Hmmm heb vanmiddag lekkere brownies gekocht bij de bijenkorf (die zijn echt zaaaalig) en ga daar zo eens lekker van smullen.
carmen; oh heerlijk zeg brownies! Daar hou ik ook wel van. En die taart ziet er ook heerlijk uit. Je had van de week toch de workshop of niet? Juud; wat goed van Giulia en dus lekker nieuwe spullen gekocht Marleen; ik zou het dan inderdaad ook een beetje op zijn beloop laten. Maar kan me voorstellen dat je graag wil weten hoe hij het ervaart. Maar de verhalen een beetje mooier maken dan hoehet echt is, daar heb je inderdaad oo niets aan.
Ik heb net een heerlijke (hoop ik) rijstevlaai gemaakt. En Ard heeft zich al uitgesloofd op de soep voor morgen.
judith jeetje meis wat goed van giulia. donique moet nog niks weten van de wc. zegt steeds 'nee mama doniqie hoeffe niet naar de c doniekie sjone ljuier om.' hahahahahaha ach ik ga na de wintersport me er maar eens druk om maken. even mooie onderbroeken kopen en dan een heel verhaal erom brijen.
marleen jeetje meis wat moeilijk. ik geloof er zelf echt wel in maar zou er denk ik bij donique er niet naar vragen tenzij ze er zelf over begint. want wil het niet forceren zou dan mijn insteek zijn. dus asl thomas er zelf over begint wel ietsjes doorvragen maar ik zou er zelf niet naar vragen. maar goed dit is mijn idee
carmen lekker die taart. waarmee is ie gevuld? ik heb een opdracht voor 1 mei. voor een taart van het zandkasteel. en dan de bruidstaart nog van mijn zusje. dus ik ga na de wintersport maar weer eens aan de slag. oh ja en sydney krijgt uiteraard ook nog een taartje van haar mama., ga ik extra mijn best op doen! hihihihihi kus
zo ik zit........................ heb vanmiddag de hele middag met twee chagarijnige dames gezeten alebei moe. dus die lagen allebei om half zeven op bed. en daarna hbe ik twee uur lang gestreken en gevouwn (was) nu lekker nog eventjes zitten met de laptop en de film bee movie. en danvroeg naar bed. manlief is weg met zijn werk leuk darten en daarna waarschijnnlijk nog naar een verjaardag dus die is laat thuis. morgen maar proberen sydney twee keer en donique een keer op bed te leggen want morgenavond gaan we lekker uit eten met schoonouders dus dat word gezellig!
Oja Juud knap van Giulia. Yosyp roept ook telkens dat ie naar de wc moet, alleen die doet niks. Lianna zijn we nu aan het "chanteren". We hebben een ketting en een haarband aan de toiletdeur gehangen en als ze geen luier meer aanhoeft (overdag) dan krijgt ze de ketting. En als ze ook poepjes gaat doen op de wc dan krijgt ze de haarband. Plassen gaat nu goed, nu de poepjes nog.
@sjorsje, poepen is ze zeker al een jaar zindelijk mee. Plassen ook wel zowat de hele dag maar nu ineens de hele dag. En soms 's nachts maar dat durf ik nog niet
Hey dames, Juud: wat een mooie foto van giulia! En knap hoor van haar!!!! carmen: mooie taart zeg! Wil zelf ook beginnen met bakken maar twijfel nog een beetje of ik voor jens er ook een ga maken of gewoon lui ga zijn en een bestel....... Mik: heerlijk 2 sjaggie kids....hopelijk morgen weer vrolijk! En lekker uit eten zeg! lauwie: hoe lang heb jij nog verlof? Zie je het zelf alweer een beetje zitten om aan het werk te gaan? zindelijkheid: hier bijna helemaal. Snachts gaat nu goed (wel met een luier om maar elke ochtend droog) alleen als het te druk is wil het nog wel eens fout gaan, maar gaat steeds beter hier! Hebben nu toch besloten om afscheid van onze gastouder te nemen. Pff ze weet het zelf nog niet dat mag ik maandag gaan vertellen. Wel moeilijk vooral omdat malou het zo naar haar zin heeft daar, maar financieel scheelt het veel en daarbij als malou naar de basisschool moet dan moet ze naar de bso en ik ga dan niet jens ergens helemaal anders heen brengen. Dus heb nu gewoon zoiets van tis goed zo.