augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Val; Klinkt als een goede bevalling! Geniet lekker van je meisje! En fijn om te weten dat op het moment dat je het nooit meer ziet gebeuren, het ineens kan beginnen!

2. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @Spruit: die mix van jou klinkt heerlijk! Blegh:p!

@Dingetje: hahahahaha!

@linda: fijn dat alles wel goed met je gaat. Hoop dat het 'beetje' strippen helpt of dat je anders vrijdag ingeleid wordt!

@val: klinkt als een fijne bevalling! Wat leuk dat Romano z'n zusje ook zo leuk vindt! Hier alles goed hoor. Er zat zondag geen eiwit meer in mijn urine:(, ik ben toen wel gestript maar dat heeft niks uitgehaald helaas... Nu is het dus weer afwachten geblazen. Ik hoop dat ik eerder ga bevallen dan jij;)! Maar jij hebt nu lekker je meisje!!! Geniet ervan! Ben wel benieuwd naar haar, foto's??? En wel even je bannertje;) aanpassen he?

@hier: net in bad gelegen, precies om 19.05 uur, maar ik voel nog niks:(... Nu lekker tv kijken en daarna heerlijk slapen en wachten op wat hopelijk komen gaat...
    Fijne avond en slaap lekker (ik hoop van niet!)!
    Tot morgen! Oh ja, voordat jullie weer denken dat ik 'bezig' ben, ik moet morgen om 9.30 uur naar de gyn en daarna ga ik gelijk door naar de markt met m'n mams. Waarschijnlijk kom ik daarvoor niet hier, dan weten jullie dat:p...

3. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Ik ook niet! Ik duim voor je dat het dametje vannacht besluit te komen. Heel veel succes! (ze heeft er in elk geval wel weer wat leuke kleertjes bij:p, misschien is ze nieuwsgierig?)

4. 4days

4days Niet meer actief

Ik ben ent terug uit het zkh, moest even een ctg laten maken. Ik gaf gisteren aan bij de vk dat ik de beeb minder voelde, en ze zei dat ik het vandaag in de gaten moest houden. Maar ik vond het nog hetzelfde, dus stuurde ze me vanavond even voor een ctg. Alles was prima. Eerst was de hartslag iets te vlak, maar toen moest ik op mijn zij liggen en toen was het prima. Ook nog even een echo gemaakt, alles in orde. Onze meid weegt nu zo'n 3,3 kilo. En ze heeft ook nog eens bevestigd dat het een meid is, ook wel fijn.

Dus afwachten maar weer. ;)

Oh daar ben je. :D Nou Linda, wie weet heeft het strippen in combinatie met volle maan wel effect. ;) Ik hoop het voor je!

Brendat -> Nou, dat kan toch haast niet meer missen zou je zeggen! :D

5. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai!!

Zat ik net een verhaal te tikken, verstuur ik het, klapt mijn verbinding eruit... die variatie had ik nog niet gehad hahaha. Dusss.... begin gewoon weer vol goede moed overnieuw ;) Moet toch wachten op Mees zijn laatste fles tussen 00:00 en 0.30 dus alle tijd :)

@Joki: hoop dat volle maan zal helpen!! En maf hé dat iedereen weer andere dingen weet of heeft gehoord van de fleecedekentjes ;) Weet in ieder geval wel dat ik hem niet zo vaak ga gebruiken. En dan wat Koetje zegt met een lakentje eronder.

@Mamamies: jammer dat er niks meer kwam met kolven... heb je Stijn nog wel aangelegd? Of niet meer? En jeetje... zich al omdraaien, jij hebt dus ook een sterk mannetje!! Wellicht kun je even met het cb bellen voor advies? Hoeveel biedt je Stijn aan? Misschien een fles gebruiken waar hij wat meer moeite voor moet doen? Hier bieden we Mees 100 cc aan, maar drinkt er meestal 80cc op. Ga morgen een nieuwe fles halen, de sfles van Difrax, als ik de meiden hier zo hoor is het en fijne fles, dus dat wil ik ook wel even ervaren hihi.

@Spruit: dat is wel een hele lijst met tips hahaha, nou als de meiden ze allemaal tegelijk doen moet ht vast helpen ;) en maar 17 liter bitterlemon, ohhhh.... peanuts hahaha.

@Laartje: ik ben een beetje moe geworden van het dansen, het helpt nie.... En ik de 1ste die weer zwanger wordt whaaaaaahahaha, nouuuuuu...... ik weet het nog net zo niet. Moest wel lachen om Pim gisteren, die zei; "als we volgend jaar de ooievaar weer neer gaan zetten moet papa maar de trap gebruiken". Mark was nml door de glijbaan gezakt toen hij de ooievaar op zijn "stok" zette en Pim heeft in een deuk gelegen van leedvermaak, echt erg hahaha. Maar Pim ziet het wel zitten nog zo'n baby.... nou.... Pim.... dat zien we nog wel hahaha.
    En die hormonen jaaa.... praat me er niet van. Gaat gelukkig wel een stuk beter hoor, vandaag maar 1x gehuild ;)
    Enneehhh... de meeste mensen denken dat alleen bv kinderen een regeldag kunnen hebben, maar ook babys die fv krijgen kunnen regeldagen hebben!!

@Val: ja super snelle bevalling ook! Zo zie je maar.... het kan ineens beginnen!! Mooi bevallingsverhaal hoor! Ik moet hem zelf ook even gaan opschrijven, hij was nog niet compleet ;) En wat waren jullie weer lekker op tijd thuis! Wat leuk dar Romano weg is van zijn zusje!! Het is ook een prachtig wijffie!!! Geniet ervan he!! laat je lekker verwennen door de kraamverzorgster, fijn dat het een goeie is! Wel bijzonder dat ze bij de bevalling was! Meestal gaan ze niet mee naar het zkh. Genieten!!

@Lauw: jeetje Jenna ook al zo sterk!! Mees was er net uit of hij deed dat al.... moet echt oppassen hoor, als ik hem laat boeren moet ik echt mijn hand op zijn rug doen wat hij gooit zo zijn koppie naar achteren. Kan best gevaarlijk zijn!

@Mamamies: ik kan me voorstellen dat jij erin gelooft hoor! Ik vind het nog steeds zo bijzonder dat je geen scheurtje hebt opgelopen na zo'n bevalling!! Was heeft de frambozenbladthee goed zijn werk gedaan! Of je bent van onder van elastiek dat kan natuurlijk ook hahahaha.

@Koetje: met kolven komt er dus nikssssss, maar ik blijf het nog even volhouden! Nam hem vanavond mee naar beneden, zegt manlief, wat ga jij nou doen?? DAT ZIE JE TOCH?? Nee hoor, heb heel aardig geantwoord dat ik ging kolven ;) Ga straks nog even kolven en dan morgen weer.
    Wat zijn de meningen toch verdeeld over dat fleecedekentje he! Wel een goeie tip met een lakentje ertussen! Ik ga mijn moeder wel even vragen om een lakentje, die heeft er nog wel een paar.
    Succes morgen bij de gyn! En plezier op de markt!!

@Dingentje: jij heb ook een soepele weeendans!! Hopelijk helpt het de meiden een eindje op weg!!!

@Linda: jij laat ons ook lekker in spanning zitten zegggggggggg ;) Wat irri dat de vk je niet helemaal kon strippen, wist niet dat dit kon hoor, een beetje strippen. Nou hopelijk helpt dat beetje een heleboel!! En anders de gyn van de week! Hier ook rotweer! Het heeft gehoost vanavond!

@Brendat: Leuk nog ff geshopt!! En hopelijk helpt dat patatje!!
    En dat kolven... ohhhh... zegt dat niets over wat "erin" zit... ik dacht dat je daar best wat van kon afleiden.... Ik hoop dat ik de boel een beetje opwek en je hebt gelijk, je kindje is het best kolfapparaat ;) Maar ja... ik weet niet of hij er wat uit krijgt, volgens mij niet want hoor hem niet veel slikken. Wie weet morgen of overmorgen. Hoelang zou dat duren voor zeker weet dat er niks gebeurt? Enig idee?

@Cossy: wat fijn dat alles goed was! Wel prettig even zo'n extra check he! En dat is een mooi gewicht! Mooi gemiddeld! Ik had het trouwens ook, zo'n vlak ctg, moest ook op mijn zij, en toen zat er wel variatie in de hartslag.

Zoo... gelukt zonder kwijt te raken hahaha.
    Meiden... ik hoop dat de volle maan babys brengt ;)

xxx

6. 4days

4days Niet meer actief

Ohw dat is wel geruststellend! want ik ben zo'n stresskip die zich dan toch weer af gaat vragen hoe het kan dat die hartslag zo vlak bleef... ;) Maar blijkbaar is dat dus wel vaker dan.

7. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi allemaal,

Beetje maar gelezen hoor, en nog niet echt veel tijd gehad:(, Ryan moest toch even onder de lamp, dus hij ligt lekker te bakken. Ga er strakjes weer naar toe. Even een foto van toen we naar het ziekenhuis gingen, een beetje geel maar wel lekker hihi.

Kom snel weer even checken.

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    *inbraak*
    hallo allemaal..
    kwam even kijken hoe het met jullie allemaal is, beetje vroeg wakker en merkte op dat het vannacht volle maan is/was dus kom jullie nog even succes wensen met de bevallingen die nog te gaan zijn en feliciteren voor wie al bevallen is (hoop dat alles goed is gegaan)
    groetjes! Wendy
    *uitbraak*

9. En en en??? Iemand bevallen tijdens volle maan?

@ Koetje, ik heb door jou berichtje al sinds gisteravond zijn in frietjes, maar helaas wil mijn vriend geen frieten.
    Heeft het weeëndansje geholpen? Of de volle maan ;)?

@ Brendat, goed van mij dat ik door blijf dansen he! Om 21:30 ben ik gestopt, volle maan was toch al begonnen.
    En heeeerlijk he dat shoppen. Ik kan voor de kleintjes blijven shoppen, niet goed voor mijn bankrekening.
    Heeft het strippen al iets geholpen? En de rest van je rituelen?

@ Val, wat een super bevalling. Wat fijn dat je gelijk naar huis mocht. Geniet van je gezinnetje.

@ Linda, wil je ons nooit meer in spanning houden;)

@ Kapedi, wat jammer dat Ryan toch onder de lamp moest. Mag hij snel mee naar huis?

@ Cossy, wat fijn dat alles goed was in het zkh.

@ Femr, haha volgend jaar toch maar de trap gebruiken papa! Geweldig die opmerking. Mees ook al zo sterk met zijn hoofdje, knap hoor.

Hier een "gezellige" nacht. Hailey 3 uur lang klaarwakker en heel onrustig. En ja hoor ook Aiden was weer heerlijk aan het spoken.
    Ik ben kapot haha. Ga maar eens even stokjes zoeken voor tussen mijn ogen.
    En daarna Aiden in bed gooien (nouja leggen!) die is mega chagerijnig.

10. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hey meiden,

Even snel ego, ga zo naar de gyn...
    Hier niks gebeurd vannacht, ik hoop bij anderen wel. Succes en tot straks!

xxx

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik kwam even spieken of de volle maan zijn werk heeft gedaan. Het is hier aardig stil dus wie weet zijn er een aantaal hard aan het werk?!

Laartje slopend zijn die nachten in het begin he? Ik heb bewondering voor degene die al een ukkie hebben rondlopen. Zou niet weten hoe ik dat moest bolwerken haha!
    Gelukkig slaapt ze de nachten behoorlijk goed. Soms 1 keer en soms 2 keer voeden, maar ze laat zich nu altijd zonder sputteren meteen wegleggen. Heerlijk.
    Wat ik wel apart vind is dat ze vanaf de late middag en de hele nacht dus gewoon een voeding neemt en daarna heerlijk gaat slapen wanneer ze in bed wordt gelegd, maar na de ochtendvoeding wanneer ze in bed wordt gelegd moet er altijd gehuild worden.... Waar dat toch aan ligt?

12. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Morgen!
    Hier over een uurtje ook naar de gyn voor controle. Later!

13. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Goeie morgen,

Hier ook niks gebeurd, behalve veel voorweeën en veel pijn. Heb nu wallen tot mn enkels. Heb maar een uurtje geslapen. Heb al de vk gebeld en mag om half 12 komen. Gaan ze nog een keer strippen.

@Koetje en Kris, jammer dat er bij jullie ook niks is gebeurd. Succes.bij de gyn.

14. Marjolein83

3 jan 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

even heel ego hier....
    alles nog rustig hier! Ik ben gisteren verkouden geworden, jaja...zit ik nu echt op te wachten!
    Gistermiddag toen Fleur naar de peuterspeelzaal was ff geslapen maar ik werd hier alleen maar slechter van. Ik had zo´n lamlendig, grieperig gevoel. Gisteravond om 21u naar bed gegaan en om half 9 vanochtend weer wakker gemaakt door Fleur. Nu voel ik me wel beter, maar kan nog wel uren slapen voor mijn gevoel.
    Verkoudheid valt wel mee, maar dat lamlendige gevoel wat erbij hoort is zo vervelend....

Kleintje mag van mij blijven zitten tot het weekend! ;)
    Dan voel ik me hopelijk weer de oude!

15. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    He meiden,

Wat jammer dat jullie al online zijn geweest! Had gehoopt dat vollemaan, de weeendans en de frambozenblad-patatmetfrinkandelen-chinees-pannenkoekenmetstroop-THEE wel geholpen zou hebben.... balen!

Voor iedereen succes bij de vks en gyns! Hopen dat de strippogingen deze keer wel gaan helpen!!

Ik kom nog wel even spieken vandaag!

16. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou nou meiden... het einde van augustus komt in zicht.. tis wat om zo te "moeten wachten" ik hoop dat de thee variaties en dansjes beetje hun werk gaan doen!

17. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Marjolein, kan me heel goed voorstellen dat je een beetje baalt. Dit was ook mijn grote angst vo0o0r ik ging bevallen dat ik verkouden zou worden/zijn. Ben daar namelijk wel gevoelig voor en kan me er ook zo lamlendig door voelen. Lekker aan het fruit en gewoon paracetomol nemen voor het slapen gaan hoor!

Meiden succes vandaag he!

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    pfff al dat gedans voor niets dus...
    De buren zullen wel gedacht hebben.. wat staat dat mens daar raar te doen.. naakt in de tuin.. hahah...

Maar.. hier alles goed..
    Jenna heeft geslapen van 22:00 tot 6:00!!!! helemaal geweldig..
    We gaan zo lekker naar de dierentuin...

19. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Grrrrr.... Het is wel een volhoudertje hier :x!
    Ook geen resultaat dus! Wel wat voorwerk gehad, vooral gisteren rond etenstijd, toen weer rustig en toen van 1 tot 4 weer. Maar daarna gewoon in slaap gevallen en in alle stilte wakker geworden... Heb nu wel voor het eerst flink last van slijmverlies, getsie! Nog geen volledige naaktslakken, daar had ik natuurlijk wel op gehoopt. Dus het strippen heeft wel wat op gang gebracht, maar nog geen baby!
    Verloskundige heeft net een afspraak voor me gemaakt op vrijdag voor een controle in het ziekenhuis, CTG, echo, vruchtwater en zo. Kan zaterdag bellen om nog eens te strippen, en anders waarschijnlijk vrijdag een afspraak maken om begin volgende week in te leiden. Maar hoop dat ons meisje gewoon lekker uit zichzelf komt!

@FemR; Nee, kolfopbrengst zegt echt niks. Als je graag wilt weten of en wat hij binnen krijgt, zou je hem eigenlijk voor en na moeten wegen op een goede weegschaal, maar ja, de gewone huis-tuin-en-keuken weegschalen zijn niet nauwkeurig genoeg. En nogmaals, om in herhaling te vallen, neem eens contact op met een lactatiekundige, zij kunnen je hier goed bij begeleiden!

@Lauw; Ja, jammer dat de weeendans nietecht geholpen heeft! Hadden er toch meer in hun nakie de tuin in gemoeten denk ik! Leuk, naar de dierentuin!!!

@Marjolein; Wat een waardeloze timing om nu verkouden te worden zeg! Hoop dat het snel over is, en je kleintje dan tot het weekend blijft zitten! Wel een topnacht gehad zo te lezen!

@Laartje; Helaas, de dans heeft niet veel geholpen! Of mijn reaktie is gewoon heeeeeeeeeeel traaaaaaaaaag... Wat een waardeloze nacht heb je gehad, met 2 spokende kinderen! Pfff...

20. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Koetje: fijn dat het goed gaat met jullie! en je beebje en dat hoop ik ook niet voor je dat je mij nadoet...voor niemand trouwens hier die nog moet! is niet leuk overtijd gaan zo lang!
    Dus kom op meiden! idd er is nog hoop:)

oh lauw lekker van 22.00 tot 06.00 ! veel plezier in de dierentuin

Joki: succes meid!

Ik ga voor jullie allemaal heeeeeeeeeeeeel erg duimen...
    nu ff een fototje dan naar mijn meisje die word wakker
    Bekijk bijlage 96702

Deel Deze Pagina