@Petra en de rest: dat was eigenlijk een verkeerd voorbeeld, want ik maak me er ook niet druk om als hij zijn bord niet leeg eet. Het is meer als hij iets extra wil, zoals optimel, of een stukje peperkoek na. Ik vind het moeilijk een goed voorbeeld te bedenken.....
Nou, Thyrza ligt weer in bed kan ik even verder reageren over peuters die dwars zijn; Bij ons werkt het het beste als ik Wesley wat losser laat en dat vind ik wel eens moeilijk omdat hij nog maar zo klein is. Bijv. in de winkel laat mijn man hem lekker z'n gang gaan en dan gaat het prima terwijl ik 'm toch wel veel roep om bij me in de buurt te blijven. Eten blijft lastig. Hij drinkt liever dan dat hij eet. Vandaag heeft hij vanmorgen een beschuit op en nu wilde hij weer wat drinken of snoepen en dan moet hij wel eerst een broodje eten. Dus dat heb ik nu gemaakt en er neer gezet, anders krijgt hij niks anders. Met avond eten krijgt hij wat wij eten en af en toe een potje macaroni van olvarit dat lust hij graag. Als hij niet eet; prima. Als hij niet proeft; geen toetje. Dat doen we sinds kort en hierdoor proeft hij wel meer maar dat is dan meer omdat hij wat drinken of een toetje wil en hij is er nog niet beter van gaan eten Verder hoor ik hier ook regelmatig "echt niet en dat doe ik niet"
Ben nieuwsgierig of je de baan hebt Duster! Hier al lekker actief vandaag. Ben nu met de strijk bezig, maar gun mezelf even rust. Als de strijk klaar is alleen nog even de boel in tassen pakken en klaar om op vakantie te gaan! Het huis in elk geval al schoon, was vanmorgen om kwart voor 7 al aan het poetsen haha
@Sjudith; Succes, zit je bij de gyn? @All; Bedankt! Ik weet nog niks en ga er eigenlijk al wel een beetje van uit dat ik vandaag niks meer hoor. Heb net wel het UZB gesproken: zodra ze het horen, bellen ze
@Sjorsje; Thanks! Ik vind het wel vervelend dat ze zeggen dinsdag en anders donderdag en nu weet ik nog niks Ook al ben ik niet aangenomen, ik wil het gewoon weten. @Sjudith; Ik duim natuurlijk gewoon door voor jou
Duster wat vervelend. Kun jd niet zelf bellen? Juud, zaterdag al. Dat is sneller dan anders of niet? Misschien dat het ook wel zo lijkt hoor. Nu even eten en dan alles in e tassen en in de auto zetten kunnen we Morgenvroeg rond 11 uur rijden
Da's raar Duster.. nou, ik blijf duimen hoor! En Juud, IUI zaterdag! Spannend! Ook voor jullie duim ik! -- Kreeg vandaag weer een afwijzing.. jammerdebammer.. heb nu nog 3 sollicitaties lopen, eentje sluit aanstaande zondag de vacature, en volgende week hoor ik of ik geselecteerd ben of niet.. Heb vandaag weer 2 sollicitaties verstuurd, eentje open en eentje op een vacature bij Enexis, de even weken 2 vaste dagen en de oneven weken 3 vaste dagen.. En ik werd daar gelijk over gebeld vanmiddag, dinsdagmiddag heb ik een intake bij Adecco Groningen, zit in het pand van Enexis, kon ik gelijk het pand bekijken zei ze. Ze heeft me ook het uurloon en de kilometervergoeding al verteld, dus ben erg benieuwd hoe dat gaat aflopen.