Volgens mij zijn we nu dan écht compleet en kunnen we ons allemaal gaan voegen bij het enige échte Augustus 2010 mama's topic! Voor wie ons nog niet heeft gevonden..: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/219980-augustus-2010-mamas.html WIL IEDEREEN OOK EVEN OP DE AUGUSTUS 2010 MAMA WEBSITE BIJ DE BEVALLIJST KIJKEN OF ALLES KLOPT EN/OF ER EVENTUEEL NOG WAT MIST BIJ JOU EN JE KINDJE WAT AANGEVULD MAG/KAN WORDEN? Je kan op de link in mijn onderschrift klikken voor de website.
Gefeliciteerd 3kats!!!! En beterschap gewenst, knap maar lekker weer snel op en geniet van je kleine meisje! @Dingetje: Casper is niet om 22;25 geboren, maar om 20:25 en hij was 51cm lang. Dan heb je alle gegevens van ons mannetje
3kats: oohhhh gelukkig daar ben je Gefeliciteerd met Tessa!!! Wat een leuke naam ook weer!! Zo... hele pittige bevalling dus! Getsie! Hopelijk knap je snel op!! Lekker aansterken en genieten van Tessa!!!
als dit topic dicht gaat kan je me (of Chivay uiteraard ook!) ook een pb-tje sturen als je iets veranderd wilt hebben op de website.
@dingetje fae is om 14:45 geboren en 50 cm lang.....de dochter van brendaT heet geen jinte maar jente
Jaaah! Nu zijn we écht compleet! @3kats: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tessa! Superleuke naam! Geniet van jullie meisje! Nu ga ik écht naar het andere topic hoor, jullie ook?