augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Zwangere meiden, naast het dansen kunnen jullie ook eens proberen je voeten te masseren en dan met name het kuiltje onder de enkelgewrichten (binnenkant), zijkanten hak en hiel. Niet alleen wrijen, bij het kuiltje ook even drukken en vasthouden. Hier zit namelijk het gebied van de vagina en bekken. Dit heb ik de dag voor mijn bevalling ook gedaan.

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Val aahhh wat lief!

3. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Val; Wat een moppie!!!

@Leonizzie; Heb ik ook al een paar keer gedaan, maar dat doet het 'm ook niet, helaas...

Ga nu maar ff lunchen met Elin (ontbijt voor mij :)), en vanmiddag voor het eerst met Elin naar de kapper!

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ohhh jammer wat hebben er al weer veel buiken zich gemeld! Hoopte zo dat die volle maan, dansjes en al die andere dingen hun werk gedaan hadden!!!

Volgens mij zag ik Ryan voorbij komen? :D Wat een mooie vent zeg...

Enne nog een mooi meissie erbij :) Wat een schatje val! Dat 'brugje' op haar neus had Oona ook ;).. is nu aan het wegtrekken..

Hier weer een aardig nachtje..
    Oona heeft van half 2 tot kwart over 6 geslapen! ik korter ;) Blijf altijd nog lang liggen luisteren of het echt wel goed is en of ze echt wel slaapt ;) Oona maakt gigantisch veel geluiden in haar slaap..

@ Draagdoeken..
    Vraaggie :) Iemand tips welke fijn zijn? Oona ligt niet graag lang op haar buik of over mijn schouder... dus ik zit meer naar een draagdoek met een soort lighouding te kijken... de minimonkey bv? Iemand ervaring daarmee? of tip voor een andere?? Die bykay lijkt me zo warm door alle doeken over je lijf??
    We hebben een bjorndraagzak ook.. maar die lijkt ze niet zo prettig te vinden voor wat langere tijd.. (of het is nog een questie van wennen?)

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Fleecedenken: hier alleen in de wieg met een lakentje eronder.
    In de kinderwagen een laken en omslagdoek.

Draagdoek: wij hebben de Bykay, van de week geprobeerd maar moet eerst maar eens strakken leren knopen verder vond Mylan het heerlijk.
    Ze zijn juist erg geschikt voor de zomer omdat je lucht doorlaten geloof ik. En je kleintje kan ook in kommahouding.

Nou zal de meterkast weer dichtdoen en een broodje gaan eten gaan we zo even wandelen tis nu nog sroog.

6. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Even een updateje wat Zara betreft...
    Ze nemen een keelkweek af vanmiddag om te onderzoeken of ze misschien het RS virus heeft...
    Ben benieuwd.. Weer afwachten dus.. Voorlopig mag ze nog niet naar huis in elk geval...

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @marije balen dat zara nog niet naar huis mag!! hopelijk is het niet RS virus...of wel, dan weten ze wat er aan de hand is en kunnen ze haar beter maken!!! heel veel sterkte en beterschap!!!

hier net bij de gyn geweest en ze gaan me morgen inleiden!!!!! ben een beetje hyper ervan!!! had t echt niet verwacht..had eerder verwacht dat ze hadden gezegd maandag ofzo..
    t is wel onder voorbehoud dat t niet heel druk is ineens...anders gaan de spoedjes voor...dus hoop niet net als marije dat dat gebeurt...moet morgen om half 7 bellen en als er plek is mag ik om 7 uur komen...
    verder moet ik nu nog ff de laatste dingetjes in orde maken, laatste wassen en strijkgoed wegwerken...is toch wel lekker als de kraamverzorgster komt dat de wasmand niet bomvol zit...:p
    ik kom misschien vanavond nog wel ff spieken en anders houd ik jullie via cossy op de hoogte!!!

mooie kindjes weer voorbij zien komen btw!!!!!

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Linda wat spannend!!!! :D

9. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    JOEHOE! Even ego sorry...
    MORGEN WORD IK INGELEID!!! Zo, dat moest ik even kwijt, ben zó blij maar ook errug gespannen!

Ik ga nu even bijlezen en reageren... Tot zo!

10. @ Linda, wat spannend! Super! Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht :)

@ Marije, hopelijk heeft ze niet het RSvirus. Sterkte!

@ Val, wat een schatje!!!!!!

@ Lauw, wat heerlijk dat ze zo lang heeft geslapen.

@ Leonizzie, ik vind de nachten ook behoorlijk slopend! Ben het niet meer gewend om zolang met een flesje,verschonen etc bezig te zijn en daarbij komt ook nog eens dat Aiden minimaal 4x per nacht wakker wordt. Leuk hoor kids ;)!
    Hier huilt ze ook overdag als ze in bed wordt gelegd, geen idee waarom.

@ Kris, hoe was het bij de gyn?

@ Koetje, YEAHHHH wat super (op de uitgerekende datum) Alvast heeeeeel veel succes! Ben benieuwd naar kleine Frits.

11. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda en Koetje: succes morgen! Wie zal het eerst werpen van jullie?;)

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    En zo is het stil en zo worden er morgen twee ingeleid!
    Linda en Koetje heel veel succes alvast he! Nu duurt het niet lang meer voor je je kindje gaat ontmoeten.

Laartje och arm kind ook nog 4 keer Aiden! Respect, respect. Zou mooi zijn als die kleine nog maar 1 keer komt...

13. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @FemR: jammer dat er niks uit komt met kolven. Maar als we brendat mogen geloven kun je daar niks van op aan. Gewoon lekker doorgaan met aanleggen zou ik zeggen, zolang het goed voelt!
    Ik heb trouwens vannacht over je gedroomd:D. Gek he? Ik kwam bij je op kraamvisite, hihi!

@Kapedi: wat een schatje is Ryan!!!

@Laartje: balen dat je zo'n vermoeiende nacht hebt gehad... Ik moet er nog even niet aan denken, maar ik zal er snel aan moeten geloven denk ik;)...
    Misschien vanavond frietjes? Ik ga denk ik pannenkoeken bakken (mét ananas!)

@Kris: hoe was het bij de gyn?

@Marjolein: balen dat je niet lekker bent. Laat de beeb nog maar even wachten ja, lijkt me ook beter en fijner voor jou...

@Lauw: wat leuk, een gezinsuitje naar de dierentuin, veel plezier! Hou je morgen je telefoon in de aanslag? Ik hoop dat ik je snel kan smsen!

@brendat: balen dat er bij jou ook niks is gebeurt, we hadden nog zo'n goede hoop! Maar er komt wel wat 'beweging' in bij je aan het gerommel en de halve naaktslakken te zien;)!
    Hoe vond Elin het bij de kapper?

@val: oh, wat een schaaaatje is Sienna!!!

@Leonizzie: ik zal het masseren eens proberen, althans mijn mannetje...

@Chivay: volgens mij is die minimonkey (en andere draagzakken in
    lighouding) niet zo goed voor je rug en ook niet voor het kindje. Zo'n knoopdoek is wel ergonomisch verantwoord en de meeste kindjes vinden het heerlijk, je kunt ze in verschillende houdingen leggen. Ik heb ook een Bykay, ben benieuwd hoe Frits het gaat vinden! Succes!

@Marije: balen dat je eigenlijk nog niks weet wb. Zara. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en ze weer lekker naar huis mag!

@linda: dus jij wordt ook morgen ingeleid! Super, spannend he? Wel een mooie datum he, mijn uitgerekende datum! Alvast heel veel succes en ik ben reuzebenieuwd naar jouw ervaring! Heb jij trouwens ook een klysma gekregen die je voor de tijd in mag brengen?

@Spruit: goeie vraag!

@hier: vanochtend dus naar de gyn geweest... Bloeddruk was weer te hoog 130/100. De gyn (weer een andere) vroeg hoe het met mij ging. Ik zei dat ik soms een beetje moe wordt van het heen en weer-gedoe. Dan opgenomen worden, oh nee, toch weer niet. Dan weer teveel eiwit in m'n urine en dan weer helemaal schoon. Ik gaf ook aan dat ik best moe ben en steeds meer last krijg van vocht. Ook is het hoge band gevoel er nog steeds... Toen ging hij even inwendig onderzoek doen. Ik heb zo'n 2 cm ontsluiting en de bmm is deels verweekt. Ik ben dus goed inleidbaar. En toen zei hij dat we dat dan morgen maar moeten doen! Ben zó blij maar ook heel erg zenuwachtig! Morgen gaan we onze Frits ontmoeten!!! Joepiedepoepie! Net als bij Marije en Linda zit er alleen wel een kans in dat het verschoven wordt als het vannacht in eens heel erg druk gaat worden. Dat hoop ik dus niet! Om 7 uur kan ik bellen en als ik kan komen moet ik er om 8 uur zijn...
    Whaaaaha, ik vind het zo spannend!!! Maar we zien wel, ik laat het allemaal gewoon over me heen komen... Ik hou jullie via Lauw op de hoogte (maar ik kom hier nog wel even vandaag hoor! De laatste keer met BIB!)
    Ik ga nu nog even proberen te slapen. Tot straks!

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Waaaa Koetje wat goed!! Spannend!

Hoop dat jij en Linda morgenvroeg terecht kunnen!!

15. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Zo, ben na 5 uur ziekenhuis ook weer thuis.... 3x aan CTG gelegen. Eerst was de hartslag weer wat verhoog den was er sprake/overleg dat ik vanmiddag ingeleid zou worden. Toen de tweede CTG was Knut in slaap gesukkelt en was de CTG niet bruikbaar. En bij de 3de poging was alles OK en moet ik vrijdag weer terug komen.
    Ben wel trots op me zelf want ik heb wel mini weeetjes weten te creeren. hihihi. Iedere 3 minuten. Goed he!?! Als die nu eens even doorzetten dan heb ik die hele afspraak van vrijdag niet meer nodig. Tot die tijd......

16. Marjolein83

3 jan 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Linda, wat spannend!

@ Marije, he meid, het zit jullie echt niet mee he!! Hopelijk heeft ze niet het RS virus. Zowel dan is in elk geval nu wel op de juiste plek. Maar hopelijk is het puur verkoudheid!!

@ Val, wat een moppie zeg!!

@ Koetje, joehoe!!! De uitgerekende datum! Mooie datum hoor!! ;) Maarrrrr..ik geef de 26e aan jou oke?! haha....
    Lijkt me zooo raar dat je weet dat je morgen je kindje in je armen hebt!!

@ Kris...ja...mini weeën....hopelijk gaat het doorzetten meid!! KOM OP!!

Hier gaat het alweer wat beter! Nog wel beetje lamlendig, maar dat gevoel is erger dan de verkoudheid zelf! Ben maar beetje verkouden! Fleur is nu vanmiddag ff naar mijn moeder, kon ik ff slapen! Lieve mams! Heb 1 1/2 uur op bed gelegen.
    Maar ben ook iedere x misselijk, maar dat heb ik de laatste weken wel meer, dat komt door de hormonen zei de VK. Daar kun je op het laatst ook weer last van krijgen. Dus dat vertekent het beeld een beetje van hoe ik me nu voel.
    Hopelijk vanavond lekker slapen en morgen fris weer op. Vast wel!
    Morgen is DE datum en mijn meissie jarig!!

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Linda en koetje succes morgen hoop voor jullie dat het niet te druk is.
    Kris spannend dus kom maar op met die weeen daar in Duitsland.

Hier lekker gewandeld in de draagdoek. Duurde even voordat hij goed lag maar daarna heerlijk gelopen.
    En zowaar viel hij in slaap in de doek.

Daarna kwam mijn oma nog even langs. Opa ligt in het ziekenhuis met buikvliesontsteking nadat hij een darmonderzoek heeft gehad en de arts een gaatje in zijn darm had geprikt per ongeluk.
    Hoezo per ongeluk daar ben je toch arts voor??? Nu loopt mijn opa dus voorlopig met een stoma omdat die arts niet goed heeft uitgekeken met het inwendige onderzoek. GRRRRR!!!
    Maar oke het gaat weer een stukje beter met hem. (zo. geopereerd) Hij mocht zelfs alweer een stukje lopen.
    Helaas mogen we niet met Mylan op bezoek komen ivm bacterieen.
    Van de week dus maar even alleen met oma heen.
    Ze kwam dus maar hier om Mylan weer even te zien.
    Zo trots op haar eerste achterkleinkind

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Zal nog even spammen.
    Gemaakt door een vriendin van mij.

Erg mooi al zeg ik het zelf. Ga hem uitvergroten en in de slaapkamer hangen.
    Zou het mooier zijn op canvas of in een lijst????

Bekijk bijlage 96780

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
  20. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Linda en Koetje; Joehoe! Wat een goed nieuws!!!! Hopelijk komen er niet teveel spoedjes tussendoor, en verloopt het inleiden lekker soepel.

En dan doe ik mijn best er toch nog even snel tussendoor te piepen hoor! Is wel zo eerlijk, toch? Het rommelt nog steeds in elk geval, maar zet niet echt door. Dadelijk nog ff een uurtje liggen, en dan hopen dat we vannacht wat meer actie hebben!

Elin vond de kapper wel reuze-interessant, dus ze ziet er weer prima uit! Manlief kon ook meteen terecht, dus die zien er ook weer tiptop uit voor de kraamfoto's.

@Marije; Wat een gedoe met Zara zeg! Hopelijk komen ze er in elk geval snel achter wat er nu met haar is!

@Chivay; De doeken van ByKay zijn niet extreem warm hoor, ik heb er veel gebruik van gemaakt, ook vorige zomer. Heb daarna ook nog een geweven doek van Girsol gekocht, die is niet rekbaar en kan je wat langer mee doen, en ook vanaf het begin gebruiken. De doeken zijn ergonomisch beter voor jou en je kindje dan de babybjorn en dat soort dragers. En knopen is een kwestie van een paar keer oefenen, maar heb je zo onder de knie. Anders zijn er ook nog tussenvormen, zoals de Beco butterfly. Er is hier op ZP ook ergens een forum over draagdoeken.

@Kris; Hoop dat die mini-weetjes binnenkort serieuze weeen worden! Heb je anders vrijdag weer een gewone controle, of hebben ze al plannen om langzaamaan actie te gaan ondernemen? Dan ben je precies 1 week overtijd toch?

@Susan; Mooie foto's inderdaad! Mij lijkt canvas wel erg leuk!!!

Zo! Ga ff pitten!

Deel Deze Pagina