Marleen, vind wel knap van Thomas moet ik eerlijk zijn. Mijn broertje timo sprak ook met mijn moeder over mijn opa. Maar fijn dat hij zo kan uiten
he bah, je schrijft weer? is ze vaker gebeten? ik weet nog wel dast we met Roos zo'n periode hadden en dat ik het echt heel erg vond dat ik hara naar een plek bracht waar ze pijn opliep
goeeeeeeedemorgen dames wat gaan jullie vandaag allemaal doen?? @Lauwie, ooo wel naar de ha met Ot, die moet een injectie! Een mensenbeet KAN super gevaarlijk zijn! "Iedere mensenbeet, hoe klein ook, is gevaarlijk. Het menselijk speeksel bevat namelijk zeer veel bacteriën. Door deze bacteriën kan de wond zeer gemakkelijk geïnfecteerd raken, met mogelijk zeer nare gevolgen. Een mensenbeet is vergelijkbaar met de beet van een dier, ook bij een dier bevinden zich veel bacteriën in het speeksel." Maar bovenal wat klote dat dat dus weer gebeurd is!
Goedemorgen, Petra wat fijn dat Andy nu ook klaar is qua kleding. Linka gats, heeft Jeroen verder nergens last van? Juud ik moet vandaag werken, wat gaan jullie doen?
@sjorsje, Giulia wil graag voetbal kijken, dus gaan we even kijken. En daarna naar naar mijn oma Morgen naar Ballorig in Oud-Beijerland. Wie ook?
@Lauwie; Fijn dat Jort zijn tongriempje niet geknipt hoeft te worden. Wat zielig voor Otje @Sjorsje; Werk ze! @Tesske; Fijn dat je uitgerust bent @Linka; Dat is schrikken @Chantico; Eng hè zo'n "ingeving" Ik heb het ook regelmatig dan draait je maag een paar keer om @Marleen; Wat bijzonder van Thomas. Wat vindt hij er zelf van? @Petra; Fijn dat Andy geslaagd is! Als het goed is gaan wij straks even naar de Efteling Het is het laatste weekend winterefteling dus we gaan even sleetje rijden
carmen, grenzen zoekt ze al wel langer op, maar zo in een winkel gelukkig niet. is tess eigenlijk wel eens ongehoorzaam? zoals je haar over haar schrijft lijkt het of ze zich altijd voorbeeldig gedraagt. petra, vorig jaar is ze heel erg gebeten. ik heb er toen zelfs een gesprek over gehad met de manager. het is nu ook wel echt een wondje maar niet zo groot. en het scheelt dat ze er over kan praten. ze was er verdrietig van, hij mag niet bijten, hij gaat het niet meer doen, hij moest in de hoek staan en de leidster heeft er zalf op gedaan. linka, heeft jeroen niks door de botsing? juud, ze hebben toch een tetanus vaccinatie gekregen bij de dktp?
Goedemorgen, heb weer een speeltje erbij.Heb van manlief een epad gekregen.Erg leuk,dus nu met een combi van mobiel en laptop op debank. Ga zo evebln boodschappen doen en vanmiddag geboort dingetjes maken m straks d visite voor te kunnen schotelen. Heb al lange vingers,soepstengels,chocolaatjes,negezoenen.Dus even zien wat lekkers is en vooral ook wat Danique lekker vindt Lauwie,wat naar dat ot gebeten is zeg! Linka,bah een ongeluk is altijd naar! Petra alweer gewonnen,leuk zeg! Juud,vind giulia het keukentje leuk?
Petra leuk idee om dat kado te doen. Juud, wij hebben morgen een verjaardag redelijk ver weg, dus Ballorig gaat 'm niet worden. Duster veel plezier bij de Efteling.
Gelukkig is niks aan de hand, alleen schade, maar hij is wel rustig en was wel geschrokken, hij had voorrang. Kon hij niet op tijd remmen. Myrna is weer thuis! Petra, wat goed, maar een vraagje, als je die wint mag je datum zelf bepalen of niet?
Duster, veel plezier! Ipad? Tjeetje, wij vinden erg leuk maar errruugg duur, waar haal je geld vandaan, haha!
Tjee Marleen.. ik lees net jouw berichtje over Thomas en je schoonmoeder.. hoe kan het he? Bijzonder hoor. Ze zeggen altijd dat kinderen veel meer zien dan wij, omdat ze er nog open voor staan ofzo.. Jamie heeft ook veel verhalen, over de opa van mijn man (die hij nooit gekend heeft), of over een meneer, of een jongetje, en dan vertel ik ze wel eens aan vrienden enzo, en iedereen is dan in shock, zo van 'je moet met hem naar Derek Ogilvie joh!'.. Jamie vind het niet eng zegt hij, en zolang ik maar niks zie en hij niet bang is voor hetgeen wat/wie hij ziet vind ik het best!
We zijn al weer op de terugweg. Klein rondje sprookjesbos en het carnavalfestival. En Pardoes stond bij de ingang, dus hun dag kan niet meer stuk..... Morgen misschien nog even als het weer wat beter is
Het voetballen is wat duurder uitgevallen door het bizar slechte weer zijn we naar de primark gegaan. Ik had nl bh's nodig