pfff...ik vind er ook al een tijd geen donder mee aan op tv! Alleen de maandagavond vind ik heerlijk. Private practice gevolgd door Army wives! Nog meer dames met van die heerlijke aambeien :x Daar heb ik sinds vd week last van! vandaag bij de HA geweest maar kan en wil er niks aan doen zo vlak voor de bevalling. Maar zie nu echt op tegen de bevalling....bang dat het nog erger wordt! *slik* Bij mijn dochter ook een flinke overgehouden na de tijd, die gelukkig wel na een week weg was en geen last van had. Godzijdank heb ik bij mijn dochter ook maar 12 min geperst. Nu ga ik voor de 6 minuten, hahaha!
hoi even snel... heb enorme weeën... eerst uur om de 4-5 minuten, nu al een uur om de 3 minuten... VK is onderweg... ben benieuwd!!! Zou Smurf dan toch echt komen?!
Femr: jammer dat het fietsen niks heeft opgeleverd broodje was heerlijk! aah Brendat: dus jij ook ff een off day vandaag! werd ook wel tijd dat je dat eens had haha nee maar snap het wel jammer he! kop op meid! Koetje: nou was een heftige dag voor jullie! gelukkig is het wel allemaal goed gegaan he? en was het met de baby ook allemaal goed! en wat met die hoge bloeddruk dan nu? doen ze daar nog wat mee? Kiss moet vast lekker zijn dat gevoel! pff haha een 3e....moet er nu niet aan denken mijn vriend wil dat ook totaal niet dus dat zal ook niet snel weer een onderwerp worden hier haha Marjolein welkom terug! word spannend he enne aambeien, nee gelukkig niet! Mamamies!! jaaaa !! eindelijk zet het door meid! zet hem op!! kijken of de 13e nog gaat lukken nou hier nog ff leuke dingetjes gescoord vanmiddag bij de wibra! zulke schattige dingen hadden ze daar!! hihi Daarna nog ff visite gedaan, en nu plat op de bank!!!! pfff
Ook hier geen 3e hoor!! 2 vind ik prima...!! Ik kom zelf uit een gezin van 4 meiden, erg gezellig, maar ook minder gezellige tijden hoor!! Ik vind 2 prima!
hier ook 4 meiden! moet er zelf niet aan denken haha het was zeker ook wel gezellig, maar zou niks voor mij zijn..
Oehhh baby's onderweg... Spannend!! Hier een 2de.. hmm... Het kan zijn dat we lekker met 3tjes blijven.. of over een jaar of 5/6 eens kijken hoe t dan voelt... zeg nooit nooit iig Maar heb ook wel het idee dat we compleet zijn met 3en! Al was het zwanger zijn toch ook wel heel bijzonder en speciaal... dat zal zeker kriebelen om dat weer te mogen voelen!
Mamamies, spannend!!! Zet 'm op!!! Marjolein, ik heb er ook last van.. Tijdens de zwschap begonnen, na de bevalling was het GIGA erg... Door het persen natuurlijk.. Maar na 2,5 week zalf smeren is het nu al enorm verminderd. Niet pijnlijk in elk geval meer! Je kunt trouwens zelf ook gewoon zalf halen bij de drogist die je gewoon mag gebruiken tijdens de zw.schap. Succes ermee!
Hier ook dik kans dat het bij 2 kindjes blijft. Zelf zou ik wel open staan voor een 3e, maar mijn vriend wil er zeker niet meer dan 2. En daar kan ik me wel bij neerleggen.
@Mamamies: spannend!!!! Hopelijk snel een baby in je armen, maar of de 13de nog gehaald wordt? Dan moet ze wel heel erg opschieten @Tamar: misschien wel inmiddels mama? Dat zou wel kunnen natuurlijk. @Aantal kinders: wij hebben altijd gezegd 3, maar eerst deze uk maar eens op de wereld zetten. Voorlopig blijft hij/zij nog zitten waar ie zit volgens mij.
@ Marije, ja...erg he die dingen! Ik zie daardoor gewoon op tegen de bevalling! Ben bij de HA geweest en die aan dat het komt door de druk van de baby, wat ik zelf ook wel dacht, want heb geen problemen met mijn ontlasting. Maar hij wilde geen zalf geven, want in Sperti bijv. zit Lidocaine en hierdoor wordt de baby trager. Dat moeten we ook niet hebben natuurlijk. Nu is het nog wel te doen, maar dat persen he.... Ik ga maandag maar vast zalf aan mijn VK vragen want hier lees ik dat de VK curanol of zo kan verstrekken. Hopelijk gaat het meevallen! Ik weet nog van bij mijn dochter dat ik gewoon een stuiterbal tussen mijn billen had zitten. VRESELIJK!! Gelukkig geen last van gehad verder, geen pijn of zo...en deze trok ook wel weg, maar ben bang dat er nu een bekneld komt te zitten.
@Dingentje: ja als het goed is ligt beeb nog goed @Val: goed zo dat het broodje lekker was!! @Loeka: balen dat het strippen nog weinig heeft opgeleverd! @Mamamies: ohhh meid, spannend!! Nog een uurtje dan is het de 14de. Ben benieuwd of je de 13de nog red!! Ik in ieder geval niet hahaha, geen spoortje van enige wee te bekennen. Ach... het enige voordeel is dat ik dan lekker kan gaan slapen hahaha. @Marjolein: welkom terug! Ik heb bij zoon en dochter ook last van aambeien maar pas bij de bevalling dat ze echt huge en pijnlijk werden. Bij zoonlief heb ik ruim een uur geperst op niks omdat hij niet kwam en daardoor ENORME, maar dan ook ENORME hahaha aambeiden gekweekt. Echt balen! Bij dochterlief viel het allemaal mee, maar had ze wel. Had er na de bevalling een beetje last van. Nu (niet te hard roepen) nog geen last van ze, maar zal ws bij het persen wel weer komen. Hoop dat je via je vk een goed zalfje er tegen krijgt, want die dingen zijn echt om te haten! Ga zo lekker slapen, morgen weer een bezig dagje voor de boeg. Neem wel ff een stoeltje mee naar de bloemencorso, denk niet dat ik het volhoud om de hele tijd te blijven staan. Of ff een muurtje op zoeken om op te zitten, is ook een mogelijkheid Weltrusten!!!
Goeiemorgen! Weer de eerste! Nog wel... misschien straks als ik op 'plaats reactie' klik niet meer... @mamamies: spannend!!! Ik hoop dat je inmiddels je kindje in je armen hebt! @aantal kinderen: dit is sowieso niet de laatste (moet er niet aan denken dit speciale gebeuren nooit meer mee te mogen maken en ik vind het moederschap gewoon veel te leuk!). Mannetje zei toen ik zwanger was van Tes dat hij er wel 4 wilde, daar is hij inmiddels op terug gekomen, maar 3 zien we allebei wel zitten (zoals we daar nu over denken). @linda: wat leuk, die traktatie voor op het kdv! Ik heb al wel een meisjes en jongensversie als aankleding voor het mandje gemaakt. Er staat op 'Hoera, mijn broertje/zusje is geboren! Hij/zij heet... Nu kan ik hem/haar eindelijk echt knuffelen!' En dan en foto erbij met Tes die mijn buik knuffelt. In het mandje wil ik de meiden (het zijn mijn collega's) cakejes laten leggen met slagroom en muisjes erop (is niet zo lekker als ik dat nu al ga doen). @Dingetje: ja, die bloeddruk... Rustig aan idd... @Marjolein: sjonge, uitgerekend op je dochter's verjaardag (ik ook, de 26e). Ik hoop dat je beeb een andere dag uitkiest. Vervelend zeg, die aambeien. Hier gelukkig (nog) nooit last van (gehad). Zal vast nog wel komen. Mijn zus had na de bevalling ook een joekel, ze liet hem aan me zien, ik schrok er wel van hoor en lijkt me erg pijnlijk! Ik hoop dat de creme helpt. @val: wb. de hogebloeddruk; ik zat al aan de medicijnen dus daar moet ik gewoon mee doorgaan en de seintjes van mijn lichaam in de gaten houden. Leuk he, de 'nieuwe collectie' van de Wibra... En de prijs ook! @hier: weer een beroerde nacht achter de rug. Dit keer geen hoofdpijn, gelukkig, maar wel een klaarwakkere Tes. Uiteindelijk maar (weer) bij ons in bed gelegd. Eerst nog een uur lopen keten (niet huilen) en toen eindelijk in slaap gevallen. En vanochtend weer vroeg wakker... Dus straks weer lekker vroeg naar bed! Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Ik ga een beetje rommelen in huis, nog wat ik het plakboek van Tes en Frits plakken en wat opruimen en schoonmaken. Lekker rustig aan... Fijne dag allemaal (het is weer een mooie datum, hint hint!)!
Morning, Meld nog steeds met beebje.....Wel een rottige nacht gehad, had last van mijn darmen geloof ik en veel harde buiken....Waren volgens mij geen weeen, want moest vanmorgen ook een flink cadeautje wegbrengen. Ben vandaag oficieel overtijd joepie wat een fijn idee. Heb vandaag een redelijk druk programma....11.00 komt mijn schoonzusje mijn halen, ga shoppen voor mij voor een nieuwe camera en zij heeft wat ook dingetjes nodig, daarna even slaapje doen anders haal ik vanavond de verjaardag niet en dat alles met mijn 40+1 hihi. Ga nu even stofzuigen enzo.... @Mamamies; Waarschijnlijk heb je je kleine in je armen, heerlijk geniet ervan @Val; Jij ook vandaag 40 weken. Probeer vanmiddag nog even te checken en anders ben ik er morgen pas weer, ik hoop dan ook met babynieuws.....
Morgen dames! Mamamies, al bevallen? Of Tamar misschien? Spannend hoor! Hier ook en slechte nacht met onrustige darmen en veel harde buiken.
Geen babynieuws? Tamar of Mamamies? @ Aantal kindjes, grappig om te lezen hoe iedereen erover denkt. @ Brendat, Jammer dat het niet vrijdag de 13de is geworden. Stom hoe je je helemaal op een datum kunt instellen he? Ik had dat ook echt en dan kun je zo teleurgesteld zijn. @ Val, ik had hier vanalles bij de zeeman gehaald, ook echt leuke dingetjes! Mijn moeder had zelfs een winterjasje voor Hailey voor 4 euro, en echt een leuke. @ Femr, hahaha zwanger zijn is indd verslavend. Volgens mij blijven die kriebels altijd bij mij, vreselijk die hormonen . Maar ik wil het wel echt nog een 3de keer meemaken en dan echt bewust "afscheid nemen". Haha je man ziet je al aankomen. Nou als ik het geld/ruimte ervoor had dan zou ik er wel nog meer willen hoor, heerlijk zoveel kids. @ Marijeee, las op hyves dat de infacol niet helpt, jammer zeg. Hopelijk helpt iets anders wel, zo zielig als ze krampjes hebben. @ Kapedi, jij ook officieel overtijd. Spannend nu. nog max 2 weken. En de andere die overtijd zijn weet ik eigenlijk niet, EmmyX heb ik deze week nog voorbij zien komen. @ Linda, leuk traktaties voor het kdv. Hailey had vannacht 3x zin in een heerlijk flesje. Eerst om 00:00 toen om 02:00 en daarna om 04:00, gezellig nachtje dus . Heb haar vanmorgen in bad gedaan en flesje gegeven en nu ligt ze weer heerlijk te slapen, kleine slaapkop. Zou dat komen omdat ze te vroeg geboren is? Aiden was veel meer wakker overdag. Vanmiddag komt mijn schoonfamilie eindelijk naar Hailey kijken, ze blijven wel slapen want ze vonden het te ver om 1 dag op en neer te rijden. Aiden heeft bij mijn moeder geslapen zodat we even wat slaap konden inhalen. Vooral papa was erg moe (tja mannen he ). Het is hier heerlijk weer dus denk dat we vanmiddag wel even in de tuin kunnen zitten. Fijne (beval)dag allemaal!
Hier ook weer een rustig nachtje (paar keer eruit om naar de wc te gaan reken ik maar niet meer mee). Morgen alweer 39 weken! Denk nog een week of 2 te gaan. Net weer lekker huizen zitten kijken op Funda. Donderdag waren we bij zo`n huis gaan kijken. Was een opknapper en dat was ook wel te zien ook, rook ook enorm muf binnen. Heel de achtertuin stond vol grote bomen. Was wel leuk om te zien en met heeel veel centjes kun je er ook wel wat van maken, maar dan heb je wel een oude sok nodig onder het bed of een geldboom in de tuin. We gaan zo spelen met dochter in een grote speeltuin, genieten van het mooie weer. Komende dagen ziet het er niet heel erg fantastisch uit nml. Morgen feestje van opa die 70 wordt (mijn vader eigenlijk is hij vandaag jarig, maar viert het morgen). Ze wilden het eerst hier vieren, maar ik durf nog best 40 min. in de auto. De kleine komt toch niet en anders hebben ze daar ook een ziekenhuis op 15 min. rijden (is bij ons ook zo). Een gezellig weekendje dus voor ons, ik denk dat ik hier vanmiddag/vanavond wel weer zal zijn. Ben benieuwd naar Mamamies en Tamar en eventuele andere die ineens bezig zijn. Er moet maar weer eens snel wat nieuws zijn hier! Zo ga me snel omkleden straks staan m`n schoonouders voor de deur en ik draag een heel mooi nachthemd. Die zeer kort is geworden door m`n buikje
Hier ook met beeb Had vannacht gedroomd dat ik bevallen was maar me er niks van kon herinneren. Kon alleen naar de foto's kijken.... en toen ging er nog geen lichtje branden, zo maf!! @Yolanthe: dat klinkt als een gezellig weekend!! Heel veel plezier! En jaaa.... dat kan echt niet hoor, open doen voor je schoonmoeder in zo'n nachthempje hihi. @Laartje: ja dat is het ook hé, dat geld.... als we nou in een andere sector hadden gewerkt (zitten nu beiden in de zorg), dan hadden we ws 2x zoveel verdient en dat maakt zulke keuzes dan ook iets makkelijker. Dus ja.... had toch met een rijke vent moeten trouwen dan hahahaha. Maar je schoonfamilie bij Hailey kijken! Gezellig! Heb je het zelf even afgehouden, of kwam het zo uit dat ze na 2 weken komen koekeloeren. Neem aan dat je schoonouders wel zijn geweest toch? @Cossy: nou bij jou is het voorwerken ook begonnen dan.... hoop dat het niet te lang duurt voor je @Kapedi: fijn zo'n nacht, NOT! Wel prettig dat je van dat cadautje af bent! Kun je maar weer kwijt zijn! @Brendat: en??? alweer opgefleurd?? Nou mensen.... verder niks bijzonders te melden. Belde net mijn vader en die zei heel verwachtingsvol: EN?? Hoe is het met je?? haaha. Ja goed hoor, niks aan de hand!! Straks ff naar de speelgoedwinkel, dan ff eten en dan naar de bloemencorso. Ga me denk maar verdekt opstellen want wordt door een hoop mensen aangesproken..... is best leuk hoor, maar op een gegeven moment denk ik JAAAAAAAAAAAAA NU WETEN WE HET WEL hahahaha. Fijne dag! Ik hoop op buddynieuws van mamamies en tamar!!!