Brendat gefeliciteerd met Jente! Anna gefeliciteerd met Jim! Kris gefeliciteerd met Kalle! Marjolein gefeliciteerd met Jens!
@Marije, wat fijn dat Zara zo genoten heeft thuis. Moeilijk hoor om haar dan weer achter te laten in het ziekenhuis. Wat is ze goed gegroeid zeg. Ik hoop dat ze morgen naar huis mag.!! @Brendat, Wat een eer om het hek te sluiten. Ik heb nog 2 dagen, dus ik weet niet of het nog in augustus gaat lukken. Het kan heel snel gaan, dus we weten het natuurlijk nooit. Als het september wordt mag ik toch wel bij jullie blijven.?? Wat een snelle bevalling zeg. Fijn dat je lekker thuis kon blijven. Lekker genieten nu. @Hier, ik heb wel redelijk geslapen vannacht. Tot half 4 helaas. Toen werd mn jongste dochter wakker en was niet meer van plan te gaan slapen. Alles geprobeerd, maar helaas. Het rommelt hier wel door. Zere rug en menstruatie krampen in mn buik. Ik geloof er niet meer zo in dat het vanzelf gaat komen. Straks naar de vk, ben best een beetje zenuwachtig. Ga mn meisje even uit bed halen. Die is natuurlijk net toen ik eruit moest voor de oudste in slaap gevallen. Ze wordt nu wakker, even samen een broodje eten.
Whaaa.. wat is hier allemaal gebeurd... !!??? Joepie.. weer allemaal baby'tjes erbij.. @ Brendat: gefelciteerd met jullie dochter Jente @ Kris: gefeliciteerd met jullie zoon Kalle @ Anna: gefeliciteerd met jullie zoon Jim. @ Marjolein: gefeliciteerd met jullie zoon Jens @ Joki: jij bent de laatste.. Ik hoop zo dat je nog in augustus bevalt... Misschien inderdaad een andere banner nemen.. misschien helpt dat ook bij jou.. Succes bij de vk... hopen dat zij jou goed nieuws kan vertellen.. misschien wel strippen.. Wij mogen dadelijk naar het consultatiebureau.. ben benieuwd wat die kleine meid nu is aangekomen...
@ Marjolein.... Gefeliciteerd met de geboorte van Jens! Wat een flinke vent zeg! En dat zonder knip/scheur! netjes! Lekker genieten van elkaar!!! Wat is mijn banner toch verschrikkelijk Ze is alweer een maand! Dat klinkt al zoooo snel... 4 weken klinkt toch beter?
@Joki: succes bij de vk!! Laat je nog even weten hoe het was? Duurde de bevalling van je andere 2 meiden kort? Omdat je zegt kan heel snel gaan? Ik hoop dat het strippen helpt!!!
wow Brendat, dat is "ff" snel gegaan zeg!! Zag al wat mooie foto's op je hyves, mooi meiske hoor! Nu lekker genieten. Joki, hoe is het gegaan bij de VK? Tsja Chivay... time flies! zo zit je de weekjes af te tellen en zo zijn een maand!
nou hier dan mijn bevallingsverhaal.. ik belde op donderdagochtend kwart over 6 op of ik mocht komen.....hadden ze me p.p. op vrijdagochtend ingepland...het was dus niet zeker of ik wel mocht komen...ik baalde als een stekker want had geen oog dicht gedaan....uiteindelijk mochten we toch komen... om half 8 in het ziekenhuis... aan de ctg gelegd...toen kwam de vk en die zei ik twijfel of ik je vliezen zal breken of eerst overleggen of het wel verantwoord is i.v.m. de drukte of dat je naar huis moet.....PARDON??? ik zei nou breek me vliezen maar gewoon! dat heeft ze toen ook gedaan....toen kwamen er wel wat weeen maar niet echt heftig... na 2 uur ook geen vooruitgang (2 cm) en toen besloten ze me aan de weeenopwekkers te zetten...toen ging het heftige werk beginnen....op een gegeven moment waren de weeen zo heftig dat ik ze zowat niet meer weg kon puffen en ook ging hyperventileren..toen heb ik om remifentanyl gevraagd (morfinepompje) en dat was heerlijk....ik werd er lekker relaxed van, en de weeen waren goed weg te puffen...op een gegeven moment vonden ze dat het zo snel ging dat ik al naar de verloskkamer verhuisd werd....daar getoucheerd...6-7 cm ontsluiting...ik vroeg hoe lang denk je dat het ongeveer gaat duren? 1-2 uur zei ze...nou binnen een half uur kreeg ik onwijze druk van onder en hielt ik het niet meer.....10 min persen (3 persweeen) en ze was er....een klein scheurtje maar geen last van en verder ben ik al weer redelijk mobiel... het is me echt 100% meegevallen, en dat ik er zo tegenop zag was dus achteraf helemaal niet nodig...ben blij dat alles achter de rug is Fae is echt een moppie, ze is heel rustig, huilt weinig, slaapt veel en drinkt alles helemaal op 'savonds heeft ze af en toe wat krampjes maar niet heel erg...ze komt snachts 1 x voor een voeding en dan 8 uur pas weer als het zo doorgaat is het een ideaal kind (even afkloppen..) @joki meid ik hoop dat je snel bevalt...wel in augustus blijven hoor!!!
wow brendat das snel gegaan!! gelukig hoefde je niet naar het zh! en kraamhotel is ook lekker toch!kan je ff lekker relaxen! joki hoe gaat ie met jou?? en bij de vk? en tuurlijk mag je hier blijven!! Nou Linda klinkt ook als een goeie bevalling zeg!! fijn dat het zo goed gaat, lekker he als je alweer wat mobiel bent! poeh hier is Siënna alweer een week...! lijkt gister dat ik het nog zo zwaar vond het zwanger zijn De kraamzorg was vandaag ook de laatste paar uurtjes, dus nu nog een weekje met z'n viertjes en dan gaat angelo weer werken...en begint de gewoonlijke gang van zaken weer...gek hoor
Hier even een berichtje vanuit de wachtkamer van de vk. Lang leve internet op je mobiel. Haha. Ze heeft goed kunnen strippen. Het was goed verweekt en heb 2cm ontsluiting. We hebben het gehad over inleiden. Ze verwacht alleen dat het niet zover komt. Ze dacht dat het vannacht wel zou komen. Ik hoop echt dat ze gelijk krijgt. Maar goed, moet nu wachten tot 1 uur. De hartslag was veel te hoog. Dadelijk moet ie gezakt zijn anders moet ik zo naar het ziekenhuis. Dat hoop ik toch niet. Ik hou jullie op de hoogte.
Joepie wat een babynieuws!! @ Brendat, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jente!! @ Anna, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jim! @ Kris, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Kalle! @ Marjolein, joepie, gefeliciteerd met jullie zoon Jens! @ Joki, wat onwijs spannend voor jou zeg!! Ik hoop dat je vandaag of morgen nog bevalt meid! succes!
@joki: Ooohhh wat spannend zeg!!! Hopelijk zakt de hartslag gewoon weer! En heel fijn dat ze je goed heeft kunnen strippen!!! En lekker al 2 cm, nog maar 8 cm Success straks!!
Joki, spannend! Hopelijk komt het snel op gang en is de hartslag wel gedaald zo!!! Ik ga zo naar het zhuis om Zara weer op te halen, ze mag dit keer een nachtje mee!!! En morgen een gesprek in het ziekenhuis en wie weet dan wel definitief mee?! Gek hoor, je raakt zo 'gewend' aan de situatie van de heen en weren....
Ik ben weer thuis. De hartslag was nog steeds te hoog. Moet straks weer laten luisteren. Lig nu even in bed. Heb steeds pijnlijke harde buiken. Zou het dan toch nu wel een keer doorzetten? Ik probeer even wat te slapen voor zover mogelijk.
Marijee: hoop voor jullie dat Zara morgen lekker mee naar huis mag. Joki: hoop voor je dan je binenn 24 uur jullie kindje in je armen hebt.
Ohhh spannend Joki!! Komt de vk niet even naar jou toe dan? Hopelijk zakt de hartslag straks wel, anders wordt het ws zkh?! Wilde je thuis bevallen? Ben je bij de andere meiden ook thuis bevallen? Succes in ieder geval!!!
FemR, ik woon bijna om de hoek van de vk. Kan er zo even heen fietsen. Is denk ik 2 min. Is nog te doen. Ik hoop niet dat het ziekenhuis gaat worden. Ik wil dit keer heel graag thuis bevallen. De andere 2 x is het wel ziekenhuis geworden. Omdat ik nogal grote kindjes maak mag ik ook niet gelijk naar huis. Allebei waren ze 9 pond. Ze moeten dan op suiker prikken. Ik hoop ook echt dat het nu thuis kan. De harde buiken gaan nu toch wel langzaam over in weeën. Zou ik dan toch nog een augustus kindje krijgen.?