Nou we hebben zelf ook even geoefend en nu ga ik werken, want jawel wederom de 4e keer IUI en ik heb nachtdienst
goedemorgen, ik ga vandaag na werktijd naar de kapper om mn haar een heel stuk korter te laten knippen. fijne dag allemaal
Mogguh allemaal! Was al wakker om 6.15u.. Jamie sliep bij me in bed, manlief komt vanavond pas thuis, zit sinds woensdag in Rotterdam op de Maasvlakte met de brandweer.. Xx
Goedemorgen, Duster ben benieuwd of je vandaag dan toch wat hoort van Adecco. Petra, ben benieuwd naar het resultaat. Juud, heb je het oppasprobleem nog op kunnen lossen?
Wij hebben de boel ingepakt. Auto en dak koffer prop vol maar alles zit erin. Nu wachten tot mijn ouders zo komen Eline nog een fles en dan gaan we de auto in. Eline is de vakantie begonnen met uitslapen Haha. Heb haar iets na half 8 wakker moeten maken. Klein slaapkopje! Heerlijk zo'n Nachtje! Duster hoop dat ze snel bellen Juud ik duim voor jullie Lique rustig dagje dus lekker genieten!! Lauwie hoe is het met jort? ?? Petra vonden de dames het fijn dat jullie weer thuis waren? Weer gewend aan het werken?? Miranda hoe is het met je schoonmoeder??
goeimorgen meiden Hier gaat alles goed. gisteren hebben we een beetje geshopt. en vandaag gaan we naar Artis en dan is Steve ze vakantie weer voor bij en moet ie volgende week dinsdag weer werken. en dan volgende week zondag hebben we het kraamfeest. hebben jullie nog tips en idee waar ik aan moet denken
Binna het is mooi weer voor artis. Kraamfeest geen ervaring mee. Misschien kraambezoek boek neerleggen. Gebruik hem nu ook voor Eline. En vind het echt leuk!
@Alieke, veel plezier!! geniet!! @Binna, ja leuk kraamvisiteboek. Mijn vriendin had allemaal roze koekjes en snoepjes in schalen op de grote tafel. Samen met al het drinken en glazen en bestek. Iedereen kon zich redden na de eerste ronde. Zelf heeft ze lekker staan kletsen en haar dochter geshowd!! Dus ik zou zeggen, vergeet niet te genieten!
@ Lique, lekker geslapen nog even? @ Binna, tja tips? Nee niet echt. Hoe gaat feest er ong. uit zien? Fijne dag vandaag!! @ Juud, duimmmmmmmmmmm! @ Petra, lekker naar de kapper, ben benieuwd! Ik wilde laatst ook een stuk van m'n haar af maar de kapper deed er maar een klein stukje af, terwijl ze zich mocht uitleven van mij... @ Alieke, fijne vakantie! Wat heerlijk zeg zo'n nacht geniet maar samen! @ Duster, al nieuws? @ All, zwaaaaaaaaaaaaaaaaai!
@Delilah heeeelijk!!!! Zooo, het zweet loopt van mijn hoofd, net de rand boven de trap geschilderd. Zeg een rand van 50 cm is nu grijs ipv wit, hopelijk iets minder besmettelijk. Maar eerst lekker tot 10 uur geslapen hoor!!! Ga het zo even nakijken (ik schilder liever maar 1x, haha) en dan douchen en chillen....
Verdorie, nou heeft het kinderdagverblijf ipv de 25e het geld nu al afgeschreven en van de belastingdienst hebben we nog niks ontvangen. Staan nu dus vet rood:x
Oh da's lekker zeg.. zomaar zonder aankondiging? Handige Harry's.. @Duster.. nog geen nieuws? Heb je zelf ook even gebeld? -- Owh.. ikke benne trots! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/277246-trotse-dochter-deel-2-a.html#post9966473