Ja cossy blijven lopen hielp bij mij goed. Als ik even genoeg had van de weeën ging ik liggen en werden ze minder heftig.
@Marjolein; Joehoe, het gaat gebeuren! Minder joehoe dat het dan rugweeen zijn denk ik ... Maar goed, met je kleintje in je armen is dat zo weer vergeten. Leuk hoor! Zo is het een hele tijd stil, en zo komen ze weer met 2 tegelijk! Althans, 2? Ik heb Kris ook nog niet gehoord vandaag? Die komt toch ook elke dag wel even... En Joki?
@ marjolein, wat spannend! Succes @ brendat, ik heb nu echt de tip voor je; verander van banner bij cossy was het een groot succes! @ femr, je bedoelt tot nu toe 4 namen bij die armband, wie weet wat nog volgt haha. Wel de trap gebruiken hoor.
Ohhhh spannend spannend... Cossy & Marjolijn heel veel succes!!!! @ Koetje.... Proficiat met de geboorte van Liz! Erg leuke naam... Vrienden van ons hebben precies jullie smaak Hun dochter zou Tess heten als zijn neef niet hun voor was en de naam al gebruikte... dus noemde ze hun dochter Liv Ohh nu gaat de teller wel heel snel naar beneden he Voor we het weet is augustus alweer voorbij en zijn we allemaal bevallen.. Wat is dat toch snel gegaan sinds de start van ons eerste topic!! @ Marijee... ik klets toch wel mee.. Hier, eigen forum.. allemaal prima! Maar dan is het wel idd het leukste als we met z'n alle op 1 plek kletsen.. anders krijg je zo'n verspreiding! @ Susan... Je zou ook een ring of hanger kunnen laten maken... Heb van Marcel voor ons 5jaar samen een ring gekregen die hij zelf ontworpen heeft... Bekijk bijlage 97550 Muzieknootje met aan beide kanten een M van onze namen... met koppeltekentjes aan elkaar verbonden.... het muzieknootje staat nu voor Oona.. Wij 'kregen' iets bij een concert... en Oona is nu de muziek in ons leven Ik ga nog wel een keer een tattoo met haar naam laten zetten.. ws op de zijkant van mijn been, onder mijn knie..
Ikke wel! Maar als ik het nu goed begrijp zijn we nog met z'n 5-jes over waarvan er nu 2 aan het puffen zijn. Zet'm op meiden! We zijn er bijna!! Ik mag morgen weer voor mijn "om de dag controle". Ofdat ik om 8 uur al wilde komen....ehhhh kan dat niet ietsjes later??? dus nu staat de afspraak om half 10. Eens kijken wat ze er nu weer van vinden. Ik heb zelf besloten dat als ze morgen nog niet willen inleiden dat ik een afspraak wil wanneer ze het wel gaan doen en dan laat ik de "om de dag" afspraakjes voor wat ze zijn. Geen zin meer om elke keer aan zo'n apparaat te liggen. Knut is bewegelijk en ik heb voldoende vruchtwater dus dat zit wel goed. Ik ga nog eens een rondje stofzuigen en dan de hond maar even uitlaten. Manlief is lekker een rondje hardlopen. fijne avond!
ff snel, reageer later uitgebreider! @Marjolein, spannend!!!! Zet dus lekker door! Bij mij begon het ook met rugweeen, het is dat jij het noemt, was het alweer vergeten hahaha. @Cossy: spannend!!!!!! Ga ff douchen, dat wil ook nog wel eens helpen! @Brendat: vk al geweest?
Nou de vk is geweest hoor! Had mazzel, want er belde net weer iemand met serieuze weeen waarvoor ze nog een eindje moest rijden. Maar ja, toen stond ze hier al in de straat, dus nam ze die 10 minuutjes hier toch maar gewoon! Nog steeds 2cm ontsluiting, maar BMM nu echt helemaal soepel en voor zeker 3/4 verstreken. Makkelijk te strippen dus! Heb nu al wat ongi-gevoel, maar ja, als je bedenkt wat ze daar aan het wroeten is geweest, is het natuurlijk niet raar dat je in elk geval zo'n reaktie krijgt! Hopen jullie allemaal met me mee dat ons meisje vannacht gewoon komt? 00:45 ongeveer was het he Fem? Nog 5 uurtjes... Hmm, dan moet ik wel haast maken! Het is nu kinderdisco buiten, dus ik denk dat ik ff ga springen! @Kris; Ja, kan me voorstellen dat je daar moe van begint te worden! Ik vind het zelf in elk geval wel heel prettig om een uiterste datum te hebben nu, dus ik zou daar inderdaad op aandringen. Al duurt het nog een paar dagen, weet je iig waar je aan toe bent. Succes hoor! @Chivay; Mooie ring hoor! Mooi verhaal erachter ook! @Laartje; Goeie tip! Moet ik dan juist over naar een banner zonder overtijd? Dat ie een grote foutmelding geeft? Niet dat deze het zo geweldig doet trouwens... Dames, ik ben weer op naar kabouter Plop!
*breekt even in om te kijken of mijn Krisdinnetje nog rond waggelt en of Knut het nog naar zijn zin heeft? Ziet dat het bijna spannend gaat worden, geeft Kris een dikke knuffel, zet hem op meis! En piept er weer tussenuit*
Spannend brendat, en moet nog lukken in 5 uurtjes. Ik had ook gelijk het ongi gevoel en na een half uurtje echte weeen, yep jij moet een banner zonder overtijd! Leuke foutmelding met het gevolg een prachtig Beebje. Ik zou zeggen probeer het uit @ Kris, vervelend die controles hè. Hopelijk krijg je morgen een datum of komt Knut vannacht.
hallo allemaal!! hier ben ik dan!! trotse mama van Fae!! t is allemaal erg goed gegaan!! mijn bevallingsverhaal komt later maar t ging allemaal heel rap...half 8 braken ze me vliezen smorgens en Fae was er om 14:45 na 5 min persen! klein scheurtje maar niets ernstigs! Fae is onwijs makkelijk en zoet en Noa vind het ook helemaal geweldig!! @koetje gefeliciteerd met Liz!!! ook 26-08 bevallen?? lees snel ff terug hoe t bij jou is gegaan!! @alle dames die nog moeten! succes en hopelijk zijn we allemaal bevallen!! @cossy ik hou me telefoon in de gaten! succes meid!!
ooooh Marjolein, spannend! Heb jij eigenlijk een buddy hier? Brendat, hopen dat deze "stripper" wel wat in werking gaat zetten! Linda, wat een poepie!!
@Brenda: ff springen op het luchtkussen, hahaha misschien helpt het! Fijn dat je zo makkelijk te strippen was!! En ja ja, nog 5 uurtjes, moet lukken joh! Eitje Hoelang duurde de bevalling van Elin? Succes!!!! @Linda: ohhhh wat een zoete foto's!! Wat een prachtig meisje!! En die van Noa en Fae samen... zo snoepig!! Snapt ze er iets van?
@ Linda: wat een schattig meisje.. en wat een trotse zus.. Fijn dat alles goed gaat.. geniet ervan.. @ Cossy: spannend.. laat die weeën maar goed doorzetten... en bij het volgende nieuws wil ik een beebje zien.. @ Kris: jij moet ook aan de slag gaan... ik ga hard duimen.. hopen dat ze morgen zien dat het spontaan doorzet... en anders dat ze je maar even gaan helpen.. @ Brendat: ik hoop dat het gehos in de kinderdisco samen met het strippen succes heeft.. @ Marjolein: en.. en??? is er al een beebje in zicht.. spannend.. Jullie maken het spannend dames... ik ben heel erg benieuwd... succes...
Linda, wat een snoepje!!! Geniet maar lekker!!! Enne Laartje, een eigen forum heeft idd aparte topics.. Ik vind het ideaal. Zo heb je bijv een foto topic, kletstopic (waar je alles in kwijt kunt zoals hier) bevallingsverhaaltopic, gewichten/matenlijst topic, afsprakentopic enz enz.. Je kunt ze allemaal zelf aanmaken en indelen... Een paar modjes voor het forum en we hebben een gezellige club meiden met een overzichtelijk forum.. Ik vind het zelf ideaal, maar het is wel het leukste als iedereen dan meegaat ja!!! Ik hoor het wel.. Ik kan er zo 1 maken en op mn server gooien.. Succes voor de bevallende dames!!
noa vind het helemaal geweldig en wil haar gelijk troosten als ze huilt ze helpt me al heel goed met luiers aangeven en heeft al 2 x een flesje gegeven!! wat is zo'n voedingskussen dan handig zeg!!!
Nou, 5 uurtjes! Dus dat moet inderdaad wel lukken ! Maarre, nog niks aanhet handje hoor, behalve zeurderige ongi-pijn en lage rugpijn, maar dat kan ook omdat ik een hele tijd buiten heb gestaan. Ga nu ff lekker in bad! @Linda; Wat een moppie!!!