@ Binna, wat lief van Silver zeg. Het klinkt allemaal of het wel lekker gaat @ Chantico, wat een lief stukje over je vriend, leuk om te lezen! @ setteke, van harte hoor, vind het zo leuk voor jullie. zou alles dan toch gewoon op zn pootjes terecht komen? @ Lique, of nu 4 dagen overtijd waar is lauwie eigenlijk? @ duster, ik zou het zo leukvoor je vinden als je deze baan krijgt. Hoe was het meedraaien vandaag? is het dan een bana die je erg leuk lijkt? Ik ga morgen denk ik even een bakkie doen op mn werk. Ik heb onwijs veel zin om de jongens te spreken over hoe ze de trouwdag vonden. Hadden jullie ze nog gezien op het feest Sjorsje en Set? wat een kanjers he? Als het goed is krijg ik vanavond of morgen wat foto's van de fotograaf en dan zal ik wat mooie erop zetten was trouwens eg leuk op huwelijksreis.....cocktail hier en cocktail daar, daarna liepen we de andere kant op richting onze "hut", komen we op een beach feest waar echt een festival sfeer heerste en ik dus nooit meer naar huis wilde.
Petra, wat ziet dat er heeeeerlijk uit! Gezellig dat je weer terug bent! Nog een spamsessie van de bruiloft? Hoop dat ons kaartje ook op tijd was! Duster, ik duim voor je! Juud, spijt dat jullie toch doorgegaan zijn nu de puregon zo zwaar valt?
Binna, lieve foto! Op mijn werk gaat t heel goed! Ben wel supermoe nog! Setteke, gefeliciteerd! Petra, ik lees wel mee maar heb weinig tijd om te reageren Net poepbroek en voeding. Hoop dat het vanna ht dan wat later dan 3u is! Vind het wel zwaar om als avondmens een zoon te hebben die om 6 u klaar is met slapen ( tot 7 u dan, maar dan is t nauwelijks meer de moeite) Man en huishouden: hier bijna omgekeerd, hij legt bijv vaak een was voor mij neer om te vouwen
K3 waar? Lauwie. Heftig hoor nog steeds nachtvoeding. En zo vroeg op ja dat is waardeloos. Ik ga zo mijn bed maar uit wat nuttigs doen. Petra geweldig hoor zo'n heerlijke huwelijksreis Juud balen dat jullie tochwat spijt krijgen. Hopelijk slaagt deze poging. Wanneer wordt er weer gemeten? Ik ga maar even een was aanzetten. Of toch nog even een uurtje mijn ogen dicht doen. Twijfeltwijfel
@ Petra: WOW wat een mooie foto's!!!!!!!!!! Speciaal om je kinderen er bij te hebben hè. Wij hadden Joëlle ook al toen we gingen trouwen (gelukkig heeft Dionne er geen problemen mee dat zij niet op de foto's staat hihi).
@Petra; Wat een schitterend gezinnetje @Setteke; Het is een functie bij het klantencontactcentrum van de Rabo in Tilburg (bij Sjorsje) @LAuwie; Hij haalt Jasmijn nog in met zijn tandjes. Jasmijn haar 3de is nu door aan het komen Wanneer ga je naar K3? @Alieke; Nog lekker geslapen? @Sollicitatie; Ik denk dat ik door mijn onzekerheid mijn gesprek ook niet zo goed vond gaan. Heb het met anderen geevalueerd en die vonden het toch overwegend positief. Het is maar net waar ze waarde aan hechten. Dus we wachten nu vol goede moed af. En als ze me niet nemen, is dat een gemiste kans
Het is dus het slapen geworden Haha. Ga nu snel Danique kdv klaar maken. PETRA WAT ZAGEN JULLIE ER GEWELDIG MOOI UIT.EN WAT EEN SCHATJES DIE 2 MEIDEN VAN JULLIE!!
@ petra wat een geweldige fotos!!! Van je huwelijksreis en ook de dag. Die met de dametjes in de lucht is echt super!!! @binna: leuke fotos meis! @set nogmaals van harte gefeliciteerd met hilbrands baan, super zeg, fijn om zo de vakantieperiode in te gaan nietwaar? @chantico BIJ DE KOELKAST Tygo mag wel bij de koelkast, het is wel met toestemming dan om wat te pakken en hij helpt vaak met drinken, pakken, boter of kaas, boodschappen wegpakken. Hij wil altijd overal mee helpen. We hebben dan ook wel een open keuken, als de keuken een afzonderlijke ruimte zou zijn, zou hij er niet zo snel komen denk ik tenzij ik er ben. @ all bedankt voor jullie reacties op mijn dilemma dames! Ga het morgen maar eens vragen, hoe hij bij deze uitspraken zou kunnen komen... Vannacht nog even schrikken: pieper van mannetje ging Brand bij het KDV!!! Gelukkig bleek het vals alarm te zijn van een verontrustte buurtbewoner die brand rook....