@Brendat: fijn dat alles weer goed was!!! Duurt dan atlijd lang he zo'n zkh bezoek! Bij ons duurde het ook zo lang met de versie, 16.00 binnen en 20.00 weer naar buiten... Wat geinig zo'n co-assistent hahaha, schattig als ze zo zenuwachtig worden. Ik hoop dat morgen de strippoging het laatste zetje is! Thuis is natuurlijk veel fijner! Is Elin ook thuis geboren eigenlijk? Ik duim voor je dat het gaat lukken!! @Cos+val+brendat: ja was ook blij met die heupjes, tis toch ff spannend, verwachte niet dat er wat was, maar bevestiging is altijd leuk
Hahahaha, grapjas! Wel fijn dat je maandag wordt ingeleid. Dan ga je met een heel ander gevoel het weekend in, niet? Nog maximaal 2 dagen afwachten!
@Koetje gefeliciteerd met Liz.!! Erg leuke naam.! (mijn oudste dochter heet ook zo ) @Brendat, fijn dat alles weer goed was. Ik hoop dat je niet hoeft te wachten tot maandag. Ik ga heel hard voor je duimen dat het lukt morgen. @Femr, fijn dat alles goed was met de heupjes van Mees. Is toch weer een opluchting. Helaas hier nog geen weeën te bekennen. Ik hoop toch zo dat dit weekend de kleine geboren wordt. Ik kan echt niet tegen dat wachten en onzekerheid. Eerst even posten, want ik hoor mn meisje. Ga even kijken boven.
@FemR; Nee bij Elin mocht ik niet thuis bevallen omdat ze te VROEG was... Dus het zal me wel gebeuren dat deze niet thuis mag komen omdat ze te LAAT is! Zucht... Kinderen!!! Nou ja, ik mag natuurlijk gerust tot 42 weken doorlopen, maar dat vind ik toch ook geen prettig idee. Dan maar weer een ziekenhuisbevalling... Wat moet dat moet!
@Kris, kom op positief blijven. We doen het allebei nog in augustus. Wel fijn dat alles nog goed gaat. @Marije, jeetje zeg. Heel veel sterkte. Ik hoop echt dat jullie snel kunnen haan genieten. Het is nu wel genoeg geweest. Ik kwam net mn kraamverzorgster tegen in de AH. (ik krijg dezelfde als bij mn jongste dochtertje, ik heb haar gevraagd en ze wilde graag weer komen) Ik hoop dat dit een goed teken is en dat de kleine meid nou eens gaat komen. Mn oudste dochter zei vandaag dat de baby komt als mn zus jarig is. Was nl op haar verjaardag uitgerekend. Ik zei dat dat niet meer kon. Dan moesten we wachten tot ze weer jarig was. hahaha... Leuk zo'n 3 jarige...
@Brendat: ohh ja hahaha, dat is ook zo... sorry haha, het zijn denk ik de hormonen. Dat is ook zo, Elin was zo eigenwijs om te vroeg te komen en dit ukkie zo eigenwijs om te laat te komen... Idd kinderen.... zucht.... hihi. Nou.... morgen gaat de strippoging gewoon lukken en om 00.45 heb jij je kleine eigenwijsje in je armen! Kijken of mijn voorspelling uitkomt, zou leuk zijn @Joki: ja, echt fijn dat die heupjes goed waren! Jammer dat je nog niks van weeen voelt.... mag nou wel gebeuren he! Oke, doe ik nog een voorspelling, jij hebt je meisje zondag om 11.05 in je armen @Cos: vooruit, bij jou ook een voorspelling. Dinsdag.... 22.20 heb jij je prinses in je armen! Zo zeg... als ik het goed heb voorspeld ga ik mijn geld ermee verdien!!
@ Marije: pfff.. ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit.. Het is ook allemaal anders gelopen dan je gehoopt had.. Maar ik vind het knap hoe je het allemaal doen.. Ook fijn dat de verpleging jou ook een beetje in de gaten houd.. Wat de borstvoeding betreft... ik kan me voorstellen als je stopt... maar denk er wel even goed over na.. Maar kunstvoeding is tegenwoordig ook heel goed... Dikke knuffel vanuit hier... @ Brendat: Jammer jammer.. toch niet die 8 cm ontsluiting die je gehoopt had.. Maar in ieder geval maximaal tot maandag nog.. .. maar ik hoop dat het voor die tijd spontaan begint.. @ Susan: Mylan meld zich wel als hij honger heeft... dus ik zou zeggen.. slaap lekker vannacht... @ Kris, Joki en Cossy: jullie moeten ook in augustus bevallen hoor... !!!! We willen jullie niet missen bij de augustus mama's... dus.. maak er maar werk van.. zet je mannetje aan het werk als je dadelijk de ananas op hebt.. @ Mamamies: balen dat Stijn niet in zijn bedje wil slapen... ik hoop dat dat snel veranderd... @ FemR: fijn dat de heupjes goedgekeurd zijn
@Lauw, we doen ons best. Maar ja ons meisje vertoont nu al diva gedrag en doet lekker waar ze zelf zin in heeft. @Femr, ben benieuwd. Zou leuk zijn als je voorspellingen uitkomen. Dan kun je zeker je geld ermee verdienen. haha..
@Lauw: ja goed hé, eerste goedkeuring is binnen hahaha. Prettig dat je van het meeste vocht af bent! In de komende weken zal de rest ook verdwijnen hoor! Ik ben blij dat ik weer normale enkels en tenen heb.... ohhh ja... zo zagen die eruit hahaha. Heb trouwens de eerste nacht na de bevalling elk uur geplast, en iedere keer ook een grote plas, dat vocht moest eruit! Nu merk ik dat ik snachts nog zweet, nou... dat doe ik anders nooit, dus heb nog steeds vocht in mijn lijf. Ontzwangeren heet dat he hahaha. @Joki: ik hoop dat ik gelijk krijg!! @Marjolein: en??? Jij hoort natuurlijk ook nog in het rijtje van zwangeren!! Je bent wel heeeeel stil vandaag, wellicht iets aan de gang??? Slaap lekker voor straks! Wordt steeds stiller hier hahaha.
@Koetje gefeliciteerd met Liz.!! Erg leuke naam.! Zo heet de kleine van mijn vriendin ook!! @Brendat, fijn dat alles weer goed was. Ik hoop dat de kleine zich morgen nog zal aandienen!!! @Femr, fijn dat alles goed was met de heupjes van Mees. Is toch fijn!! De kleine van mijn zus heeft destijds een paar maanden met een spreidbroekje gelopen. Ze had er geen last van, maar leuk was anders! @ Marije, meid ik kan me voorstellen dat je er bijna doorheen zit!! hou je zelf goed in de gaten, niemand heeft wat er aan als jij straks bent ingestort! En wat betreft de borstvoeding...niemand kan jou zeggen wat je moet doen, dat is iets wat jezelf moet bepalen. Dat is een moeilijke beslissing en het blijft altijd knagen denk ik. Althans dat had ik destijds wel, het blijft dubbel! @ Joki, zullen we gewoon allebei dit weekend gaan bevallen? haha.... ik heb er wel 'zin' in! Bij Fleur was ik maar 1 dag overtijd, maar de 2e dag is ze geboren! Dat ga ik nu niet meer redden denk ik, maar mag wel hoor! Bij Fleur heb ik een bevalling van 17 uur gehad. Maar alles is dus rustig hier hoor!! Vanmiddag nog even met mijn mannetje en meisje naar de Ikea geweest. En er is hier veel regen gevallen gister en vannacht....pffff... in de kelder van de zaak van mijn man hadden ze een gevalletje waterschade. 45 cm aan water in de kelder!!! Vandaag dus 2 pompen aangesloten...maar wat een troep zeg...pfff.
We zijn wel weer toe aan babynieuws hoor! Zou wel een leuk kadootje zijn voor Dennis, het is vandaag een mooie datum! Zijn verjaardag, meiden zet m op. Ik eet alvast een gebakje op jullie!
Wat lees ik nu... Taart en gebak.. dat wil ik ook wel... zal ik er dan ook een voorspelling op los gooien... ?? @ Marije: gefeliciteerd met je mannetje.. ene leuke kadootjes heeft jaimy gemaakt (op hyves gezien). Ik las ook dat Zara morgen een paar uurtjes naar huis toe mag... helemaal fijn.. geniet ervan.. en ik hoop dat het goed gaat, zodat ze woensdag echt naar huis toe mag... Wij gaan vandaag lekker shoppen met zijn drietjes.. Papa heeft nieuwe kleren nodig.. en waarschijnlijk blijft er ook wat voor Jenna aan de vingers plakken. haha..
MIJN VLIEZEN ZIJN ZOJUIST GEBROKEN!!!! Moest het even kwijt, hihi! Nog geen weeën of niks... Maargoed, in ieder geval komt ze er nu echt snel aan. En het vruchtwater was gelukkig helemaal helder, met vlokjes. Dus ze is mooi op tijd.