Zouden het weekend weg maar zien er toch maar van af gezien hef weer en dat ot net weer in het gareel zit. Gaan wel leuke uitstapjes doen. Iemand nog tips voor morgen?
@Lauwie, niet echt, volgens mij verwachten ze niet al te best weer.... @Chantal, jemig wat een drukte bij jou zeg!! Lekker dat alles wel goed gaat met Tygo. Hoe is het met jouw gezondheid? Heftig hoor allemaal op je werk? Leuk dat je je LOIcursus zo lekker oppakt. Vind je het ook allemaal leuk?? @Juud en Happy heel veel plezier!!! @Arri, hoe is het bij jou?? Ik ga lekker slapen, fijn weekend allemaal. Oja morgen op kraamvisite, leuk leuk!! En vandaag is het badkamermeubel vervangen, nu hier en daar nog wat kit en dan kan ik boenen. Dan zijn de grote klussen gedaan. Wil volgende week nog graag wat schilderen hier en daar en dan chilll.
lique, het wordt kidzcity en 's avonds een pannenkoek. fijn dat de grote klussen allemaal gebeurd zijn. wordt tijd dat je gaat chillen chantal, succes met alle drukke dingen!
Chantal, zo jij hebt het echt druk, succes. Lauwie dat is een leuk uitstapje, veel plezier. Ik moet vandaag lang werken, van 9.15 - 16.45 uur. Vanavond mag ik naar het theater met een gewonnen kaartje. Is een voorstelling met Rick Engelkes en Angela Schijf.
Mik, hoe gaat het vandaag? Nacht beetje doorgekomen? Zijn bij kidzcity. Irriteerde me want alle attracties waren dicht. Er is nu na 2 keer vragen wel wat open. Beetje jammer als je 20 euro entree betaald!
sydney was elke 2 uur wakker en heeft drie flesjes gehad maar tussendoor heeft ze wel geslapen en ik dus ook nu net alles gepoetst en ga nu even alles klaarleggen voor de bruidstaart voor mijn zusje. moet een hoop meenemen! kus
Hallo allemaal! Wij gaan vanmiddag naar een circus hier in het dorp. Nu maar hopen dat de kindertjes een beetje liever worden....
Wéér eens geen tijd om bij te lezen en netjes te reageren Hoop dat het met iedereen goed gaat hier. Groetjes! Chanti
@Sjorsje, ohh wat leuk, veel plezier vanavond, ik vind Angela geweldig! @Lauwie, das ook raar, zoveel geld en dan de helft dicht!! Geniet van de pannenkoeken @Chantico, zwaai terug! @Setteke, geniet! Zo wij gaan op kraamvisite!
Circus was leuk, wel echt zo'n kindercircus dus weinig spectaculair maar de kinderen vonden het prachtig!
Wij hadden vandaag lekker een rustig dagje, heb de hele dag in een joggingbroek met een polootje rondgewandeld. Vanmorgen nog een leuk taartje gefröbelt en verder lekker helemaal niets gedaan! Afgelopen donderdag had ik een bbq met collega's en ben daarna nog even de stad in geweest voor een drankje. Was om 23.00 thuis en had die nacht erg slecht geslapen door wat gezeur van die avond (een 19 jarige leerling blijkt me wel erg leuk te vinden en ik voelde me daar heel rot om) en om 05.30 er weer uit voor het werk. Was gisteravond doodop en Mark heeft Tess gedaan vannacht dus ik kon even lekker bijtanken tot 06.00 uur vanmorgen (omdat Mark Tess had gedaan ben ik er vanmorgen met haar uit gegaan). Kan er weer helemaal tegen aan nu Morgen gaan we voetbal kijken in de stad dus dat word weer erg gezellig, nu nog hopen dat ze winnen
Ik kwam even kijken of er al nieuws was van Arri, maar helaas dus nog niet. (Ik denk dat ze al bevallen is) Dan kom ik gewoon even langs om te zwaaien. Ik heb niet goed teruggelezen maar alleen even gescrold op Arri haar naam.
@miranda, hoe gaat het bij jullie?? @Arri, het is inderdaad wel echt stil!!! Kom maar op met mooi nieuws!! Wat een stilte hier zeg, niemand iets leuks te melden?? Gisteren op kraamvisite geweest, ohhh wat leuk weer. Joe, stoere naam en heerlijk tevreden kereltje. Het is de beste vriend van Wouter en aangezien ze alles hetzelfde hebben, wordt het idee dat het hier een jongen zou zijn wel wat sterker. Maar vooralsnog blijf ik bij een meid
Goedemorgen, het is hier inderdaad erg stil de laatste dagen. Zelf ook weinig te melden eigenlijk. Volgens mij komen Petra en Andy vandaag alweer thuis. Tijd gaat snel. Fijne zondag allemaal.
Goedemorgen! Gister leuke dag gehad. Uiteindelijk toch heel leuk gehad bij kidzcity. Jort had er alleen wel weinig geslapen. Hij werd wakker van de omroep. Ben vandaag dus maar niet mee zwemmen om hem zoveel mogelijk te laten slapen, maar hij is net als vannacht heel onrustig. Iets teveel indrukken dus. Hebben dus ook maar lekker thuis (bbq) gegeten. Ja, arri is stil en ze hield zich de laatste tijd redelijk aan de meldplicht.. Staat niets op haar hyves. Heeft ze een buddy of komt ze het zelf melden?
In het begin vond ik het echt saai, maar zo halverwege veranderde het in een spannend en emotioneel verhaal. Mooie voorstelling was het (voorzover je kan zeggen van drama dan).