Heej!! Daar is ze! Geweldig om te lezen dat alles goed gegaan is! En wat een mooie naam! Geniet er van meis!
@ Arri; gefeliciteerd!!!!! @ Alieke, mannen kunnen niet tussen de regels door lezen; zover ben ik inmiddels wel! Als je iets verwacht moet je het duidelijk zeggen! Althans zo is het hier in huis wel! Mijn man weet totaal niet wat ik allemaal doe op zo'n dag en in zulke situaties zoals jij omschrijft zou hij zeggen als ik me irriteer "ik weet toch niet wat jij allemaal in je hoofd hebt" dus ik zeg; wees duidelijk! Zeg gewoon hier geef jij haar even de fles, doe ik de was, PUNT!
@Arri, jaaaahhhh, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Geniet van deze mooie tijd. Heb je de bruiloft nog meegemaakt?? @Alieke, ik ben bang dat je toch iets duidelijker zal moeten zijn. Mannen begrijpen vaak niets van onze hints of vinden het mooi makkelijk zo. Het hoeft ook niet beschuldigend, maar gewoon even eea duidelijk maken!! Haal die onnodige frustratie weg en geniet van jullie vakantie en gezinnetje!! @QB, spannend, succes!! Zo net terug bij de VK vandaan, alles prima. hoofdje ligt al lekker diep, dus dat gaat goed. Verder geen bijzonderheden. Naast natuurlijk sneller bellen bij bevallen. De vorige stond op 5 uur, (ik dacht 12 uur ofzo, maar tellen vanaf echt weeeen, haha). Maar komt vast goed. Deze week de wieg maar eens ophangen en wat kleding enz gaan wassen.
Jaaa Arri daar is ze dan! Gefeliciteerd meid! Hoe vind de grote zus het?? Alieke en Marieke, wat vervelend dat het thuis even niet zo lekker lopen. Goed over praten hoor en even duidelijk maken waar je van baalt. Ik hoop dat het snel beter gaat, dikke knuf! Vandaag lekker gewerkt en zit nu even huiswerk te maken. Vind het best pittig .. met een sociaal leven, 28 uur p.w. werken, zieke Tess en mijn hbo studie. Vanavond ook maar even lesje Zumba overslaan. Mark komt tegen 19.00 uur thuis en haalt Tess dan ook op ( die heeft al bij oma gegeten en kan snel het bed in) dus ik heb nu even tijd voor mijn studie. Ben dus ook snel weer weg!
Arri, Gefeliciteerd!!!!!!! Heb je een goede bevalling gehad? En nu weer lekker thuis??? Geniet lekker samen! Delilah en Lique; jullie hebben ook helemaal gelijk natuurlijk. En het is misschien ook wel dat ik er teveel van verwacht. Want hij doet ook echt wel veel dingen in huis. Maar dat is vooral de tuin, garage opruimen, klussen enzovoort. Het huishouden doe ik. Dat komt denk ik ook doordat ik nu hele dagen thuis ben en normaal werken we beiden 4 dagen en zijn we alleen op zondag samen thuis. Dan pakken we de boel even aan en klaar. Het stomme is dat het ook wel in me zit. Voel me zo verantwoordelijk voor de kids. Ik was bijvoorbeeld de 1e keer na de geboorte van Eline een avond weg en ze had de hele avond gehuild, dus hij was er helemaal klaar mee toen ik thuis kwam. Ik voel me dan eigenlijk schuldig dat ze zo heeft gehuild, terwijl ik daar natuurlijk niets aan kan doen. Maar ja het is het beschermende tegenover hem denk ik. Ik weet het ook niet. Maar jullie hebben gelijk. Zal hem na het eten direct aan het werk zetten. Kan die kiezen, Eline de fles of stofzuigen hihi
@ Alieke, ik doe ook het hele huishouden, daar doet mijn man niets aan. Ook niet als ik weer werk omdat ik dan 2 en halve dag thuis ben. Maar hij helpt me wel goed met de kinderen, hij doet altijd Wesley onder de douche en naar bed brengen meestal ook en de laatste fles van Thyrza doet hij ook eigenlijk altijd zodat ik op tijd naar bed kan als ik wil. Maar als ik dingen verwacht dan moet ik het echt wel duidelijk zeggen! Voor wat jou verantwoording betreft: dat herken ik wel voor een deel maar ik vind het ook wel jammer van Raymond dat hij zo duidelijk laat merken dat hij er klaar mee was die ene avond. Eigenlijk zou hij jou moeten gunnen dat je ook relaxed weg kan! Ik heb wel eens naar huis ge'smst of het ging en dan zei Rik, ja hoor prima terwijl Wesley de hele avond huilde!
Hey dames, Misschien dat jullie me wat inzicht kunnen geven op een situatie.... http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/276384-ben-ziek.html @ Arri, van harte gefeliciteerd met je dochter!!!
Jaaaaaaaaaaaaaa eindelijk nieuws van Arri. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e dochter!!!!!!!
@alieke hier precies hetzelfde. ben zelfs toen sydney de waterpokken had terug gegaan meteen na hoofdgerecht omdat martijn sydney niet stil kreeg. ze was aan het krijsen. en dan heeft hij niet het geduld om het te doen. dus kreeg smsjes dat ze alleen maar huilde etc. terwijl ik hem dat echt nooi zou sturen want dat geeft een rotgevoel. maar ja op dat moment voelt hij zich zo rot en wilde alleen maar sydney helpen dus mama moest komen hihihih hij doet nooit wat in het huishouden en doet alleen alles met kids als ik het vraag. ik heb er de laatste tijd maar vrede mee want weet gewoon dat hij het gewoon niet ziet. net zoals met de kids hij ziet het gewoon niet. maar ja ik spendeer 24 uur per dag met ze en hij maar 3 per dag. ik denk ook wel eens dat ik niet van hem kan verwachten dat hij alles doet zoals ik het doe. behooorlijk verhaal geworden maar hoop dat je snapt wat ik bedoel. gewoon duidelijk zijn tegen je man en goed zeggen wat hij moet doen dan is het voor hem en jou duidelijk! arri gefeliciteerd met je tweede meisje!
Arri, gefeliciteerd met jullie 2e dochter! Mooie naam! En wat fijn dat de bevalling zelf gelukt is! Ik ben heel benieuwd naar je verhaal, maar weet hoe vreselijk druk die eerste tijd is, dus we horen het wel! Geniet ze met zijn viertjes!
Hoeraaaa! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! En geweldig dat je hebt kunnen bevallen zoals je wenste, ik hoop dat het een prachtige ervaring voor je was! Geniet maar lekker van je gezinnetje-van-vier!
Petra, welkom terug en wat heerlijk om te lezen dat jullie een geweldige huwelijksreis hebben gehad. Nu op naar net zo'n geweldig huwelijk! Daar zit ze nu wel graag op, maar echt hard gaat ze niet Ze probeert wel in stilstand 'met losse benen' te staan, wat natuurlijk niet kan, maar dat dat rijdend misschien wel lukt dat krijg ik haar niet uitgelegd. Ook met andere fysieke dingen is ze gewoon niet zo bezig. Als ik dan lees van kindjes die al echt fietsen, zwemmen, voetballen, koppeltje duiken, alleen allerlei klimtoestellen op en af klauteren, etc, dan hou ik me altijd maar een beetje stil Het is ook echt dat wij haar daarin niet erg stimuleren ofzo. Ach ja, komt vast allemaal op z'n tijd wel Juud, zit jij ook nog met een wakkere peuter? Ise ligt vandaag voor het eerst zonder slaapzak maar met pyjama in bed. Nou ja, 'ligt'... Is het egoïstisch dat ik het fijn vind dat ze nog steeds 's middags slaapt (en goed ook, zo twee uur, en ze is er ook echt aan toe in de loop van de middag, dan kan ze knorrig worden), terwijl ze dan 's avonds zo lang wakker ligt en 's ochtends toch uitgeslapen wakker wordt? Oh, en ik vroeg me af: mogen jullie peuters zelf dingen uit de koelkast halen? Ik vind het eigenlijk wel duidelijk om af te spreken dat ze daar niet in mag, maar m'n vriend vond het erg handig dat hij haar vanaf de bank kon vragen een blikje cola voor hem uit de koelkast te halen van de week
@Arri: Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Geniet lekker van elkaar, kom tot rust en vertel dan het hele verhaal. We zijn reuze nieuwsgierig