augustus mama's 2010 part 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door linda221, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier 100 cc en om de drie/vier uur 's nachts! Ik wil ook een doorslaper. :)

2. ***Buddynieuws Tamar***

Wout is om 01:03 geboren. Hij weegt 3100 Gr en is 51 cm. Bevalling is goed verlopen. Verder verhaal volgt later.

Tamar + man + dochter van harte gefeliciteerd met jullie broertje/zoon.

3. 4days

4days Niet meer actief

Oh nee bah, dat zou ik ook niet willen zeg! Ik was na de geboorte nog een paar uur op de verloskamer in het zkh, en daar mocht sowieso geen bezoek komen. In die tijd heb ik ook lekker gedoucht en heb ik me fris aangekleed. Dus toen we thuis kwam en mijn ouders kwamen, was ik weer helemaal vers. ;)

4. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, en een lekkere Hollandse korte naam!

5. 4days

4days Niet meer actief

Whaaaaaaaa, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE EN BROERTJE WOUT!!!!!
    Hopelijk maken jullie het goed!

6. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Tamar: gefeliciteerd met jullie zoontje Wout!!! Leuke naam!!! En toch niet meer de 13de geworden hihihi. 14-08-10, mooie datum!!

Kapedi: veel plezier vanavond met de verjaardag! Kan me voorstellen dat je ff een dutje wilt doen eind van de middag. Idd als je nog een nacht door moet bij een bevalling en je hebt de nacht ervoor niet geslapen.... Wellicht dat ik dat volgende week ga doen als de kinderen weer naar school zijn. Ff uurtje liggen. Zie nog wel ff ;) Heb ik vast weer andere klusjes die ik verzin hahaha.

7. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Cossy: ja.... dat was echt niet fijn. Ik kon nog net een handoek(JE) over me heen gooien want ze stormden zo naar boven. Achteraf belachelijk, maar ja.... gebeurt niet nog een keer hahaa. En ja... als ik dit keer in het zkh beval heb ik helemaal regie in eigen hand hahaha. Idd ff lekker douchen!! En dan fris en fruitig bezoek ontvangen ;)

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Tamar: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Wout!!!!

Ja weer een blauwe regel tussen het overwegend roze!!!!

Wij zijn weer thuis; hele leuke dag gehad in de speeltuin, dochter heeft zich ontzettend vermaakt en is nu een beetje erg moe. Maar het was erg leuk,, lekker genoten van het mooie weer!

9. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Tamar, gefeliciteerd met jullie zoontje Wout!!!

@Kapedi; Ja, die Sony klonk inderdaad ook erg goed. Ik heb laatst de panasonic Lumix FZ38 gekregen van manlief, ben ik ook erg blij mee! Nou ja, volgens mij zijn de meeste van die dingen gewoon prima. Even naar referenties zoeken opinternet!

@Linda; Wat rot dat alles zo zeer doet! Wanneer had je nu een afspraak voor die voetreflexmassage?

@lt20; Dat is zeker luxe om nu al door te slapen 's nachts! Hopelijk blijft dit zo!!!

@Yolanthe; Ja, een dure grap huizen verbouwen! Wij zijn ook al 2,5 jaar bezig, haha! Nee hoor, nu echt bijna klaar. Voor zover je ooit klaar bent met een eigen huis, en zeker een oud huis... Maar ook hier willen de geldboompjes geen wortel schieten...
    Fijn dat jullie lekker hebben genoten van het lekkere weer!

@Laartje; Ow, wat erg van je schoonouders!!! Wij rijden vanuit Rotterdam regelmatig voor "gewoon" goede vrienden nog wel een dagje op en neer naar Maastricht! Is ook 2 uur en een kwartier... Nou ja, kan op zich een voordeel zijn dat ze niet zo snel langskomen, haha! Of zit je er regelmatig een heel weekend mee?

@Schoonouders; Mijne kwamen op zaterdag, terwijl Elin donderdagavond geboren was. Mijn ouders zijn vrijdags al langs geweest (lag in het ziekenhuis, dus ze moesten zich aan bezoekuren houden). Ach, ik vind het wel best inmiddels, we hebben er geen hoge verwachtingen van. En ik ben ze ook redelijk beu momenteel, dus misschien maar goed ook, haha! Ben benieuwd in ieder geval! Ik hoop wel dat m'n schoonmoeder niet gaat zeuren over de naam. Ze zullen namelijk beide dezelfde afkorting hebben (bv. dat ze mij Bren noemen) En mijn schoonouders laten alles nogal graag om zichzelf draaien. Maar ze is ZEKER niet vernoemd! En als we ineens zouden gaan vernoemen, dan zou het zeker niet naar m'n schoonmoeder zijn! Kan me er echt al druk over maken, zeker over zoiets persoonlijks en beetje intiems als de naam van je kind. Maar manlief heeft me verzekerd dat ze zo erg niet zal zijn, en anders zegt hij er wat van. Verstandig waarschijnlijk, want als ik het doe... Maar ach, verder zitten ze vol goede bedoelingen hoor! Het komt er alleen niet altijd even goed uit :D!

@Na de geboorte; Nee, zou ook niet zitten wachten op bezoek na een half uur, haha! Eerst ff zelf bijkomen, dan met Elin even wennen en dan gaan we wel eens bellen of zo!

@Hier; vanochtend even naar een (houten) speelgoedwinkel gefietst. Voor Elin een stoffen paard gekocht, voor als de baby er straks is, en alvast een kadootje voor de zoon van m'n beste vriendinnetje die de 30e jarig is. Kan maar vast in huis zijn! Een dino-opgraaf-en-in-elkaar-zet-kit, heel cool!
    Verder lekker een tukkie gedaan, en wat lampen opgehangen (nou ja, manlief dan, en ik heb aanwijzingen gegeven :D)

10. Tamar gefeliciteerd met jullie zoontje wout

11. 4days

4days Niet meer actief

Oh nou, da's wel heel erg idd.... Bezoekuren of niet, voor zoiets MAAK je toch vrij?!? ;)

12. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

Eindelijk is onze jongen er dan:D
    geboren met 40 weken en 5 dagen

Is dan hier onze trots
    Jaylano
    Geboren op 13 augusts 2010 om 14:49
    3330 gram en 49 cm lang

13. 4days

4days Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met Jaylano!!
    Wat een mooi kereltje!!!! :D

14. gefeliciteerd met jullie zoontje

15. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaaah!!! Eindelijk is ie er dan... Onze zoon Stijn is vanmiddag om 12.20u geboren!!! Hij weegt 3810gr en is 50cm!

Bevalling was behoorlijk zwaar... verhaal + foto volgen later nog!!!

16. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Jahoeeee wel 2 kerels!!!!!!!

Mamamies: van harte gefeliciteerd! heeft best nog ff geduurd zeg.... ben benieuwd naar je verhaal en foto!

Samantha: jij ook van harte met je zoon!!!!! Wat een lekker ventje!!

Meiden.... ben jaloers, maar ehhhh.... GENIET ERVAN!!!!!

xxx

17. 4days

4days Niet meer actief

En nog een kereltje... gaat goed hier! :D
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Stijn!!!

18. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

De tabel wordt steeds blauwer! Leuk!!!!!

@Mamamies; gefeliciteerd met jullie zoontje Stijn!

@Samantha: Gefeliciteerd met jullie zoontje Jaylano. Toch nog een 13/8 beeb.

19. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tamar, gefeliciteerd met de geboorte van Wout! (Laartje, bedankt voor het doorgeven!)

Mamamies, gefeliciteerd met de geboorte van Stijn

Samantha, gefeliciteerd met de geboorte van Jaylano

20. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Tamar; Gefeliciteerd met je zoontje Wout
    @Fem; Hoop dat je dan inderdaad volgende week ook af en toe wat kan slapen, ze zeggen goede voorbereiding op de bevalling haha, nog een paar uurtjes voor jou en dan ook uitgeteld
    @Brendat; Die jij hebt, heb ik ook goede verhalen over gehoord idd! Ga nog wel even het een en ander uitzoeken.
    @Samantha; Gefeliciteerd met je kleine, mooie foto!!!
    @Mamamies; Joehoe gefeliciteerd met Stijn, genieten maar....Ben benieuwd naar de foto

IK WIL OOK ME BABY GRRRR....BEN JALOERS!!!!!!! :) :)

Ik ga naar de verjaardag, tot morgen!!! Nu echt haha

Deel Deze Pagina