@Chivay; wat goed om te horen dat Oona het zo goed doet... @Cossy; Hopelijk ben je de dag een beetje doorgekomen, sterkte! @Val; Heb je gezellig met je moeder gegeten? @Ckialita; Logisch dat je lekker bezig bent met je kleine meid, niks geks aan....Genieten maar @Annette en Mamamies; Word hier ook al gebeld en ge-smst of er al wat rommelt. @Tamar; Zet hem op! @Femr; Wij hebben engelengeduld nodig hihih @Yolanthe; Lekker lui dagje, hopelijk slaap je vannacht beter Als ik naar de zwangerschapslijst kijk mis ik nog een paar meiden eigenlijk...Horen we nog wat van Meicke en Reggie en Emmy x, die lopen al overtijd. Of heb ik wat gemist??? @Hier; Alles nog irritant rustig natuurlijk.....
@Brendat: HEEEEE DAT ZIJN WE NIET GEWEND VAN JOU hahaha. Nou.... ff zielig zijn mag en dan is het afgelopen met die onzin hoor hihi. Nee hoor, kan me voorstellen dat je ff baalt. De 13de was idd een bijzondere dag voor jullie. 13 september dan? Wahahaha
@Kapedi: iid wat je zegt, irritant rustig hahaha. Hier ook Jij nu ook officieel overtijd grr.... LAAT MAAR KOMEN DIE BABY"SSSSS. Engelengeduld, jep.... we zullen wel moeten
Hey meiden... heb ff snel bij gelezen.. maar helaas geen babynieuws.. jammer... Verder geen tijd om te reageren.. moet namelijk ff koken.. haha. de 1e dag weer.. gisteren was de kraamverzorgster voor het laatst...
Hallo, ik meld me ook nog even. Hier zet ook niks door. Heb al wel sinds ik woensdagavond ben gestript een heel zwaar gevoel in mijn onderbuik (ongi gevoel), met af en toe weeën, maar het zet niet door, wel verlie sik sindsdien ook heel veel slijm Tis afwachten, sowieso had/heeft vrijdag de 13e niet mijn voorkeur maar vanaf morgen mag tie komen!!!! Succes Tamar, hoop dat het bij jou doorzet vandaag!!!
Hey meiden... Zo, dat was me het dagje wel... Allereerst zwaar beroerd geslapen, ernorme hoofdpijn, wist gewoon niet waar ik het zoeken moest. Heb na lang wikken en wegen 2 pcm genomen maar het hielp voor geen meter. Hmm, misschien toch iets te maken met een hoge bloeddruk? Nou, vanochtend dus al vroeg in het ziekenhuis, Tes vond het best spannend; de kamer met nog 4 andere kindjes, het bedje, de neusspray en het mooie hempje. Gelukkig was ze als eerst aan de beurt. Papa is met haar mee gegaan, leek me toch verstandiger en ze vindt papa ook heel lief. Ze heeft even tegengestribbeld maar was best snel onder zeil. Toen werd ik al opgehaald want ik had gevraagd of ik erbij mocht zijn als ze wakker werd. Nog even met mannetje op de gang gewacht en toen kwam de arts al bij ons om te vertellen dat alles goed was gegaan. Ze heeft buisjes gekregen en ook haar neusamandel is verwijderd, was erg vergroot dus wel nodig. Toen hoorde ik haar al huilen, moeilijk hoor! Maar gelukkig kon ik me sterk houden. Ze was wel een tijdje overstuur, maar eenmaal terug op de kinderafdeling al snel in diepe slaap bij me op schoot. Na ruim een uurtje te hebben geslapen werd ze best vrolijk wakker dus mochten we naar huis. Wat gaat dat snel bij zo'n klein hummeltje, zeg! Wat ben ik trots op haar! Ik had ondertussen nog steeds knallende koppijn dus ik dacht 'nu ik toch in het zkh ben, laat ik dat even langs de gyn gaan om m'n bloeddruk te laten controleren'. Nou, die was dus (weer) te hoog (145/100). Ik moest urine inleveren en bloedprikken en een CTG laten maken. Maar we 'zaten' natuurlijk ook met Tes. Dus die maar eerst naar huis gebracht en toen met mijn mams terug voor het CTG. Gelukkig was alles goed, Frits was errug bewegelijk en had constant de hik. Zijn/haar hartslag was steeds rond de 135, een jongetje? Ik ben benieuwd. Daarna nog even naar de gyn; urine en bloed waren ook goed dus mocht ik weer naar huis. Gelukkig maar, ik wilde naar mijn meissie! Waarschijnlijk was het toch door de spanning, beetje rustig aan doen dus. De gyn vond het wel heel goed dat ik toch langs was geweest, je weet maar nooit... Tes is weer helemaal zichzelf, ze werd alweer overladen met cadeaus van opa's, oma's en tante en oom, die op 'ziekenbezoek' kwamen... Nu weer even rust terug vinden en dan mag Fritssie komen hoor! Ik ga trouwens voor 18-08-'10, ben benieuwd! @Tamar: heel veel succes, dus toch misschien een vrijdag de 13e kindje! Sorry even geen zin om te reageren, komt morgen wel weer. Fijne avond!
@Koetje; Fijn dat alles goed is gegaan met Tes, vervelend die hoofdpijn, hopelijk is het morgen beter en goed dat je toch even langs bent gelopen in het ziekenhuis... Fijne avond lekker rustig aan.
Hey lieve meiden.. Goh, wat gaat de week vreselijk snel voorbij nu ik niet meer zwanger ben!! En klinkt stom, hoe zát ik de zwangerschap ook was.. Ik verlang er soms ook weer naar terug. Het blijft namelijk een bijzondere tijd. Tijdens de zwangerschap heb ik ook wel 20x geroepen, pff dit is de laatste zwangerschap, het blijft bij 2 kids. Maar gisteravond in bed zaten mn vriend en ik al te denken aan de toekomst. En denk toch wel dat er een 3e kindje bij komt.. Maar dan eerst lekker genieten met zn 4tjes!! En wie weet over 3 of 4 jaar.. hihi. Ach, mn vriend en ik zijn ook nog jong, 22 &23 jaar, dus nog tijd zat om er over na te denken. Want ergens lijkt het alsof we nu met 2 kids veel meer een gezinnetje zijn... En dat gevoel is zoooo overweldigend mooi!! En hoop en denk dat we over een aantal jaar wel een plekje voor een 3e kindje hebben. Pff wie had dat gedacht, vorige week lag ik nog zooo te klagen. Zo, ga zo eens ff bijlezen. Begin me eindelijk weer lekker mijzelf te voelen. Kom aardig in het ritme! En ben nog ff aant genieten van de kraamtijd. Morgen is de kraamverzorgster helaas voor het laatst.. snik!
@ koetje, gelukkig is alles goed gegaan met Tes. @ Kiss, ohhh ik herken je gevoel ook. Ik heb zoveel lopen klagen en nu mis ik het zwanger zijn en alles eromheen zo erg! Hoop dat er hier ook nog een 3de komt. Nog 1x al die speciale momenten. Ik reageer morgen op de rest, begint hier eentje te huilen.
@brendat: ja tis een kunst he mensen opvrolijken hahaha @Koetje: wat fijn dat alles goed is gegaan met Tess! Super! Kan me voorstellen dat je trots op dr bent! En fijn dat alles goed was met Frits, om het jongensgehalte wat omhoog te helpen ben je bijna verplicht om van een jongentje te bevallen hahaha. Leuk joh voor Tess, een broertje En die hoofdpijn, jek.... hopelijk zakt het snel af! @Kiss: hihi, grappig he dat een mens zo per dag van gevoelens kan veranderen. We heel leuk dat jullie er over een paar jaar wellicht nog eentje bij willen. Het lijkt mij ook enorm leuk hoor 3 kids @Laartje: ja alles nog een keertje meemaken.... volgens mij is zwanger zijn gewoon verslavend hoor. Ik denk dat ik hierna nog denk, ahhh... nog 1 keertje dan. En als die ooit mocht gebeuren dat ik daarna nog eens denk, aahh..... toe nou hahaahaha. Gaat manlief nooit goed vinden
@tamar zet hem op!!! @kiss en laartje ik denk niet kan ik de zwangerschap zal missen...had ik bij noa ook helemaal geen last van...en hier komt er echt geen 3e dat weet ik bijna zeker maar ja zeg nooit nooit.. @koetje fijn dat tes de operatie goed heeft doorstaan!! ik ga weer wat ben alvast de traktaties voor het kdv aan het maken...voor de leidsters een reep chocolade met een wikkel erom met hoera!! noa heeft een zusje!! en dan de naam... en voor de kinderen een bellenblaas met zo'n wikkel eromheen in een plastic bekertje met ook zo'n wikkel eromheen en dan doe ik er op het laatste moment nog een langevinger gedipt in de muisjes bij....ik wilde dat andere al gedaan hebben wat heb daar straks denk ik geen zin/tijd voor...en om nou een rol beschuit met een pak muisjes en een botervloot af te leveren vind ik ook zo afgezaagd en volgens mij staan ze niet op die bende te wachten
Koetje, wat fijn dat alles goed is gegaan met Tess! Maarre... hou jij je bloeddruk wel in de gaten meis? Take care!
Loeka, balen dat het strippen nog niet volledig heeft geholpen. Hopelijk gaat ie morgen komen! we willen blaaaauuuww!!
Dag dames, ik kom me hier ook maar weer eens melden! Heel in het begin heb ik een paar keer meegekletst. Maar daarna niet meer. Nu lees ik de laatste weken af en toe weer eens jullie gezellige verhalen en zie dat er steeds baby´s geboren worden!! Ik heb er ook zin in!! No. 2 mag zich van mij melden! Ik ben 26 augustus uitgerekend en ben er klaar voor..... De kwaaltjes beginnen nu de kop op te steken dus kleintje mag zich aankondigen! Leuk om te lezen hoe al veel dames bevallen zijn van een dochter of zoon, heerlijk! Wij weten niet wat het wordt dus zijn ergggg benieuwd! Mijn dochter wordt de 26e ook 3 jaar dus ik beval liever voor die tijd (en niet na die tijd )
Nou hier ook geen 3e hoor!!! 2x een moeilijke en zware zwangerschap vind ik meer dan genoeg! En heb beide soorten dus ik vind het prima zo Marjolein, welkom terug!! Goed uitgekiend, uitgerekend op de verjaardag van je dochter! Haha! Hopelijk beval je niet op dezelfde dag, op zich wel makkelijk qua verjaardagen vieren... Linda, is het gelukt met de traktaties? Klinkt wel leuk!!! Verder niet zoveel te melden hoor, verveel me een beetje.. haha! Ondertussen Popstars kijken, wat een stelletje malloten doen er weer mee!!