augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Brendat: ik was 41+6 (en Madelief is om 23.29 uur geboren, dus echt bijna 42 wkn!). Inleiding stond gepland voor 7 uur later!

2. Helaas hier ook geen nieuws van Koetje. Zat ook al op hyves te kijken.

@ Brendat, succes in het zkh vandaag! Ik zal nog eens een dansje doen vandaag

@ Joki, wat jammer van de naam. Je kunt er helaas niks aan doen maar het is niet leuk natuurlijk. Linda had dat ook met haar dochtertje.

@ Femr,wat Brendat ook al zegt rustig aan doen hoor. Geniet maar lekker van Mees en de rest komt allemaal wel.

3. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Marj; Nou, daar ga ik al helemaaaaaaal niet aan beginnen hoor! Vind 40+6 al lang zat! Hoop dat over 5 minuten mijn vliezen breken of zo...

4. 4days

4days Niet meer actief

brendat -> Ja raar is dat eigenlijk he, hoeveel het kan verschillen binnen een maand... De meesten hebben hun beebje al, sommigen zijn overtijd, en ik ben nog niet eens aan de uitgerekende datum... Bizar eigenlijk.

Joki -> Ja bij mij is ook echt IEDEREEN voor mij bevallen... Zelfs mijn achternichtje wat 2 weken later was uitgeteld, grrr... Gelukkig nog geen zelfde namen tot nu toe...

5. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    geen Koetje nieuws???

6. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Jaaahhhhhh Buddy Nieuws van Koetje!!!

Na een heftige bevalling is gisteravond om 23.12 hun prachtige dochter Liz geboren. ze weegt 3610 gram.

Helaas moeten ze een paar dagen in het zkh blijven omdat Koetje tijdens de bevalling hoge koorts kreeg en Liz dus met hoge koorts geboren werd. Ze ligt in de couveuse op de kinderafdeling. En Koetje ligt op de kraam. Beide krijgen ze antibiotica. Ze zijn erg gelukkig maar hopen dat ze snel hun dochtertje bij hun kunnen hebben..

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Koetje gefeliciteerd met jullie dochter Liz.. Ik hoop dat jullie snel naar huis toe mogen..

8. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Joehoe!!! Gefeliciteerd Koetje!!! Hopelijk mogen jullie snel naar huis! En wat een leuke naam weer!

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Yes Koetje gefeliciteerd met jullie dochter Liz! Mooie naam, die stond ook op ons lijstje, totdat Wendy van Dijk een Lizzy kreeg toen zijn we definitief overgegaan naar Evie, maar dus eh een prachtige naam! ;)

Wat vervelend dat de bevalling zo heftig was. Hoop dat jullie snel opknappen en lekker naar huis kunnen!

Verder geen actie vannacht he?

10. 4days

4days Niet meer actief

Koetje, van harte gefeliciteerd met Liz!!! :D :D
    Erg leuke naam! Ze is precies even zwaar dan Vince was, hihi.

11. Yoehoe Koetje gefeliciteerd met jullie dochter Liz!
    Hopelijk knappen jullie snel op en mogen jullie lekker naar huis.

12. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Zo, met dit vrolijke nieuws in het hoofd, ga ik even een lekker tukkie doen!

13. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Ja, vandaag (en de komende dagen ook hoor) ff lekker rustig aan doen! Beetje rommelen in huis, verder zo weinig mogelijk hahaha.

JAHOEEEEEEEE KOETJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zit hier met kippenvel!!
    Liz is geboren!! En op de uitgerekende datum, nog net ;) Gefeliciteerd!

Ben heel benieuwd naar je verhaal! Zou je dan toch nog zwshapsvergiftiging hebben opgelopen, omdat je hoge koorts had??? Nou meid, ik hoop dat je snel opgeknapt, koortsvrij raakt en lekker snel met Liz naar huis mag!! Klinkt erg leuk trouwens!! Tes en Liz!!

Erg leuke naam!! Heeft ook nog op onze meidenlijst gestaan! Maar dan net als bij Leonizie, Lizzy :)

Ik ga Mees ff inpakken, zo Isa weer van school halen.
    Later!!

ps weltrusten Brendat!

14. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whoehoe! Koetje gefeliciteerd met Liz!
    wel even schrikken van de koorts, hopelijk knappen jullie allebei snel op!

15. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok.. Kris34, Cossy en Brendat... who's next???

Heb Meicke maar even op bevallen gezet op de website... hoor niets van haar..

16. Kris34

Kris34 Niet meer actief

zo.... de 41 weken zijn ook weer gehaald!

Hiep Hiep Hoera voor Liz!!

Ik heb net weer een controle acter de rug en mocht weer naar huis. Zondag weer een kans. Dan gaan ze kijken wanneer er ingeleid gaat worden. Maar omdat het allemaal zo goed gaat willen ze liever nog een paar dagen wachten totdat het vanzelf begint.
    Ik ben zo bang dat ik augustus niet meer ga halen!! hihi.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Kris, ik zag je naam voorbij komen, jeeee, ik hoop nog voor je dat de kleine vanzelf wil komen, ga ff een weeen dansje voor je maken............wat lijkt het lang geleden dat je posi testte, weet het nog goed.
    Succes meid met de bevalling!

18. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha, nou ik vrees ik niet... :D

Kris, ja ingeleid worden lijkt mij ook niet alles... Een natuurlijke bevalling is eigenlijk altijd beter. Maarja, dan moet het nog wel vanzelf beginnen. :p Denk trouwens dat ik augustus sowieso niet meer ga halen. Dan zijn mn vriend en onze 2 kindjes alle 3 in september jarig... :)

19. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koetje: gefeliciteerd met Liz. Knap allebei maar snel op!!!

20. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Chivay: Mylan drinkt idd. nog 80cc maar als hij honger houd dan krijgt hij gewoon meer. We doen 3 scheptjes inde fles dus 100cc en laten steeds iets staan. Dus weten niet goed hoeveel hij krijgt.

Mammies: Misschien verschonen of laten boeren tussen tijd?

Linda, van harte met Fea lekker genieten.
    Femr: nu al naar de heupjes poli? Mylan moest pas 3maand na de geboorte.

Koetje: gefeliciteerd met Liz, hopen dat jullie snel naar huis mogen.

Hier nu bij mijn ouders achter de laptop, thuis nog steeds geen internet. gister naar de winkel geweest met laptop maar heeft ook niet geholpen. Ze komen morgen maar bij oons thuis kijken waar het aan ligt.

Vannacht Mylan toch maar om half 12 wakker gemaakt. Kwam vervolgens om half 3 en half 7 weer. Lekker gebroken nachtje dus.
    Ga dan toch maar eens proberen om hem te laten liggen zonder mezelf schuldig te voelen dat ik er niet wakker om ben geworden.

Deel Deze Pagina