Augustus mama's deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Arri, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb het geld nu terug laten boeken en ze een mail gestuurd dat ik het zelf wel overmaak als ik van de belasting het geld heb ontvangen. Maar ik denk dat ik niet de enige ben die hiermoeite mee zal hebben.

Duster nog niks gehoord?

QB wat leuk zeg!!

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @SJorsje, nee natuurlijk niet. Het zijn nogal bedragen, lekker als je net in de supermarkt staat ofzo.... Groot gelijk dat je het terug hebt laten boeken!

@chantico, wauw!!!

allemaal leuke plannen met het mooie weer voor de boeg???

3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hier is de belasting teruggaaf binnen Sjorsje. Maar get is wel belachelijk. En dat is dan al voor juni?? Zijn ze ook wel erg vroeg mee

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik heb nog niks gehoord en heb ondertussen een flink pesthumeur. Volop ruzie thuis, terwijl we vandaag 4 jaar samen zijn.....

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Duster, dat is ook niet leuk :( ruzie maken moet je vooral niet doen vandaag!!

@ Sjorsje, wij hebben het belastinggeld ook al binnen. Helaas wel maar voor 1 kind terwijl ze deze week gaan afschrijven voor 2 kinderen omdat Thyrza vanaf volg. maand ook naar het kdv gaat.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb nog niks ontvangen, hebben jullie ing of rabo (of iets anders kan natuurlijk ook nog)?

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Delilah dat is ook niet handig.

Duster heb je zelf al even gebeld? Ik zag gisteren wel dat Bea er vandaag niet is, maar iemand anders zou het uitzendbureau informeren.

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Bedankt voor jullie medeleven. Ik heb net het bericht gekregen dat ik niet ben aangenomen. Ik ga even verder een potje janken :x Kom het later nog wel toelichten

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Duster, ach meissie wat een tegenvaller, ben wel benieuwd naar de reden.

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

Duster, wat sh*t zeg! Huil maar flink, die sufferds weten niet wat een lieve collega ze laten lopen!

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Je bedoelt denk ik iemand anders?! Haha, sta jij als hoogzwangere randjes boven trappen te schilderen!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Duster :( dat is balen zeg..... Sterkte meis!

@ Sjorsje, ING hebben wij!

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Delilah, volgens mij heeft de belastingdienst ook ING, dus dan kun je het inderdaad eerder hebben.

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, hopelijk bi jjullie ook snel binnen dan! En bij mij is het maaar goed dat we vakantiegeld krijgen anders was het nu niet goed gegaan met kosten voor 2 kinderen en teruggaaf voor 1 haha

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    oooh duster, wat balen!!!

juud, super van de iui! succes morgen!

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ duster,shitterdeshit, ik zou zeggen: sta jezelf even toe om ontzettend sip te zijn zodat jemorgen weer met frissen moed kan beginnen. Balen hoor.

een beetje gekke foto van mijn nieuwe haar.Ik heb bijna twee uur bij ene ontzettend hippe kapper uit de regio gezeten en wilde eigenlijk een bob maar ben nu heel erg blij met wat ik nu heb. ik ben benieuwd of ik het zelf ook serieus ga stijlen maar dat zien we vanzelf

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra dat ziet er erg leuk uit.

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Leuk hoor Petra!

Duster, jeetje meis, flink balen zeg.. knuff!

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Alieke, jort is weer opgeknapt. Hele fijne vakantie!

20. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Duster. Wat ontzettend balen zeg van die baan. Kun jeje vinden in hun uitleg? Zoveel moeite en er en toch nog afvallen oneerlijk hoor

petra, hoeveel is er af gegaan dan?

Sjorsje, hier vanmiddag kgb en kot rond 2uur. Zorgtoeslag was er pas na 4 uur. Vreemd dus

Delilah hier ook kot maar voor 1 kind. Nog niet verwerkt een ik heb ook nog geen brief gehad fan de wijziging. Hoop ook dat het op tijd komt Haha.

Kids liggen in bed. Ik ga er ook zo in. Ben moe!!!
    Hebben een leuk huisje. Danique vindt het geweldig hier.
    Elinevanavond wat misselijk en ook overgeven en dunner poep. Denken de drukke dag met lange autorit. Ze ligt nu wel rustig in bed

Deel Deze Pagina