Augustus mama's deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Arri, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, dat klinkt al goed, ben benieuwd naar de rest.

Binna, was je al helemaal uitgevloeid dan? Ik weet wel dat bij mij het vloeien minder werd, maar na 'n week of 2 werd het weer meer.

Juud hoe was je weekend? Happy nog tegengekomen?

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud en Happy, ja hebben jullie elkaar nog gezien ;)

@Arri, wat hou je ons in spanning!!

@Petra, wat heerlijk zeg, dat jullie zo genoten hebben. Haha, wat mooi he van die kaarten, haha!

@binna, je zei toch dat je iets te druk was geweest, misschien daarom weer wat vloeien. Dacht dat het de eerste paar weken vooral daarmee te maken had... Ben je alweer aan de pil?

jaahhhh, Djim heeft een droge nacht gehad. We hebben hem wel laten plassen dat wij naar bed gingen. Wat een toppertje is het toch! Ben alweer actief geweest. Kids in bad gezet en de leuning naar zolder nog een keer in de verf gezet. Hopelijk is dat nu klaar. Daarna ook lekker gaan douchen. We zitten nu op de bank en hebben net gegeten... Fijne dag dames!

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hey,

Had ook al gedacht dat er wel nieuws zou zijn van Arri onderhand maar niet dus. Als ze een ks heeft gehad ligt ze misschien nog in zh...

@ Petra: leuk weer van je te horen en fijn dat jullie zo'n geweldige vakantie hebben gehad!

Zo meteen weer met minipuck naar ha... Blijft verkouden, loopneus houden, oorpijn, keelpijn, vorige week hoge koorts en nu ruikt ze ook uit haar mondje. 2 Weken gelden ook al naar ha en was luchtweginfectie, maar het lijkt wel of ze dat steeds heeft, we hebben haar nog niet vaak niet verkouden gezien. Weet dat ze alles van haar broer op kan lopen maar het wordt nu toch wel erg veel. Ze is er zelf ook chagrijnig van, dat is ook niet raar als je steeds zo'n last van alles hebt. Misschien wel last van amandelen ofzo, we zullen zien...

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhhhh nog geen arri nieuws :( was benieuwd maar helaas!

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik verwacht nu toch ook wel eens nieuws van Arri. Spannend!!

Delilah, hoe was de doopdienst gisteren?

Eline is alweer 3 nachten achter elkaar rond 5/6 uur wakker. Was al zo verwend met een weekje half 7/7 uur. Maar dit is natuurlijk ook al hartstikke goed. Ga zo strijken bah. Maar wij gaan vrijdag op vakantie dus moet het spul wel klaar zijn

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Alieke, lekker hoor zulke nachten :D Hoelaat krijgt ze dan de laatste voeding? Hier nog altijd tussen 3 en 5 een flesje. Maar binnen een half uur liggen we altijd weer in bed dus mag ook niet klagen vind ik zelf.

De dienst gister was mooi en daarna hebben we hier gegeten met de fam. dus toen iedereen weg was een grote bende maar was vanmorgen vroeg op dus alles is weer schoon :D Was eergister avond tot laat bezig geweest met voorbereidingen voor het eten en gister ook om 6 uur opgestaan om alles verder voor elkaar te krijgen dus had de pijp gister al snel leeg!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nou, het kan haast niet anders of het eerstvolgende berichtje van Arri is een geboorteberichtje!

Haha, leuk om te lezen Petra! Alvast een goede vlucht!

8. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hey dames!

Arri: waar ben je nou!!! Je maakt het erg spannend!

petra: ben erg benieuwd naar alle fotos en verhalen! Fijn dat jullie zo genoten hebben!

miranda: pff erg druk dus bij jullie! Dikke knuffel meid is niet niks allemaal! Jullie verdienen het om lekker er even tussen uit te gaan! Geniet er van!

Pff hier eentje die flink in opstand is...zelf koppijn konstant dus gaat lekker hier.
    Flinke ruzie gehad met manlief, het loopt de laatste tijd niet zo lekker tussen ons en weet niet zo goed hoe ik dat moet gaan veranderen. Wil aan de ene kant wel even een nachtje weg met zn beidjes maar financieel kan dat eigenlijk niet en tja we gaan over 4 weken ook al op vakantie....maar toch misschien moeten we het toch even doen.

Jens is op dit moment erg moeilijk. Vorige week tijdens onze midweek weg wou hij alleen met de omas en mama lopen, papa bestond niet voor hem. Krijssen in het zwembad (en dat terwijl ik wel 20 x met hem aan babyzwemmen heb gedaan) en alleen maar willen lopen anders gaat ie krijssen.
    Vrijdag liep hij in een keer zon 20 stapjes maar zaterdag istie er ook weer mee gestopt en nu vertikt ie het??? Haha heerlijk zon kleine deugniet....

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Qb: wat goed van je dat je een opleiding gaat doen! Kan je het financieel de komende tijd zo redden?

setteke: wat fijn voor jullie dat hilbrand een baan heeft! Hoop dat jij ook snel een nieuwe baan vind!

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    wat is het hier trouwens rustig!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Het is een thuisstudie, waarbij je gemiddels 4u per week aan huiswerk kwijt bent, goed te doen met een baan. Ik solliciteer gewoon verder, wil graag aan het werk! ;)

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Miepie wat balen dat het niet lekker loopt. Gaat het op je werk wel goed?

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    sjorsje: ja gaat wel goed moet alleen wel erg wennen weer om aan het werk te zijn. Kan mn draai nog niet zo goed vinden er in.

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Miepie hopelijk gaat het snel beter (zowel thuis als op je werk).

15. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Miepie; ik herken je verhaal zo. Hier loopt het thuis ook niet al te soepel. Ik ben volgens mij nog volop aan het ontzwangeren, dus volop hormonen. Raymond heeft vakantie maar heb helemaal het idee dat ik er alleen voor sta nu. Hierdoor kan ik maa rmoeilijk aardig doen tegen hem. Ik snap het allemaal best, hij is druk in de tuin bezig geweest vorige week. Maar hij heeft volgens mij niet in de gaten dat thuis met 2 kids ook druk is. Hij geeft mij het gevoel dat ik weinig doe. Misschien dat ik het zelf ook wel zo voel hoor. Daarbij zal hij nooit eens spontaan de avond ofzo een handje uitsteken met bijvoorbeeld de kids. Met Danique nog wel, maar met Eline niet. Dus ik geef al sinds dat ze er is constant de flesje, verschonen enzovoort en dat vind ik gewoon niet leuk.
    Maar ja zoals ik al zei ben zelf ook nog vol van hormonen, kan wel janken de halve dag. Dus dat zal ook meespelen. Nu is de tuin zover klaar en hebben we hoop ik iets meer tijd voor elkaar. Vrijdag op vakantie, heerlijk! Hopelijk wordt het dan wat beter, maar helaas zit dan zijn vakantie er ook alweer op en sta ik er dus weer echt alleen voor overdag.

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, knuffel voor jou. jammer dat het allemaal niet zo lekker gaat!

@Alieke, ook een knuffel voor jou! Ik zou er echt even voor gaan zitten en een en ander uitspraten. Het scheelt zoveel. kan de rest van de week misschien wel leuk verlopen!

@QB, geen andere banen op het moment? succes met je studie!

Zo lekker even mijn ogen dicht gehad op de bank. Zo naar de VK voor het bevallingsverhaal!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Alieke, joh ik schrik van je verhaal meis!! Zo te horen sta je er idd echt bijna alleen voor :( ik zou het ook even goed bespreken zodat je nog samen kunt genieten van de vakantie!

@ Miepie, bij jou dus ook niet zo lekker :( knuffel meis!!

@ Lique, veel succes en plezier bij de vk!

18. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Weet je wat het is, ik vraag niet snel of hij iets wil doen. Kijk als ik Danique naar bed breng zoals gisteravond en duidelijk zeg Dat Eline ook een fles moet dus uit bed moet dan baal ik er van dat hij geen actie onderneemt met als gevolg dat ik Danique in bed doe,Eline eruit haal naar beneden ga met haar en fles maak. Ik deed dus Eline bij raymond op de bank is de fles klaar wil ik het geven aan gem zodat ik even met de was bezig kon zegt ie nee joh Eline mama doet jou lekker de fles. Dus ik zeg Dat ik had gedacht dat hij dat deed zodat ik ons bed leeg kpn ruimen van de was. Zegt ie nee joh, is toch even gezellig zo samen op de bank. Maar ja het gevolg is wel dat ik nog daarna die was op moet ruimen. En daar baal ik dan weer van. Maar bij heeft dat weer niet in de gaten

19. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    #4399 Arri, 16 mei 2011
    Laatst bewerkt: 16 mei 2011
    Hoi!!!

Hier ben ik dan...
    Een trotse mama van een tweede dochter, die nu heerlijk bij mij op schoot ligt!!
    N.inke is afgelopen vrijdag om 10 uur 's avonds geboren.
    Het gaat allemaal goed. En hoewel de hele afdeling verwachtte dat het een keizersnee-kindje zou worden, is ze uiteindelijk toch vaginaal geboren!!
    Ik laat het hier nu even bij. De laptop op schoot is niet echt handig...

Groetjes, een trotse meidenmama! :)

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heb momenteel 2 sollicitaties lopen, week 21 maken ze bekend of ik meegenomen ben/wordt in de selectieprocedure.. ff afwachten.. ;)

Deel Deze Pagina