zo, de lijst weer bijgewerkt.. eindelijk een beetje meer blauw hahaha... weet iemand hoe ver Mamamies was in de zwangerschap?
Tamar, gefeliciteerd met de geboorte van Wout! Mamamies, gefeliciteerd met de geboorte van Stijn Samantha, gefeliciteerd met de geboorte van Jaylano @brenda dinsdagavond heb ik die afspraak... ik heb net ff terug gelezen, heb ff geen puf om verder te reageren...we zijn net met noa naar de kermis geweest...ze vond het helemaal ge-wel-dig....2 x in de daarimolen geweest (janken natuurlijk dat ze er weer uit moest) en 3x touwtje trekken....met als resultaat...1 mega-bambi (touwtje trekken) en 1 bootz (papa gewonnen uit zo'n grijp automaat) ik ben alleen nu wel bekaf...dus ga maar lekker languit op de bank fijne avond allemaal!!
Kers verse mama's gefeliciteerd. Lekker genieten. Heb gister echt aso geshopt voor Mylan Eerst bij de Prenatal 3 shirtjes en een broekje Toen naar de H&M daar een leuk grijs vestje en een blousje gekocht met een romper voor eronder. Daarna bij de Hema een paars blousje in de opruiming gehaald en 3 zachte broekjes. Echt super stoer allemaal maar de kast is nu toch echt vol voorlopig. Had van vrienden ook nog 5 dozen kleding gekregen. Maar niet echt mijn smaak. Paar dingetjes er uit gehaald. Nu staat de rest hier nog te staan dus jongens mama's uit de buurt van Steenwijk. Je mag het gratis komen halen.
Zo! Eindelijk eens foto's gemaakt van de babykamer, dus ik ga eens even spammen... Hou je vast! We hebben niks aan de basis gedaan zoals die in Elins babykamer al was. De behangboom was er al, de gordijnen hebben we wat vlinders op gemaakt.
De meubels zijn ook hetzelfde als op Elins babykamer, alleen met wat stickers versierd. Plank boven de commode ook beetje gepimpt. Eerst stond de kast naast de commode, nu hangen daar de zelfgeschilderde fotolijstjes met PiP-behang.
Het bedje hebben we tegen de andere wand gezet (stond eerst naar rechts, schuin in de hoek). De wand erachter was eerst oranje, maar hebben we nu roze geschilderd, op een cirkel na. In de cirkel hangt haar naam. Maar jullie snappen wel dat dat niet echt NNNNN is he? De letters zijn versierd met verschillende PiP behangetjes. En ja, er zit wel een N in... ergens! Lakentje heb ik ook zelf gemaakt.
Samantha, Mamamies en Tamar, van harte gefeliciteerd met jullie mannetjes!! alle3 een jochie! LEUK!!! GEFELICITEERD!
@ FemR: jep.. hier ook lid van de koelstra club.. en hij bevalt erg goed.. Wandeling was lekker, maar ik voelde mijn bekken op het einde toch wel.. och jee.. ben ik net begonnen met lezen, meld die kleine meid zich... dus sorry dames.. ben er weer weg van.. nog wel even Tamar feliciteren met haar zoon Wout.. geniet ervan..
@Brendat: leuk leuk leuk!! De basis was natuurlijk al erg leuk maar met al het gepimp is het nog leuker geworden!! Helemaal top! En die N.... ja... waar zou die nou zitten in dr naam... Elin en ...... ik zou het echt niet weten haha. Vast een hele mooie naam die ook apart is en goed bij Elin past!! Leuk hoor al die zelf gemaakte dingentjes, knap gemaakt! @Lauw: jij had de tip doorgegeven toch?? Lekker dat de wagen zo goed bevalt! En ja... van dat ff lopen toch last van je bekken, rustig aan he!! @Dingentje: ik weet niet precies hoever mamamies was, volgens mij 2 of 3 dagen overtijd, maar dat weet ik niet zeker! @Kapedi: jep... volgens mijn berekening ben ik morgen uitgerekend, volgens die van de vk de 16de. En volgens de eerste echo de 11de... dus officieel.... ik vind een echo vrij officeel ben ik al 3 dagen overtijd, maar ja... vk volgt haar eigen padje.... @Susan: ohhh heerlijk zo shoppen! Dan kun je bijna niet stoppen he hahaha. Ik heb nog heel weinig geshopt, volgens manlief worden we straks overladen met kleertjes, dus ik wacht geduldig. En anders ga ik zelf op pad of los op internet hihihi. Wat lief dat je zoveel kleetjes gekregen heb! Jammer dat het niet helemaal jou smaak is. Mazzel
Brendat, supermooi zeg dat kamertje!! Lekker vrolijk! Ik heb inderdaad ook haar naam op de muur gemaakt met pip-letters. Ik had de foto's eerst gemaakt en toen pas de naam opgehangen.
Brendat: Mooi kamertje en mooie wikkeldoek trouwens. Heb je daar een patroontje van?? FemR: hij heeft ook heel veel kleertjes als kraamkadootjes gekregen maar allemaal groter dan 62. Dus mocht van mezelf wel even shoppen. Ja jammer er staan nu 4 dozen in gang die niet mijn smaak zijn misschien kan ik er nog iemand blij mee maken.
Joehoe een baby-blauw dagje vandaag!!! @Tamar: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Wout! Lekkere hollandse naam, leuk! @Samantha: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jaylano! @mamamies: joepie, daar is ie dan! Van harte gefeliciteerd met Stijn! Ook al zo'n leuke naam! Geniet ervan meiden! Verder nog even wat ik heb onthouden... @Lauw: goeie keus, die babyfoon! @brendat: super mooooooooi kamertje (en spulletjes!)! Ben benieuwd naar de naam! Is in elk geval niet onze naam (daar zit geen 'n' in). @Susan: wen er maar vast aan. Ik koop alleen nog maar kleding/spullen voor Tes! @ouders/schoonouders: die van mij zaten met z'n viertjes in de ziekenhuishal te wachten toen ik een keizersnee kreeg. Toen we een beetje waren bijgekomen en ik Tes voor het eerst had aangelegd, liet ik mijn mannetje ze ophalen. Ze vonden het wel lang duren, wilden zó graag naar hun eerste kleinkind toe. Dit keer gaan mijn ouders op Tes passen als het gaat gebeuren. Als wij er klaar voor zijn mogen ze komen kijken... @Laartje: wat erg dat je schoonmoeder nog niet naar Hailey is komen kijken, wat een oma zeg! Hoop dat de dag morgen snel voorbij is... @rest: geen rommelende buikjes verder? Ben benieuwd wie de volgende is! Hier wel weer wat vaker harde buiken, we zien het wel... Verder een rustig dagje gehad; vanochtend nog even gewandeld op de hei, heerlijk! En vanmiddag lekker even geslapen en boodschappen gedaan. Nu met een filmpie op de bank. Slaap lekker!