**INBRAAK** Hier iemand van de Juli mama's!! Wij zijn allemaal bevallen dus dragen het over aan jullie!! ZET HEM OP allemaal.. veel succes en veel geluk!! **UITBRAAK**
Goeiemorgen!! Tnxs voor alle leuke reacties op t kaartje Ben er nog steeds erg blij mee... @ in shape... Had het ook never nooit dat ik nu onder mijn gewicht zou zijn... Maar ik heb natuurlijk wel het voordeel dat ik eerst 4.5 kilo afgevallen ben, dus die hoefde er al niet meer vanaf.. Maar stiekem ben ik er zoo blij mee... Voor de zs al zovaak geprobeert er enkele kilootjes af te krijgen, lukte alleen nooit @ Koetje... kwart over 8 Goh, blijkbaar een populaire tijd ghehe.. Moest vanmorgen al aan jullie denken! Hopelijk is alles al lekker achter de rug en voel jij je er ook weer gerust bij..! @ Cossy.. Wat een rare dubbele dag voor jullie vandaag... veel sterkte! @ Annette... Welkom terug... Ben ook heel benieuwd net als Fem hoe t met je kaartje is! Dat wat je toen liet zien was zo leuk! @ Marijee... Hè jakkes balen die spruw! Ben er hier ook steeds bang voor... heb het zelf door medicijngebruik vaak gehad in mijn keel... blijf dus elke keer bekkie gluren bij Oona! @ Spruit.. Hmm nee geen tips... misschien het CB eens bellen? Dit is ook niet fijn voor Rembrandt! Om in de luierpraat te blijven Oona is sinds gisteren begonnen met (erg veel) windjes laten... Pfoei! alsof ze eierpunch drinkt ipv friso & bv! Nu is ze sinds eergister met een pak hypoallergeen begonnen, dus misschien dat het door de overgang komt? Iemand een idee?? Ook was ik wel benieuwd of er nog andere luidruchtige slapers zijn Oona maakt in haar slaap zooooveel geluid... piepen, steunen, soort schrapend geluid... Ik zit elke keer weer met gespitste oren... maar beweging zit er dan niet in Hier gaat het verder lekker.. Weer wat kraamvisite gehad.. nog steeds erg blij dat we dat zo rustig aan doen... ben zelf ook lekker aan het afbouwen met de pcm... @ Nicky1983.. Hoe is het met jou?? Knap je al op van de ks?
Cossy: heel veel sterkte vandaag meid! Mamamies: fijn dat je zo lekker geslapen hebt!! ff lekker opgeladen, duim nog steeds voor je dat het eens gaat doorzetten Marije: balen zeg van die spruw! beterschap daarmee! hopelijk snel beter! Chivay: dat zou kunnen ja dat het door die overgang komt dat haar darmpjes daar fflast van hebben, zou het ff aankijken, gaat wel lekker bij jullie he Zo net ff boodschappen gedaan, mannetje heeft het huisje schoongemaakt en straks een broodje eten in de stad met mijn ma
Chivay: heb het idee dat Myaln ook wel meer windjes laat nu hij hypoallergeen krijgt. En geluidjes maken kan hij ook als de beste. Schrapende geluiden herken ik ook idd. Marijeee: Mylan krijgt ook 60-70 cc per keer afgekolfd en nu dus 1 kv per dag. Vanmorgen met kolven kwam er uit mijn rechterborst al bijna niks meer. Nu links nog, daar zit echt een enorme kluit. Kreeg het zelfs onder de douche niet weg. Maar even iets vaker links afkolven dus voordat rechts ook weer op gang komt. Voelt ook niet echt fijn nu even goed in de gaten houden dus. Vanmiddag even lekker Prenatal shoppen met de kortingsbonnen. Echt jongens kleren shoppen hebben tot nu toe nog vrij veel neutraal aan. Heb ook nog een H&M bon liggen dus mama gaat los vanmiddag!!
Zo, ben ik ook weer even. Heb de laatste tijd eigenlijk geen behoefte om hier veel te reageren, ben heel blij met mijn meisje en alles moet nog een beetje op zijn plaats vallen. Hier begint er een beetje ritme in te komen, alleen drinkt Deborah best onregelmatig. De ene keer heb ik twee klapborsten en de andere keer komt er een stuk minder uit... Nou ja, dat komt ook wel weer goed. Ik vind het een heerlijke tijd, we krijgen best vaak bezoek maar houden het op maximaal twee per dag. Nu staat er voor het hele weekend nog niks, dus hebben we even rust met zn drieen. Onze meid was na 8 dagen al over haar geboortegewicht heen en groeit nog steeds heel goed. Borstvoeding lukt ook perfect, heb eerder last van overproductie dan onderproductie. 's Nachts krijgt ze door dat papa en mama willen slapen, dus soms slaapt ze 4 uur achter elkaar. Jammer genoeg wordt papa niet wakker als ze 's nachts huilt, dus mama is de pineut Papa zorgt overdag wel heel goed voor haar, dus ik heb eigenlijk weinig te klagen Ze wordt nu net wakker, dus ik geloof dat ik maar weer ga voeden. Veel succes, dames die nog moeten bevallen!
Okay, Zara drinkt tussen de 60 en 90 cc per keer.. Ik geef haar gewoon een vol flesje en laat haar drinken tot ze zelf stopt. Kolven gaat gelukkig heel erg goed, rechts steeds 80/90 cc in 5 minuten en links zo'n 60cc per keer. Moet er wel aan denken dat ik niet vergeet te kolven trouwens, zou zonde zijn als het ineens terugloopt daardoor. Nu probeer ik steeds voor of na het voeden van Zara te kolven, ze heeft tenslotte ook melk nodig voor in dr flesje Tussen 13 en 14 uur komt de wijkverpleegkundige Zara weer wegen, rot tijd.. Beide kids liggen nu te tukken en ik zou ook wel even willen! Vanmorgen even naar de winkels geweest om een winterjas van Jaimy te ruilen. Al gekocht voor Zara er was en moest nu toch echt even terug anders zouden we al te laat zijn. Maar poe, wat een opgave weer.. Met 2 kids op pad.. Men verklaart me ook al voor gek dat ik zo op stap ga maar ik kan echt niet thuis blijven zitten hoor. Meer moeders die dat hebben?? Nou we blijven lekker aan de spruw medicijntjes, bedankt voor de succes wensjes! En nu hopen dat haar krampjes ook snel minder worden, ze krijst het echt uit soms. Gisteravond pas om 1 uur gaan slapen erdoor, ze had zo'n pijn. Helemaal overstrekken.. Dus ik 'fiets' dan al met dr beentjes, helpt iets.. Maar nu ook dr buikje met olie even gemasseerd.. Tijdelijke verlichting! Ckialita, het word je niet kwalijk genomen hoor dat je hier minder bent! Lekker van je meissie genieten!!! En zo te horen doen jullie dat wel.. Enne dat papa 's nachts niet wakker word.. Tja, daar kan ik over meepraten.. Vermoeiend! Susan, shopse!!! Ik leef me online erg uit momenteel.. Vind mn bankrekening iets minder leuk Val, gezellig broodje eten met je mams, veel plezier! Chivay, hier geen onrustige slaapster, maar ik hoor het van vriendinnen over hun kindjes ook wel es. Best lastig als ze dan op dezelfde kamer slapen En overgang naar andere voeding kan idd zorgen voor ontregelde darmpjes! Mamamies, wie weet een vrijdag de 13e beebje voor jou Wel fijn dat je vannacht zo goed geslapen hebt!!! Doet een mens goed he... Cossy, sterkte vandaag met Sem zijn sterfte dag.. Lijkt me echt een naar idee, elk jaar komt die dag weer terug.. Bah... Annette, welkom terug.. En kom maar op met dat jongetje van je!! FemR, have fun op de verjaardag en succes bij je zwager.. En zal voor je duimen dat je snel weer op je buik kunt slapen
Dit is hoe het kaartje ongeveer is geworden, deze afbeelding hangt in een steigerhouten lijst op de babykamer als een soort mega-schilderij. @ gerommel - Dat genoeg, maar niks dat doorzet. VK heeft dinsdag al geprobeerd te strippen, maar had nog niet voldoende ontsluiting. Wel gemasseerd, dat schijnt dan wel weer te helpen. Mag maandag weer en ze doen dan nog een poging. Of baby moet besluiten zich dit weekend aan te dienen. Dat liever natuurlijk! @ slapen - Sinds een dag of 3 (eigenlijk na de eerste strippoging) slaap ik weer beter. Alsof er een last van mijn schouders was gevallen. Op de een of andere manier is weten dat je nog niet voldoende ontsluiting hebt prettiger dan het in spanning of het dan misschien vandaag wel gaat gebeuren.... (Vooral met 2 hysterische zussen die elke dag bellen en smsen of het al zover is...)
Hoi @ annette; nou ik ken dat gevoel hoor... wordt de hele tijd gebeld of smurf zich al wil melden... Vond 't ook een enorme geruststelling om te horen dat ik nu op 2cm zit... weet ik in ieder geval dat er wel iets gebeurd! Mooi kaartje trouwens! Ga lekker rustig aan doen vandaag.. wel nog even gestofzuigd en de was gedaan, maar nu lekker luieren en vanavond eten bij de schoonouders! Bye!
heb ook niet zoveel te melden vandaag....geen babynieuws zie ik? @cossy sterkte vandaag.. @mamamies mooie buik! @susan heb je de bonnen ontvangen?? shopze vanmiddag..
Lekker rustig hiero Oh marije: al op pad geweest!! kan me voorstellen dat dat ff heftig is, zal het de eerste paar keren toch wel zijn! Annette: leuk het kaartje! hopelijk helpt de strippoging! haha hier ook van die zussen! Mamamies: bij jou nog hetzelfde steeds? mooie buik! Vrijdag de 13e gaat hem voor niemand worden hier denk ik??
*** Buddynieuws Tamar *** Tamar is vanmorgen bij de gyn geweest en wordt morgen ingeleid ivm te lage bloedplaatjes. Ze had vanmorgen al 3 cm ontsluiting en half verweekte bmm! Gyn heeft haar gelijk gestript. Ze heeft al weeën. Misschien toch een vrijdag de 13de baby?? (Ze houdt dingetje voor de rest op de hoogte, Dingetje heeft me dit net gestuurd)
Volgens mij vrijdag de 13e voor de baby's ook niet favoriet Mijn moeder kwam vanochtend met de mededeling dat op 16/08 ze ooit haar eerste afspraakje met mijn vader had en dat ze op die dag ook verloofd zijn. Mijn vader is vorig jaar overleden, maar we hebben allemaal wel wat met speciale data, dus zou wel heel typisch zijn als baby besluit zich op 16/08 te melden.... (maar 14/08 vind ik ook best...)
oh spannend!! misschien toch een vrijdag de 13e kindje ja! ben benieuwd zet hem op Tamar!! Dat zou wel bijzonder zijn Annette
spannend Tamar! Ben benieuwd! @ Annette... moooi geworden zeg de poster! En zou idd heel bijzonder zijn die datum! Net even met Oona en Marcel naar t winkelcentrum gewandeld.. Fijn om te merken dat dat weer fatsoenlijk lukt! Vorige wandelronde zwalkte ik nog wat achter de kinderwagen aan
@mamamies: wat fijn dat die slaappil werkte zeg!! Heerlijk!! En lekker lang geslapen dus!! Had je echt ff nodig! En idd officieel overtijd, blegh Wat een mooi buikje zeg!! @Cossy: het is ook lastig te bedenken wat te doen op zo'n dag. Onze traditie is 's avonds lekker eten bij de pannenkoekenboerderij en overdag naar haar grafje en een mooie ballon ophangen. Daar voelen we ons beiden altijd erg goed bij en de kinderen vinden niet meer als normaal dat we dit doen hahaha. @Es09: dank je wel!! We gaan ons best doen hahaha. @Chivay: goed dat jullie het rustig aan doen!! Is echt belangrijk hoor!! Het vooruit zicht dat ik niet de hele kraamweken vol visite zit vind ik ook zo fijn! Wij doen 11 en 12 sept een babyborrel. Kaartjes zitten al in de enveloppen. Moet ik niet te ver overtijd lopen want dan moet ik nieuwe kaartjes gaan maken hahaha. @Susan: en?? nog leuke dingen kunnen scoren? @Ckialita: logisch hoor dat je minder behoefte hebt om hier te schrijven!! Is helemaal niet gek! En heerlijk te horen dat het zo goed met jullie gaat! @Marije: nee hoor ik verklaar je niet voor gek! Als jij je er goed bij voelt gewoon lekker doen! Ik ben ook uithuizig hoor, dus als je je goed voelt..... laat anderen ff lekker met zichzelf bemoeien hahaha. Lekker dat het kolven zo goed gaat! En waar shop jij zoal online???? Ik ben altijd op zoek naar leuke sites dus kom maar op Het ging goed met mijn zwager gelukkig En bij mijn vriendinnetje was het ook leuk! Haar zusje was er ook, die is verloskundige, dus nog ff over mijn buik gekletst @Val; was het broodje lekker?? Ik denk ook niet dat vrijdag de 13de wat gaat worden hier. Moet zeggen.... hoeft van mij ook niet zo hoor hahaha. Ben helemaal niet bijgelovig of zo, maar vind het geen leuke datum hahahaha. Maar wie weet dat het bij Tamar opschiet! Zou leuk zijn!! @Annette: jeetje wat heb je dat gaaf gemaakt!!!! Zal wel geweldig hangen in de babykamer, echt heel creatief!! Toch wel anders dan het eerst ontwerp of niet? Echt heel knap! En hysterische zussen hahaha, geweldig! Iedereen die ik nu bel neemt op met: en?? wat is het geworden?? pfff.... hahaha @Tamar: heel veel sterkte!!!!!! Ik hoop dat het allemaal lekker doorzet en opschiet Nou meiden..... heb niks te melden verder. Het fietstochtje van vanmorgen heeft niks opgeleverd qua weeen hahahaha. Ik merk al wel dat ik er minder mee bezig ben, minder gefixeerd, komt was omdat ik vandaag een hoop dingen te doen had. Morgen is hier bloemencorso en daarna gaan we nog ff naar de speelgoedwinkel, kindjes gaan hun zakgeld verkwanselen Dus bezigheden genoeg Maar.... morgen kan ik er weer heel anders over denken en gefrustreerd rondlopen hahaha. Nee hoor, ga ik niet doen. Het komt vanzelf Doei!
@Tamar: spannend! Wie weet toch nog een 13/8 kindje erbij. @Annete: zou wel mooi zijn als de kleine 16/8 komt. Ik heb ook verder weinig te melden, kom net uit bed. Man was met dochter naar de speeltuin gegaan zodat ik lekker m`n bedje in kon. Lag ik lekker te slapen, 1x raden ja hoor weer gestoord door de telefoon. Deze keer weer eens iemand van Nuon. Grrrr hoepel op. Wel lekker eventjes slapen, kon vannacht niet op mijn zij liggen. Alleen op mijn rug en dat ligt niet lekker. En krijg ik last van, veel aan de wandel geweest dus. Pfff was nog zo moe vanmorgen. Enige wat ik heb gedaan vandaag is een was gewassen en 2 wasjes opgevouwen en achter de pc gehangen.
Ben weer thuis, Laartje bedankt voor het doorgeven! Ik heb verder niets meer gehoord van Tamar. Als ik iets hoor plaats ik het hier direct (of doe het via iemand anders )
Hoi dames! Vandaag heb ik het even gehad ! Heb geen zak gedaan vandaag. Vanmiddag veel te lang op bed gelegen, even ingeslapen, wakker gebeld, weggedrukt, weer doorgesukkeld, weer gebeld enzovoort. Waardoor ik zo'n 2,5 in een beetje zo'n halfslaap hebt verkeerd. En nu ben ik dus hartstikke duf en voel me reuze-zielig! Had toch echt wel een beetje mijn zinnen gezet op vrijdag de 13e! Voor ons namelijk wel een bijzondere datum, zijn op vrijdag de 13e getrouwd, Elin was op vrijdag de 13e uitgerekend. Maar ja, ik ga nog ff een uurtje zielig zitten te zijn op de bank en dan moet het maar weer klaar zijn! Kom vanavond wel weer gezellig doen hier!