augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Koetje, gefeliciteerd met Liz!!! Die naam hadden we de pop van Jaimy gegeven zodat ie aan een zusje kon wennen, haha, pedagogisch verantwoord hé ;)
    Hopelijk snel koortsvrij zodat jullie thuis kunnen gaan genieten!!!!

2. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Zara nog steeds in het ziekenhuis, gister weer een kweekje slijm afgenomen om te testen op andere virussen...
    Ze is sowieso een overgevoelig kindje, die snel reageert op prikkels en 'stress'. Ze willen dat de onrust ook iets verdwijnt voor ze naar huis mag, dit heeft een slechte invloed op de reflux namelijk.

Vanmorgen werd ik 'verboden' om te komen, de verpleegster vond me gister wat witjes.. Klopt ook wel.. Sta op het punt om in te storten merk ik.. De tijd verstrijkt en we kunnen nog steeds niet optimaal genieten... Weinig kraamtijd/kraamvrouw gevoel gehad helaas... Ohjee... *schiet vol*
    En me maar groot houden voor alles en iedereen.. Pff.. Zo dubbel allemaal...
    Morgen niet de verjaardag van Dennis vieren, dat willen we zsm gecombineerd met een welkom thuis feestje doen voor Zara..

Vanmorgen met Jaimy rustig aan gedaan, samen in bad gezeten.. Plop muziekje aan en spetteren maar!
    Daarna een bordje en mok beschilderd met porseleinverf voor Dennis zn verjaardag, een kleinigheidje van Jaimy en nu ligt mn boefje te slapen en duik ik er zelf ook in!
    Vanmiddag wil ik toch even naar Zara tenslotte...

Meiden met BIB, opschieten hoor! Augustus is al bijna voorbij!! En dan kunnen we allemaal over naar het volgende topic, 2 bijhouden is me nu ff teveel...

3. 4days

4days Niet meer actief

Pfff, het is ook allemaal niet niks hoor... :( Jullie zitten al vanaf het begin in de stress omdat er telkens weer wat anders is... Niet gek dat je zo niet echt ervan kunt genieten. Probeer er maar aan te denken dat jullie meisje binnenkort naar huis komt, en dat jullie dan pas ECHT lekker ervan kunnen genieten! En tot die tijd heel veel sterkte...

4. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Koetje, gefeliciteerd met LIZ!

Alle anderen: het loopt hier goed, het dagelijkse ritme begint een beetje te komen, eindelijk :) Iedereen die nog wacht veel succes!

5. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Dingetje; Ik doe mijn best, maar Wimpie werkt niet mee... Mag morgen de vk bellen om nog een keer te strippen, dus wie weet geeft dat nog een extra zetje...

@Kris; Wat goed van je, 41 weken! Joehoe!!! Gefeliciteerd! Maar je snapt wel dat dat niet de bedoeling is he? Het is geen wedstrijdje wie het verst komt hoor! D'r uit met die Knut!

@Marije; Goed dat de verpleging jou ook een beetje in de gaten houdt! Let goedop jezelf hoor, je meisje heeft je hard nodig! En al helemaal als ze straks weer thuis is! Hoe lang ligt ze nu ook alweer in het ziekenhuis? Ben ff de tel kwijt... Hoop zo dat het snel goedkomt! Las wel dat je ook "leuke" dingen meekrijgt van maatschappelijk werksters en zo. Hebben ze haar ook al eens ingebakerd? En hoe gaat het inmiddels met je borstvoeding/kolven?
    Dikke knuffel!

@Susan; Schiet lekker op met dat internet van jullie! Ben je al maanden mee bezig toch? Misschien dat toch die meterkast maar eens gezellig inrichten! Was een goeie link trouwens naar het vergroten van de wikkeldoek! Misschien dat ik er voor later nog wel een maak.

@Hier; Zo, ik ga me even klaarmaken om naar het ziekenhuis te gaan! Wie weet blijkt daar op de CTG wel dat ik onvoelbare weeen heb en al 8 cm ontsluiting of zo! Je weet het niet! Ik blijf positief! :D

6. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Brendat: sinds zaterdag hebben we Ziggo internet maar het werkt dus niet.
    Ga ook vragen of mijn nicht hem groter wil maken Mylan zit nu in 50/56 hoop hem ook langer te kunnen gebruiken.
    Anders wil mijn oma hem wel maken.

7. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Brendat, haha nou dat zou nog eens mooi zijn!!! Ik ga heel hard voor je duimen, vond die laatste centimeters namelijk behoorlijk pittig.

Marije, tjee wat sneu dat ze daar nog steeds ligt. Jullie hebben ook wel wat meegemaakt de afgelopen weken. Kan me je gevoel ook heel goed voorstellen. Bij mij natuurlijk anders en geen zh opname wat een enorme impact heeft, maar ook ik heb het gevoel niet echt een kraamtijd te hebben gehad en heb niet kunnen genieten, daar voel ik me nu ook soms verdrietig over. Heb soms zelfs zin om weer een week met die kleine op bed te gaan liggen en net te doen alsof we in de eerste week zitten, en gewoon uit te rusten en te genieten, want de dagelijkse beslommering zijn wel weer heel snel hervat.

8. Kris34

Kris34 Niet meer actief

oh! Geen wedstrijdje? Had dat eerder gezegd! Dan had ik Knut er begin aug al uitgepoept.... Ik ga eens kijken hoe snel ik het nu voor elkaar kan krijgen. Eerst even die ananas opeten!
    Ik meld me weer!

en ps. ik had dus vanochitend ook weer oefenweeen die goed zichtbaar waren op de ctg en waar ik zelf niet veel van merkte. Onsluiting hebben ze vandaag niet getest. Succes!!!

9. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Leonizzie, wat een rotgevoel hé... Laten we dat gewoon doen! Een week op bed liggen en doen alsof! Die week is zo bijzonder, meiden die nog moeten bevallen; Geniet asjeblieft van jullie kraamweek hoor...

Brendat, ja ze word nu ingebakerd op aanraden van de kinderarts tegen de onrust.
    En de borstvoeding en het kolven.. Tja ik lag net een tukkie te doen in bed en toen ik wakker werd kreeg ik ineens een ingeving: Ik denk dat ik wil stoppen met de BV en het kolven.. Ik blijf gigaveel pijn houden van de kloven, Zara drinkt nog steeds niet goed aan de borst omdat ze tussendoor veel loslaat en het aanleggen is zoooo pijnlijk!
    Maar ja.. nu ik er weer over nadenk. Ik wil nog helemaal niet stoppen... Pff, heerlijk die dubbele gevoelens hebben over iets!
    Als Zara thuis is en we dan nog zo lopen te klooien denk ik er meer vrede mee te hebben.. Nog even doorgaan nu!
    Al moet ik wel echt kolven en dat doe ik te weinig waardoor ik nu zie dat het best al terugloopt.. Maar goed, als ik besluit door te gaan dan moet het gewoon even goed gestimuleerd worden en dan is de productie vast snel weer op peil...

Ga ik nu even een stinkkontje verschonen!

10. @ Marijeee, de eerste weken had je je wel anders voorgesteld. Er is nu weinig genieten aan he. Jullie hebben ook al zoveel meegemaakt in een korte tijd.
    Laten we hopen dat het vanaf nu de goede kant op gaat en dat er snel een welkom thuis feestje mag worden gegeven.

@ Brendat, en had je al 8 cm ? En misschien al stiekem je vliezen gebroken zonder dat je het door had? ;)
    Als het zo is komt dat écht door onze dansjes hoor.
    Zonder gekheid, hoe was het in het zkh?

11. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    LINDA VAN HARTE GEFELICITEERD MET FAE!!

KOETJE VAN HARTE GEFELICITEERD MET LIZ!!

Wauw leuk babynieuws!! hopelijk gaat alles goed!

Marije: hopelijk gaat het snel beter met Zara! wat heftig zeg! denk aan jezelf een beetje sterkte!

oh kris: nog niks bij jou ook?

Brendat: en hoe was het? haha hopelijk had je idd al 8cm:p zou lekker opschieten!

Hier gaat het wel prima! Siënna is overdag nog regelmatig onrustig, we gaan de iets zwaardere voeding proberen omdat ze regelmatig heel snel weer honger heeft, behalve 's nachts....:) gister om kwart voor elf laatste voeding en heb mevrouw om kwart voor 5 maar wakker gemaakt.....! want ik was elk uur wakker haha had ik niet hoeven doen achteraf gezien zei de kraamverzorgster maar vind haar nog zo klein! :) ff kijken hoe het vannacht gaat.

12. 4days

4days Niet meer actief

Ben ook benieuwd brenda, hahaha!

Heb maar even een andere ticker genomen, die wat ik tot nu toe had kent geen 'overtijd'... :) :) :)

13. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Cosz: wat een leuke banner!! En fijn dat deze overtijd kent hahaha, dat wil je toch helemaal niet ;)

@Val: zo wat een slaapkopje is Siënna snachts, heerlijk!! Hopelijk wordt ze overdag wat rustiger met zwaardere voeding!

@Brendat: en??? 8 cm ontsluiting en weeen???? Ik hoop het voor je! Je zou toch ff gek staan te kijken denk ik hahaha.

@Kris: wanneer gaan ze weer kijken of je al ontsluiting bent? Wel fijn dat alles weer goed was! Kan me voorstellen dat ze liever hebben dat het zelf op gang komt! Is natuurlijk ook natuurlijker, maar goed... jij moet wel wachten, dat is weer jammer. Maar.... wel weer een mijlpaal, 41 weken, gefeli ;)

@Marijee: nou... genieten is er bij jullie nog niet veel van gekomen zeg, pff.... hoop echt dat het snel voor bij is en jullie snel een feestje kunnen vieren!

@Joki: en??? nog geen weeen te bekennen?

14. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Heupjes: vergeet ik de heupjes nog helemaallllllllll. Ja, hier is het binnen 3 weken na de geboorte de heupjes laten controleren. Het zag er overigens bij Mees allemaal goed uit, weet niet of ik het al gemeld had, hormonen hahaha. Wel moet hij over 5 mnd een controle foto omdat hij meer in stuit en dwars heeft gelegen, dan dat hij goed lag. Die afspraak staat al op 20 januari, eind weg zeg!!

15. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Susan: balen zeg van het internet.... sjonge jonge.... hopelijk is het snel opgelost! Vond Brendas opmerking ook wel grappig, de meterkast gezellig maken hahahaha. Het is nog te overwegen als ze het morgen niet op kunnen lossen ;)

16. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Susan: vergeet ik weer wat, zucht.... wat ontzettend lief dat ik welkom ben voor fotos, maar helaas woon ik niet in de buurt anders had ik heeeel snel op de stoep gestaan. Woon in zuidholland, niet echt in de buurt.... maar bedankt in ieder geval!
    Ben je er al uit wat je doet met de foto? Canvas of lijst?

17. 4days

4days Niet meer actief

Fijn dat de heupjes van Mees goed waren! :)
    En die banner... Tsja liever niet overtijd nee, hahaha! Maar volgens mij is de kans dat ons kindje er binnen 2 dagen ineens is heel klein... ;)

18. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Femr fijn dat Mees zin heupjes goed waren!

cossy ik hoop het voor je! nog 2 dagen:D

oh voor de lijst trouwens: Sienna was 3225 gr en 50 cm

19. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Even snel, want ik zou gaan koken en de rijst staat al op!!!

Koetje gefeliciteerd met Liz

Ik had uiteraard weer te vroeg gejuigd... de eerste nachtvoeding ging goed keurig na 4 uur, maar daarna kwam ie te vroeg en werd ie ieder uur wakker en complete paniek... Verder heeft ie weer last van krampjes en niet kunnen poepen, dus ga het maandag vragen bij CB.

Wakker houden lukt echt niet... luier verschonen, boeren... het maakt 'm echt niks uit, hij slaapt er gewoon doorheen... tot je hem in bed wil leggen natuurlijk, maar ook dan wil ie niet meer drinken, maar alleen knuffelen!!! Gelukkig is vriendlief nog vrij, dus ik spook met Stijn de nacht door en slaap 's ochtends wat bij als hij met Stijn op de bank zit!

Nu echt koken, misschien tot later!

20. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Zo.... 3 uur in het ziekenhuis rondgehangen ;). En ik had zo'n schattige co-assistent, haha! Hij mocht op me oefenen met de echo, het standaard 'hoe gaat het ermee' gesprek, daarna moest ie met een vingerprik bloedprikken voor glucose, dat ging voor geen meter, apparaatje werkte ook niet, dus hij werd stikzenuwachtig, haha! Uiteindelijk maar gewoon bloed geprikt en naar het lab gestuurd. En ik maar de hele tijd mijn lach in proberen te houden... Was wel gezellig dus! En, belangrijker, alles was goed met ons meisje, zat nog ruim in het vruchtwater, schopte lekker, aantal harde buiken op de CTG te zien, dus prima. Mocht ze zich nu niet dit weekend spontaan aankondigen, dan word ik maandag uit mijn lijden verlost :D! Maar goed, morgenochtend mag ik de vk nog bellen, en doen we nog een strippoging, dus ik hoop natuurlijk dat dat het laatste zetje is, en ik gewoon thuis kan bevallen...

@Marije; Ja kan me voorstellen dat het erg moeilijk nu is om te beslissen wat je wilt. Als dat nou het enige is wat niet zo lekker gaat, kan je nog wel doorzetten als je het graag wilt. Maar er ligt nu wel erg veel op je bordje!

@Cossy; Ja, dat is natuurlijk vragen om problemen he! Een banner uitzoeken die weet wat overtijd is.... Pffff!

@FemR; Fijn dat Mees zijn heupjes helemaal goed waren!!!

Deel Deze Pagina