@ Joki, laat die bevalling maar beginnen vannacht! En anders morgen naar het ziekenhuis voor de scan en misschien nog een strippoging? (of mag dat niet te vaak?)
Het is stil rondom Joki, zou het dan toch?? Zag trouwens dat de aug bevallingslijst al op nul babys staat. Of staan Joki en 3Kats niet op de lijst???
Nou de activiteit is weg. Ik dacht straks echt dat het wel eens zou kunnen beginnen. Nu heb ik nog 2 keer een wee in een uur. Schiet niet echt op. De kans op een augustus kindje wordt nu wel erg klein. Ik baal hier toch zo van. 3kats, ik hoop dat het bij jou ook snel gaat beginnen.
Hoi meiden! Kom ik even snel spieken. Met ons is alles prima! Esmée is de afgelopen nacht erg misselijk geweest van de snelle bevalling, maar sindsdien gaat het super. Ook de borstvoeding loopt lekker. (ik heb al melk??) En natuurlijk nog even spammen:
Joki: ooohhh meid wat balen!! Hoop dat je lekker slaapt vannacht en het morgenochtend toch gaat beginnen! Zo niet, succes in het zkh! Hoop dat zij wat voor je kunnen betekenen!! @Cos: oohhh wat een dotje! Het is echt een prinsesje! En wat super dat je al melk hebt! Razendsnelle boobs Hopelijk is Esmée de misselijkheid snel kwijt! Mees is ook zo misselijk geweest, echt zielig!
Ohh Joki zonde! Ik hoop dat het nu toch snel door mag zetten zeg!! @ Cossy.... wauwww wat een plaatje! Had jij niet de 3d echo waarop al geduimd werd? hier met de flaptop op bed Zo leuk dit tijdstip.. ze mag tot half 1 slapen, maar als ik ga slapen ben ik gebroken als ze zich meld.... dus mezelf maar even wakker & bezig houden...
Meiden, ik zit weer beneden. Heb geslapen tot 1 uur. Werd wakker van een wee. Ze beginnen nu toch echt pijn te doen. Wie weet zet het toch nog door.
@Joki: zou het dan toch zijn door gaan zetten?? I hope so!!!!!!!!!! Ik hoop dat je inmiddels je meisje in je armen hebt! @Laartje: jij was weer vroeg zeg!! Hoe is het trouwens met je stuitje?? @Chivay: ik wacht dus ook op die laatste fles hahaha, meestal is die rond half 12... en dan meld meneer zich weer tussen 3 en 5. Vannacht was het 3 uur, beetje te vroeg naar manliefs zin hihi. Die geeft hem snachts, ik verschoon zijn luiertje, van mees dan hé hahaha en dan geeft Mark zijn fles. Ik geef hem dan smorgens weer, toen kwam die om 7.00, dus dat was best netjes! Nou joki.... ik hoop op goed nieuws vandaag!!!!!!!!!
Nou meiden ik wacht niet op die laatste fles hoor, dat red ik niet Gister sliep ik weer om 21:00 uur, ben zo moe. @ Femr, Ja ik was er weer heerlijk vroeg bij. Aiden is altijd tussen 5:00 en 5:30 wakker, gezellig hoor ! Met mijn stuitje gaat het super, nergens meer last van. Gelukkig! @ Joki, en en en??
Hier ook wachten op de laatste fles zo rond 12u Als ik niet wacht en besluit eerder naar bed te gaan, komt Stijn ook eerder, dus dan toch maar wachten! Vannacht was het weer ieder uur feest... Geen idee wat er was... En papa snurkt overal vrolijk doorheen! Zit nu met Stijn op de bank, terwijl vriendlief nog steeds slaapt... Heb 't nu wel een beetje gehad... @ Joki; hoop dat je nu je meisje vast hebt en dat het dus heeft doorgezet...
Mamamies, heerlijk he zo'n gebroken nacht, NOT! Had ons meisje trouwens ook ergens rond de 2 weken... Denk toch een soort regelnachtje/dagje... En ja die mannen die overal doorheen kunnen slapen. Ik las ergens dat mannen eerder wakker worden van het gezoem van een mug dan van baby gehuil, die stond echt ergens onderaan van die top tien. Terwijl bij ons vrouwen babygehuil op nr 1 staat. Is een iets vanuit de prehistorie.... Cossy wat een mooi roze plaatje! Joki niet meer gezien, hoop dat die gelukzalig ligt uit te puffen met haar augustusbaby in haar armen. Femr, hoe snel had jullie meisje door hoe ze uit de fles moest drinken? Of waren jullie vanaf het begin al begonnen met de fles? Ik ga vandaag weer een keer oefenen. Ik legde net na het voeden en verschonen Evie in de box voor haar speel 5 min. Ik dacht ik leg haar even op haar buik om te oefenen, maar ze viel direct in slaap . Wil eigenlijk de box houden alleen om te spelen, maar ze ligt zo heerlijk dat ik het te sneu vindt om haar wakker te maken. Alleen op de buik wil ik er wel bij blijven, dus dat wordt nog lang niet douchen....
Linda221, jeetje wat een stortbevalling uiteindelijk of nie?? Joki, je weet het goed spannend te houden meid! hoesie nu? blijf je een augustus mama?? 3kats, je kan sowieso mee blijven kletsen ik ben ook illegaal blijven hangen hoor Hoessie nu bij jou? Susan, joki en 3kats staan er idd niet bij op.. maar "mogen" uiteraard wel bij de bevallijst straks Cossy, oooooooooh wat een droppie!!! Leonizzie, hier ook wel eens in slaap gevallen in de box hoor.. dan laat ik 'm ook liggen. Vind het anders zo sneu.
He jeetje joki wat balen!! hoe voel je je nu? oh zie nu dat je toch weer weeen hebt misschien nu bezig?? spannend aaaaaah cossy wat lief met dat duimpje!! oeh mamamies das niet fijn zo'n nachtje! hmm 3kats dan moet het wel snel gaan he...jammer..