augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Brendat had deze site nog gevonden. Misschien ken je hem al.
    Voor tips om de doek groter te maken.

babyomslagdoek

Chivay: kijk anders eens op www.dragen-en-voeden.nl
    Voor tips en diverse doeken.
    Onder het kopje marktplaats verkopen ze doeken.

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Lees dat Koetje en Linda morgen worden ingeleid, spannend! Succes meiden!

Wordt tijd dat er weer baby`s bij komen, de laatste is alweer een paar dagen geleden.

Sorry dat ik er even niet ben geweest, maar het is zo druk. Kraamvisite is op gang gekomen (erg leuk maar zp schiet er bij in :p), vk komt langs, huisarts, foto`s voor het kaartje afgelopen maandag, heb nog kraamhulp, gehoortest is gisteren gedaan. En verder moet ik het zelf ook rustig aandoen (keizersnede weer). `s middags naar bed toe, niet te lang achter de pc. Dus ZP heb ik wat minder tijd voor (Casper maakt geluidjes dus misschien nu ook al geen tijd meer, even kijken wat hij doet, geen etenstijd nog nml :)).

Met Casper gaat het gelukkig erg goed, hij eet, slaapt, poept en plast volop. Soms blijft hij heel lang wakker, vannacht/gisteravond van 17:15 tot 2:30! Hij dut dan wel een beetje op schoot, maar echt slapen niet. Hij lag bij mij in bed met een speentje heel tevreden tegen me aan te liggen.

Florine vindt haar broertje ook helemaal geweldig en is er heel erg lief voor. Elke keer gaat ze kijken naar hem en als Casper z`n ogen open doet of eens spuugt komt ze het meteen melden.

Gisteravond hadden ze zo`n lol samen, Casper stak z`n tong uit naar Florine. En Florine deed het terug, een lol dat ze had! Was erg lief!

Geboortekaartjes zijn verstuurd, zo leuk geworden! Casper was klaar wakker toen Angelique Lemmens kwam, dus het zijn mooie wakkere foto`s geworden. Foto van Florine en Casper samen is zooooo gaaf geworden! Ben er helemaal blij mee. Geen idee hoe ik hem hier kan posten, zal hem posten op onze hyves! Kunnen jullie hem daar zien.

Zal kijken of ik het weer een beetje kan bij houden hier, want ik vind het gekletst erg gezellig!

3. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda en Koetje, spannend!! ik verwacht dan wel minimaal 1 baby morgen hoor dames!
    Hoe gaat het met je bloeddruk nu Koetje?

Hoe is het eigenlijk met Annette?

Brendat, hou je het nog vol?

Chivay, ik heb de hoppediz en de tricot slen als draagdoeken. Gebruik nu alleen nog de tricot slen, die is net wat soepeler en fijner omdat ie nog zo klein is.

4. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooooh... dacht spiek ff snel op hyves en zie dat Annette gisteren is bevallen van een zoon!

Annette, gefeliciteerd met jullie zoon!!

Ben benieuwd naar zijn naam en de stats!!!

5. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Effe snel posten hoor, straks naar de info avond van school....

Heel veel succes Linda en Koetje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb morgen niet veen tijd om hier te zijn, heupjespoli, kraamvisite en zwemles, maar probeer ff tussendoor te spieken hier!

@Yolanthe: goed te lezen dat het zo goed gaat! En idd, rustig aan! Ben heel bnieuwd naar de foto's!! En wat lief dat Florine haar broertje zo lief vind!!!! Helemaal leuk!

@Brendat: ja piep jij er maar ff tussendoor hoor!!!!!!!! Van mij mag het! hahaha

@Annette: een zoon!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!! Genieten!!

6. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Heb even snel op hyves gekeken en de zoon van Annette heet Jonas... Leuke naam!
    @annette: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jonas! Geniet van jullie mannetje!

Ik kom zo weer hier. Eerst even frietjes eten, jippie! Mannetje was pas laat thuis, vond ik niet leuk, dus nu is ie frietjes halen. Tot straks!

7. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh.. als je klikt op de foto staat er Jonas 3 daagjes oud.. dan is ze eergisteren dus al bevallen..

8. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    koetje en linda succes morgen!!! spannend zeg!

kris bij jou ook ff spannend!

mooie foto's susan!

ANETTE GEFELICITEERD MET JONAS!!!

en morgen n og meer babynieuws!!:)

Brendat hopelijk zet het bij jou ook door vannacht!

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Annette: gefeliciteerd met zoon Jonas, leuke naam!!!! hihi stond ook op ons lijstje!

10. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annette: gefeliciteerd met Jonas!

11. Marjolein83

3 jan 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Annette, gefeliciteerd met jullie JONAS!!! GENIET VAN ELKAAR!!!

12. 4days

4days Niet meer actief

Annette, gefeliciteerd met jullie zoontje!!! :D :D

13. 4days

4days Niet meer actief

Haha nou er blijven er niet meer veel over op de lijst he.... Zou Meicke inmiddels niet ook bevallen zijn? Anders is ze nu 15 dagen overtijd...

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @koetje waaaaaaa jij ook!! spannend joh!!!! ja heb ook zo'n klysma gekregen...had ik bij noa ook! zo zijn je darmen lekker leeg als je moet persen:p heel veel succes morgen en hopelijk kan je gewoon terecht!!!

@anette gefeliciteerd met JONAS!!

@susan wow mooie foto''s zeg!! zou die ene van mylan op canvas laten afdrukken!!!

sorry verder ff geen reactie...ga zo lekker naar bed...als ik kan slapen:p ik houd jullie op de hoogte!!!

15. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @Kris: zo, dat was me het dagje wel voor jou! Ik hoop dat de mini-weetjes snel overgaan in het echte werk!

@Marjolein: dankje dat ik de 26e mag hebben, vind het een hele mooie datum, maar jij hebt hem toch al;). Ik hoop voor jou op 28-8, is ook mooi! Nu echt gefeliciteerd met Fleur (morgen)!

@Susan: sjonge, wat een gedoe met je opa! Ik hoop dat het snel beter gaat! En wat een mooie foto's! Ik vind canvas altijd supermooi!

@brendat: van mij mag je echt nog wel tussendoor hoor! Ik duim voor je dat het vannacht doorzet! En anders jij de 27e, hebben we weer onze kindjes een dag na elkaar;)! Succes!

@Yolanthe: sjonge, wakker mannetje is Casper! Wel fijn dat het zo goed gaat en dat Florine (ook een leuke naam!) haar broertje zo leuk vindt. Lekker genieten! Ben echt superbenieuwd naar het geboortekaartje!

@Dingetje: mijn bloeddruk was vandaag 130/100. Daarom heeft de gyn besloten om me in te leiden, anders blijft het maar op en neer gaan (tussen de 90-100)...

@linda: heel veel succes morgen!!!

@hier: Oh, het wordt nu echt serieus spannend! Papa, Tes en mama hebben vanavond officieel afscheid genomen van 'de buik' door gezellig met z'n drietjes in bad te gaan. Was heel gezellig, maar toch ook raar dat het de laatste keer is geweest dat Tes mijn dikke zwangere buik heeft gewassen en afgesproeid... Toch ook wel emotioneel...
    Nou, ik ga nog even met mannetje een romantisch filmpje kijken en dan proberen te slapen... Heel erg bedankt iedereen voor de succes wensen. Jullie horen het z.s.m.!

Liefs Koetje

16. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Koetje en Linda, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel SUCCES voor morgen!
    Ik zal aan jullie denken, hopelijk verloopt alles een beetje voorspoedig!!

Annette, gefeliciteerd met jullie zoontje!!!

Brendat, ga jij ook eens bevallen.. Ik ben toe aan leuk buddynieuws via de sms!!!

17. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Koetje en Linda, nogmaals succes!!! Vind het gewoon ook spannend hahaha, maf hé!!
    Ik denk aan jullie!!

En Koetje, leuk nog even zo met zijn drieen in bad! Echt afscheid nemen van die dikke buik, is ook gek hoor!

Toi toi toi!!!

18. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Koetje & Linda succes morgen!!!

Susan mooie foto's... Canvas is heel gaaf, maar houdt er rekening mee dat het een stukje donkerder wordt (en de foto is op sommige plekken al vrij donker) en dat de buitenste rand om de lijst heel valt zeg maar!

Annette gefeliciteerd met Jonas!!!

19. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Susan: wauwwwwwwwwwwww wat een prachtige foto's zeg!! Echt heel mooi! Zulke wil ik ook wel van Mees! Vast met een professionele camera gedaan, dat krijg ik niet voor elkaar met mijn huis tuin en keuken ding hahaha.

20. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Annette; Gefeliciteerd met Jonas!!!

Koetje en Linda, heel veel succes morgen!

@Hier; helemaal stil... Pffff, ik ben het errug beu!

Deel Deze Pagina