hij zijn eerste achterkleinkind mee mag maken.. en nu hopen we zelfs dat dat nog best nog een tijdje mag duren!

2. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    BUDDYNIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Val heeft een mooie dochter, haar naam is Sienna Julia, vanmorgen geboren om 5.06. Alles is goed gegaan!!

JIPPIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd Val!! Een prachtige naam en geniet van jullie meisje!!!

3. Joki

Joki Bekend lid

Nov 5, 2007
    978
    0
    0
    Hier weer een beroerde nacht gehad. Heb geslapen van half 2 tot half 5 en dan nog heel licht. Ben nu dus echt op. Net bij de vk geweest. Ze heeft me kunnen strippen, dus ik ben benieuwd. Hopelijk heb ik snel mn mesje in mn armen. Als het niet geholpen heeft donderdag een nieuwe poging.
    Mn moeder heeft de kleinste even meegenomen en de oudste zit op de psz. Heb dus het rijk alleen. ga zo even liggen in de hoop wat te slapen.

Wat een geweldige foto's zag ik weer. Ik smelt er gewoon van. Prachtige kindjes.!

Wat sneu zeg voor Irisnaomi. Misschien dan eter om haar even te houden in het ziekenhuis. Al is het natuurlijk niet de bedoeling zo. Sterkte meid.!!!

Arielletje, gefeliciteerd met Noa.!

Sorry, maar heb alles gelezen, maar ben echt een zeef. Kan niks onthouden. Mn ogen vallen dicht. Ik ga eerst maar even liggen. Kom straks verder reageren. Wil jullie ook graag leren kennen. Ben ook heel blij dat ik weer mee mag komen kletsen.
    Tot straks.

4. Joki

Joki Bekend lid

Nov 5, 2007
    978
    0
    0
    Val, gefeliciteerd met jullie dochter. Prachtige naam!

5. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    @Irisnaomi: oohhh wat naar voor Amber en voor jullie.... hopelijk is alles goed en mag ze snel weer mee naar huis! Sterkte!!

@Joki: ja... van dat soort nachten knap je niet echt op nee... Wat fijn dat de vk heeft kunnen strippen!! Hopelijk zet het de boel in gang!!

@aanleggen: thanks iedereen!!! Ik zal hier op het forum wel even advies vragen!! En anders kan ik altijd nog de vk bellen, of moet ik dan het cb hebben? Mees hapt echt zo goed, tis ongelofelijk! Hij krijgt er bijna niks uit hoor, maar ik zie wel dat hij helemaal ontspant en het fijn vind. Mama des te meer natuurlijk ;) Wie weet komt er wel wat op gang als ik hem telkens aanleg!

@Brendat: jij was weer vroeg zeg!! Wat schattig dat Elin zo lekker aan het zingen is ;)

@Koetje: geen eiwit meer??!! Dat is wel heel fijn zeg! Nu woensdag afwachten, ben benieuwd! Hopelijk kan ze je strippen en komt het op gang!

@weeen: weeen voelen anders dan een harde buik. Een wee heeft echt een begin en een einde. Je voelt de wee "klimmen" en dan voel je hem weer "afdalen". Er zit in de eerste weeen nog niet veel venijn, maar als je een uurtje verder bent is de piek duidelijk pijnlijk. Weet niet of jullie het zo begrijpen hoor hahah, tis een beetje lastig te omschrijven ;)

6. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

Dec 3, 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Val: gefeliciteerd met Sienna!!!

7. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Morgen!

HIEP HIEP HOERA voor NOA & SIENNA!!!

Vandaag gaat week 7 van mijn verlof in. Oftewel, hier nog niets.
    Weet iemand ofdat de aanmaak van Oxytocine (wat de weeen ingang zet) erfelijk is bepaald? Mijn moeder vertelde me dat haar doctor destijds haar verteld heeft dat ze geen Oxytocine aanmaakt waardoor ze ingeleid moest worden. Hmmm. Effe googlen.

8. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    @Kris: oo dat zou ik echt niet weten. Zou best eens kunnen. Je gaat om de dag naar het zkh toch? Zou ik het daar ff navragen als ik jou was. En week 7 alweer van je verlof.... tijd gaat hard zeg!!!

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @val jeeeee eindelijk is ze er!! gefeliciteerd met SIENNA!! mooie naam!!

@irisnaomi jeetje jullie ook al in het zhuis? sterkte en beterschap voor amber!!

@chivay door de krampjes gaan ze juist windjes laten...(doen wij ook als we darmkramp hebben:p) en de infacol gaat winderigheid en darmkrampen juist tegen..

@koetje fijn dat je urine schoon was! ik snap dat je aan de andere kant wel zoiets hebt van grr anders had ik morgen mijn kindje gehad..

@brenda hier ook nog niks:p net die voetmassage gehad en ben weer heerlijk ontspannen...hopen dat het iets gaat op wekken:p

vanmiddag weer naar de vk....ben benieuwd...hopelijk gaat ze nog een keertje strippen..

10. 4days

4days Niet meer actief

Val, gefeliciteerd met Sienna!!! Mooie naam!

11. 4days

4days Niet meer actief

Nou dames, nog 7 te gaan... :D (tenzij er stiekem al iemand is bevallen?)

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    @ val.... Gefeliciteerd met de geboorte van Sienna!!

13. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    @irisnaomi: wat vervelend zeg, dat Amber weer zo'n 'aanval' heeft gehad. Hopelijk weten ze snel wat het is en kan ze weer mee naar huis!

@val: JOEHOE! Eindelijk, ze is er! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sienna! Mooie naam hoor! Geniet van jullie meisje!

@Joki: ik hoop dat het strippen meer effect heeft dan bij mij! Succes!

@FemR: ik heb nu ook al vaak van die krampen die 'in hoogte klimmen en weer afnemen'. Helaas niet regelmatig (elk uur eentje ofzo). Het is een beetje een drukkend gevoel, maar anders dan een harde buik. Beetje als een band om mijn buik die naar beneden wordt getrokken, ook in m'n rug (vaag he?). Nou ja, we zien het wel hoor...

@Kris: weet je al meer? Ik zou het echt niet weten...

@linda: succes bij de vk! En ja, tis wel dubbel hoor, anders was ik nu 'bezig' geweest...

@hier: net lekker met Tes in bad gespetterd (je moet toch wat en dat vindt ze altijd erg leuk). Daarna een broodje met haar gegeten, gezellig... Ik leg haar zo lekker op bed en kruip er ook even zelf in. Heb nu trouwens wel weer steeds een beetje krampjes, vaag hoor... Ik realiseerde me trouwens net dat Tes met deze termijn (39+4) is geboren. Tja, ze is er zo uitgeplukt anders was ze volgens mij nog wel even blijven zitten...
    Vanmiddag komt mijn mams de boel een beetje poetsen, zo fijn! Ik heb daar echt totaal geen puf meer voor...
    Tot straks, ik ga even liggen!

14. @ Val, jaa daar is ze dan!! Gefeliciteerd met jullie dochter Sienna. Mooie naam

@ Irisnaomi, wat schrikken van Amber. Hopelijk mag ze snel mee naar huis.

@ Koetje, wat fijn dat je moeder je komt helpen. Altijd handig een mama he ;).

@ Linda,succes bij de vk.

@ Joki, Gelukkig heb je het rijk nu even voor jezelf.Ook wel eens lekker he.

15. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    @ joki, ik hoop dat de vk je kon strippen vandaag! Ah, lees dat het gelukt is! Nu maar hopen dat het door gaat zetten.
    Eerst ff lekker slapen meid!

@ Femr, het gaat ook ontzettend hard, Féline alweer ruim 2 weken..!

@ marije, ohh mag ze nog niet mee naar huis. Al bekend of deze medicatie wel aanslaat?

@ kris, bah verkouden.. beterschap!

@ koetje, haha ja schattig he dat knipje bij Féline..
    Wat spannend dat je gestript bent! Oh maar lees dat het niet geholpen heeft, balen!
    Wel fijn dat je urine schoon is, maar hoop voor je dat je snel zult bevallen!

@ leonizzie,oh meid wat heb jij een zware kraamtijd gehad zo te lezen!
    Ben blij dat je voor jezelf en je dochter bent opgekomen en het nu een stuk beter gaat!
    En zoveel afgevallen, ben jalours, haha!
    Wat een prachtig meisje is Evie!

@ Femr, och daar hebben we die kanjer weer, mees is echt een dropje!
    Hoe is het inmiddels met je, lees dat het aanleggen gisteren goed is gegaan..
    Ik hoop echt voor je dat het vanaf nu goed zal lopen!

@ Arielletje, gefeliciteerd met jullie dochter Noa!

@ mamamies, ach gut, Stijn is ook al zo een knapperd!

@ marjolein, hoop dat je tijdens de bevalling geen last zult hebben van aambeien!

@ irisnaomi, oh wat schrikken dat Amber dat alweer had!! Ik hoop dat ze de oorzaak snel vinden en het kunnen behandelen!

@ val, woow das plotseling! Al werd het wel tijd voor jullie!
    Gefeliciteerd meid met je dochter Sienna!

@ Linda, hoop dat je gestript word! 2e keer strippen heeft bij mij gewerkt!

16. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Manlief is net de deur uit, heeft late dienst.
    Xavier is nog bij mn schoonouders, die heeft daar geslapen en ik haal hem vanavond weer op.

Dus ben lekker alleen met Féline.. Wel fijn hoor, en kan ik het huis ook ff lekkr schoonpoetsen!

verder geen nieuws..

17. Marijeee

Marijeee Bekend lid

May 17, 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Eerst even een update-je over onze Zara;
    Ze doet het goed, wel erg verkouden en de reflux is ook gewoon nog aanwezig.
    Maar dat was te verwachten, de medicijnen hebben even tijd nodig om aan te slaan..
    Ze is wel van de monitor af, ze zagen er geen noemenswaardige dingen op...
    Vanmorgen met Jaimy heen gegaan, haar in bad gedaan en we zijn nu net weer thuis.
    Vanavond gaan Dennis en ik samen nog eventjes naar d'r toe...
    Nou hopelijk slaan de medicijnen snel aan, mag ze weer mee naar huis!!

Ga ik nu even in leesmodus en jullie gekakel lezen :)

18. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Val, gefeliciteerd met jullie mooie dochter en zusje Sienna!

19. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Val, gefeliciteerd met je dochter!!!! Wat een mooie naam en wat onverwachts toch nog ineens! Joepie! Geniet ervan!!!

@Koetje; He, jammer dat het niet echt doorgezet heeft vannacht! Had je toch goede hoop op na het strippen! En tja, die frambozenbladthee, als je het maar lang genoeg drinkt gaat er vast wel een keer wat gebeuren, haha!

@Joki; Geeft niks hoor, ga maar lekker even liggen. Zelfs in je berichtje klink je al moe, dus zal wel hard nodig zijn! Hoop dat het strippen bij jou werkt!

@FemR; Onze vk heeft wel contacten met een lactatiekundige, anders kun je gewoon iemand zoeken. Via google en sites als borstvoeding.com vind je genoeg adressen van lactatiekundigen. Mijn ervaring van het CB is eh... hoe zal ik dat formuleren... dat ze niet zo heel erg veel verstand hebben van het hoe en wat met borstvoeding... Maar ze bedoelen het vast goed :D!

@Linda; In ieder geval lekker genoten en ontspannen van de voetmassage dus! En nu hopen dat ze je nog een keer wil strippen vandaag, en dan op naar volle maan vannacht!!!

@Kiss; Zooooooo schattig inderdaad dat knipje! Fijn dat het zolekker gaat allemaal!

@Marije; Fijn dat er in elk geval niks op de monitor te zien is. Nu de medicatie nog aanslaan en dan op naar huis hoor!

20. Marjolein83

Jan 3, 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @irisnaomi: wat vervelend zeg van Amber...schrikken meid! Hopelijk weten ze snel wat het is en kan ze mee naar huis!!

@val: gefeliciteerd met jullie dochtertje!

@ Marije, goed om te horen dat het beter gaat met Zara. Hopelijk doen de medicijnen snel hun werk en mag ze weer naar huis!

@ hier, slecht geslapen...Fleur heeft maar heel weinig geslapen...dit heeft ze vaker als het erg druk is geweest. Had ze al als baby en nu 3 jaar later is ze er nog gevoelig voor. uiteindelijk om 4 uur (na 3 uur gedonderd te hebben) in slaap gevallen tot 11 uur. Godzijdank!! Ik zag mezelf al zwaar brak op de bank liggen vandaag.
    Ik leek zelf vannacht wat lichte weeën te hebben, voorwerk? Wel blij dat het vannacht niet heeft doorgezet na zo'n korte nacht, ga liever vol energie in de bevalling!! Vannacht misschien?
    Maar Fleur is donderdag jarig (op mijn uitgerekende datum!!) maar hebben het gisteren al gevierd, kans dat het aankomend weekend niet meer kan is natuurlijk zeer aanwezig! Hoop niet dat kleintje zich donderdag aankondigt, zal wat zijn!
    Zo..ik ga afsluiten, moet om 14.15u bij VK zijn!! Neem gelijk even gebakje mee dat over is! Fleur vindt de assistente helemaal geweldig leuk!

Tot later dames!!

Share This Page