Augustus mama's deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Arri, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0

Ik moet stiekem even heel hard lachen hoor, je komt af en toe zo vreselijk droog uit de hoek :D! Ach wees blij dat je ze niet ziet vliegen ;)!

@ Setteke: Je hebt dit dus wel vaker? Weet je niet hoe het komt? Hopelijk is het al weer wat beter!

@ Juud: Zit je nog bij te komen van Ballorig? ;)

-----------------------------------------------------------
    Wij hebben toch echt een hele zieke Thomas. Na 3 zetpillen is zijn temp 39,5. Hij heeft vanmiddag overgegeven en wil niet eten, dus ik laat dat ook maar zo. Hij drinkt wel, maar is wel wat afwezig. Hij was net wakker geschrokken en even naar beneden gekomen, maar hij zei dat zijn hoofdje zo raar voelde. Ik denk dat hij vannacht lekker bij ons komt slapen of desnoods 1 van ons in zijn bed, want ik hou het vannacht liever even in de gaten. Mijn moederinstinct vertrouwd het namelijk niet helemaal en dat gevoel negeer ik liever niet. Hij heeft ook een naar hoestje en een hele schorre stem. Arm schaapje!

Jaspertje had vanmorgen koorts en heeft de rest van de dag verhoging gehad, maar is verder gewoon lekker aan het spelen en vreselijk ondeugend ;):p.

Fijne avond allemaal!

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Marleen, ja ik heb het wel eens vaker, het is net alsof alles verkrampt vanaf mijn anus tot aan mijn navel. Het wil nog niet zo best opknappen, lig nu op de bank met een warme pittenzak erop.

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Beterschap voor Thomas, Jasper en Setteke. Nog meer zieken hier? Carmen en Tess al weer opgeknapt?

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Marleen, ach arme mannetjes! beterschap en hoe gaat het nu met thomas?

Setteke beterschap

Chantico Tess is weer aardig goed te pas en ik heb nog wat pijnlijke longen maar het gaat de goede kant op en ga morgen weer lekker werken.

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Beterschap voor Setteke Thomas Jasper en Carmen!

Carmen doe je het wel rustig aan?

Mijn neefje moest dit weekend bij de opvang blijven en wij zijn daar vanochtend op visite geweest. Hij vond het erg fijn dat we er waren en Matthijs vond het ook allemaal interressant dus ik ben blij dat we even geweest zijn :)

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Setteke: He bah meis, het klinkt helemaal niet fijn! Moet je morgen werken? Hopelijk knapt het snel op!

@ Carmen: Thomas slaapt, maar zijn lijfje heeft het zwaar. Hij rilt, is heel onrustig en ademt zwaar. Ik denk dat hij griep heeft en goed ook. Hij zei vanmiddag ook steeds: Mam, ik ben zo ziek en hij ligt steeds te jammeren (klinkt heel onaardig, maar het is net een volwassen vent haha).
    Morgen weer aan het werk lees ik. Neem je niet gelijk teveel hooi op je vork?!

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik ga ervandoor, filmpje kijken met Mark.
    We hebben vanavond 'ruzie'gehad en hoewel ik dan altijd wel een tijd boos kan blijven heb ik besloten niet boos te blijven dus we gaan film kijken ;) Fijne avond!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Duster, ik heb vandaag net pas de brievenbus leeg gehaald, maar dankje voor de stickers hoor! Super!

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dag meiden :)

@chantico, lekker schoongemaakt?

@mar, arme Thomas!
    Hoe gaat het nu?

@set, hoe gaat het met je buik?

@duster, fijn dat je neef het fijn vond :p

Wij zijn in Ballorig geweest, wat een hel zo druk!
    Ik zag daar veel kindjes van Giulia haar leeftijd (oa haar neefje van 2 en half) alleen rondlopen. Wij durfden dat niet aan. Hoe doen jullie dat?

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    juud: hier laten we malou ook wel alleen lopen maar dan is het niet giga druk ofzo. Daarbij kan ze nooit weglopen van een kant want dan moet ik haar zien. (2 openingen waar ze uit kunnen) Loopt giulia snel weg?

marleen: beterschap met thomas! Hopen dat jij niet ziek wordt!

carmen: Wel een beetje rustig aan doen nog hoor! Veel plezier met film kijken

chantico: ook al last van nesteldrang....haha tis wat met al die zwangere dames hier! Kunnen ze niet bij de `niet` zwangere dames langs komen schoonmaken....hier genoeg te doen hou me aanbevolen!

Pff hier ga ik dus morgen de gastouder opzeggen. Heb er wel een beetje moeilijk mee. Heb echt een knoop in de maag er van.
    Waar ze nu zitten zit buiten ons dorp. En als malou naar bso gaat en het met jens met de creche kan combineren is alles in het dorp en kan ik alles op de fiets doen. (creche en bso zit niet bij elkaar in maar zijn ze wel mee bezig)
    Hebben nu mn schoonouders achter de hand (verklaar ze voor gek maar goed ze moeten het zelf weten want ze passen ook al 2 dagen op bij hun andere kleinkinderen wat meestal neer komt op 3 keer want die andere opa en oma zijn vaak ziek)
    Het voelt niet goed om het zo te doen maar aan de andere kant mn schoonzus en man hebben altijd gratis oppas. Mn schoonouders zijn van die mensen die geen nee kunnen zeggen. Vind het erg lief van ze hoor absoluut maar tis alleen voor nood wil ze dit echt niet aan doen voor heel lang.

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @miepie, nou ze kan ons denk ik niet terugvinden. En Ballorig in Oud-Beijerland is erg groot.
    Sterkte morgen :)

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hey wat is het hier rustig!

juud: als het zo giga groot is en ze jullie niet terug kan vinden zou ik er ook bij blijven.

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen,

Ben vrij vandaag en dan ook nog eens ziek. Heb sinds zaterdag last van keelpijn, hoesten en een verstopte neus. Ik pik dus ook nog even gezellig een graantje mee:(

Gisteren bij webwinkel een mooie verjaardagjurk voor ons meisje gekocht van Jottum, ben benieuwd hoe hij zal staan!

Lees dat er meer mama's en kindjes ziek zijn, beterschap voor jullie!

Ik hoef vandaag nergens heen en ga lekker in huis wat rommelen op mijn gemak. Kopje thee met honing erbij, etc...

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen.
    Vandaag officieel mijn 1e dagje verlof!!!! Vorige week was natuurlijk gewoon vakantie. Vandaag komen de klossen en gaat ons bed een stukkie omhoog. Dan begint het echt te worden he ;)
    Ga zo even in de keuken opruimen, daarna de kamer en nog even door de badkamer. Vanmiddag komen mijn ouders nog even om te helpen met klusjes. Weer lekker productief dagje dus.

Setteke; alweer wat opgeknapt?

Marleen; hoe is het met Thomas?

Welke zieken hadden we ook alweer nog meer?
    In elk geval beterschap!

Duster; wat fijn zeg dat je neefje het naar zijn zin had!

Carmen; rustig aan he; niet gelijk te druk doen op het werk

Chantico; heerlijk he dat hoogzwangere tempo al zal ik blij zijn dat ik straks in elk geval weer een stapje harder kan lopen ;)

Juud; als ik met Danique ga gaan we naar kids city, daar zit een apart peutergedeelte waar ze bijna niet weg kan glippen, dus dan laat ik haar zelf, maar bij zoiets groots zou ik haar ook constant in de gaten houden denk ik. Al zal Danique nooit echt weg lopen, een echt schijterdje :D

Heeft iemand van jullie troetels van de plusmarkt???
    Ik zoek nog:
    Beer, eekhoorn, oerang oetan, olifant en papegaai

16. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Miepie; sterkte vandaag met het opzeggen van de gastouder. Zal moeilijk zijn, maar als dit verstandelijk de beste keuze is dan zal dat vast zo zijn. Hoop dat je snel weer werk vindt meis en je dan weer een fijn plekje voor je kids kunt vinden!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen allemaal!
    Beterschap voor alle zieken!

Vakantie is weer voorbij, Jamie weer naar school.. toen meneer op zijn stoeltje zat begon zijn onderlipje te trillen, zijn oogjes werden rood, toen waterig.. :( .. hij wilde niet naar school.. Heb het maar even tegen de juf gezegd, als het niet gaat vandaag ofzo dan belt ze.. denk dat het even wennen is voor hem, net een week vakantie gehad, altijd met zijn 3tjes thuis overdag en nu is hij weer 'alleen', zonder ons.. Komt vast wel goed!

Oh trouwens, ik heb gister op deze http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IrwJobSearch vacature gesolliciteerd. Kreeg bijna meteen een mailtje terug dat ze zo snel mogelijk contact met me opnemen over de afhandeling hiervan.. Ben benieuwd! Zolang ik nog geen baan heb blijf ik eerst solliciteren natuurlijk, ook al heb ik ondertussen gesprekken.

Zo, nu eerst een bakkie koffie, daarna op mijn gemak de boodschapjes opruimen..

Xx

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oh, linkje werkt niet zag ik.. naja.. tis een functie als medewerker solutions, klanten met klachten behandelen en zorgen dat de klacht correct afgehandeld wordt. Tis maar voor 7 maanden staat er bij, maar bij de Ikea kan je allemaal interne opleidingen doen, waardoor je naar andere afdelingen door kan stromen..

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    qb: Volgens mij zijn er op dit moment bij jullie meer vacatures dan hier bij ons. Arme jamie....tis altijd wel ff wennen. Vertelde malou ook dat ze niet psz hoefde omdat we vakantie hadden....haha zegt ze waar gaan we heen op vakantie? naar centerparkje haha geweldig!

puck: beterschap meid! Lekker ff rustig aan doen!

alieke: lekker zeg je 1ste echte verlofdag! Wel weer raar of niet gaat zo snel dan als je in je verlof zit! Dus ook genieten meid ipv de grote schoonmaak!

Heb het aangegeven bij de gastouder pff kon het bijna niet droog houden, maar heb nog wel een beetje hoop dat het misschien niet nodig is en ik deze maand werk vindt.....we gaan gewoon heel goed ons best doen!

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    QB klinkt goed, dan zou je in ieder geval toch weer een paar maanden verder zijn.

Alieke geniet van je verlof.

Deel Deze Pagina