augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Linda, aaaah wat een schatje!!! En die foto met Noa is ook superlief!

Hier de weeen inmiddels al behoorlijk pijnlijk, maar wel nog maar om de 7 - 9 minuten. Nouja, er zit in ieder geval schot in de zaak, vanmiddag deed t nog niet echt pijn.

2. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Joehoe Cossy! Pijn is fijn!!!!

3. 4days

4days Niet meer actief

Nouja, dat weet ik niet... :D ;)

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Linda... Wat een mooi meisje zeg!

@ Cossy.. ;) Oehh dat gaat er steeds meer op lijken... Vince uit logeren vannacht?

5. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Ohhhh meiden spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Op schieten Brenda, anders red je 00:45 niet hahaha. Hoop dat het bad wonderen doet!

En Cos, het is niet leuk dat het pijn doet, maar betekend wel dat het lekker op gang komt! Ga je de vk nog bellen straks??

En Marjolein.... bij jou??????

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Wat is het hier toch spannend... Zet hem op meiden!!

Kan het helaas niet meer allemaal bijhouden,zou het wel heel graag willen hoor, maar tis hier zooo druk met 2 kids.
    En mn moeder gaat verhuizen, dus ben alweer aan het behang afhalen enzo, pff rotklus...

Dames die nog moeten bevallen, zet hem op!

Zodra ik mn draai hier in huis wat meer heb gevonden zal ik vaker hier zijn! sorry!

7. 4days

4days Niet meer actief

Hier nog steeds wel zo'n beetje hetzelfde. Behoorlijk pijnlijk al, maar wel maar om de 7 a 8 min.
    Vince blijft lekker thuis slapen, maar zodra het nodig is worden opa en oma geactiveerd en komen die hier heen. ;)

8. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    je weet het wel spannend te houden Cossy...

9. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Cossy; Wil je thuis bevallen of ga je naar het ziekenhuis?

10. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Cos: lekker dat vince lekker thuis slaapt. Idd als het moet zijn opa en oma zo gebelt. Wanneer mag je de vk bellen? Als het om de 3/4 minuten is?

11. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Het wordt nu wel heel stil hier..... spanning en sensatie!!!!!!!!
    Zet hem op meiden!!!!!!!!!! Think of you!!

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Spannend hier! Hopelijk komen alle baby`s eens kijken op de grote wereld. Ben benieuwd naar de laatste kindjes.

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    :$ het begint hier ineens spannend te worden! Kan het gevoel nog heel goed voor me halen!

Cossy meid, ben je gaan winkelen?! Toen mijn vliezen eenmaal braken kon ik geen stap meer verzetten zonder dat mijn broek kletsnat werd! Ik had maandverband in gedaan en na 5 keer van broeken wisselen ben ik maar met mijn blote kont op een matje gaan zitten want het had gewoon geen zin. Ik kon echt de deur niet meer uit behalve naar het ziekenhuis, Had daarvoor maar een zwarte legging aangedaan, daardoor viel het gelukkig niet zo op dat die eigenlijk helemaal nat was...
    Maar meid, je bent nu al even stil dus ik denk dat je weeen heftiger aan het worden zijn. Zet hem op he!

Brendat, hoe staat het met jou meid? Ga jij vandaag of morgen je kindje in je armen houden?

Hier enorm genoten van mijn kleine meisje vandaag. Lijkt wel of ik haar sinds gisteren ineens beter door heb, beter ken. Ik ga nu herkennen wanneer ik haar wegleg of het een inslaaphuiltje is en ik haar even moet laten, of dat haar krampjes of nog een boertje dwarszit en ik er even aandacht aan moet besteden. En soms blijkt dat het niet eens krampjes waren, maar ze gewoon nog behoefte had aan een knuffeltje ofzo en dan kan ik haar zo weer in bedje stoppen. Ze heeft nu zo goed geslapen de hele dag.
    En misschien dat het nog onbewust is, maar al een paar keer dat ik haar aan het verschonen was, dat ze me vastpinde met die grote ogen en ik ineens zo'n smeltlach van haar kreeg. Oh zwijmel zwijmel. Wat is dit mooi!

14. 4days

4days Niet meer actief

Pfff nou hier is het alweer voor een groot deel weg gezakt... :( Heb nu nog maar een wee om het kwartier ofzo. Schiet niet echt op dus... Als het de hele nacht zo blijft hoop ik dat ik morgen in het zkh weeën-opwekkers mag. (dat ik dat ooit nog zou hopen!)

15. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Vraagje: net na de wc geweest en ik veeg helder bloed af..... eeehhhh wat nu?

16. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Niets aan de hand heb ik net gelezen, zolang het maar niet heeeeel veel word. Het is wel zo dat de bevalling zich nu gaat aankondigen! Jaaaa jippie!!

17. 4days

4days Niet meer actief

Wilde net zeggen, zo lang t niet heel veel bloed is is t goed. Ik verloor ook wat bloed.

18. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Oeh spannend hier meiden!!!

Cossy & Brendat zet 'm op!!!

Linda wat een lieve foto's! Leuk dat Hello Kitty pakje!

Kris wie weet gaat het bij jou nu ook gebeuren!!!

Spannend hoor... zou 't nog lukken om allemaal nog in augustus te bevallen?! Nog 3 dagen de tijd!!

19. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Begin nu ook weeerig te worden. Ik ben ze aan het timen dus daarover straks meer. Oehhhh, zou het vannacht dan toch......

20. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Kris: jeetje Kris jij ook al!! Zullen alle babys zich echt in augustus gaan melden!! Gaat er wel sterk op lijken.
    Hoop dat het bij jou ook lekker gaat beginnen!

@Cos: dat is balen zeg! Waarom neem je niet 2 pcm en probeer je wat te slapen, als het sterker wordt, word je vanzelf wel wakker, ideetje? Om nou de hele nacht te gaan "zitten" wachten lijkt me ook niet echt fijn.

Sterkte!

Deel Deze Pagina