Pff ik had nog in deel 10 gereageerd op Arri, maar we zijn alweer in deel 11 haha! @ Setteke: Knap hoor 11kg! @ Happy: Oei spannend!!! Zou wel erg leuk zijn!!! Ik kwam er vandaag achter dat ik het vandaag had moeten worden... Mijn vorige cyclus was ineens 2 dagen korter, dus misschien zit ik nu wel weer op 28 dgn. Dan gaat eindelijk de mirena erin! Vorige maand moest het precies in de week dat Thomas geopereerd werd en kwam het helemaal niet uit. Verder heb ik weer alles gelezen, maar weinig onthouden. Ik heb al 2 dagen knallende hoofdpijn dus ga lekker op tijd naar bed! Fijne avond!
binna, haha, hoop niet dat ie nog meer binnen krijgt. hij weegt al 7,3 kilo! wat heb je voor stof voor de wieg? sjorsje ja! van 13u tot 16u! die badverf is hier een groot succes! tip van setteke toen ot niet meer in bad wilde. marleen, sterkte met je hoofdpijn!
Wow alweer een nieuw deel! En wat lees ik nu, nog meer mensen met Whats app. Ik heb sinds zaterdag ook een nieuwe phone (samsung apollo) en ineens ook twitter en whatts app ontdekt. Dus wie mijn nummer wil, dat mag Net belastingaangifte gedaan en krijgen toch weer lekker 3000 euro terug. Heerlijk! Daar gaan we een mooie schutting van plaatsen rond onze achtertuin. Oh Arri; las nog even het bezoekje bij de vk. Zit niet bij de pakken neer. Vooral bij een 2e kindje kan het nog tot een week of 36 draaien volgens mij. Dus nog geen paniek. Wie weet zit een gewone bevalling er best nog wel in Ik ga nu zo lekker slapen! Welterusten!!!
@lauwie nik bedoel meer dat ie nu voeldoende binnen krijgt en daardom langer tussen de voedingen laat
@Duster, hmmm lastig verhaal! @Lauwie, wat heerlijk dat afvallen!!! Zoveel afvallen??? Ben je zo zwaar dan?? Kan me voorstellen dat je niet staat te springen om die training te volgen. Volgende keer beter?? Wat een heerlijke lange tuk van jort! @QB, spannend!!! Heel veel succes voor morgen! @Setteke, spannend voor hem!! Lekker dat het zumbaen zo bevalt! @Petra, wat een heerlijke foto!! Goed geslaagd voor de bruiloft!!! Komt er nog wat vers groen bij tegen die tijd?? @Arri, knuffel voor jou, hier helaas geen ervaring met stuit, dus daar kan ik je niet over helpen. Hopelijk kan je je HB snel weer opkrikken. En wat Petra al zegt, waarom zou je je nu al druk maken over iets waar je waarschijnlijk toch weinig aan kan doen, of misschien nog vanzelf oplost. @Miepie, fijn dat je het eruit komt gooien. Kan me zoooo goed voorstellen dat je niet happy bent in deze situatie, hoop echt dat er snel iets veranderd. DEEEL 11 @Happy, spannend!!! @Marleen, ook aan de spiraal, denk dat ie er bij mij ook weer ingaat na de bevalling en dan manlief pushen, ahha!!! Zwaai zwaai, gisteren en vanmorgen zeer productief geweest zonder kids. Zolder is bijna ruim, huis weer schoon en opgeruimd en zelfs een beetje gerust .. Verder weinig bijzonderheden!!
binna, je zou denken dat ie al genoeg binnen kreeg , maar misschien is de melk nu vetter? of misschien is het 9 weken sprongetje voorbij?
@ Lauwie, Jort word dan echt al een helekerel met zijn 7300 gram Ik ben benieuwd wat Suze weegt want dat blijft een tenger poppetje
Dankjullie dames! Morgenvroeg om 9u mijn 1e gesprek.. -- Ga nu eerst slapen, ben bekaf.. allemaal familieperikelen.. kan er nog wel bij.. wilde van alles voorbereiden voor morgenvroeg, maar dat doe ik morgen nog wel voor ik weg ga, ben toch al tegen 6u wakker.. Trusten allemaal! Ik kom niet meer online voor het gesprek aan morgen denk ik, dus jullie horen morgen wel hoe het geweest is! Xx
Zwaai Juudje! Bumba, hoe is dan nou met jou? Tjeetje die Jort, flinke jongetje, maar zeker lief he? Lique, pfff je bent lekker bezig! Haha, na mirgraine ben ik nog niet helemaal zichzelf, zo moe smorgens, maar slaap wel goed en zo suf en nekpijn, maar komt goed! QB, succes meis! Binna, balen van je wieg!
juud, ik denk dat iedereen wel zenuwachtig is voor iui en toch worden er heel veel kindjes mee geboren petra, wat woog ze vorige keer? (en hoe oud was ze toen?) bij instellingen (denk ik) kun je aangeven dat je mail wilt als er een bericht gepost is na jou. linka, hij is nu al net zo groot als ot met 5 maanden! qb, succes morgen!
Mogguh allemaal! @Juud, heel veel suc6 vandaag meid! Denk aan jullie! --- Zo, ben fris en fruitig.. over een uurtje ga ik weg, om 9u gesprek.. stiekem ben ik wel een beetje nerveus, maar dat zal vast wel over zijn als ik er eenmaal ben. Denk ik.. U hoort van mij! Xx
@QB succes. Zal voor je duimen. @Judith, jij ook heel veel succes. En sterkte vandaag. Is toch helemaal niet gek dat je zenuwachtig bent. Zal aan je denken. Vandaag naar school. Dalijk eerst Janna naar school brengen en dan zelf met de bus. En dan pas dinsdag weer werken. Fijne dag allemaal.