@Brendat: wat ben je toch ook lekker droog he hahahaha. Jammer dat je er alleen maar van moet plassen. Misschien moet je er NOG meer van drinken En ik ga het echt niet opnemen op video! Dat wil je gewoon NIET zien En ik hoop ook dat je morgen geen tijd hebt om hier te komen en bezig bent! En zo niet, hoop ik dat de vk je kan strippen zodat je daarna hier ff afwezig bent Ik duim en duim!!! En linda is idd verdacht stil.... spannend!! Weltrusten!!
@FemR; TUURLIJK wil ik dat wel zien! Hoe moet ik me anders de dagen doorslepen??? Gun ons hoogzwangere gefrustreerde vrouwen ook eens een verzetje... Over Irisnaomi; Amber moet in elk geval nog een nacht en een dag in het ziekenhuis blijven. Nog niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is, mogelijk dat reflux een rol speelt... Sterkte hoor, dat ze er maar snel achterkomen! En iets aan kunnen doen natuurlijk.
Stoppen jullie zwangeren eens met ouwenelen joh! Ga bevallen!! Doe eens iets nuttigs Ik hoop toch zo dat jullie ook snel jullie wondertjes in jullie armen hebben!!! Val, ik had je nog niet gefeliciteerd geloof ik.. (geheugen is nog steeds een zeef) Maar bij deze!!! GEFELICITEERD!!!!
Aaaaagh!! Achja, over 5 dagen uitgeteld hier, dus zo lang zal het wel niet meer duren... En vannacht volle maan, dus wie weet? Misschien komen de laatste 7 beebjes nu wel allemaal tegelijk.
Pffff.... Hou stil, schei uit! Dat die kleintjes maar eens mee gingen werken, haha! Inderdaad, vannacht volle maan, dan gaan we gewoon met zijn allen, oke? Hoop dat ik vanmiddag een zetje mee krijg en te strippen ben! Volgens mij vannacht weer wat gerommel, maar heb er half doorheen geslapen. Maar kan ook zijn dat ik dat gedroomd heb, want twijfel nu enorm of het wel echt was !
@ wij-zijn-zielig-want-wij-zijn-nog-niet-bevallen-clubje: ik dans even met FemR mee met de weeëndans... samen met volle maan... dan kan het niet anders dat jullie allemaal tegelijk bevallen... zou wel leuk zijn.. dan is er niemand de laatste... @ Frambozenbladthee: uhh.... tja die werking is niet echt die we gehoopt hadden... gun die pleepot ook een beetje rust.. @ Augustus 2010 mama's: ik blijf nog ff hier kletsen.. wil graag op de hoogte blijven van jullie zwangeren.. ene.. 2 topic's bijhouden is toch echt te veel... hihi Hier weer heerlijk alleen met ons prinsesje... Mannetje is dakpannen leggen bij mijn broer.. ook de hond is mee.. Maar ik ga er vanmiddag wel ff lunchen.. wel zo gezellig...
Idd Marijeee, die meiden moeten hoog nodig iets nuttigs gaan doen hahaha. Maar ehhh..... Linda en Koetje zijn nog wel verdacht stil..... Zou het???? hahahahahaha. Ik hoop het!! En nee Brendat: ik gun je een hoop, maar dat doe ik je niet aan
@Lauw: lekker dat het zo goed gaat!!! Hoe is het trouwens met het vocht?? Ben je dat een beetje kwijt?? Veel plezier met lunchen!! 2 topicsbijhouden is idd een beetje lastig, vind ik ook! Maar heb me ook in die ander gemengd, en blijf ook hier om dezelfde reden hihihi.
Hihi, achja ik vind het ook wel leuk om over alle andere beebjes te kunnen lezen. Als ik straks bevallen ben zal ik wel niet meer zoveel tijd hebben om te forummen. Maar dat neemt niet weg dat ze nu langzaamaan wel mag komen.
@ FemR: Het grootste gedeelte van het vocht ben ik kwijt.. maar ik kan mijn ringen nog niet om en ook mijn schoenen zitten niet echt lekker... dus er moet nog meer vanaf..
Linda en Koetje zijn indd wel verdacht stil... Zou het? Vanavond volle maan dus kom maar op meiden. Ik zal wel even een weeëndansje met Femr en Lauw doen @ Brendat, succes met het strippen vanmiddag! Hoop dat het helpt.
@ Kiss, hoe is het gisteravond gegaan? Hier ging het goed, ze wilden tegenlijk drinken dus ik zat met 2 flessen hihi. Maar 8 uur sliepen ze alle 2 lekker. Ik zal hier ook even mijn meisje showen. Misschien komen jullie beebjes dan ook Ze ligt nu heerlijk te slapen in de kinderwagen (is mijn kinderwagen van vroeger)
@Laartje: leuk dat jij ook mee doet met het dansje, nou als we dat met zijn 3en doen moet het goedkomen toch??!!! Wat een super sweettie foto van Hailey, zo heerlijk languit! Leuk dat je jouw oude kinderwagen gebruikt!! Heeft Aiden er ook in gelegen??? Zie ik het goed dat jij ook een fleecedekentje over Hailey heen hebt liggen? Ik heb dus ook een fleecedekentje, volgens de kraamverzorgster was dat dus niet warm genoeg.... volgens mij valt dat wel mee, hebben ze er bij jou nog wat over gezegd? @Brendat: succes strakssssssssssss!!!!!!!!!!! Ik ga ook een stripdansje maken hahahaha, paar naaktslakken om me heen.... dat wordt GEZELLIGGGGGGGGGGG
Vinden wij ook wel gezellig hoor! Anders voelen we ons wel heeeeeeeeel zielig! En nu kunnen we alvast meegenieten met jullie kleintjes!!! Veel plezier met lunchen vanmiddag!!! @Cossy; Nee, dan hebben we even minder tijd om te forummen! Hoewel er toch een aantal zijn die gezellig vanuit het kraambed liggen te tikken! Ach, en waarom zou ik m'n laptop ook eigenlijk niet naast m'n bed leggen? @Laartje; Wat leuk, in jouw oude kinderwagen!!! @Stille dames; Linda is inderdaad sinds gistermiddag al stil... wel erg verdacht! Koetje wil nog wel eens vaker rond deze tijd pas komen denk ik, maar ik hoop dat ze gewoon druk BEZIG is!!!
Haha, dat stripdansje zie ik ook al helemaal voor me! Gezellig met swingende naaktslakken om je heen! Maar als we dat toch eens echt zouden zien, dan zouden toch spontaan onze vliezen breken?
Whahaha ja, ik ben er ook voor dat alle mama's die al bevallen zijn een weeën-dansje voor ons opnemen zodat wij het kunnen zien.
@ Femr, fleecedekentje is wel warm genoeg, vind ik tenminste hihi.Ze voelt altijd heerlijk warm aan. Heb er ook niks van gehoord. Gewoon doen hoor . Aiden heeft ook heel lang in de wagen gelegen/gezeten. Mijn moeder gebruikt hem als ze op Aiden past. Gebruik heb nu gewoon voor in huis zodat Hailey lekker kan liggen en Aiden gewoon nog in de box kan. Ik ben net begonnen met het weeëndansje (op Handjes draaien van K3 hihi) helaas kon niemand het filmen...
Ik doe ook mee met de weeëndans!!! Kom maar op met die volle maan en de laatste 7 baby's!!! Zou inderdaad wel heel mooi zijn als jullie tegelijk bevallen, niemand de laatste! Brendat ik vind dat jij maar een erg deprimerende banner hebt, want weken van 10 dagen... (volgens je banner ben je 40 weken en 10 dagen zwanger!) Ik zou zeggen kort de week wat in en ga bevallen!!! Laartje wat een heerlijk foto van Hailey! FemR hier gebruiken wij ook een fleecedekentje hoor voor 's middags in de box of op de bank... en ook als Stijn moeilijk slaapt en bij ons in bed mag, slaapt ie daarin... blijft ie prima warm in... gewoon voor 10,- bij de Hema gekocht (heel handig met klittenband en gaten erin zodat ie ook in de maxi cosi past! Oh ik denk dat ik heel snel een poepbroek moet verschonen!!!
Wel potverdorrie! Waar blijven de gebroken vliezen? Laat maar lekker stromen meiden! Ik ben wel weer benieuwd naar t volgende beebje @ Brendat haha.. ja ik was voor 14.00 aangekleed gisteren! En vandaag ook... Oona heeft me zowaar nu de kans gegeven om even te ontbijten! ok ok meer brunch, maar het is iig iets! Heb net een wedstrijdje met Oona gedaan.. Wie het het langste volhielt.. Ik het wiegen met de kinderwagen of zij het vechten tegen de slaap en jaja.. het duurde ff maar ik kon een overwinningsdansje gaan doen! Ontbijt zit erin.. en geloof dat ze dat genoeg beloning vond ik hoor alweer wat puppygepiep via de babyfoon...
O, zie net een sms-je van Irisnaomi dat Amber naar huis mag vandaag! Joepie!!!! Ze blijven wel nog even onder controle. @Mamamies, ja, zielig die banner he? Zo wordt overtijd lopen met de dag dramatischer! Maarre, ik doe mijn best hoor! @Cossy; Ik vind ook dat ze dat best even voor ons kunnen opnemen. Is toch maar een kleine moeite voor zo'n groot plezier? En als daar m'n vliezen niet van breken weet ik het ook niet meer! Nog steeds geen Koetje en nog steeds geen Linda....