Mik, makkelijk he om haar zelf knippen he Chantico, doe je wel rustig aan he! Binna, hoe is nu met jou? Miepie, ik zou gewoon zetpilletje geven en 6 uur later weer nieuwe geven, maar volg maar zelf je moeder gevoel wat je wilt.
heb haar een zetpilletje gegeven en ze slaapt nu. Had net 40,5. Jens heeft hier de grootste lol nu. haha hij begint kusjes te geven zo lief!!!!
Arme Malou idd.. koorts vind ik doodeng.. Jamie heeft toen hij 1,5 was een koortstuip gehad.. bah.. nachtje zkh gehad.. Maar wat lief van Jens! #smeltmomentje!*
Kom even snel zwaaien! Beterschap aan alle zieke kindjes en knuffel voor alle mama's van de zieke kindjes.
Ach arme Malou, beterschap!!! Zodra de temp van de kids boven de 40 komt vind ik het nooit zo fijn, bbbrrr!!! Lief van Jens !!! @ Carmen: Ik zat me vanmorgen af te vragen hoe je je eigenlijk voelt nu na de miskraam. We hebben het wel steeds over je longen en over Tessepes, maar helemaal niet over je gevoel en of je het al een beetje verwerkt hebt. Als je het er niet over wilt hebben snap ik dat hoor, maar het voelt zo raar om er helemaal niet naar te vragen. En sorry als ik nu iets oprakel waar je niet over wilt praten.
Beterschap voor Malou! Had inderdaad ook gezien dat ik 35 weken ben én nog 35 dagen tot de uitgerekende datum. Wel raar hoor, het komt opeens heel dichtbij. (Terwijl het ook nog 7 weken kan duren...)
Hey meiden Even ego ben kaPot. Vanmorgen bootschapen gedaan voor onze verjaadagen zondag en daarna naar de Vk ben weer goed gekeurd nog een goed gesprek over me bevaling van Silver en de toekomstige Ennnee psst. Doe vanaf morgen mee met buik foto van de maand
Dat wordt dus stemmen morgen! -- Trusten allemaal, ik ga slapen.. wil morgen goed uitgeslapen zijn! Heb mijn gesprek 'pas' om 15.15u, dus wakker ben ik sowieso wel!
goodmorning ladies, hier alles oke, moet echt achterstallige huishoudelijke dingen doen vandaag, zoals de te kleine kleren vd meisjes uit de kasten halen. leuk is anders maar ja ik heb het lang genoeg uitgesteld. de 68 broeken zijn echt te kort voor suze @ Binna, lukt het wel om voor Silver te zorgen of word dat ook te zwaar. Ik hoop dat je dalijk na de bevalling snel opknapt, want de zwangerschap gaat nu niet vanzelf @ alle zwangeren, is iedereen al uit de namen?
@Petra, haha, ja dat kan ik me voorstellen. maat 68, haha!! Ehh, nee hoor, namentips zijn nog altijd welkom!! Succes met opruimen enz.
Goedemorgen, Ik ben vandaag vrij en mijn moeder komt weer eens langs. Pfff daar zie ik dan tegen op sinds ik heb afgesproken! Morgen weer laseren, denk ik, ik weet niet of ik nu moet gaan? Als je zwangr bent mag je niet. Als ik nu test is ie sowieso negatief maar ik kan natuurlijk wel zwanger zijn? Wat zal ik doen. @Miepie, hoe gaat het met Malou? @Mar, hoe gaat het met Thomas? @Bina, trek je het nog met Silver? @Mik & Bina heb gestemd.
@Juud, misschien iets minder vaak afspreken ... En hoe voel jij je verder?? Zou het laseren nu al kwaad kunnen?? Ik zou het echt niet weten hoor... Maar is wel op muts-hoogte natuurlijk allemaal... toch?
goeimorgen meiden @petra Silver helpt gelukig heel veel mee. maar tis wel zwaar soms ik hoop ook dat straks alles weg is qua lasten die ik nu heb. en wij zijn uit de naam. gelukkig wel @mik ga zo even kijken waneer gaan jullie weg? @juud tja aan de ene kant stel als je zwanger bent dan ben je het nu nog niet echt denk ik. ik denk dat het nog wel kan. en anders ze even bellen en je verhaal voor leggen
@liqu, ik spreek ongeveer 1x in de 3 weken af, niet erg veel he @bina ja ik weet het niet. En dat mens is zo dom haha daar ga niet mee in overleg
judith ik zou ze eventjes bellen. en vragen of het kwaad kan. denk het zefl niet want als je al zwanger bent is het nog maar zo klein!
goedemorgen! Marieke hoe is het nu met malou? Marleen hoe ist met thomas? Petra opruimze! Wij gaan over n uurtje richting n nicht van mark op kraambezoek.