augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Haha! Wie heeft die afteller gemaakt bij de zwangerschapslijst op de augustusmama's website???? Nog 7 te gaan!!!!!! Leuk!

2. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow... was 't maar zo'n feest dat Stijn zolang door zou slapen!!!
    Overdag doet ie het prima (al is ie sinds 2 dagen wat actiever overdag en langer wakker, leuk!), maar 's nachts komt ie om de 2,5 á 3 uur... terwijl ie eigenlijk om de 4 uur moet komen....
    Omdat ie te snel komt, drinkt ie ook zijn fles niet leeg en komt ie dus na een uur weer om het restant te drinken... zeker niet ideaal!!!
    Als iemand de gouden tip heeft... graag!!!

Gisteren hebben we hem voor het eerst helemaal zelf in bad gedaan... wat vond ie 't fijn... heerlijk rustig lag ie te dobberen en de wereld in te kijken (hij volgt ons echt al met z'n oogjes)
    Ook het afdrogen ging goed, vonden het wel spannend zo'n eerste keer alleen!

Nu ligt ie lekker een beetje te dutten naast mama op de bank... hij heeft weer last van obstipatie, dus is een beetje huilerig!
    Misschien straks maar weer een druppel olijfolie in de fles!

Al nieuws van Koetje of Linda???
    Zou wel snel zijn hè!

3. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha, ja, dat wil ik ook! :D

4. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey Meiden...

Hier nog geen bericht van Koetje... maar zet hem op meid.. (ik ben haar buddy).. Ik hou mijn telefoon dicht bij me.. :)

verder ook linda veel succes..

Hier super geslapen vannacht.. van 23 uur tot 6 uur.. toen weer om half 9 en zijn we weer in slaap gevallen en werd ik net om half 12 wakker.. haha... erg he..

dus ga zo maar ff lekker douchen.. en die andere slaapmuts uit bed halen..

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) jaaaa die is gaaf idd... Dingetjes werk!

@ Susan....
    Hier max 6 uur ertussen 'snachts.. dan maken we haar wakker... Krijgt Mylan nog 80cc per fles?? Wij nu 100?
    Overdag zit ze vrijwel altijd tussen de 3&4 uur.. alleen in de avond wil ze nog wel eens na 2 uur al weer honger krijgen... Maar via het CB begrepen dat dat normaal is dat sommige kids voor de nacht even wat extra vragen...

@ Leonizzie...
    jaaa ze was heel lief voor ons! 5.5 uur doorgeslapen!

Ohh de babyfoon huilt ;) ff kijken aan de andere kant van dat kassie!

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Susan, nu na een maand hoef je je kind niet wakker te maken voor een voeding hoor, zeker niet met flesvoeding. 's nachts mogen ze doorslapen. Overdag moet je er we een bepaald ritme inhouden, maar daar vraagt hij waarschijnlijk zelf wel om.

Mamamies, misschien heb je het al geprobeerd, maar helpt het eventueel om hem wanneer hijh stopt met drinken even 10 min. de tijd te geven voor een boertje en dat hij daarna nog wil? Die van mij stopt soms ook met drinken en lijkt in slaap te vallen, maar als ik haar dan omhoog tegen me borst hou en ze laat een boer wil ze daarna vaak wel weer, want dan zat dit gewoon dwars.
    Of even verschonen tussendoor, worden ze weer een beetje wakker en drinken ze vaak nog een beetje. Maar misschien dat je dit al geprobeerd hebt.

Ego, 2e mijlpaaltje vandaag, ook het 2e ochtendslaapje naar de middag toe gaat helemaal goed! Ik ben verbijsterd.....
    Ik kijk steeds of ze nog leeft haha.

7. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    tsjonge... de wc borrelt hier als een bezetene... wat een K-weer!

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Leonizzie... wat fijn dat het goed gaat!

@ Dingetje... Jaaa wat een rotweer! Wilde lekker gaan wandelen, maar dat zou meer zwemmen zijn nu!
    Wat ben ik nu blij dat ik iets hoger woon ;)

Heel relaxt dagje hier! Oona doet het ultra netjes... eten, even knuffelen/spelen & weer slapen ;) en nog in het ledikantje ook!

9. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Nog geen nieuws..... spannend hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hoop dat de meiden hun kleintje in hun armen hebben inmiddels!

Zo naar zwemles... hopelijk zet Mees het niet op een krijssen, tis dan net etenstijd voor hem als Isa net klaar is. We gaan het beleven ;)

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Chivay jij ookal zo'n lekker dagje. Fijn he als het een dagje volgens "de boekjes" gaat.

Dingetje stond bij jullie nou de straat blank? Of was die foto bij het andere topic van iemand anders. Bizar hoor dat weer.

11. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leonizzie, die foto was niet bij mij.. maar inmiddels ziet het er hier ook zo uit.. heb dit nog nooit meegemaakt.. mensen lopen hier t/m de enkels in het water! Zal ook eens een fotootje maken straks...

12. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou wat zijn.. Ivar is geboren op de warmste dag van het jaar.. en dan nu dit weer.. en dan wordt er vast weer een augustus baby geboren..

13. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
  14. 4days

4days Niet meer actief

*** Buddynieuws ***

Linda is vanmiddag trotse mama geworden van Fae Elize! Ze weegt 3890 gram, moeder en dochter maken het goed.

Linda en familie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Dat was bij Elisa die foto geloof ik...
    Wat een natte bende!

;) En we waren allemaal zo bang met 30 graden te liggen puffen.. valt voor de meeste idd wel mee! (behalve voor dingetje dan haha)

@ Leonizzie... Jaa heerlijk zo'n dagje.. Hier ook echt volgens het boekje.. Ben me wel enorm aan het inhouden om nu niet enorm te gaan opruimen/schoonmaken/huishouden e.d... Heb ff die rust ook hard nodig nu..

:D Zou ook op mijn sodemieter krijgen als marcel zo thuis komt en ik te veel gedaan heb..

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Jahoeeeeeeee babynieuws!

Linda van harte proficiat met de geboorte van Fae Elize!!

17. @ Linda, gefeliciteerd met jullie dochtertje Fae

18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Jippie!!!!!!!!! Gefeliciteerd Linda!! Wat geweldig!! Geniet van jullie meisje!!!!!!!!!!

Als Mees een meisje was had hij ook Fee geheten hihi

19. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Linda, gefeliciteerd met jullie dochter! En weer zo'n leuke naam! We hebben dan wel hetzelfde kaartje, maar niet dezelfde naam in elk geval! Geniet lekker van je moppie!

@Dingetje; Wat een zootje aan die kant van Nederland! Hier heeft het wel de hele dag gemiezerd, maar verder niet.

@Hier; Vanmiddag lekker met mijn mams de stad in geweest. Vooral veel gelunched en koffie gedronken, en tussendoor een beetje rondgekeken, en niks gekocht :D. Maarrrrr... Vandaag is ook weer zo goed als voorbij! Weer een dag dichterbij de geboorte van mijn meisje!

20. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    !Brendat: precies, dat is weer een positief van jou! Weer een daggie dichterbij de komst van je meisje ;)

Hier stond vanmorgen ook alles blank!! Was met Mees naar de heupjespoli gewest, nou... was gewoon eng om te rijden.... dik met mijn velgen in het nat!

Deel Deze Pagina