augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Joehoe Cossy!!!!! Zie je nou wel dat je helemaal geen andere banner nodig had! Gelukkig heeft het geen ongeluk gebracht! Hoop dat de weeen snel op komen zetten!

@Hier; Dadelijk komt de vk langs voor een 2e strippoging. Ik hoop zo dat dat aan gaat slaan vandaag! Heb op zich wel gereageerd op de vorige keer, al is het maar met wat voorweeen. Bovendien is de straat vandaag afgezet vanwege straatfeest wat manlief heeft georganiseerd, dus het zou heerlijk slecht uitkomen vandaag! Dat moet een goed teken zijn!

@Andere dames met BIB; Kom op! Als zelfs Cossy aan de gang gaat, kunnen we echt niet meer achterblijven hoor :D!

2. 4days

4days Niet meer actief

Whahaha, ja, voel me een beetje schuldig nu... :) :p

3. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Whaaaaaaaaaaaaa Cos, nou.... die taart kan ik vergeten, maar dat vind ik heleeeeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaal niet ergggggggg!!!!! Heb je de vk al gebelt??? Spannend!!! Succes he!!

@Brendat: bloemen... altijd leuk hahaha. Hoop zo dat het aanslaat strakkies!! Ben benieuwd of je al ontsluiting hebt!! Hoelaat komt de vk? Laat je het nog wel ff weten??
    Jeetje... spannende dingen allemaal vandaag, wordt gewoon zenuwachtig hahahaha. En het straatfeest.... idd, komt gruwelijk slecht uit hihihi, komt u maarrrrrrrrrrrrrr.

@Marjolein: ohhh ja... zo'n spreidbroekkie.... vriendinnetje dr dochtr heeft er bijna een jaar mee "gelopen", echt super lang! Ze hebben er idd weinig last van, maar vind het altijd zo zielig... hoop dat het Mees bespaard blijft! En beebje... kom nu maarrrrrr!!!! ;)

4. 4days

4days Niet meer actief

Ja die komt voor de middag eventjes langs! Maarja het is toch afwachten of er vanzelf weeën komen...

5. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Ja dat is waar, ze doen dan ook geen inwendig onderzoek hé? Ivm infectiegevaar.... succes!

Enneehhh... ik biedt me spontaan aan als SPOEDBUDDY, weet ik het tenminste als eerste whahahahahaha. Zijn jullie buddys overigens nog actief hier???

xxx

6. 4days

4days Niet meer actief

Hihi :D nou ik heb al een buddy hoor, linda is mijn buddy, en die komt hier ook nog heel regelmatig dus dat zal wel goed komen.

7. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Haha! Nieuwsgierig ding! Ik heb het telefoonnummer zowel van Marije als van Irisnaomi, dus dat moet goedkomen!

vk komt binnenkort, ze was net gebeld door iemand met weeen, daar ging ze eerst even kijken (ik dacht nog, waarom? Die heeft al weeen, ik nog niet!) Dus daar hangt het een beetje vanaf. Daarna komt ze tussendoor even bij mij langs.

@Lauw; Veel plezier met shoppen!!!!

8. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Niet te geloven trouwens dat Mees gewoon alweer bijna 2 weken is...

Laat staan alle kleintje die alweer een maand zijn, of Ivar die al richting 2 maanden gaat! Kan hij al kruipen, Dingetje :D?

9. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Cos: ja tuurlijk heb je al een buddy, maar Linda heeft het vast heeel erg druk met Fae hahahaa. nee hoor heb geduld!!

Brendat: ohhhh iemand met weeen, tsss... idd... jij hebt ze nog niet, ze moet bij jou langs gaan! hahaha. Ff geduld nog! Hopelijk hoeft die mevr nog niet te bevallen anders moet je nog langer wachten, grr.... En tuurlijk komt het goed met die buddys van jullie, maar dacht.... ik bied me gewoon aan hahaha.

xxx

10. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Ja gaat snel he, alweer 2 weken!! Beleef ook nu gewoon weer de zaterdag van 2 weken terug hoor.... en morgen vast weer de zondag van 2 weken terug.... had ik vorig weekend ook. Zo maf!

Nou.. ik ga mijn kleine kanjer ff in bad doen.

xxx

11. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Cossy, spannend!!!

enne Brendat, kruipen?? had ik het nog niet verteld dan? Hij loopt al!!! :D Eigenlijk issie nu pas een weekie he ;) Maar merk nu wel voor het eerst dat maatje 50 te klein gaat worden... na 2 maanden.. hahahaha

12. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry Marjolein en Joki, was jullie vergeten.. had alleen op de website gekeken... maar jullie doen ook nog mee in de eindstrijd! ;)

13. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    over herbeleven gesproken, zie mezelf nog liggen in het ziekenhuis.. 35 graden buiten.. ventilator op de kop en puffen maar... pffffffffffff puf pfffff puf

14. Yoehoe Cossy spannend!! Nu gaat het snel!!

15. 4days

4days Niet meer actief

Nou dat lijkt me ook echt vreselijk zeg.... Nu is het gelukkig lekker weer om te bevallen. ;)

16. Marjolein83

3 jan 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hier, dat dacht ik nu ook dat het mooi weer is om te bevallen!! ;)
    Vannacht regelmatig weeën gehad wat in de ochtend weer afzakte, maar vanaf ca 9.30 uur steekt er toch af en toe weer een wee op!!!! Zo'n 10 min geleden de laatste. LAAT MAAR KOMEN!!! Heb mijn koffertje en die van mijn dochter voor de zekerheid maar gepakt! Ik ben positief ingesteld! ;)
    Dus Marije....ik vind de 28e ook een hele mooie datum!!

En er is bij nog iemand de vliezen gebroken....JOEHOE!! Gaan we allebei voor de 28e?!!!!!

17. Marjolein83

3 jan 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enne Marije...GEFELICITEERD met je mannetje natuurlijk!!

18. 4days

4days Niet meer actief

Hier is de vk net geweest. Hartje klopt nog goed, vruchtwater is mooi helder. Dus afwachten maar weer... Als er morgenvroeg nog niets is gebeurt ga ik over naar de gyn. Maar die kans ik vrij klein.

Hihi is prima! :D Al moet ik dan wel erg opschieten, hahaha.

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    He Cossy ga eens afsluiten hier en ga liggen puffen ofzo.
    Anders komt ze er nooit uit natuurlijk!!!

Puf puf...altijd is kortjakje zieeeeeeekkkkkk....puf puf

20. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    FemR: internet is tot nu toe gelukt. Dus die meterkast laat ik maar even voor wat hij is.
    ga trouwens voor canvas dus als iemand ergens een actie weet.

Iemand trouwens een leuk sieraad idee voor mezelf met iets van Mylan zijn naam?
    Behalve die standaard kinderhoofdjes aan een bedelarmbandje (sorry maar dat vind ik niks)
    Zat de denken aan een soort van Pandora armband en dan zijn naam met bedels oid.

Iemand anders een ander idee???

Deel Deze Pagina