Nope hopelijk vanavond!! Jemig jullie krijgen het wel te verduren. Is er nog kans op genezing voor je schoonmoeder. Meiden naar KDV zal zeker rust geven inderdaad. wel heftig dat Gerard geopereerd moet worden, dat doen ze niet zomaar meer tegenwoordig, meestal wordt rust voorgeschreven toch? Balen dat het zo gaat op je werk... kan me voorstellen dat je overweegt te stoppen. Is dat financieel haalbaar? @Petra, ik doe wel veel met ze, maar niet zo zeer ergens naar toe. wel op visite, naar speeltuin enz. Toevallig vandaag, als het goed is! Geen bios nog hier, lekker thuis op de bank! Al denk ik dat djim zijn concentratie het nu wel ongeveer aan moet kunnen. Ohh fotoboeken, moet ook nog op mijn lijstje voor dit verlof, haha!! @Delilah en Lauwie, ik heb binnenkort een babyshower, bedankt voor jullie tips, zitten leuke dingen bij denk ik! @lauwie, wij vulden de schilderijen wel op, zal even navragen waarmee. Zo, de wieg hangt natuurlijk nog niet. Hopelijk vandaag. Sam wil zo graag leren fietsen, dat papa als hij thuis komt aan de bak moet. Ik kan haar namelijk niet bijhouden. En 's avonds als de kids liggen worden ze wakker van het boren en djim is dan helemaal panisch van dat geluid. we gaan zo op even op pad voor de geboortekaartjes, mijn neefje heeft wat ontworpen en nu moet ik opzoek naar copycentre. Daarna op kraamvisite en eten bij mijn zusje. Als we de puf kunnen vinden en het warm genoeg is gaan we vanmiddag naar het zwembad (buiten), we hebben een kaart, die moeten we wel gebruiken dit jaar, haha!
@Petra, oja de laatste tijd wil ik juist wat meer thuis zijn. Sam wil buiten spelen en djim vermaakt zich altijd wel. Zo veel als wij van huis zijn... dat kan ik me totaal niet herinneren van vroeger, haha!
Ook ik lees regelmatig mee maar heb dan geen tijd om te reageren... @ Mik: Zul je idd net zien! Maar fijn voor Sydney in elk geval dat ze geen ontsteking meer heeft. @ Delilah: En valt het mee met de schade? @ Lauwie: Hoe is het nu met Jort? @ Lique: Leuk dat Sam wil leren fietsen, succes! @ Miranda: Zo dat is niet niks wat jullie meemaken... sterkte! @ Marleen: Hoe gaat het nu? @ Petra: Leuk die fotoalbums (moet hier nog steeds beginnen). Wat we doen met onze kinderen: doordeweeks gaan ze mee naar ons paardje (Olivier helpt dan graag mee, ook thuis met het verzorgen van de dieren) we gaan boodschappen doen, doen weleens een spelletje of gaan cakejes bakken. In het weekend gaan we vaak op stap, wandelen in bos, naar dierentuin, etc. Ik ga zo met de kleine meid naar de psz daar worden foto's gemaakt vandaag en broertjes en zusjes mogen ook op de foto. Fijne dag!
hey meiden @lauwie ga zo even een foto maken @petra o leukk je album af moet zekker ene mooi album zijn met zo'n mooie huwelijks reis en bij ons we zwemmen op maandag en op woensdag gaan we vaak naar de markt en voor de rest bekijk ik het per keer @delilah jeetje meis wat moet dat schrikken geweest zijn. hoe is Wesley er nu onder @miranda oo meis wat hebben jullie een hoop te voordeuren dikke knuf @Juud hoe voel je je?? @Mieppie hoe gaat het op je werk?? @qb jeetje wat balen zeg van de afwijzingen steeds @duster hoest met jou @llinka waaar ben je ?? @chantico ik ken je gevoel wel ik heb dat ook dat ik soms speciaal wat met Silver wil doen. ook omdat aan het einden van de zwangerschap niet meer ging @Marleen hoe gaat het bij jullie @puck wat klinkt dat leuk broetjes en zusjes vindt het nog steeds zo leuk voor jullie. is er al meer in zicht waneer het echt Oficheel wordt ? @mik wow de kogel is door de kerk leukkkk. wat balen zeg dat ze nu geen oorontseking had. meeste keer hoop je dat ze het niet heeft en nu had het wel fijn geweest. @lique drukte makker doe je af en toe ook eens rustig pffff vindt het echt knap dat je nog zo actief bent @sjorsje suces vandaag wrdt een lange dag/ slapen ze alle drie nog smidag's ??
Binna was het maar waar. Alleen Jorja doet een dutje en die is ze nu aan het doen. Even rust dus. Pfff ellende met het kinderdagverblijf. Ik wil vanwege de kosten terug naar 1 dagdeel per week. Een van de leidsters had al aangegeven dat dat geen probleem is, omdat meerdere kinderen maar 1 dagdeel per week komen. Maar bij ons houden ze zich ineens aan de algemene voorwaarden voor 2 dagdelen.
Alleen ff tijd voor een update: jort vannacht/ vanochtend flinke koorts(39,2) met pcm en huilt veel. Ot jaloers omdat ie veel aandacht nodig heeft en die zit me dus te testen. Drukke dag dus. Nu 2min rust, maar de rust is al weer over
lauwie daarom is het zooooooooooooooooooooooooooooo lekker als ze samen slapen. heb donique vandaag ook maar op bed gelegd om 11 uur. en ze slapen al samen voor 1,5 uur. heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk want hoe leuk ik ze ook vind af en toe heb ik wel even een moment voor mijzelf nodig!
sjorsje, dank je. gelukkig lukt het me vrolijk te blijven ondanks dat ik maar 4 uur (onderbroken) slaap heb. ff ot naar bed brengen. hopelijk gaat ze slapen
donique heeft nu trouwens ook de waterpokken. erg leuk NOT!!! en sydney is sinds gisteren over op de neocate kijken of ze dan wat meer aan gaat komen enkijken of haar kma niet erger is . ze zat op de pepti maar de dietiste denkt dat sydney allergischer is als donique en dus neocate nodig heeft. ach we zullen zien. ze zit nu op een superstreng dieet in ieder geval. sjonge jonge vind het wel zielig voor sydney hoor. kind krijgt gewoon geen rust. ben beneiuwd wat de cardioloog gaat zeggen. maar dat is pas 16-6. duurt allemaal zo verschrikkelijk lang. *klaagmodus uit*
mik, dat probeer ik ook altijd! maar jort heeft nog geen ritme en doet korte slaapjes. heb ze nu allebei boven op bed, maar verwacht dat jort elk moment weer wakker wordt. nou ja, dan heb ik hopelijk echt ff tijd voor hem. ik hoor m al
ach lauwie het is niet de beste tijd maar probeer er maar positief onder te blijven want het zijn welke supertegekke superlieve superschattige etc kids. en ben stapelgek op ze . aleen is het nu even heftig met al die dingen eromheen. kan niet wachten tot het 16 juni is en de echo van sydneys hartje is geweest
mik, ik herken het helemaal. ben superdol op ze en ze zijn ook echt superlief. het zou alleen wel fijn zijn als ze allebei een tijdje fit zijn en 's nachts goed slapen. zijn jullie nachten ook nog steeds zo onderbroken? heb net post binnen gekregen: haarspeldjes en allemaal hoesjes en dingen om ze op te leuken. ga ik vanavond lekker met knutselen als ik de textiellijm kan vinden. ga nu ff liggen op de bank. laters!
Knap hoor, je huwelijksreis-fotoboek al klaar! En Suze heeft het zo slecht nog niet hoor: ik ben nu bezig met het album over 2008, dus Ise's eerste vier babymaanden pas Oh, m'n bijleestijd zit er op, moet weer met de kinders aan de slag...!
@ Slecht slapende kindjes: lijkt me heeeeel vermoeiend!! Wat mik al zei; ze zijn heel leuk maar het is ook fijn als ze even slapen en je je handen vrij hebt! Hier al lang geen middagdutje meer helaas, gelukkig slaapt Thyrza supergoed! @ mik, zware tijden dus! Fijn dat je zo positief kunt zijn! Dat scheelt heel veel!! @ Lique, hoe is het met jou als hoogzwangere? Ga je straks de wieg ophangen @ All, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Hier een drukke dag gehad. Vanmorgen visite daarna naar het dorp gegaan voor wat dingetjes en naar de vk voor de nacontrole op de terug weg nog boodschappen gedaan en thuis snel eten gekookt want straks na het eten moet ik even heen en weer om de auto schade papieren toestand te regelen. Nou, tussendoor nog gepoetst thuis en voor Thyrza gezorgd haha... Over het boodschappen doen nog; laatst stond ik ook bij dit grietje aan de kassa en toen sloeg ze verkeerd aan wat ik betaalde daardoor gaf de kassa aan dat ze 10 euro teveel moest terug geven en was ze helemaal in de war. Ik 3 x gezegd hoe het zat en dat ik minder terug moest krijgen en uiteindelijk gaf ze nog een paar centen teveel terug maar geen 10 euro teveel meer. Nu stond ik weer bij haar en het was 22 euro en ik dacht dat ik 25 euro gaf maar ze sloeg aan dat ik 30 gaf toen zat ze weer te denken en zei "u gaf me toch... Jaaa..." en gaf me 8 euro terug. Ik wist niet meer zeker wat ik nou had gegeven maar thuis even nagerekend en ze heeft me toch weer 5 euro teveel terug gegeven... Tja, denk dat ik voortaan maar bij haar kassa ga staan, dan heb ik de onkosten voor de auto zo terug verdiend Nee, normaal zeg ik het altijd wel eerlijk maar nu wist ik het zelf niet meer zeker. Maar goed, ik heb ook geen zin om iemand achter de kassa steeds te vertellen wat ze terug moet geven! We weten overigens nog niks van de auto... Beetje jammer, had gehoopt vandaag gebeld te worden dat ze de schade bekeken hebben en dat het REUZE meevalt
Ha meiden, FF snel gescrolld. En er is bar weinig blijven hangen. Ik ben echt ff teveel bezig met alles wat er in mijn omgeving gebeurt bezig.... @ Mik: Sydney dus aan andere voeding en geen oorontsteking bij de KNO, typisch weer he... Ik hoop dat ze de hele zomer doorkomt zonder ontstekingen! Donique waterpokken, zielig he? Maar gelukkig ben je er daarna vanaf! @ Miranda: pff, gaat lekker bij jullie. Gerard werkt voor zichzelf toch? Hopelijk hebben jullie een goede verzekering want hij zal wel ff uit de running zijn met een hernia. Met tegenzin naar je werk is ook niet leuk en zeker nu je zoveel andere dingen aan je hoofd hebt. Sterkte met je schoonmoeder! Nou even een update over mijn leventje... Mijn oma gaat hard achteruit en wordt morgen opgenomen in een verpleegtehuis. Ze slaapt 90% van de dag en af en toe haalt ze zo zwak en langzaam adem dat je echt even goed moet kijken of ze nog wel leeft. Ze is 90 en haar lijf is op, maar ze is tot een paar weken geleden super helder geweest. Ze onthield alles en dat gaat nu grotendeels allemaal langs haar heen. Ik hoop dat ze rustig inslaapt, want opknappen zit er denk ik niet meer in... Maar dat dachten we ook van mijn vader... en die knapt dus wel op van zijn longontsteking. We hebben vertelt dat hij niet meer naar huis kan en de hel is losgebarsten, zo erg dat ik & mijn broer niet meer langs gaan/ kunnen. Ik ga hier niet het hele verhaal neerzetten, maar het komt er op neer dat mijn vader psychisch onberekenbaar is en het gevaarlijk kan worden en lichamelijk is het al helemaal niks meer. Hij wil ergens ook niet meer, dus het is heel pittig. Door maatschappelijk werk worden er dingen opgerakeld uit het verleden waardoor we allemaal aardig van slag zijn. Mijn schoonzusje heeft een dubbele hernia en wordt 6 juni geopereerd en aangezien we elkaar altijd helpen zal ik daar ook bij moeten/ willen springen, maar ik weet ff niet hoe. Gelukkig gaat het hier thuis allemaal heerlijk! Ik ben wel veel weg (geweest) en dat is aan de jongens wel te merken. Ze hangen vreselijk aan me, dus als we allemaal thuis zijn gaat de tijd echt even naar hun en laat ik de boel de boel! Dit was het ff snel! Probeer wel steeds mee te lezen hoor en als het zo rustig blijft dan lukt dat wel hihi!
Miranda, jee meis, dat had ik niet echt meegekregen nog! Verdrietige situatie met je schoonmoeder. Hoop dat ze nog een stuk opknapt, als dat mogelijk is. En dat Gerard niet te lang plat hoeft en daarna weer lekker rondhuppelt. Moeilijke keuze ook of je moet kappen met je werk. Heel veel sterkte met alles. Marleen, ook al zo heftig thuis. Lijkt me zo moeilijk als één van je ouders zo in de war raakt dat er agressie enzo ontstaat. Heel veel sterkte, ik hoop dat je thuis rust kunt vinden met je jongens en man. Mik, beterschap voor je meisjes. Lauwie, hoe gaat het met Jort?
Huh, waar is iedereen? Babyboom aan het kijken? Marleen en miranda, wat een heftige periode maken jullie mee op het moment! Sterkte meiden! Chantico, jort heeft nog flinke koorts, schommelt tussen de 38,6 en de 39,4. Had vriendin die ha is gebeld en die zei dat hij op deze leeftijd wel zo hoge koorts mag hebben. Dat ik vooral op moet letten of ie drinkt en plast. En dat gaat goed. Hij is ook gewoon alert. Zij dacht ook de 6e ziekte omdat we vorige week samen bij een vriendin waren wiens dochter het toen bleek te hebben.