Augustus mama's deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Arri, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie ik snap je helemaal.

2. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zo weer even bijgelezen! En geen zin om te reageren *schaam*.
    Ik heb knallende hoofdpijn. Ik krijg al 4 dgn steeds rond een uur of 12 hoofdpijn, waardeloos! Ik moet nog steeds ongi worden dus denk dat het daar van is. het van mij van mij dus a la minute doorbreken.

Gisteren heeft Thomas ons weer vreselijk verbaasd...
    Gisteren mocht Thomas na het avondeten met Jeroen mee naar een platenkweker. In de auto praat hij vaak honderuit haha.
    Hij vertelde dat oma Ria ons gewoon nog ziet. Ze stond bij de deur toen ze wegreden met de vrachtwagen. 's Nachts komt ze vaak bij hem op zijn slaapkamer via het raam en komt dan even bij m liggen. En dan praten ze even en gaat ze weer weg. Jeroen zat vol verbazing te luisteren. Hij heeft nog veel meer verteld, maar Jeroen was zo onder de indruk dat ie de helft alweer vergeten was.

Pff, ik ga wat innemen en nog even lekker op de bank liggen met Thomas!

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    sjorsje, zal met 3 kinderen idd nog wel lastiger zijn ;)

marleen, wat bijzonder wat thomas over je schoonmoeder vertelt. sterkte met de hoofdpijn!

carmen, voel je je wat beter nu je geslapen hebt?

4. Uh, hallo?
    Mama's?
    Augustusmama's?

Zijn jullie er nog of heeft ZP er vanmiddag uitgelegen???

Sinds kwart voor 4 geen bericht meer!
    Dat komt niet vaak voor...
    Toch?

Nou ja ik heb ook niets te melden, althans niets waarvan ik zin heb om het te typen, hahahaha!!!

5. Ik zie nu ik Tygo naar bed wil brengen, dat hij zittend in slaap is gevallen op de bank, dat is voor het eerst!

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ot is trouwens gisteren weer tot bloedens toe gebeten op het kdv! :(
    ze kan er nu gelukkig wel over praten.

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond! Zo, sta nu ook ingeschreven bij Start! Maandag bij nog een uitzendbureau inschrijven, better 2 be safe than sorry.. ;)

Fijne avond allemaal!

Xx

8. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Zwaai! Gewerkt vandaag, daarna gelijk boodschappen gedaan, gegeten en kindjes op bed. Nu even zitten en dan zo Flikken kijken...

@ Lauwie: Fijn dat jullie geslaagd zijn voor een buggy! Maclaren is ook fijn, heb ik voor de nuna ook gehad. En dat gedrag van Ot hebben wij net ook voor het eerst meegemaakt in supermarkt, pffff!;)

@ Judith: Dat zou heel mooi zijn als dat de eisprong is geweest!

@ Alieke: En was het zwemmen leuk?

@ Marleen: Zo dat is wel heel speciaal wat Thomas vertelde. Beterschap!

@ tesske: Hoe gaat het nu met je?

Sorry als ik iemand vergeet...

Fijne avond!

9. @ lauwie: he bah, wat sneu zeg. Wel fijn dat ze beter kan duidelijk maken idd hoe en wat... Hoe ziet het eruit nu?

@ QB: Goed bezig meid, wat een energie steek jij er in, topper!

@ puck: Fijne avond!

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

Bah, ik had net een angstvisioen: we stonden op de stoep onze fiets van het slot te halen en Ise stond een paar meter verderop op de stoep. Opeens zag ik haar in gedachten de straat op rennen, net toen er een auto aan kwam... En dan dat beeld daarna... Ze stond natuurlijk nog gewoon netjes op de stoep en er was niets aan de hand, maar ik krijg die beelden (en de bijbehorende gevoelens) maar niet uit m'n hoofd... :( Ik heb haar net even flink geknuffeld (maar daar had zij niet zo'n zin in ;)) Bah bah bah!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Jij ook een fijne avond Puck!

Thnx Chantal, heb ook weinig keuze he.. mocht ik niet snel weer aan het werk kunnen, kan ik in elk geval zeggen dat het niet aan mijn inzet ligt.. ;)

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ah gets Chantico! Knuff!

13. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Vanmorgne het zwemmen was heerlijk! Danique was ook goed aan het luisteren, dus gezellig!
    Daarna thuis ook nog lekker gegeten samen, ze wilde niet naar bed. En toen begon vanmiddag het drama. ze wilde alles en niets, maar juist dat wat ik niet wilde wilde ze wel en andersom.
    Mijn moeder was helpen de keuken poetsen, dus stond er gelukkig niet alleen voor. Toen naar de Ikea, heeft ze zich ook heerlijk van de eigenwijze kant laten zien, waar ze heerlijk heeft staan krijsen toen ze haar zin niet heeft.
    Toen was het naar bed bregnen een strijd om half 8, dus ben blij dat ze eindelijk in bed ligt, slaapt en ik rust heb.
    Maar mijn keuken is wel mooi gepoetst van binnen en buiten ;)

Lauwie; Ot dus ook lekker aan het peuterpuberen. Heerlijk zeg. Het is wel logisch dat ze het doen, maar toch heb ik ook liever dat Danique zich gedraagt in e winkel.

Juud; hoe voel je je vandaag?

Binna; alweer 31 weken, schiet lekker op hoor!

Happy; zielig voor Janna zeg! Hoe voelt ze zich nu? En spannend jouw test!

Carmen; hoe is het er mee???

Ik lig languit op de bank x factor te kijken. Mijn meoder is er nog. Raymond zal vast ovre een half uurtje thuis komen en mijn vader komt om half 11 mijn moeder opahlen als hij klaar is met werken.
    Dus ik zit hier nog wel even. Al ben ik wel erg moe :(

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @chantico, ik heb zulke beelden ook regelmatig hoor en volgens mij zijn wij ook te voorzichtig met Giulia... Ik roep constant pas op, blijf hier etc.

@alieke, heerlijk die peuters hahaha :)

@lauwie hoe gaat het?
    Heb even gemist wat er met het tongriempje gaat gebeuren?

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantico, gets wat een eng idee.

Alieke, jij ook al een eigenwijze peuter.

Lauwie was het weer hetzelfde kindje als toen?

Chantal, ach gossie in slaap gevallen, schattig.

Puck (en alle andere) fijne avond.

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lees (gelukkig) dat ot niet uniek is in dit gedrag. moest boodschappen doen dus de maclaren meteen gebruikt en ik heb in tijden niet zo efficient boodschappen gedaan met haar erbij ;)

chantal, wat schattig! daar kan ik me echt niets bij voorstellen.

chantico, he bah!

juud, we hadden vanochtend een afspraak om te kijken of jorts korte tongriempje doorgeknipt moest worden, maar dat was gelukkig niet het geval.
    ben je de hele dag bezig met de iui of kun je het een beetje van je afzetten?

sjorsje, nee dat kindje zit nu in een andere groep. ze mogen natuurlijk niet zeggen wie het gedaan heeft maar dat vulde ot meteen zelf aan toen de leidster het vertelde. en dat hij het niet meer zou doen.. vraag me wel af waarom haar dit 'steeds' gebeurt.

weltrusten!

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Even kort, Andy heeft vanmiddag met mijn lieve moeder en schoonmoeder een pak gekocht.
    Ze geven allemaal geen details maar ze zijn zo enthousiast dat maakt me helemaal blij.

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ lauwie, o wat fijn dat er niks hoeft te gebeuren :) Weer een zorg minder!
    En ja ben wel veel er mee bezig door steeds te denken aan dingen die je voelt. Maar je lijf neemt je een beetje in de maling als je zoveel hormonen slikt!

@ Petra, gniffel :D

@ Mar, wat bizar van Thomas en oma! Maar ik geloof er helemaal in en helemaal sinds ik in een hospice werk, weet ik zeker dat er meer is na de dood!

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    marleen wat een verhaal van thomas, vind hij het niet eng?

Lauwie kan me voor stellen dat ot het wat slecht getimed heeft om nu haar grenzen op te zoeken en haar eigen ik te ontwikkelen maar uiteraard is dat heel gewoon kindergedrag. Je hebt geluk dat ze dat gedrag nu (pas) ontwikkeld en misschien word het ook wel aangewakkerd door alle veranderingen vd afgelopen tijd?

Chan a gos in slaap gevallen op de bank haha!hoe gaat het op je werk nu?

Qb wat ben je lekker fanatiek!ik hoop dat het goed resultaat heeft!

Ik heb nog n lichte hoofdpijn maar voel me verder als herboren! Had de uren slaap echt even nodig geloof ik.

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    chantico, eng idee he, ik heb ook ze regelmatig, hier vlakbij zit ook grote weg, vind ik altijd eng om over te steken (nou ja grote weg, schoolzone 30km per uur, daar rijden sommige auto wel keihard) dus begrijp je het wel hoe je voelt.

petra, heerlijk hoor, hihi! geniet het van!

Juudje, fijn dat buikpijn minder is.

Lauwie, vervelend van bijten, mijn neefje Damian heeft 2 keer mee gemaakt bij gastouder, dus begrijp je het wel. En fijn dat niet geknipt hoeft worden bij tongriem van Jort.

Hee chantal, hoe is nu met jou meis?

Jeroen heeft gisteren ongeluk gehad met auto, fout van iemand anders, gelukkig maar maar daar gebeurt het ook vaker, ook mijn schoonzus, tjeetje! Dat was wel schrikken. Wel schade. Jammer, maar verzekering ;)

Deel Deze Pagina